Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1920 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mmoonnii / 2018-06-01 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!Obsługa w Dabrowie Górniczej tragiczna, mało uprzejma, opryskliwa.Wprowadzają w błąd : przeniesienie numeru wiąże się z placeniem prze 3 okresy rozliczeniowe rachunków w Plusie i w Orange. Brak informacji na ten temat przy podpisaniu umowy wręcz odwrotnie : ,, wszystko potrwa kilka dni'' .ODRADZAM !!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Elo11 / 2018-06-01 14:16
    Ocena: 2.25 / 5
    Wszystkich zainteresowanych, zapraszam do przeczytania mojej opinii na temat sieci Plus:

    Odradzam wszystkim, którzy zastanawiają się nad skorzystaniem z usług operatora sieci Plus. Podzielę się z Wami moimi doświadczeniami z firmą. Jestem trzecią osobą w mojej rodzinie, która padła ofiarą oszustwa z ich strony. Trzeba nazwać rzeczy po imieniu.
    1 sytuacja: Jakiś czas temu mój dziadek (80 lat) odebrał telefon od konsultanta i dał się naciągnąć na abonament z 80 zł/mies. z internetem, rozmowami, SMS/MMS bez limitu, podczas gdy nie potrafi takich rzeczy obsługiwać, ponadto posiada telefon dla emerytów, który nie obsługuje tego typu funkcji. Pocztą przyszła umowa, on podpisał bo zdał się na konsultanta, który rzetelnie powinien pomóc w doborze oferty przeznaczonej dla osoby z jego zapotrzebowaniem.
    2 sytuacja: W zeszłe wakacje moja mama wybrała się do Egiptu. Zakupiła wcześniej smartfona i była zainteresowana korzystaniem z internetu za granicą. Udała się do punktu stacjonarnego Plus w Lubinie i uzyskała informację, że posiada 2GB internetu do wykorzystania za granicą. Podkreśliła, że leci poza Unię Europejską. Konsultant stwierdził, że jak najbardziej może korzystać i wystarczy jej to do korzystania podczas 2-tygodniowego pobytu, jeśli chce używać wyłącznie facebook'a w celach kontaktowania się z rodziną. Podczas pobytu mama włączyła internet i transfer zużył się w 2 minuty. Przyszła jej wiadomość o treści: Zużyłeś pakiet internetowy. Jeśli chcesz korzystać dalej, odblokuj, wysyłając sms o treści XXX. (wiadomość mniej więcej miała taką treść). Mama odblokowała, twierdząc, że skoro konsultant poinformował ją o możliwości korzystania z internetu to na pewno powinna tak zrobić... Finalnie zapłaciła rachunek o kwocie ok. 2000 zł.
    3 sytuacja- moja: Kwota mojego abonamentu, który spłaciłam w lutym wynosiła 99.99zł. Miałam w nim rozmowy, SMS/MMS bez limitu, internet 10 GB+ telefon. Po zakończeniu umowy zdecydowałam się przenieść do nju mobile- oferta w duecie z chłopakiem. Pojawiły się problemy z przeniesieniem, które konsultant w Plusie poradził nam rozwiązać przy pomocy cesji mojego numeru z plusa na chłopaka. Konsultant po dokonaniu całego procesu cesji, poinformował nas dopiero ,,na wychodnym", że cesja jest płatna 30 zł. Dowiedziałam się też, że przeniesienie będzie trwało 2 miesiące. Po 2 tygodniach przychodzi mi wiadomość o treści: Informujemy o blokadzie połączeń w związku z przekroczeniem limitu kredytowego. Kwota bieżącego użycia dla numeru XXXXX, wynosi 200.14 zł netto. Warunkiem odblokowania jest wpłata zaliczki w wysokości kwoty użycia na konto (XXXX). Po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty na mail: wplaty@plus.pl połączenia zostaną odblokowane. Informacja pod numerem XXX (numer płatny). Poszłam więc do punktu stacjonarnego sieci plus z chłopakiem, na którego dokonana została cesja. Konsultant poinformował mnie, że nie jest w stanie udzielić mi żadnej informacji i mam zadzwonić na infolinię (serio? jak skoro zablokowani mi numer a infolinia jest płatna?). Ok. Dzwonię z telefonu chłopaka, bo konsultant nie może dowiedzieć się sam i udzielić mi informacji stacjonarnie. Na infolinii 10 razy wybierałam różne kombinacje i kolejni konsultanci odsyłali mnie do innych, nie potrafiąc udzielić mi informacji. W końcu, po 40 minutach, dowiedziałam się o tym, że podczas cesji zmieniono mi warunki korzystania z usług sieci plus na ostatnie 2 miesiące umowy (bez poinformowania mnie w punkcie!). Wyjaśniam: miałam zapłacić 2 ostatnie faktury o kwocie 99.99 zł a moje usługi z jakich mogłam korzystać to 50 minut rozmów, ileś tam SMSów (tu konsultant podał mi dokładne ograniczenia) nie pamiętam dokładnie, gdyż jestem wzrokowcem. Podsumowując, mój ostatni rachunek rozliczeniowy przyszedł mi w kwocie 276.36 zł, mimo iż ostatni miesiąc nie korzystałam z karty Plus tylko zastępczej karty od Nju mobile.
    Złożyłam reklamację odnośnie mojej sprawy. Na odpowiedź mam czekać do 30 dni, a fakturę opłacić do 10.07. Jeśli ktoś z czytelników dobrnął do tego momentu mojej wypowiedzi, proszę udzielcie mi porady, jak postępować, bo na konsultantów nie można liczyć.

    Argumenty, dlaczego odradzam sieć PLUS:
    • konsultanci zatajają istotne informacje (a ja uważam to za oszustwo),
    • konsultanci naciągają osoby starsze, które jeszcze mogą o sobie decydować, jednak ich stan zdrowotny pozwala na łatwą manipulację nimi,
    • pomimo, iż Plus posiada punkty stacjonarne, większość rzeczy trzeba załatwiać przez płatną infolinię, która wymaga bardzo długiej ilości czasu (w międzyczasie, podczas oczekiwania na połączenie z konsultantem Plus ,,umila czas" licznymi reklamami),
    • wszelkich usług płatnych nie można wyłączyć natychmiast (np. muzodajnia jest darmowa przez 1 miesiąc i trzeba pójść do punktu plusa lub anulować usługę przez kod). Wiąże się to z tym, że większość osób zapomina i kolejny rachunek przychodzi już wyższy niż powinien.
    Napisanie powyższych uwag zajęło mi godzinę, jednak liczę, że w przyszłości uchroni to innych od powtórzenia mojego błędu, jakim było podpisanie umowy z siecią Plus.

    Pozdrawiam, Eliza Olech
    WadyArgumenty, dlaczego odradzam sieć PLUS:
    • konsultanci zatajają istotne informacje (a ja uważam to za oszustwo),
    • konsultanci naciągają osoby starsze, które jeszcze mogą o sobie decydować, jednak ich stan zdrowotny pozwala na łatwą manipulację nimi,
    • pomimo, iż Plus posiada punkty stacjonarne, większość rzeczy trzeba załatwiać przez płatną infolinię, która wymaga bardzo długiej ilości czasu (w międzyczasie, podczas oczekiwania na połączenie z konsultantem Plus ,,umila czas" licznymi reklamami),
    • wszelkich usług płatnych nie można wyłączyć natychmiast (np. muzodajnia jest darmowa przez 1 miesiąc i trzeba pójść do punktu plusa lub anulować usługę przez kod). Wiąże się to z tym, że większość osób zapomina i kolejny rachunek przychodzi już wyższy niż powinien.
    MiejscowośćWrocław/Lubin
  • ~pseudo kot / 2018-05-25 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    plus oszuści ludzie nie dajcie się naciągać nie ma czegoś takiego jak LTE bez limitu internet badziew również jak inne oferty ....
    ZaletyHAHA to jakaś kpina NIE MA ZALET
    WadySAME WADY
    MiejscowośćZgierz
  • ~Grzegorz / 2018-05-22 08:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam zasieg plusa na mapach wyglada pieknie szkoda ze w zeczywistosci wyglada to inaczej w katowicach wroclawiu czy krakowie zasieg pojawiam sie i znikam o internecie nie wspomne stanowczo odradzam internet stacjonarny niby lte szkoda słów zastonowcie sie glemboko przed wyborem operatora.
    ZaletyBrak
    WadyZasieg raz jest a raz brak spada do jednej kreski
    MiejscowośćRzuchowa
  • ~Stiga / 2018-05-20 14:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy internet w Polsce, ciągle problem z zasięgiem,bez przerwy rozłącza
  • ~Michal / 2018-05-14 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to bwielka porażka. Oszukana umowa. Miało być bez limitu a przykrecaja kurek. I mam 5 mb zamiast 150 lub 300. Szczerze nie polecam
    ZaletyBtak
    WadyOszukana umowa
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Daniela / 2018-05-13 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!!!!! Ostatni raz jestem klientką plusa.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyInternet chodzi jak by chciał czołg taki i kolosalne rachunki
    MiejscowośćJarocin
  • ~Grzegorz / 2018-05-12 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Czym dalej od plusa tym lepiej oszuści kretacze w każdym tego słowa znaczeniu
    ZaletyŻadnych
    WadyWiele
    MiejscowośćsKOŁYSZYN
  • ~Niezadowolony / 2018-05-10 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta - żenada
    Wysokość cen co do świadczonych usług (internet, minuty, smsy) - śmiech na sali
    Długość umów - szkoda słów
    ZaletyBRAK!!!
    WadyCAŁA SIEĆ
  • ~20 letni Klient Plusa / 2018-05-09 22:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Generalnie nie polecam. Byłem Klientem prawie 20 lat w sieci Plus ale ostatnio Biuro Obsługi Klienta zaczęło zachowywać sie w stosunku do mojej osoby wręcz skandalicznie.
    Z powodu wydawałoby się prostego tematu jak naprawa serwisowa.

    - Telefon nie został zwrócony w określonym warunkami umowy terminie,
    - Punkt serwisowy odwiedziłem kilkukrotnie, jak również upoważniona pisemnie przez mnie inna
    osoba
    - Za każdym razem Pracownik Serwisu nie był w stanie określić przewidywanego terminu oraz
    statusu telefonu.
    - Nie została mi przedstawiona jakakolwiek informacja / ekspertyza umożliwiająca mi zajęcie
    stanowiska – podjęcie decyzji o naprawie bądź też rezygnacji z naprawy.
    - Otrzymałem jedynie pisemne potwierdzenie o decyzji nie wydaniu przez Polkomtel
    Sp. z o.o wspomnianego telefonu(przekazane Państwu kilkukrotnie)
    - Po 2 miesiącach od ostatniej wizyty w Punkcie Serwisowym Biuro Obsługi Klienta zaczęło mnie bezczelnie okłamywać, że podczas wizyt w Punkcie Serwisowym została przedstawiona mi ekspertyza techniczna a się do niej nie ustosunkowałem.
    - Po pierwsze po 2 miesiącach
    Po drugi koszt naprawy przewyższał 300% cenę nowego aparatu
    Generalnie nie polecam Komus, Kto nie ma ochoty na żenującą wymianę korespondencji. Kompetencjie personelu Biura Obsługi Klienta bardzo niskie.
    Zaletydziała
    WadyOszukiwanie w oficjalnej korespondencji
    MiejscowośćParis
  • ~Typowyużytkownik / 2018-05-08 13:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Śmieszna sytuacj- okres próbny 6mies = internet stabliny, niezawodny. Po podpisaniu umowy po tygodniu no z 100mb/s zrobilo się 0.5mb/s, a potem bylo jeszcze gorzej po 8 mies zaczal sie bawic w szybkosc 0.1mbs a potem to stabilnie 0.05mbs ale przecie fair usage tp chyba tylko w nazwie fair. Czasami tylko ma tam jakies przejawy 20mbs ale i tak zazwyczaj jak wejdzie wiecej niz 2 osoby to wyłącza sie i trzeba restartowac.
    ZaletyMożna pojechać sb nad jeziorko podczas pobierania czegos powyzej 2gb
    WadyMożliwość wyłączenia sie internetu podczas nieobecności
    MiejscowośćDziałdowo
  • ~przeciętny użytkownik / 2018-05-07 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej nieuczciwy dostawca internetu w Polsce, 100mb/s w umowie = 0.01mb/s w rzezczywistości.
    ZaletyW czasie buforowania filmów można zrobić sobie coś do jedzenia.
    WadyGdy już zjemy film nadal się buforuje.
    MiejscowośćKraków
  • ~Krzysztof / 2018-05-01 00:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Test prędkości internetu:
    1.http://www.speedtest.net/result/7271868172
    2.http://www.speedtest.net/result/7271874636
    3. http://www.speedtest.net/result/7271876595
    Wadyżadnych
    MiejscowośćPisz
  • ~ola / 2018-04-24 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam !!!Salon w Pruszczu Gdanskim ul.Kossaka Pani (niska, szczupla, w okularach ) kompletnie nie kompetentna . konczyla mi sie umowa w orange , przeniosłam swoj nr do plus , Pani zrobila błąd w moim dotychczasowym numerze który poprawila długopisem , niestety z błędem poszlo dalej . nie poinformowała mnie o początkowych płatnościach co u sumie moglam doczytac , ale gdy juz dostałam pismo o wypowiedzeniu umowy pojechałam tam i z trudnem udalo sie to wszystko uporządkować , gdzie numer nadal nie byl przeniesiony , wiec ponownie o to po prosiłam , dostałam informacje ze 4 kwietnia numer zostanie przeniesiony , niestety dziś jest 23 a z numerem nic sie nie ruszylo , dodam ze chcialam sie dodzwonic do tego salonu ale od kilku dni sa nie osiągalni a gdy juz się wybrałam Pani glupio sie smiala i nie palala pomoca jak jej pytalam co siedzieje ze tyle miesięcy numer się przenosi a ja płace za dwa abonamenty ... Nie polecam i na pewno nigdy nie skorzystam z tych uslug !
    Zaletynic
    Wadywszystko
  • ~pp / 2018-04-20 20:29
    Ocena: 1.50 / 5
    masakra, prędkośc spada do 0,5 mb/s jak 20 lat temu
  • ~K / 2018-04-19 08:26
    Ocena: 1.25 / 5
    Porazka, mieszkam w nl i teraz jak przyjechalam z synem to korzystam z tel mamy, ktory ma w plusie na abonament. Mąż jak dzwoni to ciagle cos przerywa. Gubi sie zasieg. Slychac echo w czasie rozmowy. Mąż musi dzwonić dwa trzy razy pod rzad zeby wkoncu poszlo dobre polaczenie. Internet w tel na abonament TOTALNA PORAZKA. syn chcial bajki oglądac na Youtube i ciagle mu przerywalo, bo nie moglo sie zabuforowac. Albo zginal zasieg. To juz oglądanie z holenderskiego nr szlo szybciej. Usluga na abonament chyba specjalnie jest az tak zamulona, bo numer nl tez zlapal zasieg (niestety) plusa. Ale szlo szybciej i duzo drozej to ogladanie bbajek. Reklam w tv do groma i ciage BRAWO TY , a wogole nie sa brawo. i to ma byc ten super extra zasieg LTE? PORAZKA , mama czeka az sie umowa skonczy i wraca do konkurencji bo tam przynajmniej nie przerywa rozmow. A w salonie plusa dali jej tak badziewny tel z klawiatura- nie kazdy chce miec dotykowy, pani w salonie z wielka łaską dala tak owy. Bo na sile chciala wcisnac drogi dotykowy. Mama woli normalny to nawet wyboru nie miala. I ten tel ciagle gubi zasieg, nie można sie do mamy wogole dodzwonic. Teraz mama posiada jeden normalny tel z klawiatura, drugi dotykowy z internetem, i internet domowy, ktory znika co chwile. Podsumowujac PORAZKA W KAZDEJ OPCJI. na szczescie niedlugo koniec umowy i koniec meczarni. Brawo wy.
    ZaletyBrak
    WadyZasieg zasieg zasieg
    MiejscowośćŁabunie
  • ~niki / 2018-04-16 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    powiem tak zachwyciłam się nową promocją na Internet po prostu genialna oferta próbuje przez 2 miesiące za 9 zł spróbuję i będę od razu testować.

    nie dajcie się nabrać kurier przyjeżdża do 2 dni spoko podpisujesz umowę super a potem jeszcze czekasz 5dni roboczych by Ci go włączyli..także 1.5 tyg. bez neta a poziom szybkości do 40mb miało być jest 0,12mb życzę każdemu fajnego użytkowania takiego Internetu. za to T mobile 2 dni i net działa :)
    MiejscowośćBrzeg
  • ~JARU** / 2018-04-13 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet Plusa jest beznadziejny , nie ogladniesz nic na hbo go tylko zawieszki i nic więcej , odradzam wszystkim Plusa , masakra .
  • ~Skalpel726 / 2018-04-08 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem w prost po sytuacji z zamówieniem xperii xz2 przed premierą jestem w 100% przekonany że nie mam zamiaru przedłużać z ta firmą umowy tym bardziej zamawiać czego kolwiem
    Telefon zamówiony 3 tygodnie przed premierą i zaakceptowany do realizacji.
    dzień przed premiera dostaję wiadomość o wstrzymaniu wysyłki z powodu zaległości. gdy zadzwoniłem najpierw pod numer zadłużen plus skierowali mnie do firmy prowadzącej sprawę króra była 3 lata temu gdzie od nich usłyszałem że tamta sprawa już dawno jest zamnieta oraz rozliczona. przez brak info i zabawę osob z firmy plus nie udało mi się zmieścić w terminie. (tam gdzie sprawa zamknieta i rozliczona oraz od tamtej sytuacji zdążyli ze mną podpisać inna umowę wychodzą z czymś takim
  • ~Ket / 2018-04-04 11:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Kolego Krzysztofie do 21 masz jeszcze sporo czasu, a tutaj przedstawiam mój wynik który mam od kilku dni i do początku nowego okresu rozliczeniowego mam 8 dni.Zaznaczę tyko, że nie jestem gościem który ściąga nie wiadomo ile. Standardowo YT, stronki itd, Netflix na tv ( na średnich parametrach bo na wyższych to po tygodniu by net padł) http://scr.hu/0xw3/lfy52
    Po sprawdzeniu ilości danych to na kompie 58 GB i na Netflix ok 45-50 GB, abonament mam na 70 GB. Więc dla "nich" jestem heavy user :)))) i nakładają lejek.Internet mam od nich od 2014 r i czekam do końca umowy i rozstaję się z tą firmą, bo co teraz dokazują to nie na moje nerwy.
    MiejscowośćŚwiecie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2088
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4735
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3067
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2038
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306