UPC już płaczę po Tobie, tydzień z play instalacja 28 grudnia a od tego czasu do dziś włącznie- przerywa internet, a co za tym idzie również telewizja, zanik głosu na modemie - to jakieś czary, przez ostatnie 15 lat w UPC problemy można by było policzyć na palcach jednej dłoni ! To jest jakaś katastrofa i żenada w jednym. Rezygnacja wysłana, alternatywa umówiona na montaż. Dobrze, że można z tego dziadostwa zrezygnować, jak to czytasz to nawet nie myśl o migracji z upc do play. Znajdź alternatywę.
ZaletyBrak płatności przez rok ???????? tylko po co usługa, która nie działa
MiejscowośćWarszawa
~Marc / 2016-08-16 20:27
Ocena: 1.00 / 5
Wlasnie odwiedzilem salon przy ul Ostrobramskiej ,PROMENADA"w celu nabycia Karty internetowej ,,25 GB na rok".Po prawie dwugodzinnym oczekiwaniu Pan który oswiadczyl ze jest kierownikiem ,oznajmił z niesamowitym zadowoleniem mi że takiej oferty niema. Jest to dla mnie sytuacja nie do uwierzenia .Firma promuje oferte ktora nie istnieje. To chyba zdarzyc sie moze tylko w sieci PLAY Rozbawiony pseudo kierownik wcale sie tym nie przejal .Stwierdzil ze to jest normalna sytuacja
WadyOszukiwanie klientów ktorzy stoja w kolejce po produkty których nie ma
~Marceli / 2021-10-04 20:47
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!!!!!1 chyba zdecyduję sie na rezygnacje bo obniżając jakosc usług Play musi sie liczyc z konsekwencjami.nie mam zamiaru płacić za to badziewie!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletyzero zalet
Wadytylko wady
MiejscowośćORZESZE
~Marcin / 2016-02-10 14:59
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam play. Zamiast oferowanego pakietu unlimited za 7zł, pobierają z konta 9zł. Mimo to usługa nie działa prawidłowo. Podczas tygodniowego działaniu pakietu unlimited pobrało mi z konta dodatkowe 25zł. Wpierw konsultant się rozłączył w odpowiedzi na reklamację, a za drugim razem pani pani w odpowiedzi na reklamacje dotyczące łącznie 31zł za które jasno czarno na białym nie powinienem był płacić, pani zaoferowała rekompensatę w wysokości 5zł, po czym dokładnie sprawdziła w komputerze, że rzeczywiście system popełnił błąd bo rzeczywiście pobrał niepotrzebnie 25 zł, to w tym momencie pani zaproponowała 10zł rekompensaty. Śmiech na sali.Dodatkowo dodała,że to i tak dużo, bo niektórzy nie dostają wcale !
Zaletyżadnych zalet, jedynie łatwość w zakupie karty startowej w przydrożnym sklepie
WadyPrzekłamania w systemie naliczania opłat
~Marcin / 2016-06-02 19:21
Ocena: 1.00 / 5
To jest najgorsza sieć jaka miałem w życiu nie polecam nikomu nie ma zasięgu brak internetu jednym słowem masakra
~Marcin / 2017-11-06 19:27
Ocena: 1.00 / 5
Moja opinia, którą wystawiłem PLAY na ich stronie na FB, wszystko mówi samo za siebie.
Mam serdecznie dosyć tej sieci. Nie polecam. Dlaczego? Otóż miałem umowę, która była na moją babcie, a którą ja regularnie opłacałem. Niestety babcia zmarła. Niedawno chciałem ją przedłużyć, a przedtem wykonać cesję. Dodam, że formuła rodzina. No i byłem w salonie. Od momentu dostarczenia aktu zgonu i innych dokumentów minęły już trzy tygodnie. W międzyczasie dzwoniono do mnie z numeru 790500500, a że nie mogłem wtedy odebrać poszedłem do salonu play. W salonie Pan powiedział mi, że mam oddzwonić na ten numer, tak też zrobiłem. Pani przez telefon powiedziała mi, że nie może mi pomóc, ponieważ nie znam hasła abonenta. Z całym szacunkiem, ale babci oto już nie zapytam czyż nie? Dobrze, napisałem do konsultanta play na Waszej stronie, który odesłał mnie do play24, więc napisałem tam zgłoszenie, które zostało zamknięte po jednoznacznej odpowiedzi, że musze jeszcze dać poświadczenie dziedziczenia. To chyba jakiś kiepski żart? Jeden Pan w salonie powie tak, przez internet mówią coś innego, ani ładu, ani składu. Poza tym teraz co każdy u mnie w rodzinie niby będzie się bił o te numery czy co? Spadek, oh. Jestem już zmęczony tym szczerzę mówiąc. Mam dużo innych spraw na głowie, ważniejszych niż bieganie od salonu do salonu, bo sami nie łapiecie się w swoim prawie. Teraz skorzystałem z numeru 730300400 to Pan też stwierdził, że nie może nic powiedzieć, nawet ogólnikowo, nic nie wyjaśnił, bardzo nieprzyjemny. Stwierdził, że nie mogę zerwać umowy. Otóż mogę, bo się skończyła i to zrobię. Jak będą z tym jakieś komplikacje to pójdę do prawnika i na to akurat znajdę czas! Jeszcze dodam tak na koniec, żeby podkreślić Wam jakich ludzi zatrudniacie to ostatnio byłem w salonie oddać telefon na gwarancję dwa dni przed. Pan nie był pewien czy może ją przyjąć, bo za dwa dni przecież wygasa, a tym bardziej nie wiedział czy może przyjąć ją ode mnie, bo nie jestem właścicielem. Miałem paragon... Wrócił właśnie z gwarancji po raz SZÓSTY, tak SZÓSTY. Jakoś wszystko przez system przeszło, zaskakujące. Moją przestrogę przed Waszą siecią oczywiście zamieszczę na odpowiednich portalach.
WadyNieznajomość przepisów przez pracowników, drogie oferty z telefonami, niemiła obsługa telefoniczna, komplikacje z umową
z usług łącznie korzystałem 4 lata, ostatnia umowa była na 2, tak jak poprzednia
~Marcin / 2019-07-27 13:27
Ocena: 1.00 / 5
Internet od play to jakieś nieporozumienie. Nic mi nie działa z tym świetnym ''internetem,,.
Zamiast inwestować cały hajs w reklamy mogli by go przeznaczyć w produkt.
ZaletyInternet z oszałamiającą prędkościa 50kb/s
WadyWszystko
MiejscowośćRadom
~MARCIN / 2021-07-30 18:09
Ocena: 1.00 / 5
złodziejska sieć, kończy się ważność jednego z doładowań i kasa znika bezpowrotnie. Internet tylko w wiekszych miastach , problemy z polaczeniami.
Zaletynie ma
Wadyza dużo
MiejscowośćBIALYSTOK
~Marcin / 2022-02-01 23:50
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe problemy z brakiem internetu. Mimo ciągłych zgłoszeń brak rekompensaty ze strony Play. Tv box to lipa straszna, mało kanałów zacina się. Firmie zależy na kliencie tylko do podpisania umowy, później męcz się sam i płać za brak internetu.
ZaletyBrak
WadyJakość internetu, ciągłe problemy, brak skutecznej pomocy,
MiejscowośćMałe Rudy
~Marcin / 2022-04-21 21:26
Ocena: 1.00 / 5
Dostałem kartę sim do internetu jako 3 numer w kontrakcie na firmę. Zdecydowałem się na to w 2018 roku przy cesji z osoby fizycznej. Traktuje tę kartę jako awaryjną w sytuacji gdyby wysiadł internet światłowodowy, który mam w firmie. Firmę prowadzę w mieszkaniu w Łodzi na Bałutach, działam w branży IT. Za każdym razem, gdy mam jakakolwiek awarię głównego Internetu, sprawdzam połączenie na internecie mobilnym od Play. Prędkość na speedtest w dużym mieście, na dużym osiedlu, to 0.23mbps download i 1mbps upload. Brak słów, gdy skontaktowałem się z prośbą o pomoc, Pan poinformował mnie o tym, że skontaktuje się ze mną dział techniczny w ciągu 15 dni. Kilkukrotnie próbowałem korzystać z Internetu na spotkaniach z klientami w dużych miastach jak np. Warszawa, sytuacja podobna.zupelnie nie polecam, czekam do końca umowy i uciekam, polecam Wam nie zawierać jakiejkolwiek umowy z Play, to największe g.... z jakim miałem do czynienia.
ZaletyBrak
WadyW opisie.
MiejscowośćŁódź
~Marcin / 2023-12-26 21:53
Ocena: 1.00 / 5
Dramat pierwszy i ostatni raz z tą firmą tv brak możliwości nagrywania większości kanałów nawet do przodu przy internecie po światłowodzie problemy z oglądaniem YouTube tv ciągle zacina
ZaletyBrak
~Mardie / 2018-10-30 19:06
Ocena: 1.00 / 5
prędkość i zasięg to jakaś masakra. Nawet jak jestem pod nadajnikiem, ni nie załącza się LTE. 3G niby jest ale absolutnie nie ciągnie. Katastrofa:(
MiejscowośćPobiedziska
~marek / 2013-05-13 13:47
Ocena: 1.00 / 5
ZDECYDOWANIE ODRADZAM. ROZWIAZALEM UMOWE I PO KILKUNASTU DNIACH ZATELEFONOWALI Z ATRAKCYJNA OFERTA. ZGODZILEM SIE BO BYLA NALEPSZA NA RYNKU. NIESTETY MUSIALEM ODWOLAC ROZWIAZANIE UMOWY GODZAC SIE NA ANEKKS. NIESTETY PRZYSLANY ANEKS NIJAK SIE NIE MIAL DO TEGO ZAWARTEGO DROGA TELEFONICZNA. ODESLALEM WIEC PAPIERY I MODEM DO INTERNETU. W CIAGU KILKUNASTU DNI OTRZYMALEM JESZCZE KILKA TELEFONOW Z IDENTYCZNA OFERTA TELEFONICZNA. NA MOJ ARGUMENT, IZ PROPONOWANE WARUNKI TO PROBA NACIAGNIECIA, KONSULTANCI NA 1000% PRZYSIEGALI, ZE TO JAKIES NIEPOROZUMIENIE I OSOBISCIE DOPILNUJA BY WARUNKI USTALONE TELEFONICZNIE SIE ZGADZALY NA PAPIERZE. PRZY KOLEJNYM TELEFONIE NAGRALEM ROZMOWE I ZGODZILEM SIE NA ANEKS. PO DWOCH DNIACH OTRZYMALEM RAZACO ODBIEGAJACA UMOWE. ZGLOSILEM REKLAMACJE. ODESLALEM MODEM I ANEKS. PO KILKUNASTU DNIACH ZAPYTALEM TEL. JAK MOJA REKLAMACJA. OKAZALO SIE ZE NIKT JEJ NIE ZAREJESTROWAL. ZATEM ZGLOSILEM PO RAZ WTORY A DODATKOWO PRZEZ INTERNET. PO KILKUDZIESIECIU DNIACH ZADZWONILI DO MNIE ZE STWIERDZENIEM, IZ WSZYSTKO JEST OK I ODPOWIEDZ NA MOJA REKLAMACJE OTRZYMAM W FORMIE PAPIEROWEJ. ZAPYTALEM, CZY ODSLUCHANO ROMOWE, STWIERDZONO, ZE TAK. POPROSILEM ZATEM O PRZESLANIE NAGRANIA. ODMOWIONI KATEGORYCZNIE. ZATEM ODPARLEM, ZE PRZEESLE SWOJE NAGRANIE I WOWCZAS POROWNAMY OBA. PANI SIE ZAPYTALA CZY JA NAGRYWAM NASZA ROZMOWE. ODPARLEM ZE ROZMOWA JEST NAGRYWANA O CZYM SAMAM MNIE POINFORMOWALA. DODALA, ZE PALY MNIE PODA DO SADU O NAGRYWANIE ROZMOW I ROZLACZYLA SIE (MI CHODZILO IZ ONI TO NAGRYWAJA A NIE JA, ALE WIDAC ZE PAN PLAY MOZE A KLIENCIK NIE MOZE). UWAGA. PO 5 DNIACH OD ROZMOWY OTRZYMUJE PISMO - PLAY UWZGLEDNIA MOJA REKLAMACJE - W ROZMOWIE TEL. ZAPROPONOWANO MI INNE WWARUNKI. ROZWIAZANIE - SKORZYSTAC Z PAPIEROWEJ WERSJI LUB ODESLAC UMOWE. ODESLALEM WCZESNIEJ - NA SWOJ KOSZT CHOC ONI NIE DOTRZYMALI WARUNKOW). TERAZ NAJLEPSZE - PO DWOCH MIESIACACCH ZAWIESZENIA OTRZYMUJE FV ZE STARYMI KWOTAMI ZA INTERNET (SIC!!!)POMIMO IZ ONI NIE DOTRZYMALI WARUNKOW I SUGEROWALI ODESLANIE UMOWY. NA PYTANIE DLACZEGO - OTRZYMALEM 3 ROZNE ODPOWIEDZI OD 3 KONSULTANTOW. PO REKLAMACJI POWIEDZIANO IZ TO JA ZREZYGNOWALEM ZZ WARUNKOW ANEKSU ZATEM STARE WARUNKI UMOWY WRACAJA. TAK SOBIE POGRYWAJA I KPIA Z KLIENTOW. ALE JA NIE DAJE ZA WYGRANA, BO WZYWAM DO WYSTAWIANIA FV Z WARUNKOW ZAWARTYCH DROGA TELEFONICZNA. JA NIE REZYGNUJE Z UMOWY. INNYMI SLOWY DO DOCHOWANIA NOWYCH WARUNKOW UMOWY. DAJE TERMIN 30 DNI I PISZE IZ W PRZYPADKU NIEFOCHOWANIA ZAWRE UMOWE NA ICH RYZYKO I KOSZT Z INNYM OPERATOREM. MAM ZAMIAR POINFORMOWAC O TEJ ZABAWIE UKE I WAS CO NINIEJSZYM CZYNIE. JAK NAJDALEJ OD PLAY-A MAREK
~marek / 2015-08-06 20:54
Ocena: 1.00 / 5
złodzieje i naciągacze !!!!!!!!!!!!!
Zalety-
Wadysame wady
11 miesięcy
~marek / 2015-09-12 17:07
Ocena: 1.00 / 5
Negatyw zjadło mi prawie pięć zł po rozmowie z nimi !!!mieli zadzwonić za 2 dni ponad 7-dzień cisza (zapisują to na papierze toaletowym ??)mają nas w środkowej czarnej dziurze :)obiecali zwrot kasy i cisza .
Zaletyznikam z ich sieci :) i bede szczęśliwy jak nikt.
Wadysame kłamstwa co obiecują
za dłógo
~Marek / 2017-01-26 14:10
Ocena: 1.00 / 5
Przeniosłem nr telefonu z plusa do play podpisałem umowę na 24 miesiące na działalność gospodarczą. Na umowie widnieje że jest podpisana na 24 miesiące, więc po upływie 24 miesięcy wypowiedziałem umowę na działalność gospodarczą i podpisałem umowę jako zwykły konsument. Po miesiącu otrzymałem wezwanie do zapłaty na kwotę 330zł za wcześniejsze wypowiedzenie umowy . Bo w play mimo ze masz umowę na 24 miesiące umowa obowiązuje 27 miesięcy, ponoć jest jakiś regulamin. Nikt nie wyjaśnił skąd te dodatkowe 3 miesiące? ani jak wyliczyli że za okres dodatkowych trzech miesięcy należy im się 330zł, bo za abonament brutto płaciłem 60zł miesięcznie. Kilkanaście wpisów reklamacyjnych co 2 dni dzwoni inny człowiek z biura opowiadasz to samo kilka razy a na końcu dzwoni firma windykacyjna i grozi Ci że wpisze Cię do rejestru dłużników i Pani grzecznie odpowiada że jej to nie interesuje że Play nie zajął stanowiska pisemnego w tej sprawie. Polecam wybrać innego operatora. Marek
~Marek / 2020-10-15 23:01
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna obsługa klienta, nie mająca pojęcia onsprawach technicznych.
Prędkość internetu w centrum dużego miasta - od 0.5 do 1.5 Mb/s czyli gorzej niż tragicznie.
Obsługa klienta nie widzi problemu i nie jest w stanie pomóc. Jedyny argument którym się posługuje brzmi "sieć play nie gwarantuje stabilności internetu".
ZaletyBrak
WadyWszyatko
MiejscowośćKraków
~Marek / 2021-02-16 08:55
Ocena: 1.00 / 5
Jak można od ponad miesiąca wykonać ponad 30 płatnych telefonów na infolinie i słyszeć że za godzinę lub jutro będzie działał internet mobilny a w zasadzie tak mi się wydaje że nic nie robią bo żadnego internetu dalej nie mam ktokolwiek zamierza przejść do tej sieci odradzam kompletna porażka
ZaletyJakie zalety ta sieć to kompletna porażka odradzam przechodzenia do niej bo stracicie nerwy
WadyOD MIESIĄCA NIE DZIAŁA INTERNET MOBILNY
MiejscowośćMielec
~marek / 2021-04-27 20:24
Ocena: 1.00 / 5
cena usługi droga ,a usługa i dostawca internetu karygodne poniżej wskaznika,kontakt z obsługą klienta tragiczny pomijając to że jest płatny (drogo) odradzam jakiekolwiek umowy
Zaletyniema brak
Wadysame wady brak zasiegu,zawieszanie sie telewizjia to jakis absurd nieda sie oglądać, ,brak mozliwosci rozwiązania umowy_kary,
MiejscowośćOława
~Marek / 2021-06-02 20:56
Ocena: 1.00 / 5
transfer poniżej 1mb/s odradzam!!!! infolinia ma wszystko w dupie!play to gówno z którym bogacze nie pracują bo liczy3 się czas transakcji a w Playu to po 5logowań i z transferu dupą.