Same złe doświadczenia z tym iPlusem...:/ niestabilne połączenia,przerwy,jak gubił zasięg łączył sie z jakimś cma,czy coś takiego....rachunek bardzo często podwójny,możliwości reklamacji żadnej dodam że nigdy nie przekroczyłem limitu/// a najlepsze jest to że na stronce plusa jest mapka zasięgu,wg której w mojej miejscowości i w okolicy jest HSDPA 7,2,niestety żaden ze znjamoych nigdy nie załapał ani 3g ani HSDPA Starzy kanciarze,wole orange przynajmniej są uczciwi wobec abonenta
Wzielem abonament za 75 zl , dostalem modem E1820 z szybkoscia sciagania do 6 Mb/s przynajmniej tak mowil agent . A co sie okazalo ze modem E1820 dziala , ale nie ma nawet aktywnego zlacza antenowego , szybkosc transferu to szok bo az 450 bajtow/s a czasem do 4, 5 nawet 6 KB/s .Czyli jaki moral !! okradanie , oszustwo i tylko na tyle stac iPlus .
~leon / 2010-01-16 13:58
Ocena: 1.75 / 5
absolutnie odradzam zakup a iplusa,nie ukrywam ze jestem rozczarowany predkoscia jaka dziala,przez 1 miesiac bylo w sumie ok,byl dosc szybki,a pozniej tylko przysylali smsy z bok aby dokupic dodatkowe bajty,raz nawet mnie oszwabili na 18 zeta,dwa razy policzyli sobie za dodatkowe bajty,odradzam takiego produktu nie jestem z niego zadowolony.niby umowa zastala zawarta z a plusem na czas nie okreslony ale pani z a plusa twierdzi ze u nich czas nie okreslony to jest dwa lata,nie wiem jak z tego beznadziejnego a iplusa wybrnac help help
Zaletybrak
Wadydo kitu
12 m-cy
~Leszek / 2023-05-04 09:01
Ocena: 1.75 / 5
Niestety aplikacja iplus już prawie 2 lata ma jeden poważny błąd mimo mojego zgłaszania wielokrotnie nic się nie zmieniło. Po dłuższym czasie bycia w aplikacji sprawdzania czy pisania na czacie z konsultantem aplikacja wychodzi i zrywa kontakt w trakcie pisania z konsultantem i niestety nie można wrócić do rozmowy trzeba zaczynać ją od nowa. Aktualizacje aplikacji niestety nic nie dają. ????????????
ZaletySprawdzenie na szybko ????
WadyZrywanie łączności po dłuższym czasie podczas zalogowania
MiejscowośćPoznań
~lukasz / 2015-10-07 21:10
Ocena: 1.75 / 5
Przeszedłem ostatnio do plusa i to jakaś masakra. O ile ceny mają dobre (tylko przy promocji z innymi usługami) o tyle wsparcie dla klienta TAGICZNE!!! Przenosiłem do nich 2 numery. Kurier przywiózł tylko 1 kartę SIM. Dosłanie drugiej brakującej przerosło ich możliwości. 3 telefony i przełączanie 4 razy pomiędzy różnymi działami.
Jak wszystko idzie jak po sznurku to wszędzie jest dobrze ale jak coś się wali to nie liczcie na ich pomoc!
~Lukasz / 2017-01-12 17:41
Ocena: 1.75 / 5
Niezadowolenie moje wynika z oferty jaka posiada w chwili obecnej plus. Nie walczą o zadowolenie klienta tylko poprostu zaczęli zarabiać dając ceny z kosmosu dla osób przedluzajacych umowę. Warunki nowej umowy są skandaliczne. Idąc do nowego operatora na wstępie otrzymuje się warunki lepsze i abonament jest o polowe niższy. Cena urządzeń wyższa niż w sklepach sieciowych (tam też można wziąć na raty bez wiązania się umową)
ponad 10 lat
~Łukasz / 2021-07-08 21:54
Ocena: 1.75 / 5
Podzielam opinke innych. Skusilem sie reklama najlepszej sieci w Polsce i przenioslem 3numery do nich. I tak zaczely sie moje problemy z siecia internetem itp. Zasieg tragiczny a internet niby pokazuje lte a transfer ponizej 1Mb a czasami nawet 0,1Mb. Zaluje ze wczesniej nie poczytalem opinii innych.
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćBrodnica
~Łukasz / 2023-10-27 12:29
Ocena: 1.75 / 5
Próbuję rozwiązać umowę po śmierci bliskiej osoby. Wniosek złożyłem w punkcie sprzedaży wraz z aktem zgonu i innymi dokumentami, po czym zostałem odesłany na infolinie. Po paru dniach zadzwoniłem na infolinię, żeby dowiedzieć się jakie trzeba uiścić należności oraz na jaki nr konta należy przesłać pieniążki. Oczywiście nie mogą mi tych danych udostępnić bo nie byłem osobą upoważnioną przez abonenta (ciężko, żeby klient wiedział kiedy umrze i myśli o takim zabezpieczeniu)... to poprosiłem, żeby przedstawili jaka jest procedura przy takiej sytuacji, operatorka odpowiedziała, że nie jest od tego, to poprosiłem, żeby mnie przekierowała do kogoś kto może mnie pokierować... odpowiedź... nie ma kogoś takiego. Wszędzie indziej odsyłają na infolinię... więc takie kręcenie się w kółko, a później komornik. Serdecznie nie polecam.
WadyOBSŁUGA KLIENTA, KOMUNIKACJA.
MiejscowośćCała Polska
~mafiozovip / 2010-01-14 23:13
Ocena: 1.75 / 5
iPlus to najgorszy internet z jakim kiedykolwiek sie spotkałem nie polece go nikomu i żałuje ze sam go mam i podpisalem umowe 1,5Gb do wykorzystania dziala w miare a po wykorzystaniu tego transfera spada jego szybkosc i dziala tak wolno ze trzeba czekac kilka minut na otworzenia sie marnej strony czasem nawet sie zawiesi i nie idzie dalej zdjecia na portalach nie ładuja sie lub tylko do polowy. to jest wielka tragedia ! mamy 21 wiek a ten internet to jakis koszmar same nerwy przez to a 60 zł trzeba płacic bo wyłącza go . na poczatku jak za puzno oplacilem internet byla kara blokady i odblokowanie tego kosztowalo 50 zł ! zdzierstwo z ludzi tak zarabiaja na klientach niby promocje takie tam a potem wyciagaja pieniadze z portwela. nigdy juz nie wezme nic z plusa bo wiem co to znaczy mozna załowac i nic wiecej.
Zaletyzadne
Wadydrogi abonament marny internet wolny beznadziejny
1 rok modem za 1 zł abonament 60 zł za duzo ! na ten szajs
~Malwa / 2015-04-07 21:30
Ocena: 1.75 / 5
Niestety jeszcze jestem stałym klientem sieci, a należę do niej ponad 10 lat i odliczam dni kiedy będę mogła wreszcie wypowiedzieć umowę. Być może jeszcze bym tkwiła w Plusie gdyby nie oszustwo w sprawie abonamentu na internet LTE z tabletem. Pani przez tel mówiła o kwocie 29,90 przez 21 miesięcy bo 3 wcześniejsze w gratisie, o koszcie aktywacji usługi bidulka zapomniała poinformować, a PLUS GSM przesłał umowę z kwotą 39,90 przez 21 miesięcy i nikt z konsultantów nie widział w systemie tej dziwnej kwoty 29,90, która przy kolejnych reklamacjach się jakoś znalazła. Odpowiada na reklamacje chyba jakiś przygłup, któremu się wydaje, że wszyscy klienci to więksi od niego idioci, bo żadna z odpowiedzi nie trzyma się faktów i regulaminu, kolejny raz dostałam odpowiedź listownie, a nie na e-mailem.Każdy z konsultantów zamiast pomóc to zawsze usiłuje wcisnąć tego bubla jakim jest internet LTE, nie zważając na to czego dotyczy kolejna reklamacja.
ZaletyKIEDYŚ Sieć szanowała i liczyła się z klientami
WadyIVR - automatyczna zapowiedź na tel obsł kl. tjest tak długa, że sieć chyba liczy , że klient się prędzej rozłączy niż doczeka na połączenie z konsultantem, BRAK działania w interesie klienta
telefon na abonament w sieci ponad 10 lat i ani jednego dnia dłużej niż wykazuje długość umowy
~Marcin / 2014-11-18 19:08
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam nikomu kto nie chce być oszukany. Podczas podpisywania umowy były zapewnienia o braku limitu na internet jedynie o zmniejszeniu prędkości do 10 mb... limit wyczerpany a prędkość spadła do 100kb... pomijam już fakt że z sugerowanych 150 mb 3-4 mb to dobry wynik ale nie mam o to pretensji.
Zaletybrak
Wadydużo
kilka miesięcy. za drogo
~Marcin B. / 2015-07-06 10:07
Ocena: 1.75 / 5
Inna umowa niż zamówienie. Mając smark dom złożyłem zamówienie na 2 dodatkowe abonamenty telefoniczne. Niestety nie poczytałem regulaminu i nie wiedziałem, że rabat na abonament się nie należy. Plus potwierdził e-mailem zamówienie z rabatem a następnie wysłał kuriera z umową ale bez rabatu. I ja głupi podpisałem umowę bez czytania. Wysłałem do Plusa kila e-maili z pytaniem dlaczego realizują umowy niezgodne z zamówieniem klienta bez poinformowania go chociażby o braku możliwości udzielenia rabatu. Skoro coś zamówiłem i po potwierdzeniu tego konkretnego zamówienia pojawia się gość z telefonem i umową, to mam prawo sądzić, że umowa jest na to co chciałem. Otóż nie, drodzy Państwo, Plus ma wyje...kę na klienta i notorycznie twierdzi, że tak ma być. Jakoś nie widzę hurra komentarzy na tym forum i teraz wiem dlaczego. Ch..., du... i kamieni kupa.
Zaletybrak
Wadycałokształt
krótko, za dużo
~Marek / 2020-02-10 13:18
Ocena: 1.75 / 5
Właśnie mówią w radiu o karze za oszustwa tej sieci, które uwaga nadal trwają czego i ja doświadczyłem, mimo środków na koncie i informacji że pakiet ważny 30 dni, 3 dni później SMS doładuj się i mi wszystko zablokowano mimo nawet środków!!! Długo by jeszcze pisać o innych rzeczach!! Oszuści !! Odradzam z całego serca! A Myślałem że Play to dno.
ZaletyBrak
MiejscowośćKraków
~Mariola / 2022-06-11 00:20
Ocena: 1.75 / 5
To co ostatnio dzieje się w plusie to żenada słaby zasięg internet to porażka chodzi jak żółw trzeba po tylu latach współpracy zmienić operatora
ZaletyBrak
WadyBrak troski o stałego klienta
MiejscowośćSłupca
~marta1212 / 2011-08-07 19:53
Ocena: 1.75 / 5
przez ostatnie 3 dni przez internet z plusa straciłam kilkaset złotych,jutro wybieram się do BOK i zjem chyba tam kogoś ... przy limicie 20 GB od trzech dni nie mogę wystawić aukcji na allegro,wciąż przerywa połączenie jak czytałam poprzednie opinie problem ten powstał ok.2 tygodni temu,wcześniej nawet działał ok nie polecam nikomu I PLUSA , szkoda gadać
3 lata,78 zł m-c
~MG / 2020-04-24 17:17
Ocena: 1.75 / 5
Uwaga! iphone 11 nie działa poprawnie w plusie. i nie będzie działał, raz wyślesz mmsa a innym razem nie wyślesz. Plus nie ma umowy z Apple i iphone nie pobiera konfiguracji automatycznie.
jak zadzwonisz na infolinie 2601 to każdy mądrala będzie opowiadał co innego jak skonfigurować. Jak ich przyciśniesz to się przyznają ze niektóre modele iphona nie działają bo "przecież i tak nie mają ich w ofercie"
straciłem czas i pieniądze.
masz nowego iphona -tylko nie wplusie!
MiejscowośćPoznań
~monika / 2010-05-10 19:49
Ocena: 1.75 / 5
tzw najlepszy mobliny internet cha cha. Minęło niedawno 2 lata mojej udręki z tym badziewiem. Ciągle coś na rzeczy. Ciągle coś nie tak. Nie mówiąc o limicie transferu - po przekroczeniu 1 G nie dało się korzystać bez zakupienia kilku dodatkowych paczek. Co np zrobiłam wczoraj, zaraz po tym gdy mi drastycznie zwolnił.Siedziałam na you tubie, więc spodziewałam się tego. Po godzinie w miare normalnego korzystania (najlepsze że w centrum Warszawy przeważnie chodzi z prędkoscia max kilkaset kilo) - znowu zwolniłl. więc znowu zakup dodatkowego transferu w ilosci 128 MB, jeszcze pół godzinki posiedziałam. I co widze dzis po południu gdy zasiadam do netu? 2 SMSy od Plusa o obnizeniu prędkosci z powodu przekroczenia limitu. I faktycznie - chodzi tak, ze nie da sie normalnie pracowac. Nie mówie o you tubie tylko przegladaniu www czy sprawdzeniu poczty. Czyli Te 300 MG ktore wczoraj zakupilam za 20 PLN, w ciągu godziny wykorzystałam. Ogladając 4 filmiki na you tubie. Nieźle. Próbowałam się dodzwonić do BOK w tej sprawie, ale Pani na infolinii odsyła na techniczny, a tam z kolei nie sposób połaczyc sie z konsultatntem. Historia z tym nieszczesnym limitem powtarza sie od kiedy jestem w tej sieci. Generalnie nie surfuję dużo, you tube to od świeta. Netu potrzebuję tylko do sprawdzenia poczty i przeczytania wiadomosci.Dowcip ze skończył mi sie 2 letni okres promocji, moge teraz rozwiazać umowe z mies. wypowiedzeniem. I zrobie to. Widać, ze szalenie zalezy im na utrzymaniu klinta. Zenada.
Zaletyjedyny: solidny, nie psujacy sie modem (huawei)
Wadynie wystarczy miejsca na wymienienie wszystkich
26 miesięcy, 60 pln abonament, modem kupiono w promocji za 1 PLN+ opł. aktywacyjna 40 pLN
~mysza240 / 2008-02-16 19:01
Ocena: 1.75 / 5
Cóż dziś zakańczam moją współpracę z iplusem i powiem że jest co świętować bardziej się cieszę niż z kupna nowego auta.Nie mogę aż tak bardzo nażekać bo nieraz to chodziło chodzi mi że działało.Internet ? myślę że powinni reklamować jak przeglądarka stron bo za tą cenę to wiele daje do życzenia lecz nasz kraj jest daleko za murzynami i mają transfery jakie mają.Co do obsługi to powiem jedna wielka porażka!!!Zaczeło się na początku że ma zmieniać bios płytę główną itd według specjalistów iplusa niestety tylko wystarczyło zmienić modem który miał za słabe napięcie jek na nasze warunki 1.6 działał tylko w obrębie nadajnika 1.8 v już poprawnie to jakoś szło.Ponieważ siedzę w temacie i naprawiam kompy nety itp. powiem z prosto co jest i to nie tylko mnie dotyczy jak ludzi którym pomagałem ten mega wszędzie będący 10 cód świata naprawiać 1.żadnej wiedzy od początku sprzedawców totalna porażka sklep _wąbrzeżno - 2.Pomocy czy to w sklepie czy dzwoniąć do specjalistów przktycznie zero (brak wiedzy w temacie) 3.z zasięgiem jest różnie nie jest żle i tu plus 4.modemy chodzą płynnie następny plus
Podsumuję jest tragedia ale jak macie nety w domu i potrzebujecie łącza w pracy to można się powkurzać ale nieraz się przyda jeśli ma być jedyna przeglądarka internetowa w domu to przemyślicie to dobrz.Na początku poproście fachowca niech przyjdzie pomieżyć zasięg zazwyczaj to zawsze będzie jak będziecie mieli szczęście że przyjdze szkoda słów haha pozdrawiam i życzę jak najmniej czasu spędzonego nad licznymi awariami Jeśli jakieś błędy zrobiłem to wybaczcie w sumie to i tak kropla błędów w stogu siana z którymi przyjdzie się Wam zmierzyć w użytkowaniu iplusa.Pozdrawiam
2 lata
~Nigdy więcej Plusa i Polsatu / 2024-09-04 17:40
Ocena: 1.75 / 5
Dzisiaj podjąłem decyzję. Wszystkie numery a jest ich 5, internet, telewizję przenoszę do innego dostawcy. Decyzja ostateczna i nieodwracalna. Obsługa po wymianie personelu w Galerii Rzeszów w Rzeszowie poniżej normy. Brak swobody rozmowy z konsultantem bo za jego plecami zawsze stoi wszystkowiedzący, na czarno ubrany, z założonymi ręloma i z miną mówiącą "odejdź i nie zawracaj głowy" klawisz. Zero pomocy. Innym radzę zrobić to samo.
ZaletyBrak
WadyOd czasu zmiany personelu arogancja. Dawniej były tam osoby miłe i bardzo pomocne
MiejscowośćRzeszów
~nowy w plusie / 2014-11-09 21:58
Ocena: 1.75 / 5
Skusili mnie tym dom coś tam. telewizja z cyfry już kiedyś miałem, myślałem, że po czasie będzie lepiej? Po kilku latach nieobecności na platformie cyfrowego polsatu żadnych zmian, HD można sobie wsadzić w d..., jak poprzednio zawiesza się. Internet w wersji LTE to dopiero kicha, narzekałem na zwykły w Netii, dałem wypowiedzenie (miałem ok. 10 mbt przy płatności do 20 mbt) teraz przy LTE w Plusie mam 2 - 8 mbt. To jest interes. Nie kupujcie tego badziewia.
Zaletyżadnych
Wadywszystkie jakie możliwe
kogo to interesuje, płacę 69,90 i czekam końca umowy