. Brak zasięgu poza większymi miejscowościami,przerywane połączenia podczas przemieszczania się.
ZaletyBrak
WadyBrak zasięgu przerywane połączenia.
2 miesiace
~Andrzej / 2016-08-27 19:27
Ocena: 2.00 / 5
Kupiłem , nowe numery ,chciałem zarejestrować . Sam kontakt był szybki , ale proces przetwarzania , przerażająco długi . Kupiłem kartę do Ipada , bo wyjeżdżam i chciałem przed wyjazdem zdobyć bonusy . Zapomnijcie , total porażka , mija 3-eci dzień , a ja wciąż nie mogę skorzystać z Ipada .
ZaletyBrak
~Ha_Ha / 2016-08-26 22:31
Ocena: 1.00 / 5
A ja przestrzegam przed miłymi fajnymi dziewczynami w salonie Play w Środzie Wielkopolskiej. Paniusie są nastawione tylko i wyłącznie na klientów, którzy chcą abonament. Taryfa na kartę to obcy temat. Informuję miłą Panią, że w mojej miejscowości Play nie ma zasięgu i że karta, która została zakupiona nie spełnia żadnych oczekiwań, ponieważ wydałem 19zł. na kartę, która nie działa... Chcę zwrotu kasy, skoro nie działa. Miła Pani pyta czy mam kartę przy sobie. Mówię, że tak. Miła Pani bierze moją kartę i wkłada do swojego komputera (w sumie sam nie wiem gdzie to włożyła, bo nie pokazywała) i mówi, że wszystko działa. Przy okazji dowiedziałem się od tej miłej Pani, że właśnie aktywowała mi konto i środki mam ważne 7 dni. Problem w tym, że u mnie ten internet dalej nie działał, a działał tylko u Pani w Play, która nie chciała pokazać czy działa. Jednym słowem 19zł. poszło się je**ć!
WadyKonsultanci oraz obsługa sieci Play niekompetentna.
Korzystam z Play 10 lat ale to co teraz dzieje się w sieci to tragedia.
~Paweł / 2016-08-26 13:34
Ostrzegam wszystkim nowych Klientów przed zakupem usługi Internet na kartę w PLAY LTE.
W okresie próbnym wszystko działało bez zarzutu, po podpisaniu umowy zaczęły się problemy z połączeniem z internetem.
Mieszkam w Krakowie, gdzie zasięg sieci jest bardzo dobry, a pomimo tego mam problemy z połączeniem z internetem.
Na zgłoszenie reklamacyjne dostałem odpowiedź z Playa, że przyczyna tkwi w ustawieniach - od samego początku mam skonfigurowane ustawienia tak samo i czasami w środku nocy jestem w stanie bardzo szybko uzyskać połączenie z internetem, a w ciągu dnia bardzo często wyskakuje komunikat "Brak połączenia z siecią".
Play nie posiada własnej sieci przekaźników, korzysta z tej usługi u innych operatorów - jeśli w danej chwili jest duże obciążenie sieci, to w pierwszej kolejności uzyskują połączenia Klienci operatora, który jest właścicielem danego przekaźnika, spychając w kolejce Klientów PLAYA.
~Biku / 2016-08-22 20:17
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo jakich mało zasięg do kitu klienci narzekają ze jestem niedostępny ja nie dostaje nawet powiadomień ze ktoś próbował się połączyć na zgłoszona reklamacje dostałem odpowiedź ze pewno telefon źle ustawiony byłem w 3 salonach wszystko ustawiane kilka razy i kicha. Nigdy więcej Play!
~Marc / 2016-08-16 20:27
Ocena: 1.00 / 5
Wlasnie odwiedzilem salon przy ul Ostrobramskiej ,PROMENADA"w celu nabycia Karty internetowej ,,25 GB na rok".Po prawie dwugodzinnym oczekiwaniu Pan który oswiadczyl ze jest kierownikiem ,oznajmił z niesamowitym zadowoleniem mi że takiej oferty niema. Jest to dla mnie sytuacja nie do uwierzenia .Firma promuje oferte ktora nie istnieje. To chyba zdarzyc sie moze tylko w sieci PLAY Rozbawiony pseudo kierownik wcale sie tym nie przejal .Stwierdzil ze to jest normalna sytuacja
WadyOszukiwanie klientów ktorzy stoja w kolejce po produkty których nie ma
~Arianator4ever / 2016-08-15 17:39
Ocena: 4.25 / 5
Pani z Playa wspaniale opisała całą umowę, ospowiedziała na wszelkie pytania. Ceny o wiele niższe niż u innych operatorów. Zasięg bardzo dobry tyle że często łapie zasięg T-Mobile lub Orange.
ZaletyZasięg, obsługa, jakość połączeń
WadyBrak
Jestem w Playu od 6 m-cy i przeniosłem się tam z Plusa
~Krystian / 2016-08-12 09:58
przeszedłem do pley z timobile masakra od przełączenia nikt nie umie się do mnie dodzwonić ja mogę dzwonić na biuro obsługi które jest bezradne i do tego połączenia z konsultantami są płatne co za paranoja powiedziano że reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni a niestety numer przeniosłem i nikt niema zemną kontaktu.nadodatek powiedzieli że przez 90dni nie mogę przenieść numeru nigdy więcej PLay
Zaletybrak
Wadywszystko począwszy od płatnych rozmów z konsultantami
~Tomek / 2016-08-08 17:07
Ocena: 4.50 / 5
Od 3 miesięcy jestem użytkownikiem play internet na kartę, wcześniej miałem internet na abonament(ok. 3 lat). Doładowania co miesiąc 45 pln.,internet bez ograniczeń, (niby 100 gb. miesięcznie ,ale zużycie dochodzi do 200-250 gb i nie miałem ani razu założonego lejka).Szybkość waha się w granicach 18-30 mb pobierania, wysyłanie 5-10 mb, ping ok.30. Może nie jest to demon szybkości, ale do przeglądania internetu, oglądania filmów, yutuba, portali społecznościowych w zupełności wystarcza.W biurze obsługi(Włocławek-Auchan) nigdy nie miałem problemów z doładowaniem konta, miła obsługa, zawsze uśmiechnięte panie.Mój zestaw do internetu to: modem 3372 + ruter tp-link 3420.
ZaletyDuża ilość przesyłu danych, bezproblemowe doładowania w internecie, lub w biurze obsługi
WadySzybszy internet
~Katarzyna / 2016-08-07 13:00
Ocena: 1.50 / 5
Jestem klientką sieci od dobrych kilku lat ,i co rok jest gorzej.Formuła Rodzinna to jest jeden wielki przekręt,nie dajcie się wkręcić tak jak ja. A jeszcze nie daj Boże wziąść telefon .Bardzo ładnie motają ,tylko żeby kupić usługę,a potem rachunki coraz wyższe. Normalnie jestem w szoku,poza tym rozmowy na stacjonarne przy abonamentach wcale niemałych to jest skandal.Nie dbają o stałych klientów,promocje beznadziejne,atrakcyjne tylko dla nowych.Płatne smsy do innych sieci.Nigdy więcej abonamentu w PLAY.
ZaletyW tym momencie brak
Wadycena,informacja,ukryte koszty
~eugenia / 2016-08-05 17:31
Ocena: 1.00 / 5
FORMUŁA UNLIMITED na kartę NOWOŚĆ radzę uważać , bo to bubel. Pakiet włączył się zamiast po 2 godzinach dopiero po 7. Na tym nie koniec, o braku środków na koncie dostałam informację już po 8 dniach. W biurze obsługi dowiedziałam ,że pakiet "nowość" formuła unlimited nie został zainstalowany. Jednym słowem kupiłam sobie kartę za 30,-i na tyle. Nikt nie powiedział przepraszam.
~Stiv / 2016-08-05 11:59
Ocena: 1.50 / 5
Nigdy więcej umowy z tą siecią.Mam trzy miesiące telefon już druga naprawa.
WadyMam telefon trzy miesiące już druga naprawa
~ewa / 2016-08-04 21:16
Ocena: 1.50 / 5
Podpisuję się pod wszystkimi na nie. Płacę za 5 GB rozmowy do sieci komórkowych bez sms 130-140 zł . Internet poza miastem do kitu. A i rozmowy na odległość gulgoczące tracę zasięg. Czekam na koniec umowy i żegnajcie.
~decy / 2016-08-04 08:49
Ocena: 2.50 / 5
Witam. Naciągacze i zero dbania o klienta. Najgorsza obsługa sieci komórkowej z jaką się spotkałam. Powtarzają wyświechtane formułki, nikt nie ma indywidualnego podejścia do klienta. Nie ma z kim porozmawiać. Zero kompetencji w Biurze Obsługi Klienta. Koszmar. Na pewno nigdy tam nie wrócę. W sumie jestem zaskoczona, że tak duża firma jest tak źle zorganizowana.
Zaletydobrze, że umowy są tylko na 2 lata :-)
WadyBrak indywidualnego podejścia do klienta.
2 lata, formuła rodzinna
~karol / 2016-08-03 05:02
Ocena: 3.00 / 5
Jezeli Play to tylko na karte. Z takimi klientami sie licza. Jak ktos wezmie abo to zostanie olany przez nich czego skutkiem byly moje boje z ta siecia w UKE. Sam net smiga u mnie dobrze, do 40Mbit w LTE, wiec zle nie jest.
~Maciej / 2016-07-30 15:50
Ocena: 1.50 / 5
Przestrzegam wszystkich przed internetem z PLAY. To jest kompletna porażka i bardzo słabo działająca usługa. Internet działa bardzo wolno albo nie działa wcale. Zgłoszenia awarii są rozpatrywane z dużym opóźnieniem, do centrum obsługi klienta bardzo trudno się dodzwonić. Zresztą niewiele to pomaga bo i tak internet chodzi bardzo wolno. Proszę się dobrze zastanowić przed podpisaniem umowy. NIE POLECAM i na pewno zrezygnuje z tej usługi w możliwie szybkim terminie. PRZESTRZEGAM !!!
WadyBardzo wolny transfer danych,często zupełny brak dostępu do sieci, nie dotrzymywanie warunków umownych
od pół roku
~krzysztof / 2016-07-28 23:39
Ocena: 1.00 / 5
play to wielka porażka nie radzę nikomu tej firmy oszukują okradają swoich klijentów patrzą tylko na swoją kieszeń jestem o nich i teraz fakture przyszła mi zawyżona miałem najpierw obniżkę o 30 zł lecz po 2 razie naliczyli mi już normalnie dodatkowo naliczyli mi za mms gdzie mam darmowe ,niby wysyłałem za granice dodali dodatkowo jedną cyfre 9 dalej niby mam mieć od 15 zniżkę abonamentu o 20 złlecz cisza o tym moje pisma telefony nic nie pomagają to jedna wielka banda. wystrzegajcie się tych złdzieji bo szkoda zdrowia a wszystkim radzę nie przedłużać umów niech złodzieje zbankrutują bo to się im należy
Zaletybrak
Wadybardzo dużo i jeszcze więcej
z ich usług korzystam 1 rok
~asia / 2016-07-27 00:35
Ocena: 1.00 / 5
witam,Przygode z siecia w Play zaczelam ponad rok temu.Najpierw zdecydowalam sie na abonament,ktory zaproponowano mi telefonicznie....i sie zaczelo....przez pierwsze miesiace ok ale potem naliczanie do faktury dodatkowych oplat nie wiadomo za co...co miesiac mmusialam dzwonic do Biura Obslugi i wyjasniac...Po roku zdecydowalam sie na Play na Karte...i tu kolejna porazka!W salonie nie fachowa obsluga...chcialam zmienic na taryfe 4unlimited pobralo mi 25zl i nie przeszlombo jak sie okazalo trzeba jeszcze potem doladowac konto o czym nie raczyli poinformowac.wiEc 25 zl poszlo...kolejna proba przejscia na ta taryfe [odobnie...znow pobralo 25zl i nic....PORAZKA!!!NIE POLECAAM!!!ZLODZIEJE
WadyNACIAGAJA
~Marta / 2016-07-26 12:09
Ocena: 2.00 / 5
niestety na początku kiedy przeniosłam numery do play było super, niski abonament i wszystko a teraz uciekam z tej sieci . Jest najdroższą siecią w polsce. Oszukują w reklamach. Abonamenty bardzo wysokie a za dodatkowe pakiety trzeba płacić. nie polecam. U mnie sytuacja była taka wykupiłam abonamenty po 6 miesiącach podwyższyłam je i nie było problemu dostałam aneks i inne. Natomiast po półtora roku chciałam wrócić do wcześniejszych abonamentów czyli niższych i niestety odmówili. Działają na swoją korzyść kosztem klientów. Moi wszyscy znajomi uciekają z tej sieci ..........ja osobiście też nie polecam.
Zaletyładne logo
Wadydroga sieć
3 lata
~Konrad / 2016-07-26 10:09
Ocena: 1.25 / 5
Do play przenioslem telefony firmowe z t-mobile prawie 4 lata temu. Glownym powodem byla fatalna (chamska) oblsuga klienta. Oczywiscie play cenowo wychodzi calkiem korzystnie, jednak zasieg to jest istna porazka. Za miastem mozna zapomniec o swobodnej rozmowie telefonicznej , zasieg 4 sieci to fikcja. Juz przy wyjezdzie z miasta (Gdansk) musze przelaczac tryb pracy na tylko 2G (samsung s7 edge) , inaczej zasiegu nie ma wcale. Konsultanci play nie widza problemu, na moje argumenty , ze telefon w sieci tmobile ma full zasieg , a w tym samym miejscu telefon play w roamingu t mobile ma 1 kreske...
Zaletyjedna z tanszych ofert na rynku
Wadyfatalny zasieg, korzystanie z zasiegu 4 sieci to mit