Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1925 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nieplus123 / 2017-05-26 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam sieci plus, a zwłaszcza oferty smart dom. Podpisując umowę na telewizję Internet oraz telefon jestem związana z tą firmą na bardzo długi czas. Miałam sytuację,że kończyła mi się umowa na telefon więc postanowiłam przenieść numer do innej sieci(dużo korzystniejsza umowa), przenoszenie numeru było w toku,gdy dostałam telefon z informacją, iż będę płacić o 50% większe rachunki za pozostałe usługi, więc Internet 99, a telewizja 75, co jest w ogóle nieopłacalne. Następnie kończy mi się umowa na Internet w sierpniu i czekam co ta sieć wymyśli, aby wyciągnąć jak najwięcej pieniędzy. Ostrzegam wszystkich przed ta siecią. Moja ocena to 1!
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe problemy z Internetem
    Naliczanie kosztów za połączenia
    Korzystam od 3 lat
  • ~Andrzej / 2017-05-25 14:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam ofertę za 19, 99 jako „ promocja”, jako stały klient jest to moja druga i mam nadzieje że ostatnia umowa z Plus. Płacę co miesiąc rachunki zawszę przekraczające umówioną kwotę, o 30-100%!!! Najzabawniejsze jest to że powiedzieli Mi iż obsługa telefoniczna ich firmy jest za darmo, a rachunki mam na 40 zł. Jest to firma , nie godna zaufania, ostatnio raz się dałem oszukać i wciągnąć w to że coś z Nimi podpisałem. Przykro Mi ale taki jest fakt. Doszło też do paranoi, nigdzie nie mogę zadzwonić bo w ich słowu już nie ufam. Jestem zawiedziony i rozczarowany, po raz drugi i ostatni. Pozdrawiam, nie polecam. Ogólna ocena, 2 na 5 czyli: mierny.
    ZaletyInternet w tej cenie , 2,9 GB starczy.
    Wady-Obsługa klienta - ceny -nie wiem za co płacę do puki nie otrzymam "prezentu" w postaci faktury
    Druga umowa, przeszło 24 miesiące.
  • ~Agnieszka / 2017-05-21 21:36
    Jeśli chodzi o internet to połączenie jest non stop ograniczone. Ale chcę napisać o rachunkach. Moja babcia 80 lat ( wiadomo w tym wieku już dobrze nie słyszy i nie widzi i nie zns się na tych wszystkich nowinkach)posiada telefon w plusie. Niedawno skończyła sie umowa i przedłużała ja a mój mąż wziął telefon. Wtedy obsługa była miła. Ale od dłuższego czasu oprócz smsa z fakturą zaczęły przychodzic wiadomości że dodatkowo jest do zapłaty 30 złotych. No i ze wzgledu na to że babcia nie doslyszy to mąż zadzwonil w celu uzyskania informacji na temat dodatkowych kosztow. Za puerwszym razem pol godz czekania i problemy z weryfikacja danych ponieważ nie wierza ze maz jest wnukiem wlascicielki numeru( oczywiscie babcia byla przy rozmowie i przez telefon wszystko potwierdzala i co najlepsze podala swoj pesel a pan z obslugi klienta stwierdzil ze nie wierzy i nie moze udzielac informacji.) za drugim razem nie umieli wytzlumaczyc dlaczego oprocz faktury jest drugi rachunek. Mąż poprosil zeby pan z obslugi sie przedstawil albo podal swoj jakis numer identyfikacyjny a pan odmowil i co najlepsze rozlaczyl sie w polowie zdania. A ze trzecim razem sie udalo. Okazalo sie ze ten dodatkowy rachunek jest z dzialu windykacji i to jest zalegly rachunek nie zaplacony z zeszlego roku ( przypominam ze ten dodatkowy rachunek zaczal przychodzic dopiero od jakis 5 miesiecy.). Wczesniej nie bylo zadnych przypomnien. Wiec jeslu nawet rzeczywiscie dawniej nie zaplacono rachunku to dopiero po tak dluzszym czasie maja prawo sie dopominac( i jeszcze jedno. Oni co miesiac nie naliczaja odsetek tylko dopominaja sie o kwote ktora trzeba bylo wtedy zaplacic).
  • ~kot438 / 2017-05-13 15:07
    Witam ponownie! Jestem użytkownikiem plusa i wystawiłem już swoją opinię, dlatego nie będę ponownie oceniał parametrów na 1, chociaż bym to zrobił jeszcze raz. Muszę się tu wyżyć. Przed chwilą straciłem połączenie ZUPEŁNIE BEZ POWODU. Nic nie ruszałem w modemie a dodam, że byle powiew wiatru może decydować o moim połączeniu. Zdarza się, że tracę je bez powodu, właśnie jak przed chwilą. Połączenie jest niezwykle niestabilne i można je stracić w kluczowych sytuacjach. Poza tymm, pobieranie i ping wahają mi się. Raz mam po 0.30 downloadu i 180 pingu, aktualnie mam 50 pingu i 10 mbps downloadu. Niedawno były rachunki zapłacone więc mam wrażenie, że ta prędkość to nagroda za rachunki. Pod koniec miesiąca mi się bardzo ślimaczył, czyli jak wiele osób tu już napisało, nielimitowany internet NIE ISTNIEJE w plusie. Jestem nowym użytkownikiem i nie wiem, jak jest z obsługą, nigdy z nimi nie rozmawiałem. Pożyjemy, zobaczymy.
    ZaletyPo opłaceniu rachunków w końcu jest szybszy internet.
    WadyNiestabilność, czasem jest naprawdę powolny. Podczas takich sytuacji mam zamiar wyrzucić ten modem przez okno.
    Dość nowy użytokwnik.
  • ~Jolka / 2017-05-13 10:31
    Ocena: 2.50 / 5
    To jest jakieś nieporozumienie. Internet jest często nieosiągalny. Z modemem wyczyniam cuda żeby "złapać" kontakt z internetem. Dostęp do programów tv dziwny ponieważ pojawiają się informacje, ze kanał (za który płacę) nie znajduje się w moim abonamencie. Następnego dnia mogę korzystać już z tego kanału.
    Uważam że usługi powinny być na wyższym poziomie jeżeli PLUS chce utrzymać klientów.
  • ~Kamil / 2017-05-11 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć plus jest tragiczna , zawsze namówią mnie na przedłużenie umowy czego potem żałuje.
    Mam niby do wszystkich darmowe ( sms, mms, na stacjonarne, internet 12g )a co rachunek płacę więcej niż w umowie. 2 lata temu podpisałem umowę , abonament 50 zł, poinformowano mnie że pierwszy rachunek może być wyższy i tak było 145 zł , powiedziano mi że tak czasami jest i to się pisze reklamacje i oni zwracają w formie ktorejś faktury za darmo, minęło pół roku dalej nic, powiedzieli mi że mam czekać bo czasami 2 ostatnie mogą byc darmowe, no to czekałem , minęły 2 lata koniec umowy i nic, typiara w plusie powiedziała mi że ona tego nie rozumie , mimo że pokazałem jej reklamację którą pisała jej kolezanka i zapewniala mnie że pieniądze odzyskam. Ale że stać mnie nie chciało mi się z nią kłócić mówie niech stracę mogłem od początku wojować. no dobra podpisałem nową umowę i znów pierwsza faktura nie 70 zł tylko coś koło 100 zł. Złodzieje nic więcej, jak można tak okradać ludzi
  • ~Szymon / 2017-05-11 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Mówiąc krótko: do rzyci. Problemy od samego momentu podpisania umowy. Na mój rzekomo "nowy" numer telefonu na początu nieustannie wydzwaniali jacyś konsultanci w telewizji N czy innej biedafirmy w celu uregulowania zaległych należności w związku z wykupionym abonamentem pytając o niejakiego Pana Grzecha. Nie dość, że sam nim nie jestem i nikogo takiego nie znam to nawet nie posiada własnego telewizora. Później były telefony od jakiejś firmy kredytowej - to samo.

    Telefon, który otrzymałem w ramach umowy - również rzekomo "nowy" nieustannie się wiesza, ma wadliwe oprogramowanie. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy był w serwisie dwa razy. Nie minął miesiąc - znowu się spier...

    Do tego, drogo, beznadziejny pakiet, beznadziejna obsługa klienta i zawodność. Dodam też, że telefon, który otrzymałem wcale nie jest z najwyższej półki a muszę za niego bulić jak za zboże.

    Od tej firmy proszę się bronić rękami i nogami.
    ZaletyJedyną zaletą mojej umowy jest to, że w końcu się skończy.
    WadyNieustanna awaryjność telefonu.
    Na rzekomo nowy numer telefonu wydzwaniają ludzie w sprawie uregulowania kredytów których nie mam.
    Obsługa punktu plusa ma te problemy w nosie.
    Drogo i zawodnie.
  • ~romus65 / 2017-05-11 06:33
    Syf totalny . Zero kontaktu z ich strony .Klient raz dorwany skazany jest na ich łaske. Wziełem internet od plusa .Przez pierwszy miesiąc działał bez zarzutu ,po miesiącu prędkość 2-3Mb/s w porywach . Zgłosiłem do nich problem techniczny ,przez trzy tygodnie wcale się nie odezwali .Po moim telefonie do BOK dowiedziałem się ,że sprawa jest zamknięta,na moje pytanie dlaczego nie zostałem o tym poinformowany konsultantka nie była w stanie mi odpowiedzieć . Sprawa zamknięta ,a problem nadal istnieje.Druga sprawa to przeksięgowanie nadpłaty z jednego konta abonenckiego na drugie,czekam już miesiąc czasu i ciągle słysze prosimy o cierpliwość tzn obracają moimi pieniędzmi. Na moje pytanie czy prawo działa w dwie strony-chodzi mi o to ,że Plus jak spóznisz się z zapłatą nalicza karne odsetki ,to teraz jak oni mają moje pieniądze to mi oni zapłacą odsetki konsultant odpowiedział ,że ja dokonałem wpłaty dobrowolnie co jest bzdurą totalną ,ponieważ to oni wystawili podwójną fakture na abonament.Podjełem decyzje pozostaje z nimi do końca moich umów (5 numerów) i pożegnam się z nimi
    Zaletyżadnych
    Wadytotalny brak szacunku dla klienta
    ok.5 lat
  • ~Sebastian / 2017-05-10 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna i na dnie leży... Płacę abonament za internet LTE w Plusie, ale fakt faktem nie wiem dlaczego, bo z sieci nie mogę korzystać. Głupie logowanie do banku trwa wieki lub jest niemożliwe, bo ping liczony w setkach lub tysiącach ms. Już darmowe AERO lepiej funkcjonuje niż ten "super szybki" LTE plusa. Nie polecam, wręcz odradzam!!!
    ZaletyBRAK
    Wadywysoka cena, zrywanie połączenia, bardzo niskie transfery
  • ~Annika / 2017-05-07 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakieś przegięcie! Zwalnianie maksymalnie prędkości, nie wspomnę o dostępu do tv, bo plus uwielbia wstawiać informacje, ze kanał, za który płacę nie znajduje się w moim abonamencie... Dzis jest niedziela. Internet super jak zwykle, więc dzwonimy do plusa... Po tyradzie jakiegoś młodzieńca, ten zamiast cokolwiek naprawić (a tu muszę dodac, ze dzwonilam do nich jakiś czas temu z tym samym problemem i konsultantka cos tam mi poprawila, i dzialal szybciej) WYLACZYL MI DOSTĘP DO INTERNETU I ZACZAL PROPONOWAC KOLEJNY ABONAMENT!!! I następnie sam siebie tez wylaczyl, wiec wisze od godziny na sluchawce, oczekując na... Na nie wiem co. Tragedia. Omijajcie plusa wieeeelkim lukiem, ten ich smart dom nadaje sie do pchania karuzeli. Brak poszanowania klienta. Wole wiec zerwać umowę i zapłacić karę, bo to tylko pieniadze, a długotrwały stres jest szkodliwy...
    ZaletyŻadne!
    WadyCaly szereg uslug,które świadczą to jakas pomylka. Brak wykwalifikowanych osób w pracy. Ceny za niską jakość wygórowane. Brak szacunku dla klienta. Wszystko kompletnie.
    10 lat, teraz popularny smart dom...
  • ~magdalena25 / 2017-05-07 18:08
    Ocena: 1.25 / 5
    słabe pakiety,słabe promocje,w ogole jestem nie zadowolona i przechodze gdzies gdzie poszanuja klienta i jego pieniadze. pozdrawiam :)
    Zaletynie ma zadnych
    Wadyszkoda pieniedzy,nieszanuja klienta
  • ~Popoluppo / 2017-05-07 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Wybrałem tak bardzo polecany i reklamowany internet LTE Advance w plusie w miesięcznym abonamencie 69.99 i co mam? Gó*no. Ping podczas grania >500, upload 0.2(to jakaś kpina) NIE POLECAM ANI TEGO INTERNETU ANI TEJ FIRMY
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość internetu LTE 250kb/s
  • ~misiek / 2017-05-04 21:02
    Ocena: 1.50 / 5
    internet LTE plusa nie polecam nikomu prędkość lte to jakaś kpina od godziny 15tej do ok 23 prędkość tego internetu to powalające 0,25Mb a w nocy i rano też nie powala nie polecam nikomu dodam tylko że zasięg mam pełny a obsługa klienta rozkłada ręce i nic z tym nie robi TOTALNE DNO
    korzystam ok 6 miesięcy
  • ~grzegorz / 2017-05-04 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalna firma, dwa dni temu kupiłem startówkę , zarejestrowałem i upływa trzeci dzień jak nie mogę korzystać z telefonu , po kontakcie z obsługą klienta dowiedziałem się że jest to błąd techniczny karta jest zarejestrowana a ja próbując dzwonić ciągle słyszę że numer jest nie zarejestrowany ,totalne dno
    Zaletybrak zalet
    Wadyjak wyżej
  • ~ArekBB / 2017-05-04 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    To po prostu skandal. Prędkość internetu często spada do 0,5MB! 512KB!!! Ostatnio taki internet miałem z 20 lat temu. Cofnęli mnie w czasie... To jest kpina, a nie LTE
    ZaletyBRAK
    Wadyprędkość 0,5MB
    od 5 m-cy kupione z polsatem
  • ~Łukasz / 2017-05-03 21:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Ludzie nie kupujcie dostępu do internetu w plusie !!! Rok temu był normalny transfer około 20 MB .Teraz jest w ciągu dnia i wieczorami nawet 0,1 MB i ping ponad 1000 ms !!! Korzystanie z ich internetu to udręka !!! Jedynie koło 3-4 nad ranem można spodziewać się normalnego transferu . Złożyłem reklamację , została odrzucona - mają bardzo sprytny zapis w umowie - takie spadki przepustowości są normalne !!! W anonimowej rozmowie pracownik Plusa wskazał na zbyt duże zagęszczenie sieci . Pod tym tajemniczym określeniem kryje się cała prawda - walą setki milionów złotych na reklamę w tv ,a infrastruktura jest kompletnie do tego nieprzystosowana , sprzedali więcej niż sieć jest w stanie obsłużyć . Także jeśli nie chcecie być smart udupieni w domu , bez internetu i z umową nie do rozwiązania to szczerze zalecam omijać plusa szerokim łukiem !!!!
    Wadykompletna niewydolność infrastruktury , transfer nawet 0,1 mb , bezczelne zapisy w umowie , które pozwalają ignorować wszelkie reklamacje
    od 5 lat minimum
  • ~kot438 / 2017-05-03 19:47
    Ocena: 1.25 / 5
    ŻAŁOSNE. Na początku było całkiem w porządku, teraz strona speedtest wskazuje ~180 pingu i 0.40 mb/s downloadu. Nie mogę zaktualizować gry, próbuję już przez cały dzień, miałem 17% ale nagle się zresetowało. Często są przypadkowe rozłączenia, ogólnie nie polecam.
    Zaletybrak.
    Wadywszystko
  • ~Borys / 2017-05-01 23:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodzeji wykorzystująca abonentów telewizji Polsat do naciągania ich na opłty za usługi, których nie mają zamiaru świadczyć.
    ZaletyWystępują tylko w ofercie i są wprowadzaniem w błąd.
    WadyNie uznają żadnych reklamacji na brak świadczenia usług telekomunikacyjnych zgodnie z zawartą umową
    Po pół roku otrzymałem informację o braku możliwości kontakty z telefonów innych operatorów. Reklamacje bez skutku.
  • ~Andrzej / 2017-04-29 02:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet LTE w Plus na abonament to jedno wielkie oszustwo. Reklamujący się internetem BEZ LIMITU operator przemyca w umowie z klientem kruczki, które świaczą o tym, że limity są. Absolutnie nie polecam nikomu!!!
    WadyLimit danych, ograniczenia prędkości.
  • ~Gisbern / 2017-04-28 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiedzieli mi że będę miał minimum 30-40 mega a mam 3 m i a ping 180 nie da się nic robić nawet stron nie czyta nie mówiąc o grach
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    Warszawa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4832
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4040
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3128
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2674
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319