Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1915 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~j23 / 2018-07-10 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam telefon w sieci plus na kartę może już od 10 lat. Od marca tego roku wydzwania do mnie numer z telefonii telekomunikacji i ściąga mi pieniądze z konta. Nie muszę odbierać ale każdy impuls gdy dzwoni na moją komórkę jest płatny. Moja córka mieszka w Warszawie więc się złapałem na ten numer bo myślałem że rozładował się jej telefon komórkowy i ma jakiś problem. Wystarczyło że odebrałem na parę sekund i zorientowałem się że nie dzwoni do mnie córka, ściągnął mi z karty impulsy za 2:32 minuty. Gdy po paru impulsach odrzucę to i tak wyświetla mi to w połączeniach odebranych. Dany numer : 221030655. Byłem wczoraj na Policji, wysłali mnie do Plusa w Plusie konsultantka stwierdziła, że nie mam żadnych płatnych numerów i że z czasem może zablokują tego złodzieja. Dziwię się w jaki sposób jest to możliwe że ktoś bez mojej zgody wyciąga mi środki z mojej karty. Czas rozmowy 00 a po czterech sygnałach i odrzuceniu pobiera mi z konta 28 groszy. Obsługa klienta to jest porażka. Automat odsyła do 1, 2 ,3 a następnie do 9-powrotu co znaczy że znów pociągną ci kasę. Możesz czekać na konsultanta ale przygotuj się na jakiś 30 min. Najlepiej usiądź bo musisz przejść weryfikację. Jak byś przesłał ksero swojego dowodu osobistego to może ją przejdziesz... Może to PLUS zalazł metodę na okradanie klientów.
  • ~Kinga / 2018-07-06 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci powinni mowic prawdę A nie zachowywać najważniejsze informacje dla siebie ...
    MiejscowośćWodzisław Ślaski
  • ~Patryk / 2018-06-28 11:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety nie ma czegoś takiego jak LTE bez limitu i ludzie są wprowadzani w błąd. Posiadam usługę internetu 35 GB , bo skorzystałem z promocji testuj internet za 9 pln mięsiecznie. No i podczas okresu testowania REWELACJA ! Prędkość wahała się między 90MB a 100MB. Po okresie próbnym musiałem się zdecydować no i podjarany takimi osiągami przeszedłem na regularny abonament . No i czar prędkości prysnął. Prędkość spadła do 30 MB i nie chcę więcej. Oczywiście w Plusie powiedzieli , że wszystko jest w porządku i przeciążenie nadajnika z którego korzystam. Ale po wpisach tutaj stwierdzam , że zostałem nabity w butelkę jak każdy który skusił się na PSEUDO REWELACYJNĄ OFERTĘ PLUSA ! Ciekawostką jaką chciałem się z Wami podzielić jest fakt , że w jednym z Warszawskich pubów podsłuchałem wylewnego pracownika PLUSA , który chyba po kilku głębszych otworzył się w gronie swoich znajomych, którzy rozpoczeli dyskusje na temat usług w PLUSIE szczególnie internetu i limitów. Wiem nie ładnie podsłuchiwać , ale jako świeży klient usługi internetu bardzo mnie zaciekawiła rozmowa. No i dowiedziałem , że operatorzy w Polsce mają jakąś cichą umowę odnośnie usług i wprowadzili podobne zasady co do usługi internetu i wszelakich zagadnień odnośnie USŁUG LTE BEZ LIMITÓW. Dlatego pracownik POLKOMTELU (przyznam troszkę nie lojalnie się zachował) ale przynajmniej wiem co się dzieje na polskim rynku usług LTE. Żałuje , że jestem klientem PLUSA lecz podobne zasady są u innych operatorów tylko ubrane w inne słowa. Życzę wszystkim zawiedzionym klientom spokoju i opanowania , bo nie wygramy z NIEUCZCIWĄ praktyką naszych operatorów.
    WadyWPROWADZANIE W BŁĄD KLIENTÓW .
    MiejscowośćBielawa
  • ~WOWO / 2018-06-25 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!
    Mamy w Plusie parę numerów firmowych, skontaktowaliśmy się z obsługą klienta by poprosić o przedłużenie umowy razem z z telefonem, oczywiście nie było problemu, Pan pobrał wszystkie informacje po czym poinformował nas, że mamy czekać na kontakt osoby która zadzwoni poinformować o umowię i o dostawie telefonu do siedziby naszej firmy. Dostaliśmy informację, że telefon będzie u nas od 12 do 14.06 maksymalnie (czas oczekiwania ok 2 tygodni). 14.06 skontaktowaliśmy z obsługą klienta ponownie, ponieważ nie dostaliśmy przesyłki. Pani poinfromowała nas, że dnia 9.06 był problem z serwerem i wszystkie umowy zostały usunięte, zostaliśmy również poinformowani, że ktoś powinien się z nami skontaktować w tej sprawie ale niestety wystąpił błąd i tej informacji nie dostaliśmy. Trzeba było ponowić wszystkie procedury. Czyli wszystko od samego początku. Ktoś miał się z nami skontaktować w ciągu kilku dni w sprawie ponownego wysłania telefonu. Kontaktu brak. Postanowiliśmy podjechać do punktu Plusa gdzie dostaliśmy informacji, że niestety nie jesteśmy w stanie przedłużyć umowy i musimy czekać jeszcze 4 miesiące. Wróciliśmy i ponownie zadzwoniliśmy do Obsługi Klienta, Pan poinformował nas, że oczywiście jest taka możliwość i że za niedługo ktoś do nas oddzwoni. Dostaliśmy telefon zwrotny, umowa będzie podpisana, telefon przyjdzie do nas kurierem maksymalnie do dnia 22.06. Kurier przywiózł przesyłkę. Odpakowaliśmy ją jeszcze przy kurierze, więc telefon już mieliśmy w ręce. Do przesyłki była dołączona umowa, na 12 miesięcy. Niestety znów pojawił się błąd. Ktoś wysyłając przesyłkę zaznaczył, że ma ona być za pobraniem. Więc kurier poprosił nas o ok. 3000 zł. Niestety Pan kurier nie chciał poczekać żebyśmy załatwili sprawę i skontaktowali się z Plusem. Gdy dodzwoniliśmy się do Obsługi Klienta Pani poinformowała nas, że to jakaś pomyłka i że kurier nie miał prawa wziąć od nas pieniędzy. Zadzwoniliśmy więc do Obsługi Klienta firmy która wysłała do nas przesyłkę. Pani poinformowała nas, że w takim razie musi dostać od Państwa informację i dopiero wtedy może wysłać kuriera z naszym telefonem. W takim razie skontaktowaliśmy się jeszcze raz z Plusem informując, że specjalnie załatwialiśmy ten telefon na początku miesiąca dlatego, że pod jego koniec wyjeżdżamy i długo nie będzie nas na miejscu. Pani powiedziała, że zrobi wszystko aby ta przesyłka trafiła do nas jeszcze raz tego samego dnia a najpóźniej do poniedziałku i oczywiście mieliśmy czekać na kontakt. Kontaktu brak. Znowu. Dlatego sami zadzwoniliśmy, Obsługa klienta poinformowała nas, że w takiej sytuacji niestety musimy tę umowę podpisać jeszcze raz więc mamy czekać, aż telefon wróci do Plusa od firmy kurierskiej i jeszcze raz będzie możliwość utworzenia dla nas umowy i dopiero zostanie ona wysłana do nas ponownie razem z telefonem. Poinformowaliśmy również, że jedyna osoba która ma upoważnienie do podpisania takiej umowy wyjeżdża w dniu 26.06 czyli już jutro, w takim razie nawet jeżeli kurier przyjdzie do nas w tym tygodniu nie będzie miał kto odebrać przesyłki. Umowa dla nas tworzona będzie już 4 raz. Ile jeszcze?
    WadyBrak profesjonalizmu
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Grzegorz / 2018-06-21 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści w każdym tego słowa znaczeniu 3grosze za neta w roamingu???!!! A za 700 mb naliczone 375 zł super!!!!
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwo
    MiejscowośćSkołyszyn
  • ~Jacek / 2018-06-21 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem przestrzec wszystkich aby nie dali się nabrać na ofertę dostępu do internetu w Plusie, która nosi kłamliwą nazwę "LTE bez limitu". Ja dałem się oszukać sprzedawcy w punkcie. W czerwcu 2016 roku kończyła mi sie umowa i poszedłem tam aby ją rozwiązać bo już miałem dość wszelkich limitów. Miałem zamiar przesiąść się na internet radiowy, wolałem już mieć wolniejsze łącze ale nie mieć żadnych ograniczeń co do ilości ściągniętych danych. No ale sprzedawca zaczął mnie namawiać żebym nie rezygnował bo teraz Plus ma ofertę "LTE bez limitu". Kilka razy dopytywałem się czy jest to nprawdę bez limitu i czy po jakimś czasie operator nie będzie mi ograniczał prędkości. Sprzedawca zapewniał mnie, że w żadnym przypadku prędkość nie będzie ograniczana. Na moje podejrzliwe pytania po co w takim razie w są różne abonamenty z różnym pakietem danych odpowiedział, że to są pakiety danych do wykorzystania w innych technologiach niż LTE (np. 3G) ale skoro ja mam urządzenie które pracuje tylko i wyłącznie w technologi LTE (modem zewnętrzny ODU) nie mam się czym przejmować... No i co? No i efekt jest taki że co miesiąc po przekroczeniu limitu danych prędkość mam ograniczaną tak, że praktycznie nie da się korzystać z internetu. Operator na moje reklamacje odpowiada powołując się na jakiś regulamin (który nigdy nie został mi przedstawiony) w którym podobno jest napisane, że operator ma prawo do ograniczenia prędkości w dowolnym momencie pomimo wykupienia usługi "LTE bez limitu"
    Zaletybrak
    Wadyoszukiwanie klientów i bezczelne kłamanie prosto w oczy
    MiejscowośćSochaczew
  • ~Nie lubie plusa / 2018-06-17 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie miałem gorszego internetu. Mam umowe na 4 lata i podpisałem ją tylko dlatego że na przez okres próbny miałem 95/67 Mb/S a teraz mam 0,04/0,02 Mb/S.
    Nie polecam.
    Po zerwaniu umowy przechodze do orange.
    ZaletyNi ma
    WadyNi starczy miejsca
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nela 83 / 2018-06-17 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzis dowiedzialam sie ze nie ma internetu LTE bez limitu mimo ze taki wlasnie mi zaproponowano i taki zakupilam. Bardzo niemily pan z obslugi technicznej powiedzial ze mimo ze zakupilam internet z limitem 150 GB i no limit LTE to od 5 czerwca bo wtedy zaczal mi sie okres rozliczeniowy juz wyczerpalam internet bez limitu i dlatego teraz mmam predkosc pobierania 0.33 Mbit/s a predkosc wysylania 0.03 Mbit/s. Nie polecam internetu z Plusa ani Cyfrowego Polsatu bo to jeden i ten sam szajs. Mimo ze mam zestaw Odu Idu i antene wzmacniajaca sygnal internet jest a wlasciwie go nie ma. Ciesze sie ze jeszcze obowiazywal okres promocyjny testowania internetu przez 2 miesiace i moge zrezygnowac.
    MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
  • ~Tylko Orange / 2018-06-13 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem YouTTuberem i nie moge wysylac filmu na YT.

    Orange lepszy
    Zaletyni ma
    Wadynie starczy tyle miejsca
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ANDRZEJ / 2018-06-12 12:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam Plusa. Chłam i chamstwo niektórych konsultantów na infolinii. Po przejściu na "Prosto na Kartę" przestała działać poczta głosowa i dział techniczny nic nie robi. Zaznaczam że przed przejśćiem wszystko działało. Mija miesiąc od zgłoszenia i cisza. Jak wykorzystam fundusze to zrezygnuję z taniej jatki. Pozdrawiam.
    ZaletyBRAK
    WadyJak dotąd same
    MiejscowośćWarszawa
  • ~PlusToDno / 2018-06-09 16:06
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam nikomu!
    Ja rozumiem, że wykorzystałem limit danych i szmaty spowalniają, ale kur*a bez przesady
    Na pełnym zasięgu (wszystkie kreski) prędkość pobierania wynosi 0.59 megabitów na sekundę PODKREŚLAM MEGABITÓW< NIE MEGABAJTÓW, a jeżeli chodzi o przesyłanie to 0.20 Mb/s TO JEST JAKIŚ ŻART! JEŻELI KTOŚ ZASTANAWIA SIĘ NAD WYBRANIEM USŁUG PLUSA SZCZERZE ODRADZAM!
    MiejscowośćPiekary Śląskie
  • ~Dupa Blada / 2018-06-08 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Że złodzieje i oszuści to wiadomo ale dlaczego prawo dopuszcza takie zachowania ? Powiązania biznesowe ??? (czyt. mafijne)
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~DOMI / 2018-06-08 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu ! Złodzieje i oszuści najgorsza sieć jaką miałam faktury ponad 500 zł przy abonamencie 50 zł wiecznie zajęte infolinię nie można się do dodzwonić do siedzimy nigdy więcej żadnych umów z nimi !
    MiejscowośćBYDGOSZCZ
  • ~iro_10 / 2018-06-05 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada... zgłosiłem na stronie Plusa chęć przedłużenia umowy, która się właśnie kończy. Następnego dnia oddzwania do mnie Pani przedstawiając się (dane w posiadaniu, zaczyna rozmowę i propozycję której nie może mi złożyć. Po chwili proszę Panią o podanie sposobu w jaki trzeba rozwiązać umowę i terminy po czym Pani po chamsku rzuciła słuchawkę... Już nie warto ze mną rozmawiać skoro wykazałem chęć rozwiązania umowy. NIGDY WIĘCEJ USŁUG I KONTAKTÓW Z TĄ FIRMĄ a numer przeniosę do konkurencji
    WadySAME WADY CHAMSTWO
  • ~Sławek / 2018-06-03 20:16
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam. Skorzystałem z promocji POLKOMTELU (PLUSA) w usłudze TESTUJ INTERNET PRZEZ 2 MIESIĄCE . Cóż mi szkodzi spróbować pomyślałem skoro daj dwa miesiące na testy. Kiedy dotarł do mnie sprzęt z niecierpliwością oczekiwałem aktywacji , aby zacząć testować. W końcu doczekałem się i przyznam , że zostałem bardzo ale to bardzo mile zaskoczony osiągami internetu. Speedtest pokazywał w porywach 100mb szybkości co dla mojej osoby było nieosiągalne NIGDY. Pięknie się wszystko pobierało i bardzo szybko . Po wyczerpaniu limitu danych , a miałem 45GB prędkość zwolniła do 20MB. Tragedi nie ma pomyślałem i dalej zacząłem testować. W końcu zbliżał się koniec okresu testowania i musiałem podjąć decyzję co dalej. No i zdecydowałem się na kontynuowanie współpracy z Plusem gdyż zachwycony takimi osiągami czego chcieć więcej. No i nastąpił koniec tej pięknej bajki :) W momencie ukończenia okresu testowania i wejściu na regularny abonament wszystko diametralnie się zmieniło !!! Prędkość która wahała się między 90MB a 100MB teraz nie przekracza 30MB. Oczywiście na początku nie podnosiłem alarmu gdyż sądziłem , że chwilowe wachania lub jakieś awarie itp. Ale jak sytuacja trwała przez kolejny miesiąc zacząłem wydzwaniać do Plusa z zapytaniem o mój problem. No i oczywiście oznajmiali mi przez kilka razy , że to wina przeciążenia nadajnika i zapewne to jest powodem. W końcu zacząłem szukać w sieci informacji na ten temat i okazało się , że przypadków takich samych jak moje jest sporo. Trafiłem tutaj i sporo się dowiedziałem o praktykach jak i przypadkach promocji TESTUJ INTERNET W PLUSIE. Jednym słowem jedno wielkie oszustwo , bo po okresie promocyjnym przykręcają śrubę i jak już jest się związanym umową to można jedynie tabletki uspokajające brać :) Wiem , że nie jestem sam z takim przypadkiem ale trudno się mówi. Smród za PLUSEM będzie się ciągnął i mam nadzieje , że kiedyś ta firma oberwie za to. Mieszkam w Kłodzku i zasięg jest rewelacyjny ale parametry po okresie próbnym tragiczne !! Pozdrawiam wszystkich nabitych w butelkę :) Teraz jak widzę reklamę z Majewskim to śmiech na sali :) Ostrzegam wszystkich przed tą firmą i usługą internetu mobilnego.
    Zaletyzasięg
    Wadyprzykręcanie kurka po okresie promocyjnym
    Miejscowośćkłodzko
  • ~Mmoonnii / 2018-06-01 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!Obsługa w Dabrowie Górniczej tragiczna, mało uprzejma, opryskliwa.Wprowadzają w błąd : przeniesienie numeru wiąże się z placeniem prze 3 okresy rozliczeniowe rachunków w Plusie i w Orange. Brak informacji na ten temat przy podpisaniu umowy wręcz odwrotnie : ,, wszystko potrwa kilka dni'' .ODRADZAM !!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Elo11 / 2018-06-01 14:16
    Ocena: 2.25 / 5
    Wszystkich zainteresowanych, zapraszam do przeczytania mojej opinii na temat sieci Plus:

    Odradzam wszystkim, którzy zastanawiają się nad skorzystaniem z usług operatora sieci Plus. Podzielę się z Wami moimi doświadczeniami z firmą. Jestem trzecią osobą w mojej rodzinie, która padła ofiarą oszustwa z ich strony. Trzeba nazwać rzeczy po imieniu.
    1 sytuacja: Jakiś czas temu mój dziadek (80 lat) odebrał telefon od konsultanta i dał się naciągnąć na abonament z 80 zł/mies. z internetem, rozmowami, SMS/MMS bez limitu, podczas gdy nie potrafi takich rzeczy obsługiwać, ponadto posiada telefon dla emerytów, który nie obsługuje tego typu funkcji. Pocztą przyszła umowa, on podpisał bo zdał się na konsultanta, który rzetelnie powinien pomóc w doborze oferty przeznaczonej dla osoby z jego zapotrzebowaniem.
    2 sytuacja: W zeszłe wakacje moja mama wybrała się do Egiptu. Zakupiła wcześniej smartfona i była zainteresowana korzystaniem z internetu za granicą. Udała się do punktu stacjonarnego Plus w Lubinie i uzyskała informację, że posiada 2GB internetu do wykorzystania za granicą. Podkreśliła, że leci poza Unię Europejską. Konsultant stwierdził, że jak najbardziej może korzystać i wystarczy jej to do korzystania podczas 2-tygodniowego pobytu, jeśli chce używać wyłącznie facebook'a w celach kontaktowania się z rodziną. Podczas pobytu mama włączyła internet i transfer zużył się w 2 minuty. Przyszła jej wiadomość o treści: Zużyłeś pakiet internetowy. Jeśli chcesz korzystać dalej, odblokuj, wysyłając sms o treści XXX. (wiadomość mniej więcej miała taką treść). Mama odblokowała, twierdząc, że skoro konsultant poinformował ją o możliwości korzystania z internetu to na pewno powinna tak zrobić... Finalnie zapłaciła rachunek o kwocie ok. 2000 zł.
    3 sytuacja- moja: Kwota mojego abonamentu, który spłaciłam w lutym wynosiła 99.99zł. Miałam w nim rozmowy, SMS/MMS bez limitu, internet 10 GB+ telefon. Po zakończeniu umowy zdecydowałam się przenieść do nju mobile- oferta w duecie z chłopakiem. Pojawiły się problemy z przeniesieniem, które konsultant w Plusie poradził nam rozwiązać przy pomocy cesji mojego numeru z plusa na chłopaka. Konsultant po dokonaniu całego procesu cesji, poinformował nas dopiero ,,na wychodnym", że cesja jest płatna 30 zł. Dowiedziałam się też, że przeniesienie będzie trwało 2 miesiące. Po 2 tygodniach przychodzi mi wiadomość o treści: Informujemy o blokadzie połączeń w związku z przekroczeniem limitu kredytowego. Kwota bieżącego użycia dla numeru XXXXX, wynosi 200.14 zł netto. Warunkiem odblokowania jest wpłata zaliczki w wysokości kwoty użycia na konto (XXXX). Po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty na mail: wplaty@plus.pl połączenia zostaną odblokowane. Informacja pod numerem XXX (numer płatny). Poszłam więc do punktu stacjonarnego sieci plus z chłopakiem, na którego dokonana została cesja. Konsultant poinformował mnie, że nie jest w stanie udzielić mi żadnej informacji i mam zadzwonić na infolinię (serio? jak skoro zablokowani mi numer a infolinia jest płatna?). Ok. Dzwonię z telefonu chłopaka, bo konsultant nie może dowiedzieć się sam i udzielić mi informacji stacjonarnie. Na infolinii 10 razy wybierałam różne kombinacje i kolejni konsultanci odsyłali mnie do innych, nie potrafiąc udzielić mi informacji. W końcu, po 40 minutach, dowiedziałam się o tym, że podczas cesji zmieniono mi warunki korzystania z usług sieci plus na ostatnie 2 miesiące umowy (bez poinformowania mnie w punkcie!). Wyjaśniam: miałam zapłacić 2 ostatnie faktury o kwocie 99.99 zł a moje usługi z jakich mogłam korzystać to 50 minut rozmów, ileś tam SMSów (tu konsultant podał mi dokładne ograniczenia) nie pamiętam dokładnie, gdyż jestem wzrokowcem. Podsumowując, mój ostatni rachunek rozliczeniowy przyszedł mi w kwocie 276.36 zł, mimo iż ostatni miesiąc nie korzystałam z karty Plus tylko zastępczej karty od Nju mobile.
    Złożyłam reklamację odnośnie mojej sprawy. Na odpowiedź mam czekać do 30 dni, a fakturę opłacić do 10.07. Jeśli ktoś z czytelników dobrnął do tego momentu mojej wypowiedzi, proszę udzielcie mi porady, jak postępować, bo na konsultantów nie można liczyć.

    Argumenty, dlaczego odradzam sieć PLUS:
    • konsultanci zatajają istotne informacje (a ja uważam to za oszustwo),
    • konsultanci naciągają osoby starsze, które jeszcze mogą o sobie decydować, jednak ich stan zdrowotny pozwala na łatwą manipulację nimi,
    • pomimo, iż Plus posiada punkty stacjonarne, większość rzeczy trzeba załatwiać przez płatną infolinię, która wymaga bardzo długiej ilości czasu (w międzyczasie, podczas oczekiwania na połączenie z konsultantem Plus ,,umila czas" licznymi reklamami),
    • wszelkich usług płatnych nie można wyłączyć natychmiast (np. muzodajnia jest darmowa przez 1 miesiąc i trzeba pójść do punktu plusa lub anulować usługę przez kod). Wiąże się to z tym, że większość osób zapomina i kolejny rachunek przychodzi już wyższy niż powinien.
    Napisanie powyższych uwag zajęło mi godzinę, jednak liczę, że w przyszłości uchroni to innych od powtórzenia mojego błędu, jakim było podpisanie umowy z siecią Plus.

    Pozdrawiam, Eliza Olech
    WadyArgumenty, dlaczego odradzam sieć PLUS:
    • konsultanci zatajają istotne informacje (a ja uważam to za oszustwo),
    • konsultanci naciągają osoby starsze, które jeszcze mogą o sobie decydować, jednak ich stan zdrowotny pozwala na łatwą manipulację nimi,
    • pomimo, iż Plus posiada punkty stacjonarne, większość rzeczy trzeba załatwiać przez płatną infolinię, która wymaga bardzo długiej ilości czasu (w międzyczasie, podczas oczekiwania na połączenie z konsultantem Plus ,,umila czas" licznymi reklamami),
    • wszelkich usług płatnych nie można wyłączyć natychmiast (np. muzodajnia jest darmowa przez 1 miesiąc i trzeba pójść do punktu plusa lub anulować usługę przez kod). Wiąże się to z tym, że większość osób zapomina i kolejny rachunek przychodzi już wyższy niż powinien.
    MiejscowośćWrocław/Lubin
  • ~pseudo kot / 2018-05-25 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    plus oszuści ludzie nie dajcie się naciągać nie ma czegoś takiego jak LTE bez limitu internet badziew również jak inne oferty ....
    ZaletyHAHA to jakaś kpina NIE MA ZALET
    WadySAME WADY
    MiejscowośćZgierz
  • ~Grzegorz / 2018-05-22 08:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam zasieg plusa na mapach wyglada pieknie szkoda ze w zeczywistosci wyglada to inaczej w katowicach wroclawiu czy krakowie zasieg pojawiam sie i znikam o internecie nie wspomne stanowczo odradzam internet stacjonarny niby lte szkoda słów zastonowcie sie glemboko przed wyborem operatora.
    ZaletyBrak
    WadyZasieg raz jest a raz brak spada do jednej kreski
    MiejscowośćRzuchowa
  • ~Stiga / 2018-05-20 14:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy internet w Polsce, ciągle problem z zasięgiem,bez przerwy rozłącza
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264