Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1915 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~polo54 / 2017-06-22 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam w samochodzie navi z telefonem,chciałem drugą kartę sim do samochodu okazało się że zwykły użytkownik nie ma takiej możliwości tylko biznesowy.W innych sieciach jest bez problemu.Cofają się i mają osoby które nie mają doradcy biznesowego gdzieś,zrezygnuję jak się skończy umowa na telefon i telewizję bo nie dbają o stałych klientów.
    Zaletydobry zasięg
    Wadybiuro obsługi to dno
    brak możliwości posiadania drugiej karty z tym samym numerem
    klient plusa od ponad 20 lat i jestem już zmęczony
  • ~Heniek / 2017-06-21 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy chłam jaki miałem. Umowa na nielimitowany internet zwalniający po 25GB. Do 25GB jest dobrze, wyciąga nawet 50-60mbps. Po 25GB jest masakra, maksymalnie 1mbps. Gdy zadzwoniłem do obsługi klienta z pytaniem, czemu internet jest taki wolne, oni odpowiedzieli mi, że umowa mówiła po wyczerpaniu 25GB o internecie DO 20mbps. Często gubi zasięg. Jego jedyną zaletą jest niski ping (ok.40ms). Nie polecam.
    Zalety-niski ping
    Wady-prędkość po wyczerpaniu limitu
    -mały limit
    -słaba stabilność
    -słaba obsługa klienta
    -za wysoka cena jak na tak słaby internet
  • ~niezadowolony / 2017-06-16 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    internet z plusa to szlam, ludzie nie dajcie się nabrać na to, 10 dni internet pięknie hula później gdy już nie możesz zrezygnować to nie chce się załadować żadna strona żałuje że wziąłem to wielkie Gó..o teraz będę musiał się z tym bujać z jeszcze 1,5 roku .........
    Zaletyżadnych zalet nie ma !!!
    Wadywysoka cena, o siedzeniu w necie po pracy zapomnij
  • ~Aneta / 2017-06-15 00:55
    Plus to prawdziwa sciema przenioslam numer z innej sieci ponieważ w cyfrowym Polsacie mam internet i telewizję mialam mieć promocję i abonament miał być pomniejszony o 50% umowa otrzymałam kurierem a tu abonament bez zniżki wiec odrazu dzwonię na infolinie zapytać dlaczego taki zapis jak ustalone było co innego konsultant twierdzi że jest wszystko ok i przy puerwszym rachunku promocja się wczyta. Przyszedł pierwszy rachunek oczywiście bez promocji dzwonię i pan twierdzi ze mam za niskie abonamenty o 5 zl i promocja nie obowiazuje
    ZaletyBrak zalet nie polecam
    Niwstety Zaczynam współpracę
  • ~mat / 2017-06-14 23:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Plus jedno wielkie dziadostwo!!! nigdy wiecej zasieg gubie biuro obslugi tragedia od pol roku jestem w plusie mialem miec wszysko bez ograniczen rozmowy za granice 120min za 25zl (-50% za polsat) od pol roku place po 90 100zl bo nie potrafili aktywowac mi darmowych minut za granice. niby teraz aktywowali i kolejny rachunek 70zl a gwarantowali 25zl.nie polecam wole doplacic i miec sw spokuj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyabsolutnie zadnych
    Wadymnustwo
    7 miesiecy
  • ~123 / 2017-06-09 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY internet jaki jest mozliwy, nie da sie grac ani ogladac filmow na yt/ innych stronach. NIE KUPUJCIE
  • ~NS / 2017-06-08 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta na infolinii leży i kwiczy. Nie wiem skąd biorą takich biurokratycznych, nieprzyjemnych ludzi, chyba specjalnie ich szkolą. Dzwonimy z firmy na infolinię, że nie dostaliśmy faktury z prośbą o duplikat. Nie dość, że dział księgowy nie może czegoś tak elementarnej sprawy tylko ma się to rozbić o prezesa firmy to jeszcze prezes słyszy zdania typu "to że nie dostaliście faktury nie oznacza, że nie musicie zapłacić w terminie." potem pani zadaje pytanie kiedy zapłacimy, więc odpowiedź - naturalna - gdy dostaniemy fakturę, ale pani to nie wystracza, ona chce datę, więc raczy szefa odpowiedzią "w takim razie zapisuje, że pan nie jest skłony zapłacić należności". No co za paranoja! A na jakiej podstawie mamy płacić bez dokumentu? Szef postanowił zmienić w tym momencie dostarczanie fv na drogę elektroniczną, za kolejny miesiąc znowu nie ma faktury i nic nie da się załatwić bez prezesa.
  • ~Jolanata2004 / 2017-05-31 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam!! Na koniec zostałam oszukana. Została mi naliczona opłata abonamentowa za okres kiedy byłam już w innej sieci! Reklamacja rozpatrzona szybko ale negatywnie. W ten sposób zapłaciłam 2 x po 130 zł za jeden miesiąc. Skandal. Do tego bardzo mało pomocne Panie w punkcie plusa! Pani stwierdziła, że jeśli od nich odchodzę to nie mogę liczyć na nic z ich strony. Wiec ja wiem już tyle, że nigdy tam nie wrócę!
    Zaletybrak
    Wadybrak zasięgu
    Skawina
  • ~Calineczka / 2017-05-31 02:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Kończy mi się właśnie dwuletni okres umowy na internet LTE z Plusa. Mam jednak inne spostrzeżenia niż większość opiniujących sprawy techniczne. Przez cały okres internet LTE z Plusa miałem wysokiej prędkości (dochodził do 80Mb/s w dwie strony), więc trochę dziwią mnie opinie że działa max 100kb/s o każdej porze dnia i nocy. Może jest to zasługa sprzętu, router Huawei B315, a może że mieszkam na peryferiach dużego miasta (siła sygnału 5 kresek, czyli max, a może podłączony jestem do jakiegoś nowoczesnego nadajnika). Przez cały okres trwania umowy, mógłbym policzyć na palcach jednej ręki ilość rozłączeń od internetu (zerwań) za co oceniam niezawodność na 5 gwiazdek (w UPC nie ma tygodnia bez awarii, a w Orange neostrada rozłączali mi systematycznie - codziennie o 22:00, brak neta na 5 min - niby reset). Parametry i niezawodność oceniam więc wzorowo. Jeśli chodzi o obsługę klienta i wszystko co za tym stoi, to po prostu rzygać się chce. Faktury płacę mniej więcej około 10 każdego miesiąca, i niekiedy jest to 12, a niekiedy 7. Jak sobie ubzdurają że mam płatność do 7 a ja sobie zapomnę i zapłacę 8 rano, to robią istne cyrki - smsy z windykacji, brak internetu z przekierowaniem przeglądarki na informację z windykacji, której zamknięcie nic nie daje, jakieś noty odsetowe - po prost jest to na tyle żałosne, że gdy mi przysłali ulotkę bym dołączył do programu smartdom i zmienił dostawcę energii elektrycznej na plus, to pomyślałem że powinni zawodowo rozśmieszać ludzi. Już widzę faceta z nożycami do cięcia przewodów, który odcina mi prąd bo spóźniłem się z zapłatą faktury. Cena- mam wrażenie że jest im nie znane pojęcie konkurencyjności. Zgadzam się również z oszukiwaniem typu "internet bez limitu" ale z limitem. Kilka razy doświadczyłem braku internetu z powodu skończenia się pakietu. Gdyby to była prędkość 1Mb/s to można było by to jakoś przełknąć. Ale 8kb/s to taka prędkość że .... tak jak napisał jeden z komentujących - nie można nawet wejść na stronę plusa by dokupić jakikolwiek dodatkowy pakiet, bo zanim reklamy się załadują. to mija godzina, a jeśli jeszcze te reklamy się ruszają to i dnia brakuje - w polkomtelu myślenie boli.
    Ogólnie ja chyba miałem szczęście, że działało mi to, tak jak działało, co prawda pakiet 25GB w dzisiejszych czasach to śmiech na sali (gdy to piszę, zostało mi 3GB, a przede mną jeszcze 20 dni :D więc jutro doświadczę internetu bez limitu z zawrotną prędkością 8kb/s = router power off). O przedłużeniu umowy nie ma mowy, to musiałby być naprawdę internet bez limitu lub minimalny pakiet 100GB (w dobrej cenie) w innym przypadku, gdybym nie miał dodatkowego łącza internetowego, został bym na pół miesiąca bez internetu.
  • ~Daniel / 2017-05-27 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu!!!! Ciągły brak internetu ciągle problemy z zasięgiem i to wszystko za 130 zł miesięcznie. .. place bo mam umowę ale gdyby nie ona... w życiu już nie skorzystam z ofert sieci Plus... nienpolecam nikomu...
  • ~Nieplus123 / 2017-05-26 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam sieci plus, a zwłaszcza oferty smart dom. Podpisując umowę na telewizję Internet oraz telefon jestem związana z tą firmą na bardzo długi czas. Miałam sytuację,że kończyła mi się umowa na telefon więc postanowiłam przenieść numer do innej sieci(dużo korzystniejsza umowa), przenoszenie numeru było w toku,gdy dostałam telefon z informacją, iż będę płacić o 50% większe rachunki za pozostałe usługi, więc Internet 99, a telewizja 75, co jest w ogóle nieopłacalne. Następnie kończy mi się umowa na Internet w sierpniu i czekam co ta sieć wymyśli, aby wyciągnąć jak najwięcej pieniędzy. Ostrzegam wszystkich przed ta siecią. Moja ocena to 1!
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe problemy z Internetem
    Naliczanie kosztów za połączenia
    Korzystam od 3 lat
  • ~Andrzej / 2017-05-25 14:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam ofertę za 19, 99 jako „ promocja”, jako stały klient jest to moja druga i mam nadzieje że ostatnia umowa z Plus. Płacę co miesiąc rachunki zawszę przekraczające umówioną kwotę, o 30-100%!!! Najzabawniejsze jest to że powiedzieli Mi iż obsługa telefoniczna ich firmy jest za darmo, a rachunki mam na 40 zł. Jest to firma , nie godna zaufania, ostatnio raz się dałem oszukać i wciągnąć w to że coś z Nimi podpisałem. Przykro Mi ale taki jest fakt. Doszło też do paranoi, nigdzie nie mogę zadzwonić bo w ich słowu już nie ufam. Jestem zawiedziony i rozczarowany, po raz drugi i ostatni. Pozdrawiam, nie polecam. Ogólna ocena, 2 na 5 czyli: mierny.
    ZaletyInternet w tej cenie , 2,9 GB starczy.
    Wady-Obsługa klienta - ceny -nie wiem za co płacę do puki nie otrzymam "prezentu" w postaci faktury
    Druga umowa, przeszło 24 miesiące.
  • ~Agnieszka / 2017-05-21 21:36
    Jeśli chodzi o internet to połączenie jest non stop ograniczone. Ale chcę napisać o rachunkach. Moja babcia 80 lat ( wiadomo w tym wieku już dobrze nie słyszy i nie widzi i nie zns się na tych wszystkich nowinkach)posiada telefon w plusie. Niedawno skończyła sie umowa i przedłużała ja a mój mąż wziął telefon. Wtedy obsługa była miła. Ale od dłuższego czasu oprócz smsa z fakturą zaczęły przychodzic wiadomości że dodatkowo jest do zapłaty 30 złotych. No i ze wzgledu na to że babcia nie doslyszy to mąż zadzwonil w celu uzyskania informacji na temat dodatkowych kosztow. Za puerwszym razem pol godz czekania i problemy z weryfikacja danych ponieważ nie wierza ze maz jest wnukiem wlascicielki numeru( oczywiscie babcia byla przy rozmowie i przez telefon wszystko potwierdzala i co najlepsze podala swoj pesel a pan z obslugi klienta stwierdzil ze nie wierzy i nie moze udzielac informacji.) za drugim razem nie umieli wytzlumaczyc dlaczego oprocz faktury jest drugi rachunek. Mąż poprosil zeby pan z obslugi sie przedstawil albo podal swoj jakis numer identyfikacyjny a pan odmowil i co najlepsze rozlaczyl sie w polowie zdania. A ze trzecim razem sie udalo. Okazalo sie ze ten dodatkowy rachunek jest z dzialu windykacji i to jest zalegly rachunek nie zaplacony z zeszlego roku ( przypominam ze ten dodatkowy rachunek zaczal przychodzic dopiero od jakis 5 miesiecy.). Wczesniej nie bylo zadnych przypomnien. Wiec jeslu nawet rzeczywiscie dawniej nie zaplacono rachunku to dopiero po tak dluzszym czasie maja prawo sie dopominac( i jeszcze jedno. Oni co miesiac nie naliczaja odsetek tylko dopominaja sie o kwote ktora trzeba bylo wtedy zaplacic).
  • ~kot438 / 2017-05-13 15:07
    Witam ponownie! Jestem użytkownikiem plusa i wystawiłem już swoją opinię, dlatego nie będę ponownie oceniał parametrów na 1, chociaż bym to zrobił jeszcze raz. Muszę się tu wyżyć. Przed chwilą straciłem połączenie ZUPEŁNIE BEZ POWODU. Nic nie ruszałem w modemie a dodam, że byle powiew wiatru może decydować o moim połączeniu. Zdarza się, że tracę je bez powodu, właśnie jak przed chwilą. Połączenie jest niezwykle niestabilne i można je stracić w kluczowych sytuacjach. Poza tymm, pobieranie i ping wahają mi się. Raz mam po 0.30 downloadu i 180 pingu, aktualnie mam 50 pingu i 10 mbps downloadu. Niedawno były rachunki zapłacone więc mam wrażenie, że ta prędkość to nagroda za rachunki. Pod koniec miesiąca mi się bardzo ślimaczył, czyli jak wiele osób tu już napisało, nielimitowany internet NIE ISTNIEJE w plusie. Jestem nowym użytkownikiem i nie wiem, jak jest z obsługą, nigdy z nimi nie rozmawiałem. Pożyjemy, zobaczymy.
    ZaletyPo opłaceniu rachunków w końcu jest szybszy internet.
    WadyNiestabilność, czasem jest naprawdę powolny. Podczas takich sytuacji mam zamiar wyrzucić ten modem przez okno.
    Dość nowy użytokwnik.
  • ~Jolka / 2017-05-13 10:31
    Ocena: 2.50 / 5
    To jest jakieś nieporozumienie. Internet jest często nieosiągalny. Z modemem wyczyniam cuda żeby "złapać" kontakt z internetem. Dostęp do programów tv dziwny ponieważ pojawiają się informacje, ze kanał (za który płacę) nie znajduje się w moim abonamencie. Następnego dnia mogę korzystać już z tego kanału.
    Uważam że usługi powinny być na wyższym poziomie jeżeli PLUS chce utrzymać klientów.
  • ~Kamil / 2017-05-11 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć plus jest tragiczna , zawsze namówią mnie na przedłużenie umowy czego potem żałuje.
    Mam niby do wszystkich darmowe ( sms, mms, na stacjonarne, internet 12g )a co rachunek płacę więcej niż w umowie. 2 lata temu podpisałem umowę , abonament 50 zł, poinformowano mnie że pierwszy rachunek może być wyższy i tak było 145 zł , powiedziano mi że tak czasami jest i to się pisze reklamacje i oni zwracają w formie ktorejś faktury za darmo, minęło pół roku dalej nic, powiedzieli mi że mam czekać bo czasami 2 ostatnie mogą byc darmowe, no to czekałem , minęły 2 lata koniec umowy i nic, typiara w plusie powiedziała mi że ona tego nie rozumie , mimo że pokazałem jej reklamację którą pisała jej kolezanka i zapewniala mnie że pieniądze odzyskam. Ale że stać mnie nie chciało mi się z nią kłócić mówie niech stracę mogłem od początku wojować. no dobra podpisałem nową umowę i znów pierwsza faktura nie 70 zł tylko coś koło 100 zł. Złodzieje nic więcej, jak można tak okradać ludzi
  • ~Szymon / 2017-05-11 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Mówiąc krótko: do rzyci. Problemy od samego momentu podpisania umowy. Na mój rzekomo "nowy" numer telefonu na początu nieustannie wydzwaniali jacyś konsultanci w telewizji N czy innej biedafirmy w celu uregulowania zaległych należności w związku z wykupionym abonamentem pytając o niejakiego Pana Grzecha. Nie dość, że sam nim nie jestem i nikogo takiego nie znam to nawet nie posiada własnego telewizora. Później były telefony od jakiejś firmy kredytowej - to samo.

    Telefon, który otrzymałem w ramach umowy - również rzekomo "nowy" nieustannie się wiesza, ma wadliwe oprogramowanie. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy był w serwisie dwa razy. Nie minął miesiąc - znowu się spier...

    Do tego, drogo, beznadziejny pakiet, beznadziejna obsługa klienta i zawodność. Dodam też, że telefon, który otrzymałem wcale nie jest z najwyższej półki a muszę za niego bulić jak za zboże.

    Od tej firmy proszę się bronić rękami i nogami.
    ZaletyJedyną zaletą mojej umowy jest to, że w końcu się skończy.
    WadyNieustanna awaryjność telefonu.
    Na rzekomo nowy numer telefonu wydzwaniają ludzie w sprawie uregulowania kredytów których nie mam.
    Obsługa punktu plusa ma te problemy w nosie.
    Drogo i zawodnie.
  • ~romus65 / 2017-05-11 06:33
    Syf totalny . Zero kontaktu z ich strony .Klient raz dorwany skazany jest na ich łaske. Wziełem internet od plusa .Przez pierwszy miesiąc działał bez zarzutu ,po miesiącu prędkość 2-3Mb/s w porywach . Zgłosiłem do nich problem techniczny ,przez trzy tygodnie wcale się nie odezwali .Po moim telefonie do BOK dowiedziałem się ,że sprawa jest zamknięta,na moje pytanie dlaczego nie zostałem o tym poinformowany konsultantka nie była w stanie mi odpowiedzieć . Sprawa zamknięta ,a problem nadal istnieje.Druga sprawa to przeksięgowanie nadpłaty z jednego konta abonenckiego na drugie,czekam już miesiąc czasu i ciągle słysze prosimy o cierpliwość tzn obracają moimi pieniędzmi. Na moje pytanie czy prawo działa w dwie strony-chodzi mi o to ,że Plus jak spóznisz się z zapłatą nalicza karne odsetki ,to teraz jak oni mają moje pieniądze to mi oni zapłacą odsetki konsultant odpowiedział ,że ja dokonałem wpłaty dobrowolnie co jest bzdurą totalną ,ponieważ to oni wystawili podwójną fakture na abonament.Podjełem decyzje pozostaje z nimi do końca moich umów (5 numerów) i pożegnam się z nimi
    Zaletyżadnych
    Wadytotalny brak szacunku dla klienta
    ok.5 lat
  • ~Sebastian / 2017-05-10 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna i na dnie leży... Płacę abonament za internet LTE w Plusie, ale fakt faktem nie wiem dlaczego, bo z sieci nie mogę korzystać. Głupie logowanie do banku trwa wieki lub jest niemożliwe, bo ping liczony w setkach lub tysiącach ms. Już darmowe AERO lepiej funkcjonuje niż ten "super szybki" LTE plusa. Nie polecam, wręcz odradzam!!!
    ZaletyBRAK
    Wadywysoka cena, zrywanie połączenia, bardzo niskie transfery
  • ~Annika / 2017-05-07 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakieś przegięcie! Zwalnianie maksymalnie prędkości, nie wspomnę o dostępu do tv, bo plus uwielbia wstawiać informacje, ze kanał, za który płacę nie znajduje się w moim abonamencie... Dzis jest niedziela. Internet super jak zwykle, więc dzwonimy do plusa... Po tyradzie jakiegoś młodzieńca, ten zamiast cokolwiek naprawić (a tu muszę dodac, ze dzwonilam do nich jakiś czas temu z tym samym problemem i konsultantka cos tam mi poprawila, i dzialal szybciej) WYLACZYL MI DOSTĘP DO INTERNETU I ZACZAL PROPONOWAC KOLEJNY ABONAMENT!!! I następnie sam siebie tez wylaczyl, wiec wisze od godziny na sluchawce, oczekując na... Na nie wiem co. Tragedia. Omijajcie plusa wieeeelkim lukiem, ten ich smart dom nadaje sie do pchania karuzeli. Brak poszanowania klienta. Wole wiec zerwać umowę i zapłacić karę, bo to tylko pieniadze, a długotrwały stres jest szkodliwy...
    ZaletyŻadne!
    WadyCaly szereg uslug,które świadczą to jakas pomylka. Brak wykwalifikowanych osób w pracy. Ceny za niską jakość wygórowane. Brak szacunku dla klienta. Wszystko kompletnie.
    10 lat, teraz popularny smart dom...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264