Podzielam w całej rozciągłości opinię Sławcia. Również ze mnie Play próbuje zrobić oszusta, ale sprawa jest jeszcze w toku.24 lipca ub.r.
przeniosłem numer z Play do innego operatora, a 27 lipca dostałem
fakturę za okres rozliczeniowy 20.07-19.08.W salonie poinformowano mnie bym nie płacił za tę fakturę, a po upływie tego okresu rozliczeniowego otrzymam nową, skorygowaną fakturę za rzeczywisty okres pozostawania abonentem tj.20-23.07.ub.r.Do dnia dzisiejszego faktury takiej nie dostałem,nie dostałem też od Play żadnego wezwania do zapłaty jakiejkolwiek zaległości,ale operator nie omieszkał zatrudnić firmy windykacyjnej, by uzyskać NIENALEŻNĄ zapłatę abonamentową za okres, kiedy nie byłem już abonentem!!Dla mnie to bezprawna próba wyłudzenia ode mnie pieniędzy!!! Ponieważ wcześniej miałem też przykre doświadczenia z tym operatorem, stąd moja decyzja ucieczki od niego. Innym radzę poważną rozwagę przed podjęciem decyzji o związaniu się z Play-em.ZaletyNie doświadczyłem, poza ciekawą funkcjonalnością serwisu Play24
WadyBrak profesjonalizmu, lekceważenie klientów, pogoń za zyskiem za wszelką cenę