Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2256 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tom / 2016-05-23 09:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Proszę nie kupujcie LTE 4G od playa Lte prędkość 3 mega muł totalny przy maksymalnym zasięgu, a w salonie świecą oczami i nie potrafią zrobić nić , to samo na infolini . Brak rzetelnej informacji przed podpisaniem aneksu , typu proszę pana prędkość jest do 20 mega , a nie do 150 mega i np proszę pamiętać , że w przypadku podpisania aneksu nie ma Pan prawa rozwiązać umowy gdy będzie Pan niezadowolony prawo takie przysługuje tylko dla nowo podpisanych umów.Śmiech LTE do 20 mega 150 to tylko w reklamach.Nie polecam i przestrzegam przed oszustwem na jakie zostałem narażony.
  • ~aneta / 2016-05-21 22:44
    Ocena: 1.75 / 5
    fatalny internet, najwolniejszy i najgorszy jakiego używałam. Faalny zasięg wifi i prędkość.
  • ~Damian / 2016-05-20 13:14
    Ocena: 2.50 / 5
    Witam. Od prawie miesiąca testuję LTE z Playa na kartę (pre-paid), bez abonamentu. Powiem, że jestem mile zaskoczony. Za 40 zł uruchomiłem opcje Nielimitowany Internet (100GB na miesiąc), co w moim przypadku jest ok. Internetu używają w domu 2 osoby na laptopie, telefonie, telewizji, konsoli ps4. Po 25 dniach wykorzystałem 50GB. Strony działają bardzo dobrze. Średnia prędkość na speedtest.net to 10Mb/s, średni transfer jak ściągam aktualizację gry na przykład do konsoli lub na laptopie to około 1,5MB-2MB. Ping 30-40ms. W grze Diablo3 średni ping 70-100ms więc można komfortowo pograć - nie ma freezów. Youtube śmiga bez upierdliwego buforowania. Stream także bez problemu. Duży wpływ na całkiem niezłe osiągi ma na pewno fakt, że około 200m w lini prostej od mieszkania mam nadajnik Playa. Router na którym używam internetu to TP-Link MR 6400 czyli najwyższy model Archer działający w dual-bandzie (polecam to urządzenie). Teraz mnie ciekawi czy w abonamencie jest faktycznie lepiej jak na karcie - przynajmniej tak obiecują, chociaż w złote góry nie wierze. Jeżeli ktoś nie chce podpisywać cyrografu na 24 miesiące to w 90% polecam to rozwiązanie, trzeba tylko zainwestowac kilka stówek w router. Nie wiem jak wygląda obsługa klienta, obsługuję się sam, doładowując sobie konto :)
    ZaletySporo
    Wadybrak
  • ~Grazyna / 2016-05-17 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem drugi miesiąc z wami i kolejny raz mije ciśnienie sięga zenitu!!! Miałam mieć lepiej przenosząc swój numer A wyszłam na tym dużo gorzej. Inna rozm przez tel A inne realia!! Mam was już dość!
  • ~INFORMATOR / 2016-05-17 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    SŁABY ZASIĘG AWARIE SERWISU PLAY24, ZŁA OBSŁUGA W SALONACH PLAYA W KONINIE. ZNIKAJĄCE ŚRODKI Z KONTA.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Piotrek / 2016-05-11 21:27
    Ocena: 2.00 / 5
    internet w Play na kartę źle działa , nie można normalnie przeglądać stron np. allegro , zacina się , często trzeba długo czekać aż pokaże się dana strona a zapłacić - doładować trzeba z góry. Czyli trzeba zapłacić za coś co potem źle działa.
  • ~mefiSto / 2016-05-11 14:06
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie szanują stałego klienta, ale wiedzą jak go wydoić, kolejarze kłamią, zaprzeczają sobie nawzajem. Zabieram stamtąd firmę.
    ZaletyCena
    WadyOpieszałość w rozpatrywaniu reklamacji, niekompetencja konsultantów, obsługa klienta
  • ~Jarosław / 2016-05-11 08:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Usiłuję od kilku dni rozkonsolidować rachunki z dwóch telefonów. Nie mogę tego zrobić bo w systemie widnieje jakaś kwota 1,48 PLN, której to kwoty nie mogę zapłacić z systemu. W związku z tym Wasz system nie pozwala na rozdzielenie rachunków. Za dwa dni następna faktura i znowu będzie problem z rozdzieleniem przed jej zapłatą. Uwazam takie działanie za rozmyślne działanie z Waszej strony na niekorzyść klienta. Jesli to nie zostanie załatwione do otrzymania bieżącej faktury, zgłoszę fakt do Rzecznika Praw Konsumenckich. NIE POLECAM KONSOLIDOWANIA WPŁAT !!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadybeznadziejna obsługa klienta przez telefon
    5 lat
  • ~Play / 2016-05-11 04:20
    Ocena: 1.25 / 5
    mialo byc lte a 3g bywa szybsze a do tego co jakis czas sie zawiesza i trzeba restartowac modem dno i wodorosty
    Zaletykiedys dzialal
    Wadywszystko
  • ~Janusz / 2016-05-04 17:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Totalny szajs.Zamiast obiecywanych 11Mb/s było w Kielcach ok. 1Mb/s.Za zerwanie umowy naliczają jeszcze kary.Omijać z daleka!!!!!
  • ~monika / 2016-05-04 01:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem okropnie zawiedziona tą siecią . W ostatnim miesiacu mojej umowy sieć play nie potrafiła mi odblokowac konta mimo iż wszystkie rachunki byly uregulowane i bylam z 4 razy w salonach play z tym problemem. Po pierwsze kazdy pracownik play mowil co innego. Jeden mowil ze w ciagu 72 h play odblokuje konto, inny mowil ze w ciagu 24 h a nastepnie dowiedzialam sie ze siec PLAY nie moze robic dwoch procesow jednoczesnie tzn. że kiedy konczy mi sie umowa i jej nie przedluzam oni nie moga mi odblokowac konta ktore było zablokowane wczesniej. Tak wiec ostatni miesiac oplacilam abonament jednak nie moglam korzystac z mojego abonamentu. Pani w PLAY napisala w moim imieniu pismo o zwroceniu kosztów abonamentu za ostatni miesiac jednak złodzieje nawet nie dali odpowiedzi, przeczekali az skonczy mi sie umowa. SZOK!!! Odradzam wszystkim ta siec !!!
    2 lata
  • ~Kuba K. / 2016-05-02 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO I WODOROSTY. Przeczytajcie 5 razy zanim do nich pójdziecie bo będziecie żałować jak ja. Cena dla mnie roli nie grała. Wziąłem internet bez limitu za 59,99 po 6 miesiacach mialo przeskoczyc na 79,99 6 miesięcy było super, przychodzi 7 faktura - 59,99. Co się okazało? Popełnili błąd w salonie. MIESIĄC konsultantom zajęło odkręcanie tego przy czym w każdym salonie robiono ze mnie idiote "to co po pół roku sie pan zorientował" ? Taki problem dla nich stanowiło to ze chce płacić WIĘCEJ :) Po ustaleniu abonamentu na 79,99 niby było ok, ale CO MIESIĄC brakuje mi transferu. Otóż internet bez limitu po przekroczeniu (rzekomo) 100 GB spada na DO 1 mega. DO 1 mega czyli faktycznie 200 kb/s to jest max. Zadzwoniłem do nich że zapłacę nawet 20 zł więcej żeby to wyłączyli "nie ma takiej opcji" "nie ma takiej opcji" to słowa których użyje przy przedłużaniu umowy o internet z play oraz 3 numerów które przeniosłem do nich (2 z Tmobile 1 z Orange)
    ZaletyGdy działa jest dobry
    WadyNie działa :)
    8 miesięcy
  • ~Użytkownik ha ha / 2016-05-02 14:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Ja bym tego nie nazwał internetem, w telefonia mam szybszy. Zgadzam się z przedmówcami że okradaja nas z kasy. Po podpisaniu umowy przez pierwsze 14 dni (tyle co przysługuje na rozwiązanie umowy )internet chodził pięknie po tym okresie to jest jakaś żenada, kazali wymienić karte bo to wina karty-zmieniłem, następnie że to wina modemu- wymieniony na nowy. I tak w koło macieju karta już jest trzecia modem drugi. Jak zgłosiłem reklamacje ze chce rozwiązać umowe ze strony operatora za niewywiązywanie się z warunków umowy to powiedzieli że oni ze swojej strony nie widzą problemu. Sęk w tym że mam historię prędkości i jak im ją przedstawiłem to do tej pory milczą zobaczymy co bedzie. LUDZIE STRZEŻCIE SIĘ BO NIE WARTO Z NIMI WCHODZIĆ W JAKĄKOLWIEK WSPÓŁPRACE
    ZaletyZalety, nie ma takich
    WadyCały play to jest jedna wielka wada
  • ~Pan Baryła / 2016-04-29 00:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Każdego miesiąca okradacie mnie na kwote 50zł. Czemu okradacie ? Bo jakoś waszych usług można okreslić jednym słowem, gówno - jedno wielkie śmierdzące gówno. Oszukujecie na warunkach umowy - nie dopełniacie prawie wszystkich. Jeśli rozmowa nie jest nagrana (podpisywałem w salonie) to nie bierzecie zadnej odpowiedzialnosci za to co powiedziano klientowi. Wasz "nielimitowany internet" ma limit 100GB, Oferty które maja być włączone od chwili podpisywania umowy są nie aktywne, zapewniacie ze internet bedzie cytując "Conajmniej czterdziecha będzie" o wysokiej predkosci i stabilnosci a najwyzsza jaka udalo mi sie wyciagnac to 5mb/s nie mowiąc o tym ze co jakiś czas losowo zrywa się połaczenie (na tym samym modemie wyciagalem 30 mb/s w t-mobile), karte zmienialem 3 razy na nową. Kłamstwo na kłamstwie i ździeranie pieniędzy nie wspominając o tym że pierwsza rata miała wynosić 80 zł (50 zł abonament +30 opłata aktyw.) a wynosiła okolo 115 zł za jakieś gówno o którym też nie raczyliście wspomniec przy podpisywaniu, jedyne co usłyszałem w salonie to "Wie pan ta koleżanka była nowa i srednio sie znala i juz nie pracuje u nas" - Chu** mnie obchodzi czy sie znala czy nie - nakłamała w waszym imieniu to wy ponosicie odpowiedzialnośc ale NIEE! Wielka korporacja ulepiona z kału. Tyle w temacie. Nigdy więcej Play
    Zaletyżadne
    WadyNajwiększa wadą tej firmy jest to że istnieje
    Korzystam z tego syfu okolo 3 miesiące płace za niedziałające usługi podpisałem umowe w gdąńsku w salonie play.
  • ~lukasz / 2016-04-26 01:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Lte 4g play unikać jak ognia, w okresie testowym wszytko cacy a później sodoma i gomora nic nie działa, jeśli nie macie wyboru możecie go kupić, ale jeśli macie wybór bierzcie światłowód
    6mies, 80zł mies.
  • ~maria / 2016-04-25 19:41
    Ocena: 1.50 / 5
    ujme to tak, modle się co noc o dzień w którym skończy mi się umowa i więcej nie chce mieć z play nic do czynienia!
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~buba / 2016-04-23 12:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak sieci 4G/LTE ,wnerwiajace reklamy,zrywanie polaczen,jak sie nie upomnisz blokyja dostep do sieci Orange,problemy z wystawieniem dok.faktury,slaba I niekonpetentna obsluga w salonach,co do punktow to maja za jasne oswietlenie i glupi standard obslugi klienta.
    ZaletyKiedys ceny,obecnie niaktualne
    WadyZrywa polaczenia,Slaba infrastruktura LTE
    6lat ,salony w Szczecinie i Doradcy Biznesowi,mam powyzej 10 aktywacji
  • ~TG / 2016-04-19 22:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet 4g LTE jedna wielka porażka. Obsługa klijenta jedno mówią ,co innego robią. Dobra rada uciekać od PLAY jak najdalej.
  • ~Nieuczciwa firma / 2016-04-18 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Już od tygodnia mam w internecie mobilnym Play 700 pingu i niecały 1mb/s pobierania. Dzwoniłem na biuro obsługi klienta aż 9 razy i każdy z konsultantów [bezradnie] kazał mi tylko zrestartować sieć.Jeden z nich jeszcze się bezczelnie spytał czy będzie umowa przedłużana. Śmiech i żenada , modem im w d**e. NIE POLECAM
    ZaletyBDZIAŁRAK [CHYBA ŻE COŚ PRZEOCZYŁEM ?]
    Wady-PING 700 -NIECAŁY 1MB/S POBIERANIA -BEZRADNA OBSŁUGA KLIENTA -BEZCZELNI PRACOWNICY WPYCHAJĄCY TYLKO PROMOCJE -INTERNET MOBILNY KOMPLETNE DNO , MIEJSKIE WI-FI DZIAŁA LEPIEJ -KIEROWNICTWO KTÓRE NIC NIE ROBI
  • ~zawiedziona / 2016-04-18 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Inne ustalenia przez telefon a inne w rzeczywistości. I jeszcze spierają ze to moja winą bo ja powinnam wszystko wiedziec. To jest kpina z klienta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2715
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347