Jestem zadowolony z sieci Plus, mam 3 abonamenty, telewizję w najdroższym abonamencie i internet domowy. W tej chwili jestem po zużyciu głównego pakietu, korzystam z LTE,a tutaj wynik:
http://www.speedtest.net/result/7545569591.png
Zaletywszystko działa jak należy
Wadynie znajduję
MiejscowośćPisz
~Młody / 2018-08-09 15:27
Ocena: 1.00 / 5
Od samego początku są problemy z plusem nie idzie wysyłać SMS jak już się wyśle to SMS się przekręca nie idzie się dodzwonić ani nie działa internet ... Płacę dużo pieniędzy i nic z tego nie mam ... Pomijając fakt że giną mi pieniądze z konta ...
~Bart / 2018-08-08 19:28
Ocena: 1.00 / 5
50 minut oczekiwania. dno moi mili.
Co tu więcej pisać.
MiejscowośćBytom
~User / 2018-08-08 11:01
Ocena: 1.00 / 5
Wziąłem telefon (Samsung Galaxy S9) na abonament i otrzymałem go wczoraj po pierwszym włączeniu pojawiły się na chwile jakieś piksele ale udało się skonfigurować telefon. Niestety nie na długo działał, bo po godzinie zaczął się sam restartować i mocno przegrzewać. Dzisiaj zrezygnowałem z umowy i na urlop zostałem bez telefonu. Żenada!
ZaletyBrak
WadyDrogie telefony z wadami technicznymi
~Looki / 2018-08-07 10:19
Ocena: 3.25 / 5
Nie polecam tego operatora, na mój pierwszy numer tel z tej sieci ciągle dzwoniły osoby pytając się o kurs językowy... nawet po kilka razy dziennie...,po skończeniu się umowy zmieniłam numer i nagle do abonamentu nie zostały udzielone mi rabaty.. po rozmowie z działem obsługi klienta zgłosiłam reklamację, która została uwzględniona. Lecz bardzo miła Pani wprowadziła mnie w błąd i powiedziała, że mogę wpłacić na ich konto kwotę z przyznanym mi rabatem i wszystko już będzie załatwione. Po jakimś czasie nagle zaczęłam dostawać wiadomości windykacyjne i ponaglenia do zapłaty brakującej kwoty... zadzwoniłam znowu do działu obsługi klienta i spytałam się o co chodzi.. a oni na to , że muszę tą kwotę zapłacić bo będę miała zablokowane konto..
Wprowadzacie człowieka w błąd , a później trzeba tracić na was czas i energie...
Po skończeniu się umowy zmieniam operatora!!! Tragedia..
WadyTragiczna obsługa klienta!!
Błędy w systemie..
MiejscowośćWarszawa
~Marian / 2018-08-03 20:49
Ocena: 1.00 / 5
Plus GSM to złodzieje i naciągacze ! Najpierw doładowaniem konto za 25 pln a potem wprowadziłem kod promocyjny z opakowania startera, zeby przez 30 dni mieć darmowe połączenia do wszystkich w Plusie. Następnie otrzymałem powiadomienie: „Promocja do wszystkich w Plus za darmo została włączona.. Pozdrawiamy”. Jakiez było moje zdziwienie, kiedy po niespełna 2 (słownie: dwóch !?) dobach zaczęto naliczać opłaty do Plusa !? Zatem zadzwoniłem do BOK i wtedy pani poinformowała mnie, ze trzeba najpierw było wprowadzić kod a dopiero potem doładować konto. I oczywiscie ZAPROPONOWAŁA kolejne doładowanie za minimum 25 pln (!?)Na moja uwagę, ze nie wspomniano o takiej wlasnie kolejności uruchomienia promocji na opakowaniu startera, ta niemota stwierdziła, ze „trzeba czytać regulaminy”. Bezczelność nieprawdopodobna ! Tak wlasnie nabija sie klientów w butelkę. Poprzez niejasne zapisy na starterze klient jest zmuszony wywalić kolejne pieniadze na doładowanie. NIGDY WIĘCEJ PLUSA, to złodzieje i naciągacze a do tego chamy. i prostaki.
ZaletyBrak
WadyCelowe wprowadzanie klientów w błąd, słaby zasięg, drogie telefony w abonamencie, nieatrakcyjne warunki dla starych i lojalnych klientów, chamska i prostacka obsługa klienta.
MiejscowośćWarszawa
~omegalul / 2018-08-03 14:34
Ocena: 1.50 / 5
Gorąco nie polecam. Nigdy więcej!!!! Zasięg beznadziejny. Internet beznadziejny, sieć komurkowa beznadziejna. Same wady.
Zaletybrak
WadyPlus
MiejscowośćBychawka trzecia
~Goldnav / 2018-07-27 14:13
Ocena: 2.50 / 5
Jestem stałym klientem zaproponowali mi umowe za 29zł/miesiąc i się okazuje że jednak to jest 30 bo jak doładuje za mniej to konto się nie przedłuży na rozmowy wychodzące żenada..... nawet ostatnio w lipcu 2018 jakość rozmów w tej sieci porażająca, nie słychać, przerywa, brak zasiegu. Inni nie mają tego problemu!!
Wadyściema
MiejscowośćWarszawa
~Kamvel / 2018-07-26 22:33
Ocena: 2.50 / 5
Witam.. wczoraj zakupilem telefon w plusie z oferta mix 36 doladowan za 60 zl.. przychodzi umowa wraz z telefonem Huawei Y7 Prime i wszystko jest ok. Dzisiaj chce zadzwonic do swojej mamy, po rozmowie wyskakuje mi komunikat, że stracilem 3 zł za rozmowe. Zadzwonilem w tej sprawie do plusa i dostalem odpowiedz ze mam doladowac sie za 80 zl.. (zawsze bylo za 60 zl). Musialem zrezygnowac z umowy. Plus moze i jest nawet dobry, ale obsluga klienta byla do d*py. W poprzedniej rozmowie slyszalem jękanie się jakiejś pani jakby byla nie trzeźwa.
ZaletyBezsenss
WadyDuzo
MiejscowośćOpolewieskie
~Zygmunt / 2018-07-26 05:19
Ocena: 1.00 / 5
Przestroga dla innych , po wielu latach bycia klientem sieci Plus nagłe obniżają przesył sygnału internetu z LTE+4G na 2G . Na nic reklamację koniec kropka to Twój problem.
ZaletyBrak
WadyPrawa klienta nie istnieją.
MiejscowośćKozy
~Niewidzialna reka / 2018-07-23 13:00
Ocena: 1.00 / 5
Ile lat można słuchać, brawo ty, brawo wy, brawo i brawo, już na pawia rwie, ciągle powtórki na każdym z programów, to już nie jest nudne, lecz tragiczne. Plus ma najgorsza opinie z sieci komórkowych a tu brawo i brawo. Czyzby nikt nie czyta opinii użytkowników. Pytam za co bijecie
sobie brawo. Widząc w tych banalnych reklamach Majewskiego w fircykowatych scenkach to nawet mój pies opuszcza pokój.ludzie ile lat można, słuchać tego brawo. A może jakiś inny pomysł i osoba w reklamie. Co za dużo to niezdrowo. Wieje nudą, prymityzmem i chałą. Liczy się pomysł a nie tłuczenie bez końca i bez opamiętania glupkowate "brawo"
ZaletyO jakich zaletach mowa. oczywiście że brak
WadySame wady. Niech plus zacznie słuchać swoich reklam, to wnioski nasuwa się same
~Wariat / 2018-07-22 00:20
Ocena: 1.00 / 5
Tak internet w plusie to żenada no chyba że umowa się kończy i składasz wypowiedzenie to śmiga i problemów brak. Mało tego w telefonie na abonament nie masz szans skorzystania z telefonu ani internetu będąc za granicą chyba że przed wyjazdem wyślesz sms lub po wyjeździe ktoś wyślę sms za Ciebie ale też musi mieć tele w plusie. W dodatku przechodząc z abonamentu na kartę musisz ponownie zarejestrować nr ale dopiero wtedy jak umowa się skończy i zablokują Ci nr. Kolejna kpina i żenada! Jest sobota o godzinie 21 usługa przestała działać a nr nie mogę zarejestrować bo salony plus zamknięte i muszę czekać do poniedziałku. To jest dopiero sieć chyba gorszej nie ma!
ZaletyBrak
WadyKipina z klienta
MiejscowośćMarki
~Norbi / 2018-07-21 14:40
Ocena: 2.00 / 5
Od jakiegoś czasu w Luboniu brak zasięgu na poziomie wysyłania SMS. Internet całuję, raz jest raz nie ma. Połączenia telefoniczne same się rozłączają. Generalnie dramat. Przenoszę się do Play
ZaletyBtak
WadyWszystkie
MiejscowośćLuboń
~Andrzej / 2018-07-20 11:55
Ocena: 1.00 / 5
Wielkie oszustwo plusie, brak słów. Zrobiłem wielki błąd że przeszedłem z PLEY
Wadywysoka cena usługi
MiejscowośćWarszawa
~Krzysztof / 2018-07-18 14:34
Ocena: 2.00 / 5
Jako jedyny operator w Polsce nie potrafi ustawić automatycznej konfiguracji APN w urządzeniach Apple (iPhone/iPad itp). Żenada. Zdarza się, że DNS-y nie działają i trzeba podpinać z google.
Zaletyw miarę nieźle działająca sieć - zwłaszcza w dużych miastach.
Wadyj.w. automatycznej konfiguracji APN w urządzeniach Apple (iPhone/iPad) po każdej aktualizacji systemy trzeba ręcznie wprowadzać ustawienia transmisji danych, MMS-ów itp.
MiejscowośćWrocław
~Niezadowolony użytkownik / 2018-07-17 14:37
Ocena: 1.00 / 5
Internet domowy z plusa to porażka. Po wykorzystaniu pakietu nie da się korzystać z Internetu, szkoda że na okresie próbnym spadało tylko do 5mb a nie nizej, półtora roku i żegnam się z tą siecią na stałe. Dno
~Przemyslaw / 2018-07-17 00:06
Ocena: 1.75 / 5
Dno dno i raz jeszcze dno... Ostatnia umowa z plusem, czas na zmiany!!!
MiejscowośćPoznań
~Jaceny / 2018-07-16 13:59
Ocena: 1.50 / 5
Jesli chcemy podnieść sobie ciśnienia polecam rozmowę z ludźmi z biura obsługi klienta po długo trwałym oczekiwaniu na rozmowę odbiera osoba która nic nie wie i nic nie może zrobić
ZaletyBrak
WadyZła obsługa drogie telefony słaby zasięg
MiejscowośćKoluszki
~Majkell96 / 2018-07-14 10:18
Ocena: 1.50 / 5
Internet mimo maksymalnego zasięgu traci łączność kilka razy w ciągu dnia na kilka minut co w pracy przez internet irytuje strasznie. Wahania prędkości z 40mb do 0,1mb gdzie często bardzo słabo chodzi. Czasami w wolnej chwili chciałbym pograć z znajomym przez internet w fife to oczywiście takie lagi plus częste braki łączności że się nie da. Jeszcze jak nie zapłace z 3 dni to po tym terminie jakieś śmieszne wiadmości winydkacyjne wyświetlane na tv i wiadmości na maila. To już jest tak bardzo śmieszne żeby klientowi który płaci regularnie tyle lat wysyłać takie wiadmości a już to że do każdego rachunku pobeirają z 50gr więcej to już jakoś im nie przeszkadza no i jakość świadczonych usług na poziomie tragicznym. Jeszcze do tego kiedyś można było z góry zapłacić za kilka miesięcy a teraz tylko 1 miesiąc można przez strone pewnie specjalnie żeby opłaty za każda transackje te 70gr czy jakoś tak pobierają więc hajs się musi zgadzać a ja nie mam czasu na pamiętanie co miesiąc żeby płacić co do dnia. Szczerze to zwlekam teraz żeby do mnie przedzwoniła pani od płatności i żeby po prostu zjechać dlaczego mam płacić za coś co tak szfankuje. Jestaem kilentem ponad 10 lat i tylko dlatego mam ten internet że często mam wyjazdy a jest to mobilny internet i dlatego też że łącze te usługi i jest niby taniej ale jakość tragiczna..
MiejscowośćRowno
~Mika / 2018-07-12 20:10
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów i złodziei! Miesiąc nie minął, a już żałuję, że przeszłam od innego operatora do PLUS-a. Dostałam dzisiaj pierwszą fakturę za numer przejściowy i widzę, że doliczono mi 0,62 zł za SMS do Wielkiej Brytanii, którego nie mogłam wykonać, bo karta do tej pory nie została przeze mnie użyta. PLUS ma prawie 3 mln abonentów, wystarczy, że ściągną te 0,62 zł z każdej faktury i mają prawie 2 mln zysku każdego miesiąca. Już wiem, że za 2 lata będę przenosić numer.