Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1915 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2024-05-17 11:38
    Ocena: 1.67 / 5
    W trasie zapomnij o zasięgu nawet GSM, o internecie możesz pomarzyć, znajdziesz go tylko w większych miastach. Najgorsze zasięgi poza dużymi jak miastami. Nigdy więcej Plus GSM.
    ZaletyMoże jakieś promocje na zakupy nowych abonamentow.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~pietromarko / 2007-12-13 22:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Moje szczęscie polega na tym że tylko do lutego i NIGDY WIĘCEJ NA TAK DŁUGO (24 miesiące) i NIGDY WIĘCEJ IPLUSA.Działało to byle jak średni przesył to ok. 6 kb/sek ,ale kiedy kupiłem kompa z Vistą to poprostu dramat.Umywają ręce że to producent Sony winien, tamci że nie z nimi umowa- totalna arogancja i spychotechnika. Srednio pracuje w makabrycznie żółwim tempie do 30 minut, wysypuje się i od nowa.Złożyłem reklamację na którą UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! rezerwują sobie 30 dni.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! To szacunek do klienta. Myślę iż tylko jakaś ogólnonarodowa akcja zignorowania takiego OSZUSTA , mogła by spowodować polepszenie bylejakości usług.
    KU przestrodze innych polecam tę opinię.
    ZaletySAME MINUSY
    WadyTak wiele że za mało miejsca. Makabryczna awaryjność, beznadziejna prędkość .
    21 miesięcy , 780 zł
  • ~rysiu / 2016-08-24 01:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Zapomnijcie o możliwości kontaktu, czy załatwienia sprawy przez pocztę internetową, gdy jesteście poza Polską. Na e-bok W Plusie, bo tylko taki mieliśmy kontakt, wrzucają tylko szablony, zero - jeżeli o zainteresowanie się problemami osoby, która w firmie potrzebuje pomocy - mało tego jest to związane z ich roszczeniami (prosiłem o duplikat faktury na maila, bo i tak ją zawsze wysyłają, bez logo do konta, bo go nie mam ,mam przy sobie oprócz danych szczerzonych firmy tylko dane personalne pracowników i dlatego potrzebuję bilingi).

    Mamy 24.08.2016 - a moja firma bezskutecznie od 13-go oczekuje na tą samą ( zresztą co miesiąc wysyłaną na naszą pocztę firmową mailem) tylko duplikowaną fakturę z bilingiem, na ten sam mail , podałem wszystkie wymagane dane firmy na e-bok, bo tylko tak mam kontakt z nimi, tel, ma w Polsce pracownik. HOROR( tylko dlatego bo chcemy zapłacić, a nasza poczta przed wysłaniem oryginału zresetowała się )

    Czekamy od 10 dni (w innej strefie czasowej), bo tylko chcemy zdalnie uregulować wasze żądanie finansowe, więc może osoba, która udziela szablonowych informacji zapłaci za nas odsetki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - przez wasz problem może systemowy czy szablonowe podejście do problemu oraz nie chęć osoby odpisującej, pożegnacie się z nami i nie tylko - a nigdy nie wierzyliśmy w to co mówią o konsultantach Plusa "na forum" - teraz dołączymy do nich, bo oni są szablonowi, niekompetentni, a przede wszystkim nie pomagają w problemach związanych z Waszą F(f)irmą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~staszek / 2015-09-25 03:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam jestem już długo w plusie chociaż prawdopodobnie trzeba będzie już zrezygnować z usług tej firmy i przejść być może do play,niestety promocje na mixa mają słabe bo ktoś kto kupi zwykły starter ma więcej niż ja choćby całkowicie darmowe rozmowy w plusie ja musze płacić za to 4 zł.tygodniowo,problem z głupim czasoumilaczem,i najważniejsze problem z internetem czy za 7,9 czy 15 zł jest on taki sam żałosny i zamulony jak ten cały plus który w telewizji się wychwala że mają najlepszy i najszybszy a to gówno prawda koleżanka ma w play i na fonie hula jak ta lala i co ciekawsze za grosze a tu za 15zł żeby taki szajs był?????-Mam nadzieje że potracą wielu klientów których zupełnie nie szanują.
    Zaletybrak!!!!!!!!!!!!!!
    Wadybardzo dużo!!!!!!!!!!!!!!
    powyżej 6 lat może i dłużej
  • ~Wiesław / 2024-01-23 09:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Zasięg plusa to porażka, zgłaszałem już kilka razy i nie zamierzają nic z tym zrobiy
  • ~a1wielki / 2009-05-04 14:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Zabieram głos po raz trzeci. Od roku nic się nie zmieniło. 140kbps i to wszystko. Podobno tak ma być i jest b.dobrze! Mogę pisać,składać reklamację. a oni i tak mają wszystko w d... Czekam końca umowy,wtedy się pożegnamy. Dzwoniła kiedyś kobieta z jakąś ofertą,to sobie po niej pojechałem za moje żale.Nic już od Polkomtela nie wezmę,więcej na mnie nie zarobią. To na nich jedyna chyba skuteczna broń.
    Zaletyżadnych
    Wadysame
    rok 60zł
  • ~aadgdsd / 2014-06-02 21:32
    Ocena: 1.50 / 5
    zaluje ze jestem W plusie,wredna Obsluga klienta,stracilem 150 zl,i stracilem ponad 25 GB,i nie wykorzysowane................!!!!!!!!!!!!!
    Zaletynic!!!!!!!!!!!!!!,i nie Polecam
    Wadynie Polecam!!!
    3 miesi.
  • ~Adam / 2014-06-06 01:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Sieć komórkowa dawała radę utrzymać się na rynku kilka/kilkanaście lat temu, lecz teraz jest to całkowity niewypał. Oferta jeżeli chodzi o umowę indywidualną, abonament jest tragiczna, ciężko znaleźć coś satysfakcjonującego. Plus zostaje daleko w tyle wśród sieci takich jak play czy orange, ich oferta jest o wiele bardziej korzystna i interesująca, a zarazem tańsza, dużo tańsza oraz oferta telefonów jest uboga.

    Internet to jest coś okropnego, ludzie którzy nie potrafią odnaleźć się w niektórych branżach nie powinni tego robić, ponieważ wychodzi z tego później taki "iPlus". Zasięg tragedia, potrafię gubić go do kilku razy dziennie pracując przy internecie kilka godzin dziennie, co stanowczo utrudnia życie, a co najgorsze nie jest to wina jednego urządzenia, bo ludzie ze mną pracujący odczuwają to samo (utrata zasięgu w komputerze jak i w telefonie).

    Nie widzę zalet i przyszłości dla tej sieci komórkowej, byłem pewien okres czasu w Orange (indywidualnie) i żałuje że wybrałem ofertę plusa dla firm, ponieważ jestem nią zażenowany. Nigdy więcej takiego błędu oraz przestrzegam innych przed wyborem tej sieci komórkowej.
    ZaletyBrak.
    10-12lat
  • ~Adam / 2017-08-23 11:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet działa tak wolno ze ledwo załadowałem tą stronke.Stanowczo odradzam
  • ~Al Idrisi / 2016-05-24 22:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Na plus to tylko cena a reszta wielkie nieporozumienie. Wykupiony maksymalny pakiet LTE w ofercie z telefonem i telewizją. Filmy na youtube da się oglądać tylko w niedziele o 6 rano. Transfer poniżej jakiejkolwiek przyzwoitości. "Uprzejma" Pani poinformowała że tylu jest użytkowników w Zduńskiej Woli że tak musi być i że trzeba czytać w umowy bo Oni nic nie gwarantują. Chińszczyzna na Bazarze u "ruskich" jest lepsza.
    ZaletyBrak
    WadyDa się czasami całą stronę www z uruchomić.
  • ~ANDRZEJ / 2018-06-12 12:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam Plusa. Chłam i chamstwo niektórych konsultantów na infolinii. Po przejściu na "Prosto na Kartę" przestała działać poczta głosowa i dział techniczny nic nie robi. Zaznaczam że przed przejśćiem wszystko działało. Mija miesiąc od zgłoszenia i cisza. Jak wykorzystam fundusze to zrezygnuję z taniej jatki. Pozdrawiam.
    ZaletyBRAK
    WadyJak dotąd same
    MiejscowośćWarszawa
  • ~arek321 / 2010-08-25 22:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Nic nie da sie na tym zrobić, youtuba nie pooglądasz, zdjęć nie wyślesz, poczta ładuje się 5 min (pod warunkiem że w miedzy czasie nie zerwie połączenia), więc po co Ci taki internet. Pół godziny "pracy" na iPlus to koszmar. Ale nie martwcie się - co robią konsultanci Plus GSM gdy trafią do piekła? Muszą korzystać z iPlusa:D.

    Pozdrawiam i odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyCała reszta
    2 lata
  • ~Artur / 2015-01-02 13:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Kupilem starter Plusha (m.in. 2GB internet) Aby otrzymac te 2 GB nalerzy doplacic min. 15 zl oraz wpisac odpowiedni kod. Doplacilem i wpisalem. Otrzymalem potwierdzenie. Konto jedank nie zostalo zasilone. Probowalem dzwonic na infolinie, niestety bezskutecznie (w sumie ponad 30 dziwnego menu + reklamy i inne pierdoly - koszt ponad 25 zl. Poszedlem do Salonu Plusa - nie potrafili mi pomodz (a nawet byli nieuprzejmi). Probowalem ONLINE CHAT - nie dziala! Problem z zertyfikatem strony oraz skryptem jawa. Pisalem reklamacje do reklamacje.zasilenia(at)liberty.eu i do Plusa - bez odpowiedzi. W sumie stracilem ponad 50 zl i nic w zamian. Jestem niezle wnerwiony i na pewno nigdy wiecej nie skorzystam z uslug tej firmy. Jedna wielka tragedzia. Artur D.
    ZaletyBRAK
    Wadyfatalny servis + droga infolinia, nieprofesjonalna obsluga, brak mozliwosci kontaktu
    Kilka dni, 20zl. /dodatkowo bardzo droga infolinia
  • ~Ayufan200 / 2009-03-06 19:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Powiem tyle- zanim ten szajs cokolwiek ściągnie to zdąże:
    -psa wyprowadzić na spacer
    -pójść do kościoła na nauki do bierzmowania
    -pójść do szkoły
    -itp.

    Jest ten "pseudointernet" tak szybki jak wózek z biedronki. Kupowanie muzyki w sklepach internetowych to gra skończona...lepiej pójść w sklepie kupić...

    Zanim się odcinek jakiegokolwiek anime ściągnie to prędzej się pojawi w TV...

    Rozłącza się częściej niż ja koszulki zmieniam.

    Opisane problemy pojawiają się i w Windows i w Linux'ie.

    1gb za 60zł- śmiech na sali...

    Transfery- w porywach 15 kb/s

    Jednym słowem- net w sam raz dla masochistów. Już lepiej trochę dołożyć i nawet osiedlówkę podłączyć...
    Zaletybrak
    Wadywymieniłem wcześniej
    1,5 roku 60 zlotych
  • ~Bartek / 2019-02-20 09:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Operator tnie koszta uruchamiając automaty a rezygnując z obsługi konsultantów (nie dotyczy klientów chętnych do podpisania umowy). Obsługa po sprzedażowa leży.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak kontaktu z operatorem (automaty i inne twory możecie sobie w nos wsadzić)
    MiejscowośćPolska
  • ~bazar / 2008-12-06 22:32
    Ocena: 1.50 / 5
    mam i plusa od 3 miesięcy i w sumie korzystałem z internetu ok 2 godz przy czym płacę za niego 75 zł abonamentu...
    Porażka i oszustwo tak tylko można to nazwać
    Kiedy próbuję coś z tym zrobić plus odsyła mnie do producenta modemu , mówiac że wywiązuje się z umowy ,a producent odsyła mnie do plusa i koło się zamyka
    Nie ufajcie żadnej z sieci komórkowych i nie dajcie się nabić w butelkę
    Brakuje mi już nerw i słów aby wyrazić moją frustrację próbując korzystać z internetu ale umowa jest umową i niestety muszę płakać i płacić,,,
    Zaletyżadnych plusów
    Wadybrak połączęnia i wiele innych problemów
    3 m-ce
  • ~Bik / 2021-07-06 13:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Tak po prostu z lokalno-patriotycznego punktu widzenia, bo to polska firma - bardzo przykro,’jesteśmy jak trzeci świat jeżeli chodzi o Plus. Wszystkie sieci obsługujące 5G bez problemu również obsługują telefony Apple. Plus z Polski nie. Kompletny dramat i żenada. Mają w tyłku tysiące klientów używających telefonów Apple, którzy Płacili by wysokie rachunki ponieważ abonament z pięć G nie jest tani w tej firmie.
    Dodatkowo obsługa na Facebooku tak naprawdę tylko pisze: bardzo nam przykro, bardzo przykro, technicy się zajmują, technicy się zajmują, bardzo nam przykro. A to ldziękuję nigdy więcej.
    ZaletyKiedyś dobry zasięg
    WadyKiepska obsługa, niemoc, zapaść, Przekonanie o swojej ważności, wielkości, olewanie klientów Używających jednego z najpopularniejszych telefonów na świecie
    MiejscowośćWrocław
  • ~bob / 2023-10-06 11:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Zasięg to DRAMAT!!!!!!!!!!!
    Jestem od miesiąca i strasznie żałuję, że tu przyszedłem.
    Zaletybrak
    Wadyzasięg, zrywanie połączenia, ping internetowy, zrywanie połączenia z internetem
    MiejscowośćTuchola
  • ~BOGDAN / 2020-10-01 12:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat poprostu dramat. Jakość usług na poziomie hmm... brakło mi słów.
    Od podpisania 2 umowy totalna porażka.
    Wejście do budynku równe utracie zasięgu A było tak pięknie lecz to tylko historia i nie obchodzi mnie tłumaczenie problem techniczny no jak długo można się tak tłumaczyć no to słyszę od kilku miesięcy.
    Czas pomyśleć nad zmianą operatora
    Serdecznie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co możliwe związane z jakością usług
    MiejscowośćŁaziska Górne
  • ~Borys / 2015-11-14 03:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Złodzieje sprzedający numery poprzednich użytkowników. Odłączają możliwość połączeń z innych sieci. Na reklamacje opowiadają bajki o brakach zasięgu.Zgodnie z umową reklamacje powinny być załatwione w ciągu jednego miesiąca. Po odmowie płatności za niewywiązywanie się z zawartej umowy żądają zapłaty za nie osiągnięte zgodnie z umową dochody.
    ZaletySame wady
    WadyTelefonistki informują i sugerują jak rozwiązać problem ale decyzje są bzdurne.
    Po 4 miesiącach zanikła możliwość otrzymywania połączeń z sieci z którą było najwięcej połączeń wychodzących i przychodzących. W wypadku połączeń przychodzących był nadawany komunikat " nie ma takiego numeru"
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264