Nigdy więcej Plus, walą Fair usage policy nawet na LIMICIE, na LTE miałem ledwo 4Mb/s, w tym samym miejscu Orange ma ponad 40Mb/s i żeby było jeszcze śmieszniej wszystko oczywiście zaczęło się walić po tym jak już nie mogę im wypowiedzieć umowy bez kary. Zastanawiam się na pozwaniem ich do UOKIK jak tak dalej będzie się działo.
ZaletyCena
WadyAle co ci po cenie jak ograniczają i wykorzystują do granic możliwości.
Płacę 50zł korzystam 6 miesięcy.
~jarek / 2017-07-06 08:58
Ocena: 1.50 / 5
nigdy wiecej plusa,wziełem internet z zestawem...
...odu idu ,okazał sie wadliwy ,zabrali na gwarancje i 2 tygodnie bez neta ,po 2 tygodniach odebrałem sprzet okazało sie ze znów dali popsuty.chciałem zrezygnowac z usługi to powiedzieli ze zapłace kare umowną ,jest to dla mnie smieszne ze mam płacic za cos co wogule nie działa.
~the joker / 2017-07-05 07:35
Ocena: 1.25 / 5
Powiem tak z początku internet (wifi) był całkiem niezły do czasu aż router zaczął zwalniać i teraz mam prędkość od 256kb/s do 1,8mb/s-maks. i ja się pytam czy to jest żart? prędkość którą plus wychwala jest beznadzejna w dodatku nawet YouTube co chwila ścina się i zawiesza.
Absolutnie nie polecam internetu od plusa za to mogę polecić takich dostawców jak Vectra czy UPC
Zaletybrak
Wadybardzo niska prędkość internetu cena-50 zł problemy z połączeniem
~Justyna / 2017-07-04 19:20
Ocena: 1.50 / 5
Umowa przedłużona 26.06.2017 kurier miał być 28.06.2017 do tej pory nic zganiali ze firma kurierska ma problemy myślę sobie ok kazdemy może się zdarzyć,ale czekam do dzisiaj tj.04.07.2017 i dalej cisza po trzeciej rozmowie juz dzisiaj z konsultantem dowiedziałam się że jednak moja umowa i telefon nie zostały jeszcze przekazane kurierowi i zostaną przekazane jutro no żenada w Bok mają taki syf ze sami nie wiedzą co robią i jeszcze na kuriera zganiaja po prostu żenada!!!!!!!!
WadyBałagan w papierach!!!!
~Seba / 2017-06-30 20:36
Ocena: 2.25 / 5
Zasięg LTE w Janikowie kujawsko pomorskie słaby a po wyczerpaniu pakietu Internet zwalnia tak ,że nie da się korzystać
ZaletyBrak
WadyZasięg cena wolny internet
4 lata
~Silent / 2017-06-29 15:48
Ocena: 1.75 / 5
Internet LTE z plusa to jakaś porażka. Na terenie beskidu żywieckiego wiecznie coś się dzieje z nadajnikiem! Wieczne naprawy, wieczne problemy, a płacić trzeba! Na tak dużą firme jak dla mnie jest to SKANDALICZNE!
Zaletyzasięg
Wadywiele awarii
często przerywa
często zmniejszają prędkość
Jestem użytkownikiem od ponad dwóch lat
~manwith / 2017-06-28 12:34
Ocena: 1.00 / 5
nie wiem dlaczego i po co ale skusiłem się na oferowany ostatnio po zniesieniu roamingu pakiet internetowy Euroatlantycki L. Pieniądze pobrało oczywiście, pakiet jest niby aktywny, przy czym nie działa nie pobiera danych z pakietu ale pieniądze z konta i owszem. Dla mnie to zwyczajne oszustwo i złodziejstwo zarazem. wciskanie klientom produktów bez pokrycia, które nie działają.
Zaletybrak zalet
Wadyoszukiwanie klientów
~Marcin / 2017-06-26 16:36
Ocena: 2.75 / 5
Przenosiłem dwa nr jednocześnie, jeden działa a drugi nie. Plus nie wie dlaczego a abonament za nr tymczasowy muszę płacić bo umowa podpisana a z drugiej strony Plus twierdzi że nie doszło do przeniesienia bo umowa nie wróciła do nich. Masakra, już złożyłem wypowiedzenie i przenoszę się gdzie indziej.
ZaletyDobry zasięg i bardzo szybki internet
WadyBOK to ściema, mogli by tam małpy posadzić efekt byłby taki sam :) a taniej.
2 miesiące korzystam i jeszcze dwa muszę :(
~oszukany klient / 2017-06-23 16:00
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem najleposzy ruter od plusa zepewniali ,że prędkość niebędzie spadać a tu niespodzianka 32 kb dalej.. Znowu !
Mówili ,że to wina ruteru ( przenośnego od plusa) Kupiłem od plusa nowy najlepszy jaki mieli ....
Pora na światłowód moze i sie będzie psuł lecz jednak niema tam żadnych limitów.
Rzad polski powinienen to zamknać pozdrawiam
WadyCały Plus
~Paweł / 2017-06-23 09:38
Ocena: 1.00 / 5
Ta sieć to banda złodziei i oszustów, mam u nich internet 25 gb podstawowego pakietu i w lte "bez Limitów" (dobry żart). ponieważ nie zawsze mi łapie zasięg 4g więc często zużywam pakiet podstawowy i po wykorzystaniu internet nie działa (zwolniona prędkość nie pozwala na korzystanie z internetu).
Przechodząc do sedna PLUS oszukuje klientów na pakietach mój pakiet 25 gb kończył się kilkukrotnie jeszcze przed wykorzystaniem 21 gb, udokumentowałem to kilkoma programami do pomiaru danych odbieranych i wysyłanych przez łącze internetowe, a gdy zapytałem w dziale obsługi klienta czemu tracę dostęp do internetu wcześniej niż powinienem, mądry konsultant odpowiedział, że moje narzędzia pomiarowe się mylą (pomylili to się jego rodzice...)
Następnym moim krokiem będzie skierowanie sprawy do sądu przeciw firmie Polkomtel o odszkodowanie za nie wywiązanie się z umowy.
Polecam każdemu z Was sprawdzić czy nie jesteście oszukiwani, a podpisania umowy z tymi naciągaczami nie radzę nikomu
~polo54 / 2017-06-22 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Mam w samochodzie navi z telefonem,chciałem drugą kartę sim do samochodu okazało się że zwykły użytkownik nie ma takiej możliwości tylko biznesowy.W innych sieciach jest bez problemu.Cofają się i mają osoby które nie mają doradcy biznesowego gdzieś,zrezygnuję jak się skończy umowa na telefon i telewizję bo nie dbają o stałych klientów.
Zaletydobry zasięg
Wadybiuro obsługi to dno
brak możliwości posiadania drugiej karty z tym samym numerem
klient plusa od ponad 20 lat i jestem już zmęczony
~Heniek / 2017-06-21 20:18
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy chłam jaki miałem. Umowa na nielimitowany internet zwalniający po 25GB. Do 25GB jest dobrze, wyciąga nawet 50-60mbps. Po 25GB jest masakra, maksymalnie 1mbps. Gdy zadzwoniłem do obsługi klienta z pytaniem, czemu internet jest taki wolne, oni odpowiedzieli mi, że umowa mówiła po wyczerpaniu 25GB o internecie DO 20mbps. Często gubi zasięg. Jego jedyną zaletą jest niski ping (ok.40ms). Nie polecam.
Zalety-niski ping
Wady-prędkość po wyczerpaniu limitu
-mały limit
-słaba stabilność
-słaba obsługa klienta
-za wysoka cena jak na tak słaby internet
~niezadowolony / 2017-06-16 18:06
Ocena: 1.00 / 5
internet z plusa to szlam, ludzie nie dajcie się nabrać na to, 10 dni internet pięknie hula później gdy już nie możesz zrezygnować to nie chce się załadować żadna strona żałuje że wziąłem to wielkie Gó..o teraz będę musiał się z tym bujać z jeszcze 1,5 roku .........
Zaletyżadnych zalet nie ma !!!
Wadywysoka cena, o siedzeniu w necie po pracy zapomnij
~Aneta / 2017-06-15 00:55
Plus to prawdziwa sciema przenioslam numer z innej sieci ponieważ w cyfrowym Polsacie mam internet i telewizję mialam mieć promocję i abonament miał być pomniejszony o 50% umowa otrzymałam kurierem a tu abonament bez zniżki wiec odrazu dzwonię na infolinie zapytać dlaczego taki zapis jak ustalone było co innego konsultant twierdzi że jest wszystko ok i przy puerwszym rachunku promocja się wczyta. Przyszedł pierwszy rachunek oczywiście bez promocji dzwonię i pan twierdzi ze mam za niskie abonamenty o 5 zl i promocja nie obowiazuje
ZaletyBrak zalet nie polecam
Niwstety Zaczynam współpracę
~mat / 2017-06-14 23:31
Ocena: 1.25 / 5
Plus jedno wielkie dziadostwo!!! nigdy wiecej zasieg gubie biuro obslugi tragedia od pol roku jestem w plusie mialem miec wszysko bez ograniczen rozmowy za granice 120min za 25zl (-50% za polsat) od pol roku place po 90 100zl bo nie potrafili aktywowac mi darmowych minut za granice. niby teraz aktywowali i kolejny rachunek 70zl a gwarantowali 25zl.nie polecam wole doplacic i miec sw spokuj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletyabsolutnie zadnych
Wadymnustwo
7 miesiecy
~123 / 2017-06-09 17:44
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZY internet jaki jest mozliwy, nie da sie grac ani ogladac filmow na yt/ innych stronach. NIE KUPUJCIE
~NS / 2017-06-08 15:02
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta na infolinii leży i kwiczy. Nie wiem skąd biorą takich biurokratycznych, nieprzyjemnych ludzi, chyba specjalnie ich szkolą. Dzwonimy z firmy na infolinię, że nie dostaliśmy faktury z prośbą o duplikat. Nie dość, że dział księgowy nie może czegoś tak elementarnej sprawy tylko ma się to rozbić o prezesa firmy to jeszcze prezes słyszy zdania typu "to że nie dostaliście faktury nie oznacza, że nie musicie zapłacić w terminie." potem pani zadaje pytanie kiedy zapłacimy, więc odpowiedź - naturalna - gdy dostaniemy fakturę, ale pani to nie wystracza, ona chce datę, więc raczy szefa odpowiedzią "w takim razie zapisuje, że pan nie jest skłony zapłacić należności". No co za paranoja! A na jakiej podstawie mamy płacić bez dokumentu? Szef postanowił zmienić w tym momencie dostarczanie fv na drogę elektroniczną, za kolejny miesiąc znowu nie ma faktury i nic nie da się załatwić bez prezesa.
~Jolanata2004 / 2017-05-31 16:50
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam!! Na koniec zostałam oszukana. Została mi naliczona opłata abonamentowa za okres kiedy byłam już w innej sieci! Reklamacja rozpatrzona szybko ale negatywnie. W ten sposób zapłaciłam 2 x po 130 zł za jeden miesiąc. Skandal. Do tego bardzo mało pomocne Panie w punkcie plusa! Pani stwierdziła, że jeśli od nich odchodzę to nie mogę liczyć na nic z ich strony. Wiec ja wiem już tyle, że nigdy tam nie wrócę!
Zaletybrak
Wadybrak zasięgu
Skawina
~Calineczka / 2017-05-31 02:26
Ocena: 3.00 / 5
Kończy mi się właśnie dwuletni okres umowy na internet LTE z Plusa. Mam jednak inne spostrzeżenia niż większość opiniujących sprawy techniczne. Przez cały okres internet LTE z Plusa miałem wysokiej prędkości (dochodził do 80Mb/s w dwie strony), więc trochę dziwią mnie opinie że działa max 100kb/s o każdej porze dnia i nocy. Może jest to zasługa sprzętu, router Huawei B315, a może że mieszkam na peryferiach dużego miasta (siła sygnału 5 kresek, czyli max, a może podłączony jestem do jakiegoś nowoczesnego nadajnika). Przez cały okres trwania umowy, mógłbym policzyć na palcach jednej ręki ilość rozłączeń od internetu (zerwań) za co oceniam niezawodność na 5 gwiazdek (w UPC nie ma tygodnia bez awarii, a w Orange neostrada rozłączali mi systematycznie - codziennie o 22:00, brak neta na 5 min - niby reset). Parametry i niezawodność oceniam więc wzorowo. Jeśli chodzi o obsługę klienta i wszystko co za tym stoi, to po prostu rzygać się chce. Faktury płacę mniej więcej około 10 każdego miesiąca, i niekiedy jest to 12, a niekiedy 7. Jak sobie ubzdurają że mam płatność do 7 a ja sobie zapomnę i zapłacę 8 rano, to robią istne cyrki - smsy z windykacji, brak internetu z przekierowaniem przeglądarki na informację z windykacji, której zamknięcie nic nie daje, jakieś noty odsetowe - po prost jest to na tyle żałosne, że gdy mi przysłali ulotkę bym dołączył do programu smartdom i zmienił dostawcę energii elektrycznej na plus, to pomyślałem że powinni zawodowo rozśmieszać ludzi. Już widzę faceta z nożycami do cięcia przewodów, który odcina mi prąd bo spóźniłem się z zapłatą faktury. Cena- mam wrażenie że jest im nie znane pojęcie konkurencyjności. Zgadzam się również z oszukiwaniem typu "internet bez limitu" ale z limitem. Kilka razy doświadczyłem braku internetu z powodu skończenia się pakietu. Gdyby to była prędkość 1Mb/s to można było by to jakoś przełknąć. Ale 8kb/s to taka prędkość że .... tak jak napisał jeden z komentujących - nie można nawet wejść na stronę plusa by dokupić jakikolwiek dodatkowy pakiet, bo zanim reklamy się załadują. to mija godzina, a jeśli jeszcze te reklamy się ruszają to i dnia brakuje - w polkomtelu myślenie boli.
Ogólnie ja chyba miałem szczęście, że działało mi to, tak jak działało, co prawda pakiet 25GB w dzisiejszych czasach to śmiech na sali (gdy to piszę, zostało mi 3GB, a przede mną jeszcze 20 dni :D więc jutro doświadczę internetu bez limitu z zawrotną prędkością 8kb/s = router power off). O przedłużeniu umowy nie ma mowy, to musiałby być naprawdę internet bez limitu lub minimalny pakiet 100GB (w dobrej cenie) w innym przypadku, gdybym nie miał dodatkowego łącza internetowego, został bym na pół miesiąca bez internetu.
~Daniel / 2017-05-27 22:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu!!!! Ciągły brak internetu ciągle problemy z zasięgiem i to wszystko za 130 zł miesięcznie. .. place bo mam umowę ale gdyby nie ona... w życiu już nie skorzystam z ofert sieci Plus... nienpolecam nikomu...