Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2245 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafal / 2023-12-05 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Polecam skargi na Play do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćKórnik
  • ~Rafał / 2022-04-04 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    TEN INTERNET TO NIEPOROZUMIENIE
    NIE DZIAŁA KOMPLETNIE NIC i NIGDZIE
    ZaletyBRAK
    WadyMNÓSTWO! WIECIEJ NIE DZIAŁA NIŻ DZIAŁA A JAK DZIAŁA TO ŻE LEDWO GOOGLE SIĘ ODPALAJĄ
    MiejscowośćWerocław
  • ~Rafał / 2023-05-12 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet przerywa co chwilę jak u pozostałych a panie w salonie z szyderczym uśmiechem proponuje zerwać umowę zapłacić karę i udać się do rzecznika.
    Śmiejąc się w twarz
    ZaletyDno
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Ralf / 2015-01-09 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja również nie polecam sieci PLAY, w ogóle nie zależy im na kliencie, żona podpisała umowę abonament 59,90zł telefon nokia lumia, miał być ,,bezpieczny,, internet, czyli po przekroczeniu limitu internet zwalnia. Okazało się jednak że internet po przekroczeniu nalicza według stawki PLAY, rachunek wyniósł 1200zł. Sieć PLAY stwierdziła że to wina telefonu że pobiera aplikację a w tym abonamencie nie mamy ,,bezpiecznego,, internetu. Pisaliśmy odwołania, dzwoniliśmy żeby się dogadać ale każdy mówił coś innego, po miesiącu zerwali umowę i doliczyli karę 700zł. Zdecydowanie nie polecam, banda złodziei.
  • ~RaS / 2016-12-03 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Śieć Play jest najgorszą siecią w Polsce , po roku internetu go poprostu nie ma a umowa jest na 2 lata. Po roku internet przestał działać płynnie i najprostsze strony w przeglądarkach się długo ładują i jest to tylko i wyłącznie wina internetu a nie sprzętu.
    ZaletyNie ma.
    WadyBardzo słaby internet. Szybkość jest równa praktycznie zeru.
    Korzystam prawie 2 lata.
  • ~rcinek / 2016-10-25 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez 5 lat było ok teraz to dziadostwo, nie potrafią rozwiązać uznanej reklamacji od kwietna br
    Wadyreklamacja uznana przez play załatwiana od pół roku
    miałem mieć rachunek 100 za 3 kary , a płacę 400
  • ~RDe / 2023-11-30 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo - zaczynajmy.
    Opiszę tutaj swoje przygody z migracją z UPC do play. Chyba będzie ciekawie i zabawnie.

    Z niczym nieusprawiedliwionej głupoty, przy okazji kończącej się umowy z play właśnie, w salonie firmowym dowiedziałem się o szczegółach oferty play, dotyczących sieci internet w domu. Drugim, niewybaczalnym błędem było podjęcie decyzji o skorzystaniu z ich oferty.
    Sympatyczny młody człowiek w salonie poinformował mnie, że muszę złożyć wypowiedzenie w UPC, odczekać miesiąc i z potwierdzeniem rozwiązania umowy, udać się do salonu celem podpisania nowej umowy.
    Oczywiście umowa została wypowiedziana (25 października 2023), odczekałem prawie miesiąc i nieco zdziwiony brakiem aktywności ze strony UPC, zatelefonowałem do bok UPC. Natychmiast przekierowano moje połączenie do play i tam dowiedziałem się, że moje wypowiedzenie wpłynęło i jest "przetwarzane". Taką informację otrzymałem 26 listopada w godzinach rannych ( około 9:50). około godziny 18:30 otrzymałem wiadomość sms, z której wynikało, że moje wypowiedzenie jednak nie dotarło. Wykonane połączenie telefoniczne do bok play i 40-to minutowa rozmowa z panią konsultantką zaowocowała ustaleniami pozwalającymi na pewien rodzaj zadowolenia. Załatwiłem to, co chciałem - tak mi się wydawało. Pani konsultantka, poinformowana wcześniej o braku możliwości potwierdzenia tożsamości poprzez bankowość internetową, zaproponowała zmianę metody potwierdzenia, ale nie powiedziała na jaką. Oczywiście natychmiast po rozmowie dostałem sms z informacją o konieczności potwierdzenia danych osobowych za POŚREDNICTWEM BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ !!!
    Kontakt z osobą z którą rozmawiałem przed chwilą okazał się niemożliwy, a każda następna osoba oczekiwała tłumaczenia wszystkiego od początku. W ciągu następnego tygodnia otrzymałem 8 wiadomości dotyczących konieczności potwierdzenia danych poprzez bankowość internetową, 7 wiadomości zawierających hasła do przesyłanych poprzez e-mail dokumentów, które do mnie nie docierały.
    Zdziwiony takim obrotem sprawy zatelefonowałem do bok play, w celu uzgodnienia adresu e-mail. Okazało się to przedsięwzięciem całkowicie niemożliwym do wykonania, bowiem "panienka z okienka" NIE POTRAFIŁA PRZELITEROWAĆ ADRESU. W końcu po kilku telefonach do bok udało się ustalić, żew nazwie użytkownika dopisali literę "e", a w nazwie domeny nie dopisali litery "l"!!! To był problem, ale dokumentów do tej pory nie otrzymałem.
    Po ustaleniu adresu e-mail, od razu okazało się, że wypowiedzenie w ogóle nie było potrzebne, bo można migrować usługi bezpośrednio. Oczywiście chciałem skorzystać z takiej możliwości, ale okazało się, że nie można bo jednak wypowiedzenie dotarło, a nie potwierdziłem tożsamości przez BANKOWOŚĆ INTERNETOWĄ, choć informowałem o braku takiej możliwości. Kolejny telefon do bok play i informacja, że wszystko da się zrobić podczas tej jednej rozmowy, ale moje "konto" w play blokowane jest przez wcześniejsze zlecenie, które jest przetwarzane 24 godziny. potem samo się odblokuje, a pani z którą rozmawiałem, pani Ewa Z, oddzwoni następnego dnia i doprowadzimy sprawę do końca. Od tej rozmowy odebrałem kilkanaście połączeń z numery 790 500 500, trwających zawsze około 10 sek od pierwszego sygnału.
    Pani Ewa Z oczywiście nie oddzwoniła, ale zdobyłem nowe, bardzo przydatne doświadczenia, i choć nie dało się zmienić usług i dać zarobić nieco więcej firmie play, to dowiedziałem się o tym -bo wcześniej nie byłem świadomy jako informatyk, że poczta elektroniczna przekazywana jest 24 godzi od nadawcy do adresata, internet światłowodowy polega na dołączeniu routera światłowodowego do kabla koncentrycznego, przepustowość 1Gb/sek dotyczy połączeń w sieci do dowolnego serwera (o krawędziowym albo brzegowym nie mieli pojęcia), a kabel koncentryczny może bez problemu wytrzymać taką przepustowość.
    No k....wa sami specjaliści !!!
    Jak już napisałem, zostałem przy UPC i już nigdy nie będę na nich narzekał, tym bardziej, że firma już w zasadzie nie istnieje. Na temat większej przepustowości łącza porozmawiam z innym operatorem i pewnie to załatwię.
    Jeszcze ciekawostka. Właśnie usłyszał kilka "ciepłych" słów konsultant z play, który usiłował namówić mnie na ich usługi. Trzeba było słyszeć jego zdumienie.
    Jeśli ktoś będzie zainteresowany - mam wszystkie sms'y które od tych kretynów dostałem i chętnie je udostępnię. Oczywiści bez danych osobowych.
    ZaletyŻADNYCH !!!
    Wady100%, Zwłaszcza jeśli chodzi o bok play.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Renata / 2017-07-18 06:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejska firma. Po przekroczeniu granicy kraju znikł internet, oraz znikła możliwość wykonywania i odbierania połączeń za to po powrocie pojawił się rachunek za usługi internetowe 130zł. Składałam reklamację ale została tradycyjne odrzucona oni problemu nie widzą. NIGDY WIĘCEJ PLAY
    Sosnowiec
  • ~Rere / 2022-09-25 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia,zero pomocy przy problemie,odsyłanie od ajnasza do kajfasza
    ZaletyByły ale się zmyly
    WadyBrak słów i miejsca do opisu
  • ~RFN / 2012-08-20 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to syf. Internet i zasięg telefonii to jakieś kompletne gó.no. Ta siec powinna zostać zlikwidowana
  • ~robert / 2024-02-12 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje i nic więcej wymigują się od wszystkiego złożyłem reklamacje oni są beszczelni
    MiejscowośćKraków
  • ~RODOS / 2019-01-06 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Informacja płatna, Podanie opinii na temat parametrów produktu/usług maja charakter płatny.Jeżeli nie wyrażają państwo na to zgody, proszę się rozłączyć.
    ZaletyInformacja płatna
    WadyInformacja płatna
    MiejscowośćInformacja płatna
  • ~Rodzina z Opola / 2017-08-17 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam abonament w PLAY. Co innego w mowie a potem co innego i dział reklamacji na Ciebie w d....e. Kiedyś to była coś warta firma dzisiaj to szajs. Rodzina z Opola, których już macie straconych
    ZaletyBrak
    WadyNiedotrzymanie umowy, która działa w stronę firmy.
  • ~rolek2145 / 2019-07-14 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam od 2013 roku na początku miałem 3mb na s czasami więcej ale to co się dzieje u mnie od kwietnia to jakaś tragedia.Mam 100kb/s dosłownie zgłoszenia do obsługi klienta kończą się odpowiedzią typu "Bardzo nam przykro że nie spełniamy pańskich oczekiwań" tak to internet na kartę w modemie ale o ile wiem to świat idzie do przodu sieci się rozwijają a oni mają jakiś regres.
    Miejscowośćużranki
  • ~Roman / 2021-01-29 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, powiem tylko to słowo to jest tragedia. Nigdy więcej. Miałem internet już różnych operatorów, ale to co jest teraz to jest po prostu tragedia
    Zaletynie ma
    Wadywszystko, zwłasza prędkość
    MiejscowośćRypin
  • ~Roman / 2024-02-02 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Ja jeszcze jestem "przejętym klientem", co oznacza, że mam sprzęt UPC, ale internet też już zrywa a prędkość, jak już wyjątkowo jest łączność - nie ma porównania nawet z żółwiem. W tych warunkach rozmowa z konsultantem jest żadna, bo dzięki zrywaniu połączenia wywala mnie z czatu z powodu "długiej nieobecności! Udało mi się w międzyczasie wbić numer kontaktowy, konsultant miał połączyć się do 5 minut, oczywiście to też nie działa i zadzwonił po pół godzinie. W ogóle cud, że zadzwonił. Zaproponował mi migrację do Play, ale że dzięki tak długiemu oczekowaniu zdążyłem przeczytać opinie o usłgach tego operatora, to podziękowałem. I tym samym dziękuję opiniodawcom. Jeśli ktoś jednak chce zawrzeć umowę z Play to polecam kapkę dopłacić i zawrzeć ją na czas nieokreślony, tak by można było w każdej chwili ją wypowiedzieć. Wiązanie się długoterminowym kontraktem jest najgłupszym wyborem, jaki można uczynić. I to ostatnie polecam zrobić z każdą siecią, naprawdę 10 czy 20 zł. więcej to jest nic, w porównaniu do panującej inflacj i starganych nerwów z powodu ciągłego braku internetu.
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Roni / 2019-10-24 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka.
    Wydzwaniają do mnie numery (dziennie nawet do 50) z jakimis ofertami. Po zapytaniu pani na infolinii skad maja mój numer udawała ze nie wie i sygnał sie skończył. Zasieg fatalny. Odradzam tej sieci. To co sie tu ostatnimi czasy dzieje to skandal
  • ~root / 2018-07-18 22:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakiejkolwiek reakcji ze strony działu technicznego na niedziałająca usługę. Od ponad tygodnia czekam na naprawę łącza, przy czym kupiłem Internet na 60 dni (tzw bez limitu, ale oczywiście z limitami), więc za chwilę nie będzie czego naprawiać.
    Najgorszy dostawca Internetu mobilnego na rynku, pieniądze wyrzucone w błoto. Całe szczęście, że nie podpisałem umowy abonamentowej.
    ZaletyBrak.
    WadyUsługa po prostu nie działa, a wsparcie techniczne nie istnieje, a konsultanci z infolinii opowiadają kompletne głupoty typu: "rozmagnesowanie karty SIM". Żenada i kompletny brak profesjonalizmu. Dziwne, że jeszcze w ogóle funkcjonują na rynku.
    MiejscowośćMajdy k. Olsztyna
  • ~Roxplay500 / 2021-04-26 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny internet nie polecam wogóle
    Na wsi to już orange ma u mnie szybszy net w orange jest 200mb a u mnie w play jest 10 mb chociaż mieszkam blisko miasta.
  • ~Rozgoryczony / 2023-12-27 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Myślałem że tylko u mnie takie jaja były, ale widzę wiecej poszkodowanych. Ping 400-600 to prawda, na infolinii powiedzieli mi że łącze potrzebuje 48h żeby się "ustabilizować". Po 3-4 dniach postanowiłem pomóc modemowi, więc go wyłączyłem i włączyłem ponownie. Po tym zabiegu internet już nigdy nie wrócił (sekwencja DOCSIS przechodziła cała, łącznie z pobraniem pliku konfiguracyjnego operatora, ale rejestracja już nie - i tak w kółko).

    Ps. Play instaluje modemy na kablach koncentrycznych, majacych przepustowość niewiele ponad 300mbit/s :))))) pozdro dla wszystkich którzy płacą za 1 lub te słynne 5gbit.
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4703
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3966
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3034
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2620
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296