Obsługa Klienta - dno, dno, dno i pięć metrów mułu. Jedyne co od nich usłyszałem to "proszę się zapoznać z regulaminem". Dlaczego nie ma oceny 1? Wg mnie 2 to zbyt wysoka ocena. Mam tu na myśli call center. Przeniosłem numer z innej sieci, jeszcze nie jest aktywny w Playu, nie wykonałem żadnego połączenia a już mam fakturkę na stówę. Żenada!!!!!!
ZaletyBRAK
WadyWole zapłacić karę za zerwanie umowy niż być z nimi!!!
~Wazny / 2015-06-17 15:20
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo jestem zadowolony z Playa, mam internet, smiga mi lepiej niz stacjonarny, lacznosc telefoniczna jest rewelacyjna, wszedzie mam polaczenie, rachunki place z opuznieniem bez zadnej reklamacji z Playa. Wszyscy mi zazdroszcza pakietu, mam 1000 minut i place 100 zl. miesiecznie. Ci co narzekaja na Playa to lemingi.
ZaletyWszystko jest super
WadyNie ma zadnych wad
~MAAAAArta / 2015-06-16 16:03
Najgorsza siec telefoniczna i internetowa nikomu bym nie polecila, uzywam internetu na co dzien w pracy i co chwile go nie mam nie wiadomo z jakiego powodu, nikomu nie polecam.
poltora roku
~k-rozanska / 2015-06-16 09:23
Ocena: 1.25 / 5
Jestem klientem play od 6 lat. Firma, która nie dba o klienta i nie słucha jego potrzeb. Właśnie kończy mi się umowa. Napisałam czego od nich potrzebuję, zostało to zignorowane, także z uśmiechem od nich odchodzę:-) Szczycą się Kartą Rodziny Dużej. Jak przychodzi co do czego mają to gdzieś. Obsługa telefoniczna do bani. Nigdy niczego nie wiedzą. Nie polecam.
Zaletybrak
Wadyzbyt mało miejsca na opisanie
6 lat
~mareczek88 / 2015-06-09 16:37
Nie polecam ! Prowadze firme i mam kilka SIM w tej sieci. Bardzo zaluje ze przedlurzylem umowe z PLAY i po raz ostatni. Ciagle problemy, niewyjasnione sprawy dlugoterminowe. Wmawianie klientowi ich racje. Wyberzcie innego operatora..!
ZaletyZadnych
Wadyzawsze i problemy
od kilku lat
~Użytkownik PINK / 2015-06-08 11:06
Ocena: 4.50 / 5
Play Internet na Kartę. Jestem zadowolony w 100% z internetu Play. Zamieniłem osiedlową sieć na LTE. Bez abonamentu, kupuję tylko doładowania. Biorąc pod uwagę, że doładowania o wartości 50zł można kupić sporo taniej, za trzydzieści parę złotych mam szybki internet. Prędkość mam w większości przypadków ponad 30-40 mbps, rzadko spada poniżej. Miesięcznie nie przekraczam 70 GB, więc limit 100GB uważam za wystarczający. Używam zwykły router ZTE MF93D.
Zaletycena, prędkość, stabilność.
WadyJa ich nie widzę, ale obserwuje zatrważająco ilość narzekających userów
5 miesięcy
~Ania / 2015-06-03 13:46
Ocena: 1.50 / 5
wypowiedziałam umowę, teraz próbuje wejść na konto i młynki się kręcą Bardzo nieprofesjonalne podejście do Klientów, kampania tv i nic więcej
Zaletybrak
WadyKiepska jakość za wysoką cenę
3,5 roku
~ja / 2015-06-02 16:18
Ocena: 1.00 / 5
Sprzedawcy są nierozgarnięci , nie potrafią załatwić najprostrzej sprawy , zeby załatwić tam cos trzeba przychodzić setki razy. Już nie wspominając o ich kulturze osobistej ,arogancja to ich motto
Zaletybrak
~mistral / 2015-06-01 20:24
Ocena: 1.75 / 5
Z całą stanowczością zanim podpiszecie umowe PLAY kilkakrotnie się zastanówcie! Jak podpisałem umowę i od razu zostały mi włączone SMS - Premium. Firma twierdzi że ja to zrobiłem!!! Powiem szczerze że nawet przez chwile w to uwierzyłem, ale przeczytajcie moją przygodę z PLAY. Pierwszy rachunek szok!! miałem mieć wszystkie połączenia za darmo w ramach abonamentu, drugi rachunek tez bardzo wysoki i z początku myślałem ze pomylili abonamenty. W miedzy czasie zostały mi wyłączone połączenia gdyż nie zapłaciłem tych rachunków. Idę z reklamacją do salonu PLAY co do wysokości rachunków, Tam konsultant mi wyjaśnia ze przychodzące do mnie smsy nabijają mój rachunek. Składam reklamację i co się okazuję!! że jak mam wyłączone rozmowy to nie mogę zablokować z mojego panelu usługi przychodzących sms-ów!! Te smsy PLAY słał mi jeszcze przez 3 miesiące a następne zerwał ze mną umową nakładając karę ponad 1500 zl!!!! PLAY - omijać z daleka!
Zaletybrak
Wadyoszukują klientów
1 rok
~Erni / 2015-05-31 17:00
Ocena: 2.75 / 5
Nie podoba mi się to, że nie można: a) zawiesić umowy b) przenieść abonament na innego użytkownika zachowując numer c) wysokość kary umownej w abonamencie bez telefonu jest zupełnie nieadekwatna do strat operatora (to już mocne nagięcie prawa)
Zaletybogata oferta, obsługa klienta
Wadycena, sztywna umowa, operator żeruje na klientach.
rok. Wartość umowy 1500 zł.
~Ziuta / 2015-05-28 21:45
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma możliwości zarządzania kontem przez Internet - od ok. 1 tygodnia. - tak się dzieje od czasu, gdy się podpisze umowę na 24-miesiące... W salonie Play nikt nie jest w stanie pomóc i jedyne do czego się potrafią ograniczyć to nieudolne próby namawiania na kolejne koszty i bezużyteczne usługi...
ZaletyOszukańcza reklama...
WadyOszukańcza reklama...
Wystarczająco długo i już żałuję....
~Agnieszka / 2015-05-27 16:33
kłamcy kłamcy kłamcy a dlatego ze robia ludziom wode z mozgu , juz dwa razy mnie to samo spotkało trzeci raz nie bede kupowac tel w playu . trzy miesiące miałam tel i oddałam na gwarancje czekam trzy tygodnie i dzis sie dowiedziałam znowu tego samego co z poprzednim tel. ze nie da sie naprawic tel jakas wada jest i nic nie mogą z tym zrobic ,ani pieniędzy ani tel chyba ze sama zapłace za naprawe ,wiec jednak da sie cos zrobic i jak można ufac takim ludziom. kolejny telefon u nich kupic i to samo bedzie o nie ktos musi wkoncu sie za to zabrac
Zaletynie ma żadnych zalet ,
Wadykłamcy
3 miesiące
~Barbara / 2015-05-26 19:40
uwazajcie bo mozecie zostac oszukani tak jak ja i to w literze prawa. Nie przeczytalam 6 lub 8 stronicowej opinii i teraz za to placę. Sprzedawca wprowadzil mnie w błąd- niewątpliwie NAJGORSZA FIRMA. Utrzymuja sie na rynku dzięki tak sprytnie oszukanym ludziom jak ja. Uwazajcie na nich. NIGDY W ZYCIU PLAY,!!!!!!!!!!!
Zaletyzadnych
Wadysame
poltora roku- niestety
~Emilia / 2015-05-25 13:09
Ocena: 1.00 / 5
Odmówiono mi umowy mimo, iż mam umowę o pracę na czas nieokreślony ! Sprzedawca stwierdził, iż powinnam mieć inne zobowiązania typu ''faktura za internet w orange'' Kpina...
Zaletynie ma
Wadyogrom
~gargamel / 2015-05-25 12:47
Czy Play zatrudnia konsultantów którzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem.Po wypowiedzeniu umowy obudzili się.Przychodzą SMS y obiecujące załatwienie spraw zprzed półtora miesiąca.Tyle tylko że najważniejsze zlecenie jest niehonorowane.Bo na posiadane nr telefonów był podany jeden nr do kontaktów z Play a SMS przychodzą na nr którego dotyczy wypowiedzenie.Znowu zaczyna się nękanie.Czy wypowiedzenie umowy to niedostateczny sygnał że ma się dość Play a
~Ewelina / 2015-05-23 16:43
Ocena: 1.00 / 5
Play... Nie polecam. W sierpniu zeszłego roku kupiłam 4 telefony do firmy. Jeden z nich nokia lumia 720 w zasadzie od początku był niesprawny. Naprawy gwarancyjne w kilku serwisach na terenie Warszawy. Po 9 naprawie poprosiłam o wymiane aparatu na sprawny model. Niestety po raz kolejny został on naprawiony i oddany mi jako działający. Efekt taki, że telefon cały czas nie działa. Sam się wyłącza, nie słyszę moich rozmówców albo oni nie słyszą mnie. Dziś po raz kolejny zadzwoniłam do Play (Land, ul. Walbrzyska, Warszawa) i nie uzyskałam żadnej pomocy ani informacji. Rada od fachowców - po raz kolejny oddać telefon do naprawy... Na koniec pracownik (ewidentnie znudzony rozmową ze mną) odłożył słuchawkę.. Na szczęście umowę podpisałam tylko na rok więc w sierpni będę mogła zmienić operatora na takiego, który szanuje swoich klientów.
~Marek / 2015-05-23 10:41
Jeżeli chodzi o zasięg w Play to należy zwrócić uwagę iż można bez opłat dodatkowych korzystać z zasięgu pozostałych sieci -orange, plus, T-mobile itp. (na zasadzie roamingu który włącza się w telefonie jako dostęp automatyczny) Korzystałem ze wszystkich sieci jakie działają w Polsce i muszę przyznać że najlepiej działa Plus następnie orange i Play. W Temobilu od roku płacę abonament za internet z którego nie korzystam z uwagi na barak zasięgu (obsługa T-mobile nie robi nic)
~Milla / 2015-05-22 22:19
Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie na Play.Sprzedawcy świadomie wprowadzają w błąd co do istnienia zasięgu.Jak podpiszesz umowe i go nie będziesz miał w realu,bo okaże się,że usługa jest ale 200m od budynku to Ci poradzą byś brał krzesełko lub wsiadał w pociąg i jechal korzystać z usługi gdzie indziej.Ządajcie kopii mapy ,którą ci pokażą,bo mają kilka.Inne w salonach,inne w internecie.Nagrywajcie to co oferują sprzedawcy.Wszystko ma być wypisane w umowie.Jeśli nie zechcą wpisać punkt po punkcie,jaką i gdzie usługę oferująNIE PODPISUJCIE UMOWY!!!
Zaletynie ma
Wadyszkoda gadać
nie mam wcale usługi a płacić muszę przez 24 miesiące
~użytkownik / 2015-05-21 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Witam
Play oceniam najgorzej ze wszystkich sieci w jakich miałam abonament. Niekompetentna obsługa.Brak chęci rozwiązania problemu (celowe?). Nabijanie rachunków |(okazało się, że pomimo iż nie zamawiałam dodatkowych usług, na mój telefon były wysyłane z sieci smsy, które spowodowały ich załączenie i podwyższenie wartości rachunku). Pomimo zgłoszenia problemu na infolinii i rzekomym wyłączeniu usług, nowy rachunek je zawiera! Play jest przereklamowany. NIE POLECAM.
~Leila / 2015-05-21 18:04
Ocena: 1.00 / 5
W Play pracuja koszmarnie niekompetentni pracownicy. Trzeba wykonac conajmniej kilka telefonow zeby trafic na kogos zorientowanego, kompetentnego i chetnego do wyjasnien. Pracownicy Play nie maja bladego pojecia o ofertach i funkcjonowaniu tej sieci.