Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2245 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~uzytkownik / 2015-10-08 03:41
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam na karte nie da sie wpisa zadnego kodu na internet patologi jakas
    Zaletyzero kompletne
    Wadydo dupy
  • ~Uzytkownikinternetu / 2021-09-26 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze mowiac jezeli jakis internet mialby byc gorszy od tego z playa to musialby nie dzialac
    WadyWszystko
    MiejscowośćŻory
  • ~użytkownik / 2015-05-21 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam

    Play oceniam najgorzej ze wszystkich sieci w jakich miałam abonament.
    Niekompetentna obsługa.Brak chęci rozwiązania problemu (celowe?). Nabijanie rachunków |(okazało się, że pomimo iż nie zamawiałam dodatkowych usług, na mój telefon były wysyłane z sieci smsy, które spowodowały ich załączenie i podwyższenie wartości rachunku). Pomimo zgłoszenia problemu na infolinii i rzekomym wyłączeniu usług, nowy rachunek je zawiera!
    Play jest przereklamowany. NIE POLECAM.
  • ~Użytkownik / 2017-04-21 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    WSZYSTKO beznadziejne. Wolny. Co chwile sie rozlacza. Obsluga klienta do bani, w ogole nie ma ochoty pomoc. Cena z d**y. NIKOMU nie polecam
  • ~Użytkownik / 2018-10-28 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet gubi zasięg. Nie polecam!!! Internet jest, a zaraz go nie ma.
    ZaletyBrak
    WadyZasięg
    MiejscowośćKamieniec Ząbkowicki
  • ~użytkownik / 2022-02-01 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, cały czas przycina, a jakość połączenia fatalna. NIE polecam.
    ZaletyBRAK
    Wadycały czas przycina, a jakość połączenia fatalna
    MiejscowośćWrocław
  • ~użytkownik209 / 2011-04-20 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie radzę rozpoczynać współpracy z tymi oszukańcami. Robią przekręty z umowami, szczególnie przez telefon, potem niczego już nie można odkręcić. Ich telemarketerzy celowo wprowadzają w błąd.
    Najgorszy operator na rynku.
    Zaletyżadnych, kuszą niskimi cenami, ale później cię 10 razy okradną
    Wadypodstępne zawieranie umów, niemożność uzyskania kompetentnej uczciwej informacji
    2lata
  • ~Valensja / 2022-03-27 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Moi drodzy internet z play to najgorsze gówno jakie kupiłem w swoim życiu codziennie łapie dziwne przycinki zazwyczaj około godziny 17-18 i do nocy już nie da się nic obejrzeć żadne reklamacje nie dają skutku umowa jest podpisana i dalej drogi kliencie bujaj się z tym szajsem do jej końca, nie popełniajcie mojego błędu i nie podpisujcie umowy z tym pseudo dostawcą usług…
    MiejscowośćGrodzisk Mazowiecki
  • ~van D / 2022-07-06 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramatycznie niskie pingi mimo 5G i pełnego zasięgu (80-400ms) i przepychanie się z fatalną obsługą klienta - wszystko co ludzie poniżej piszą to szczera prawda, płacę 110 PLN za internet, który nadaje się co najwyżej do oglądania stron www, a i to niekiedy z poślizgiem. Dostałem rabat na trzy dychy za jeden miesiąc abonamentu, o który nie prosiłem i którego nie chcę, nikt za to nie zrobił nic w sprawie wadliwego połączenia, co chociaż trochę by pomogło. Prowadzę dokumentację, rozważam spotkanie w sądzie. Internet od Play to żart.
    Zaletydziała na tyle, że mogę dodać tę opinię
    Wadydrogo, słabe łącze, obsługa
    MiejscowośćRudna Wielka k. Rzeszowa
  • ~Venea / 2021-03-19 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli ktoś z was szuka najgorszego Internetu na świecie to zdecydowanie polecam play. Nie dość, że Internet jest niesamowicie powolny to jeszcze ewidentnie zostałam oszukana, że wykorzystałam już pełną prędkość internetu w telefonie (danych komórkowych), mimo że nawet tego nie włączyłam. Oczywiście do obsługi klienta nawet nie mogłam się dodzwonić. Serdecznie nie polecam.
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~vika / 2011-12-06 23:19
    Ocena: 1.00 / 5
    ... nieprzedstawianie mu wszystkich regulaminów. Suma sumarum koszty dużo wyższe nie u innych operatorów. zawsze dochodzą jakieś opłaty o których gdzieś w ich pokrętnych regulaminach ukryją drobnym maczkie. Uważać. Jeżeli nie chcesz stracić nerwów tylko rozmawiać omijaj Playa.
    Zaletybarak
    Wadyobsługa, regulaminy, nie doinformowaniae klienta, bardzo słaba jakość połączeń itd itp
    ok pół roku
  • ~Viktor / 2013-03-25 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Życzę tej firmie rynkowej śmierci. Banda oszustów i złodziei. Zasięgu nie ma nawet w niektórych centralnych miejscach Krakowa. Ponadto wziąłem w abonamencie smartfona Sony, który od grudnia 2012 jest nieprzerwanie w naprawie, zepsuł się w ciągu 3 miesięcy 4 razy a jako zastępczy dostaję ciągle tego samego starego gniota, który tak samo się sypie. Notabene więc spłacając smarfona Sony używam cały czas jakieś zajechane g...no! O wymianie na nowy mogę tylko pomarzyć, obsługa w salonach tragedia. Precz z tego kraju złodzieje!
    ZaletyBrak
    WadySama obecność na rynku
  • ~vip / 2013-06-19 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przedłużeniu umowy z play operator wyłączył mi numer i twierdząc ze to moja wina każe mi zapłacić karę 2500zl za rozwiązanie umowy bez możliwości kontynulowania umowy i kozystania z usług
    Zaletybrak
    Wadysame
    5 rok sie zaczol
  • ~Vipero / 2020-03-30 01:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, zasięg totalna porażka. Internet w telefonie pokazuje pełny zasięg LTE. Play nie potrafi się przyznać że od niedawna nie mają już zasięgu anten innych operatorów komórkowych potwierdzone info :) T-mobile, orange itd zerwało z nimi umowy. Tylko co teraz z klientami którzy przy podpisaniu umowy dostawali taki świetny internet a teraz mają internet z prędkością z przed 10 lat ??
    Zaletybrak
    Wadyzrywanie zasięgu, ping, brak internetu a jeśli już jest to prędkość tragiczna.
    MiejscowośćLublin
  • ~W / 2016-12-26 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa jaką kiedykolwiek miałam! Konsultanci- każdy mówi coś innego,nikt nie umie odpowiedzieć na zadawane pytania. Play i ich konsultanci naciągają rozmowy ile się da!
    Prosiłam tylko o włączenie bonusu rejestracji numeru- 3 tydzień i się jeszcze tego nie doczekałam
    WadyWSZUSYKO
    pół roku
  • ~w dupie z play / 2013-06-09 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    szajs jakich mało non stop przerywa rozłańcza rozmowy trzeba z 8 razy się łączyć z daną osobą a po 10,15. 30 sek i tak się rozłańcza oni jako firma mają nas w dupie tyle co sie z dziadami napisałem i nic więc ja mam ich w dupie i nigdy nie wezme u nich zadnego telefonu bedę przechodził do konkurencji dziady rąbane
    Zaletyżadnych
    Wadymożna sie niezle wkórwi.
    rok i nigdy więcej
  • ~Waldemar / 2020-01-15 01:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Już nie mam sił do tego internetu. Obejrzeć film graniczy z cudem a jeśli się uda to jakość jak na rubinie. Aż sie poce jak chce wejść choć na jedną stronę ładuje i ładuje i potrafi tak godzinami. Dwa telefony połączone z roauterem i nie jest w stanie ich uciągnąć. Nawet gdy to pisałem utraciłem połączenie. Oby już sie skonczyła ta umowa
    ZaletyŻadna
    WadyWszystko
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Waldemar / 2022-03-13 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam chociaż jestem w tej sieci od początku
    ZaletyNie ma
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćKolsko
  • ~Waldur / 2012-01-11 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam

    Chciałbym się z Wami wszystkimi podzielić tym co mnie spotkało przy rozwiązywaniu umowy za Internet w PLAY.

    Jako, że umowa wygasała mi w połowie listopada 2011, a ja nie chciałem jej przedłużyć to we wrześniu 2011 poszedłem do punktu obsługi PLAY w Blue City celem rozwiązania umowy (wiedziałem, że umowa winna być wypowiedziana przynajmniej na miesiąc przed jej zakończeniem).

    W punkcie obsługi podpisałem dokument potwierdzający rozwiązanie umowy i byłem przekonany, że cała sprawa jest załatwiona.

    Niestety w grudniu otrzymałem fakturę za Internet, co wzbudziło mój niepokój (przecież umowa miała być już dawno rozwiązana). Zadzwoniłem, więc pod *500 i dowiedziałem się, że rzeczywiście zarejestrowali chęć zgłoszenia rozwiązania umowy, ale nie otrzymali dokumentu z punktu obsługi w Blue City potwierdzającego rozwiązanie umowy.
    W związku z powyższym rozwiązanie umowy nie nastąpiło. Pracownik Call Center polecił mi abym ponownie poszedł do tego punktu i wyjaśnił sprawę. Zrobiłem dokładnie jak mi polecono.

    Gdy byłem w punkcie w Blue City poproszono mnie o ponowne wypełnienie prośby o rozwiązanie umowy, tak też zrobiłem. Oczywiście tym razem poprosiłem o kopię tego dokumentu w razie dalszych komplikacji.

    Następnie otrzymałem oficjalne pismo z dnia 09.12.2011r. z PLAY z informacją, iż umowa zostanie rozwiązana, z przeprosinami za zaistniałe nieprawidłowości i z prośbą o kontakt z Call Center celem wystawienia faktury korygującej.

    Ponownie zrobiłem tak jak mi powiedziano i 22.12.2011r. zadzwoniłem pod *500 z prośbą o wystawienie faktury korygującej. Tym razem byłem przekonany, że sprawa już jest zakończona i że już nie stracę więcej czasu na wyjaśnienie przedmiotowej, kuriozalnej sytuacji.

    Jak możecie się domyślać…myliłem się. 08.01.2012r. PLAY wyłączył mi połączenia wychodzące.

    Zadzwoniłem, więc ponownie pod *500 celem wyjaśnienia tej przeklętej sprawy. Jak się dowiedziałem sprawa jest rozpatrywana od 22.12.2011r. i jako, że zaległa FV nie jest opłacona połączenia wychodzące zostały zablokowane. Na nic zdały się moje tłumaczenia. Pracownik Call Center polecił, aby zapłacił zaległą FV, a jak sprawa zostanie rozpatrzona pozytywnie, to ewentualnie kwota nadpłaty będzie odjęta od mojej przyszłej FV za telefon.

    Powiedziałem, że absolutnie nie zapłacę tej faktury, że cała ta sytuacja jest kuriozalna. Ja wykonuję dokładnie to co PLAY mi każe, a w zamian za to mam blokowane połączenia wychodzące. Ponadto jak mam wierzyć pracownikowi Call Center, jak poprzednio kilkukrotnie byłem informowany, że wszystko jest załatwione, a jak się później okazywało nic w tym kierunku nie zostało zrobione.

    Reasumując, mam nadzieję, że moja opinia wpłynie na szybsze zajęcie się moją sprawą. Zależy mi na czasie, gdyż od 3 dni nie mogę korzystać z telefonu za który płacę. Sugeruję, abyście zawsze brali kopię dokumentów z PLAY, gdyż pracownicy firmy są niesłowni, a przebieg informacji wewnątrz firmy jest zatrważający.

    Nie ukrywam, że czuję się zażenowany poziomem obsługi klienta w sieci PLAY. Jestem klientem firmy od 3 lat, zawsze opłacałem FV w terminie, a w zamian za to firma odpłaca mi się takim numerem. Uważajcie na PLAY i przy rozwiązywaniu umowy monitorujcie sprawę na bieżąco, jeżeli nie chcecie mieć wyłączonego numeru, tak jak to jest w moim przypadku.

    Pozdrawiam

    Waldek
    Zaletybrak
    Wadyw terści
    3 lata
  • ~Walisosna / 2015-09-29 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    LUDZIE!! NIe polecam T- mobile!!! Mam znimi podpisaną umowę i żałuje. OSZUKUJĄ> podnoszą faktury, doliczją dodatkowe opłaty za wszystko. BRAK zasięgu nawet na najwyższym kominie na domu sąsiada. NIE POLECAM , bo będziecie żałować.
    Zaletymożliwość obserwowania panoramy z wysokich kominów.
    WadyOSzukują
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4703
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3967
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3035
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2621
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296