Ta firma nie potrafi zrobić nic dobrze internet zacina sie na kazdym kroku przegladarka chodzi marnie gry na ps5 nie lacza sie z serwerem( wszystkie urzadzenia sa podpietne przez kabel) wifi ciagnie kiche w skrucie nie polecan jak ktos ma to wymienic jak ktos sie zastanawia to obejsc ta firme szerokim łukiem dziekuje
ZaletyNie ma zalet
WadyTen internet to wada
MiejscowośćWarszawa
~R De / 2023-12-09 07:34
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie migrujcie usług do play!!!!! Obojętnie z jakiej sieci czy dostawcy korzystacie, NIE PRZENOŚCIE TYCH USŁUG DO PLAY I NIE PODPISUJCIE UMÓW !!!
To zwykła banda oszustów i naciągaczy. Żadne usługi nie są tam dostępne poza możliwością zalogowania się do menu modemu, w którym i tak nie można nic zrobić. panienka z okienka w bok play nie ma zielonego pojęcia o czym mówi, a usługą jest dla niej na przykład przekierowanie portów !!!
Jej koleżka, debil, twierdzi, że aktualizacja oprogramowania trwa 48 godzin !!!
Oddaję im to góœno i niech sobie to wsadzą w dupę.
ZaletyŻADNE
Wady100 %
MiejscowośćWarszawa
~R kg / 2019-09-21 21:03
Ocena: 1.00 / 5
Internet to jakaś kpina totalne dno i średniowiecze czekam do końca umowy i baj podziękuje za takie usługi człowiek płaci za coś czego nie ma nie polecam wręcz odradzam
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćKołobrzeg
~R...t / 2019-05-14 23:01
Ocena: 1.00 / 5
Białystok. Codziennie są problemy z internetem. Wyrzuca co chwilę bez możliwości szybkiego połączenia się. Ogólnie dno i beznadzieja. Na szczęście jeszcze mogę zrezygnować z tego syfu. Do zobaczenia jutro w salonie.
ZaletyMożliwość zrezygnowania z usługi do ( chyba 14 dni od podpisania umowy)
WadyBrak stałego połączenia.
MiejscowośćBiałystok
~Radzio / 2021-11-11 22:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam internetu bezprzewodowego dramat żeby internet w 2021 roku pobierał z prędkością 2mb/s to jest dno totalne
ZaletyBrak
WadyWiele
MiejscowośćChojnice
~rafal / 2022-04-04 11:55
Ocena: 1.00 / 5
internet z play to don wogle nie dziala 10 razy zglaszalem usterke prosilem blagalem wrecz wszystko na nic oczywiscie place miesiecznie im niemalze 600 zl miesiecznie za wszystkie uslugi ale w zamian dostaje niewiele..... odbebnie te czas umowy i wrescie koniec przejde do innej sieci
Wadyinternet
Miejscowośćgdynia
~Rafal / 2023-12-05 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Polecam skargi na Play do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćKórnik
~Rafał / 2022-04-04 11:46
Ocena: 1.00 / 5
TEN INTERNET TO NIEPOROZUMIENIE
NIE DZIAŁA KOMPLETNIE NIC i NIGDZIE
ZaletyBRAK
WadyMNÓSTWO! WIECIEJ NIE DZIAŁA NIŻ DZIAŁA A JAK DZIAŁA TO ŻE LEDWO GOOGLE SIĘ ODPALAJĄ
MiejscowośćWerocław
~Rafał / 2023-05-12 18:51
Ocena: 1.00 / 5
Internet przerywa co chwilę jak u pozostałych a panie w salonie z szyderczym uśmiechem proponuje zerwać umowę zapłacić karę i udać się do rzecznika.
Śmiejąc się w twarz
ZaletyDno
MiejscowośćJelenia Góra
~Ralf / 2015-01-09 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Ja również nie polecam sieci PLAY, w ogóle nie zależy im na kliencie, żona podpisała umowę abonament 59,90zł telefon nokia lumia, miał być ,,bezpieczny,, internet, czyli po przekroczeniu limitu internet zwalnia. Okazało się jednak że internet po przekroczeniu nalicza według stawki PLAY, rachunek wyniósł 1200zł. Sieć PLAY stwierdziła że to wina telefonu że pobiera aplikację a w tym abonamencie nie mamy ,,bezpiecznego,, internetu. Pisaliśmy odwołania, dzwoniliśmy żeby się dogadać ale każdy mówił coś innego, po miesiącu zerwali umowę i doliczyli karę 700zł. Zdecydowanie nie polecam, banda złodziei.
~RaS / 2016-12-03 21:56
Ocena: 1.00 / 5
Śieć Play jest najgorszą siecią w Polsce , po roku internetu go poprostu nie ma a umowa jest na 2 lata. Po roku internet przestał działać płynnie i najprostsze strony w przeglądarkach się długo ładują i jest to tylko i wyłącznie wina internetu a nie sprzętu.
ZaletyNie ma.
WadyBardzo słaby internet. Szybkość jest równa praktycznie zeru.
Korzystam prawie 2 lata.
~rcinek / 2016-10-25 11:21
Ocena: 1.00 / 5
Przez 5 lat było ok teraz to dziadostwo, nie potrafią rozwiązać uznanej reklamacji od kwietna br
Wadyreklamacja uznana przez play załatwiana od pół roku
miałem mieć rachunek 100 za 3 kary , a płacę 400
~RDe / 2023-11-30 15:28
Ocena: 1.00 / 5
Szanowni Państwo - zaczynajmy.
Opiszę tutaj swoje przygody z migracją z UPC do play. Chyba będzie ciekawie i zabawnie.
Z niczym nieusprawiedliwionej głupoty, przy okazji kończącej się umowy z play właśnie, w salonie firmowym dowiedziałem się o szczegółach oferty play, dotyczących sieci internet w domu. Drugim, niewybaczalnym błędem było podjęcie decyzji o skorzystaniu z ich oferty.
Sympatyczny młody człowiek w salonie poinformował mnie, że muszę złożyć wypowiedzenie w UPC, odczekać miesiąc i z potwierdzeniem rozwiązania umowy, udać się do salonu celem podpisania nowej umowy.
Oczywiście umowa została wypowiedziana (25 października 2023), odczekałem prawie miesiąc i nieco zdziwiony brakiem aktywności ze strony UPC, zatelefonowałem do bok UPC. Natychmiast przekierowano moje połączenie do play i tam dowiedziałem się, że moje wypowiedzenie wpłynęło i jest "przetwarzane". Taką informację otrzymałem 26 listopada w godzinach rannych ( około 9:50). około godziny 18:30 otrzymałem wiadomość sms, z której wynikało, że moje wypowiedzenie jednak nie dotarło. Wykonane połączenie telefoniczne do bok play i 40-to minutowa rozmowa z panią konsultantką zaowocowała ustaleniami pozwalającymi na pewien rodzaj zadowolenia. Załatwiłem to, co chciałem - tak mi się wydawało. Pani konsultantka, poinformowana wcześniej o braku możliwości potwierdzenia tożsamości poprzez bankowość internetową, zaproponowała zmianę metody potwierdzenia, ale nie powiedziała na jaką. Oczywiście natychmiast po rozmowie dostałem sms z informacją o konieczności potwierdzenia danych osobowych za POŚREDNICTWEM BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ !!!
Kontakt z osobą z którą rozmawiałem przed chwilą okazał się niemożliwy, a każda następna osoba oczekiwała tłumaczenia wszystkiego od początku. W ciągu następnego tygodnia otrzymałem 8 wiadomości dotyczących konieczności potwierdzenia danych poprzez bankowość internetową, 7 wiadomości zawierających hasła do przesyłanych poprzez e-mail dokumentów, które do mnie nie docierały.
Zdziwiony takim obrotem sprawy zatelefonowałem do bok play, w celu uzgodnienia adresu e-mail. Okazało się to przedsięwzięciem całkowicie niemożliwym do wykonania, bowiem "panienka z okienka" NIE POTRAFIŁA PRZELITEROWAĆ ADRESU. W końcu po kilku telefonach do bok udało się ustalić, żew nazwie użytkownika dopisali literę "e", a w nazwie domeny nie dopisali litery "l"!!! To był problem, ale dokumentów do tej pory nie otrzymałem.
Po ustaleniu adresu e-mail, od razu okazało się, że wypowiedzenie w ogóle nie było potrzebne, bo można migrować usługi bezpośrednio. Oczywiście chciałem skorzystać z takiej możliwości, ale okazało się, że nie można bo jednak wypowiedzenie dotarło, a nie potwierdziłem tożsamości przez BANKOWOŚĆ INTERNETOWĄ, choć informowałem o braku takiej możliwości. Kolejny telefon do bok play i informacja, że wszystko da się zrobić podczas tej jednej rozmowy, ale moje "konto" w play blokowane jest przez wcześniejsze zlecenie, które jest przetwarzane 24 godziny. potem samo się odblokuje, a pani z którą rozmawiałem, pani Ewa Z, oddzwoni następnego dnia i doprowadzimy sprawę do końca. Od tej rozmowy odebrałem kilkanaście połączeń z numery 790 500 500, trwających zawsze około 10 sek od pierwszego sygnału.
Pani Ewa Z oczywiście nie oddzwoniła, ale zdobyłem nowe, bardzo przydatne doświadczenia, i choć nie dało się zmienić usług i dać zarobić nieco więcej firmie play, to dowiedziałem się o tym -bo wcześniej nie byłem świadomy jako informatyk, że poczta elektroniczna przekazywana jest 24 godzi od nadawcy do adresata, internet światłowodowy polega na dołączeniu routera światłowodowego do kabla koncentrycznego, przepustowość 1Gb/sek dotyczy połączeń w sieci do dowolnego serwera (o krawędziowym albo brzegowym nie mieli pojęcia), a kabel koncentryczny może bez problemu wytrzymać taką przepustowość.
No k....wa sami specjaliści !!!
Jak już napisałem, zostałem przy UPC i już nigdy nie będę na nich narzekał, tym bardziej, że firma już w zasadzie nie istnieje. Na temat większej przepustowości łącza porozmawiam z innym operatorem i pewnie to załatwię.
Jeszcze ciekawostka. Właśnie usłyszał kilka "ciepłych" słów konsultant z play, który usiłował namówić mnie na ich usługi. Trzeba było słyszeć jego zdumienie.
Jeśli ktoś będzie zainteresowany - mam wszystkie sms'y które od tych kretynów dostałem i chętnie je udostępnię. Oczywiści bez danych osobowych.
ZaletyŻADNYCH !!!
Wady100%, Zwłaszcza jeśli chodzi o bok play.
MiejscowośćWarszawa
~Renata / 2017-07-18 06:52
Ocena: 1.00 / 5
Złodziejska firma. Po przekroczeniu granicy kraju znikł internet, oraz znikła możliwość wykonywania i odbierania połączeń za to po powrocie pojawił się rachunek za usługi internetowe 130zł. Składałam reklamację ale została tradycyjne odrzucona oni problemu nie widzą. NIGDY WIĘCEJ PLAY
Sosnowiec
~Rere / 2022-09-25 09:23
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia,zero pomocy przy problemie,odsyłanie od ajnasza do kajfasza
ZaletyByły ale się zmyly
WadyBrak słów i miejsca do opisu
~RFN / 2012-08-20 18:07
Ocena: 1.00 / 5
Play to syf. Internet i zasięg telefonii to jakieś kompletne gó.no. Ta siec powinna zostać zlikwidowana
~robert / 2024-02-12 16:58
Ocena: 1.00 / 5
złodzieje i nic więcej wymigują się od wszystkiego złożyłem reklamacje oni są beszczelni
MiejscowośćKraków
~RODOS / 2019-01-06 19:35
Ocena: 1.00 / 5
Informacja płatna, Podanie opinii na temat parametrów produktu/usług maja charakter płatny.Jeżeli nie wyrażają państwo na to zgody, proszę się rozłączyć.
ZaletyInformacja płatna
WadyInformacja płatna
MiejscowośćInformacja płatna
~Rodzina z Opola / 2017-08-17 20:18
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam abonament w PLAY. Co innego w mowie a potem co innego i dział reklamacji na Ciebie w d....e. Kiedyś to była coś warta firma dzisiaj to szajs. Rodzina z Opola, których już macie straconych
ZaletyBrak
WadyNiedotrzymanie umowy, która działa w stronę firmy.
~rolek2145 / 2019-07-14 16:57
Ocena: 1.00 / 5
Korzystam od 2013 roku na początku miałem 3mb na s czasami więcej ale to co się dzieje u mnie od kwietnia to jakaś tragedia.Mam 100kb/s dosłownie zgłoszenia do obsługi klienta kończą się odpowiedzią typu "Bardzo nam przykro że nie spełniamy pańskich oczekiwań" tak to internet na kartę w modemie ale o ile wiem to świat idzie do przodu sieci się rozwijają a oni mają jakiś regres.