Nie polecam tej sieci ponieważ, oszukują ludzi, płaci się za słaby zasięg i nie tylko. Na siłę próbują zatrzymać klienta u siebie, utrudniają przejście do innej sieci. Bardzo ciężka współpraca, nie miła obsługa.
Naciąganie oraz okłamywanie klientów. Z całego serduszka odradzam.
Zaletybrak
Wadywymienione powyżej
MiejscowośćWrocław
~Erdogan Yamall / 2023-07-31 15:48
Ocena: 1.00 / 5
Sieć złodziej. W czasie prawie 2 miesięcznej wizyty biznesowej w Polsce, przeżyłem technologoczną przygodę, jakiej nawet w Indiach mi nie zafundowali. Pierwsza sprawa, sieć PLAY to złodziej. Giną GB z pakietów jak szalone i wcale nie na raty. Ogólnie mówiąc z przyznanych 100GB zniknęło około 38GB. Jestem inżynierem elektronikiem, pracuję na najnowszym sprzęcie. Gdyby nie cennik poza unijnego internetu nigdy w życiu nie dałbym nawet złotówki na usługi w Polsce. Internet śladowy, sieci LTE w Wraszawie i Krakowie to jakaś kpina. Wczoraj na wieczór na karcie miałem 12GB, dziś mam 5 a telefon wyłączony ładował się na szafce hotelowej :) To jest Play. Średnio raz w tygodniu znikają paczki GB bez powodu. Jakość usług na poziomie sieci z lat 2000. Prędkość internetu w szczycie uniemożliwia prowadzenie jakiegokolwiek biznesu zdalnie. Można śnić o konferencji, o video konferencji i podobnych a 5G, no cóż, Polacy jeszcze nie wiedzą co to jest i bardzo długo się nie dowiedzą. Tam, gdzie na stałe mieszkam najniższy transfer poza miastami w 4G miałem na poziomie 120Mbps. Non stop hula między 320 a 400, tak, tak, Lte cat.19. W Polsce natomiast wehikuł czasu, miałem wrażenie że przeniosłem się do roku 2010, gdzie ledwie HSPA startowało i w porywach 7Mbps miało. Zabrakło mi słów. Nie dość że prędkości sprzed 1,5 dekady to jeszcze kompletny brak zasięgu na trasach. Siedzę w Intercity między Krakowem a Warszawą i z podziwu wyjść nie mogę. Kreska, dwie, zero, zero, kreska, dwie, zero, zero... Tak wygląda zasięg sieci Play, chyba największej KPINY w tej części Świata. Sporo podróżóję, mam wiele kart SIM, prakttycznie cała UE i gorzej nigdzie nie było. Rąbią i kantują Was Polaków ile mogą. Aby w XXI wieku video-konferencji w 4G nie dało się zrobić bez pomocy WhatsAppów i podobnych ?? Haha!
Morał? Telefonia komórkowa w Polsce nie istnieje. Jest to jawny kant, albowiem LTE najwyższej kategorii może działać do 600Mbps, w Polsce jest to przedział 1-5% możliwości sieci. I na takie coś Wasz Rząd pozwala? Wydali im koncesje? Po co? Po to, aby zaśmiecali tymi dziecinnymi reklamami telewizję i rżneli najlepszych, w chwili w której najgorszym gruzińskim sieciom nie dorastają do pięt?
Ubaw po pachy!
WadyTakie sieci nie powinny istnieć, złodzieje, kanciarze, technologia rodem sprzed 1.5 dekady
MiejscowośćWarszawa
~Ernest / 2020-03-21 01:06
Ocena: 1.00 / 5
Play internet mobilny LTE to jakaś życiowa porażka. Internet przy „pełnej prędkości”
Pobieranie: max. 100 KB/s
Przesyłanie: max. 300 KB/s
Przez pierwszy rok od podpisania umowy internet szybki, wszystko fajnie później już niestety taka chu**wa prędkość. Odradzam PLAY. Oni swoich klientów mają głęboko. Ja po wysłaniu 10 zgłoszeń i dzwonieniu na infolinię aż za dużo razy dostaje zawsze taką samą odpowiedź: „nasze usługi działają tak jak powinny Pana średnia prędkość to 17,4 Mb/s jeżeli faktycznie Panu nie działa ten internet to nie nasza wina ale możemy wysłać kolejne zgłoszenie do działu technicznego”. Co oni robią to jest jakaś ŻENADA !!!
A tak się zachwalają swoim genialnie szybkim internetem.
Nikomu NIE POLECAM PLAY.
ZaletyŻadne
WadyNie chce mi się nawet wymieniać
MiejscowośćRzgów
~eugenia / 2016-08-05 17:31
Ocena: 1.00 / 5
FORMUŁA UNLIMITED na kartę NOWOŚĆ radzę uważać , bo to bubel. Pakiet włączył się zamiast po 2 godzinach dopiero po 7. Na tym nie koniec, o braku środków na koncie dostałam informację już po 8 dniach. W biurze obsługi dowiedziałam ,że pakiet "nowość" formuła unlimited nie został zainstalowany. Jednym słowem kupiłam sobie kartę za 30,-i na tyle. Nikt nie powiedział przepraszam.
~euro2012 / 2012-06-01 09:44
Ocena: 1.00 / 5
Zastanawia mnie jak taka duza firma/siec utrzymuje sie jeszcze na rynku,widze z opini ze nie tylko ja mam z tym g*wnem takie jajca! Odradzamkazdemu kto chce wziac jakikolwiek internet bezprzewodowy z tej sieci,filmik 20sec-na zaladowanie czekam 3-4min! Gra w cs'a lub wolfa-zapomnijcie! Otwieranie takich stron jak onet czy wp-lepiej wlaczyc tvn24! Juz tylko odliczam dni do konca umowy...
ZaletyBRAK
WadyZa duzo by wymieniac-WSZYSTKO
Na szczescioe juz nie dlugo
~ewa / 2024-08-05 09:35
Ocena: 1.00 / 5
Po pierwszych czterech miesiacach zaczęły się problemy ,najpierw z zasięgiem następnie z ustawieniami programów i ciagłymi zmianami . Niemal codziennie następowały niezrozumiałe przerwy w odbiorze TV . Obecnie od mniej więcej roku następuja zatrzymania odbioru tv -zrywanie połaczeń z serwerem ,jednocześnie poziom internetu ( od 2,5 do maksymalnie 7 mb/s ) to w obecnych czasach jest niedopuszczalne !!!!!!!
Zaletyzero zalet same problemy ze wszystkim !!!!!
WadyBrak wykonywania usługi na poziomie gwarantowanym umowa - poniżej wszelkich norm
Miejscowośćdzików
~Ewa Katowice / 2014-09-28 16:43
Ocena: 1.00 / 5
Ponieważ nie wykorzystywałam 12gb internetu, przy przedłużaniu umowy postanowiłam obniżyć abonament no i się zaczęło.Komputer się zawiesza,prędkość do bani,stron nie da się przewijać,zawieszanie i fatalne logowanie.Na to wygląda,że klient,płacący niższy abonament jest tak właśnie traktowany,ale podjęłam z nimi walkę i nie popuszczę.Nie polecam tej firmy,kłopoty z zasięgiem są od lat.Nie wiem od kogo oni wynajmują łącza,ale tam chodzi o złapanie jak najwięcej głów no i płacimy za te durne reklamy,na które nie mogę już patrzeć.
Zaletyczasem miły konsultant przez telefon
Wadychamska obsługa w punktach Play
3 lata modem,który był parokrotnie naprawiany
~Ewelina / 2015-05-23 16:43
Ocena: 1.00 / 5
Play... Nie polecam. W sierpniu zeszłego roku kupiłam 4 telefony do firmy. Jeden z nich nokia lumia 720 w zasadzie od początku był niesprawny. Naprawy gwarancyjne w kilku serwisach na terenie Warszawy. Po 9 naprawie poprosiłam o wymiane aparatu na sprawny model. Niestety po raz kolejny został on naprawiony i oddany mi jako działający. Efekt taki, że telefon cały czas nie działa. Sam się wyłącza, nie słyszę moich rozmówców albo oni nie słyszą mnie. Dziś po raz kolejny zadzwoniłam do Play (Land, ul. Walbrzyska, Warszawa) i nie uzyskałam żadnej pomocy ani informacji. Rada od fachowców - po raz kolejny oddać telefon do naprawy... Na koniec pracownik (ewidentnie znudzony rozmową ze mną) odłożył słuchawkę.. Na szczęście umowę podpisałam tylko na rok więc w sierpni będę mogła zmienić operatora na takiego, który szanuje swoich klientów.
~Ewelina / 2020-01-04 14:36
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Codzinnie te same problemy brak zasiegu brak internetu. Abym miala zasieg w telefonie musze wychodzic z domu. A internet wogole nie dziala chociaz place 190 zlotych co miesiac. Jak dzwonie na infolinie to mi zasugerowali zebym zmieniala sobie taryfe to moze wtedy bedzie lepiej dzialal telefon niestety tez to nie pomaga. Dzwonilabym co chwilę na infolinie problemy z ich winy ale to ja mam za kazde polaczenie wiekszy rachunek i nic po za tym. Tak jak pan mi kiedys powiedzial z infolinii play ze 'DLA WIESNIAKOW NIE MA INTERNETU, ALBO JAK CHCE MIEC LEPSZY ZASIEG TO NIECH SIE PRZEPROWADZE BLIZEJ NADAJNIKA' moim zdaniem kpina totalna bo jak podpisywalam umowe to nikt mi nie powiedzial ze mieszkam za daleko i nie bede miala internetu. Telefon który teraz wzialam popsuł sie brak zastepczego nie dali mi w salonie bo nie mieli zreszta pan mial zadzwonic z salonu czego oczywiscie nie zrobil ale rachunek przyszedl oczywiscie wiekszy bo nawet faktury nie dostalam bo telefon byl w naprawie. Gdy dzwonilam sie dowiedzieć dlaczego taka kwota to dostalam pismo w Play ze to tez nie ich wina ze nie dostalam faktury i telefonu zastepczego ... Proponowalam nawet zeby zerwac umowe z ich winy to strasza kara. Nigdy wiecej tej sieci!!!
ZaletyBrak
WadyCala siec do niczego!!!!
MiejscowośćTomaszów Mazowiecki
~Ewelina / 2024-05-29 23:41
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej żadnego Play i internetu.
Nigdy więcej. Wi-Fi nie działa praktycznie od początku umowy. Niedługo miną dwa lata. Konsultanci nie widzą żadnego problemu po swojej stronie .
Dane komórkowe też działają fatalnie.
Ludzie , szukajcie wszędzie , tylko nie u nich.
MiejscowośćGłogów
~Ewelina / ewelinab1 / 2017-04-06 09:58
Ocena: 1.00 / 5
ten internet dłuższego czasu totalna kpina (mam internet bez limitu za 49,99zł. ze skypa nie da się w ogóle korzystać bo co chwilę zrywa połączenie kilka dni była sytuacja że tylko kilka sekund było połączenie a później przez kilka godzin w ogóle kilkakrotnie w ciągu niespełna tygodnia zgłaszałam reklamację zapewniano mnie że nastąpi poprawa tak jednak się nie stało pomimo takich problemów nie została obniżona faktura a pracownik biura obsługi klienta usiłując mnie na ciągnąć na zakup routera od nich próbował mi wmówić że to wina mojego urządzenia że internet zwalnia (kilkakrotnie mu powtórzyłam że całkowicie zrywa połączenie pomimo pełnego zasięgu) idąc za radą klubu federacji konsumentów wystosowałam pismo w którym odmówiłam zapłacenia pełnej kwoty faktury i tu przy składaniu pojawiły się problemy że w salonie nie przyjmują żadnych pism tylko mam wysłać do głównej siedziby pocztą dopiero zdecydowali się przyjąć jak zapytałam po co w takim razie są te ich salony
Wadyzbyt wysoka cena w stosunku do jakości
~Fafik / 2017-08-17 08:05
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustow nic wiecej, zamowilem miks- kurier mial byc w ciagu 7 dni. dzwonilem czekalem ponad 3 tygodnie- za kazdym razem slysze zamowienie jest zakonczone czekac na kuriera. po 3 tygodniach uslyszalem ze zamowienie anulowane. nikt nie wie czemu. kosztow polaczen z biurem obslugi nikt nie zwrocil- mialem dostac pakiet zlotowek, i zobaczylem je jak swinia niebo...... zmieniam siec i tyle
ZaletyBrak
WadyCalosc
rok
~Fafik / 2019-10-27 14:08
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam korzystanie z internetu od tego dostawcy... mam ten internet od 4 lat i ostatnie pół roku to jest jakaś masakra... co chwile zrywa połączenie i wyskakuje komunikat "brak dostępu do internetu"... nie można nic obejrzeć, strony ładują się wieczność... a po zerwaniu połączenia szuka zasięgu przez kilka minut tylko po to aby załadować stronę internetową do połowy i znowu traci zasięg i szuka połączenia... i tak cały czas... nerwicy można się nabawić... gdy dzwonią konsultanci po zgłoszeniu stwierdzają że u nich jest wszystko dobrze, że nie było awarii nadajników i tak jest za każdym razem... w telefonie lepiej internet działa niż z routera mobilnego LTE
Zaletybrak zalet
Wadyobsługa klienta, prędkość internetu, jakość połączenia z internetem, zasięg
MiejscowośćDębno
~ferpley / 2022-09-05 09:15
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno...nic nie działa a dostawca olewa klienta....obsluga bez wiedzy co sprzedaje...serwis bez wiedzy imbecyle...
Zaletyzero
WadyCała siec Play
MiejscowośćMogilno
~filip / 2015-03-19 18:31
Ocena: 1.00 / 5
Nie ! Nie ! Nie ! Ostrzegam !!!! Mogę opisać wiele sytuacji ale szkoda czasu . Jeżeli złożycie a tej sieci reklamację to czeka was wielkie rozczarowanie ponieważ oni przepisy mają w doopie nie ważne że prawo stanowi 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji oni mają uwaga !!!! 30 dni na zapoznanie się z "sytuacją" i dodatkowo 14 dni na odpowiedź !!!!!!!!! Ta sieć uważa że jest ponad prawem. Nie traćcie czasu i wybierzcie inna sieć !
Zaletybrak
WadyJest ich tyle że brak miejsca na wyszczególnienie.
3 lata
~Filip / 2024-01-02 21:21
Ocena: 1.00 / 5
To jest żart mając internet z upc była bajka teraz po przejęciu przez playa to jest kpina z 20 pingu mam 400 a o prędkości pobierania to nawet nie wspomnę totalne dno i nie polecam.
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćGdańsk
~Firma z opolszczyzny / 2015-05-21 14:41
Ocena: 1.00 / 5
SERDECZNIE ODRADZAM WSZYSTKIM TĄ SIEĆ!!!! Nigdy jeszcze nie spotkałam się z taką niekompetencją jak w sieci PLAY. Reprezentuję firmę, która w PLAY ma od 2 lat podpisaną umowę abonamentową na 2 lata - dzięki Bogu z końcem maja żegnamy się z PLAY! Już opisuję w skrócie w czym rzecz... 22.04.2015 roku w całej firmie przestały działać telefony ( ok 40 numerów), Na początku nie dało się dodzwonić dosłownie nigdzie, nawet do sieci PLAY, później niektóre numery były np. przez godzinę aktywne po czym ponownie nie dało się dodzwonić nigdzie ( nawet na infolinię PLAY - no bo jest płatna nawet dla swoich abonentów!!) Jak już, z któregoś numeru udało się wstrzelić w moment, ze telefon akurat działał, dzwoniliśmy na infolinię po kilkanaście razy dziennie!!! W centrum obsługi klienta NIKT DOSŁOWNIE NIKT NIE BYŁ NAM W STANIE POWIEDZIEĆ DLACZEGO TAK SIĘ DZIEJE!! Za każdym razem inna śpiewka konsultanta, raz, że może nas przełączy na Orange bo jesteśmy na T-Mobile i może coś się posypało. - Nie podziałało! Innym razem, że zgłosi sprawę do działu technicznego - NIKT Z DZIAŁU TECHNICZNEGO SIĘ NIE ODEZWAŁ! Może się nie mogli dodzwonić tylko czyja to wina? Nasza, że ich sieć nie działa? Czasem dzwoniliśmy z 4 telefonów na raz i każdej osobie mówiono co innego efekt jednak był taki że do 1 maja telefony nie działały - Kto prowadzi firmę wie jak funkcjonuje firma bez telefonów -NIE FUNKCJONUJE, Zwłaszcza firma, która ma 98% towaru eksportowanego na zachód Europy, Pracowników za granicą i Klientów, którzy nie mogą się do nikogo dodzwonić. Efekt był taki, że każdego dnia przez sieć PLAY traciliśmy grube dziesiątki tysięcy zł! Oczywiście, ze mogliśmy kupić sobie startery z innej sieci stać nas na to, ale Klienci mają nasze numery z PLAY i to na nie dzwonią, na naszych stronach internetowych, autach, banerach, Social Mediach i wszędzie podawane są numery z PLAY więc co mi po jakiś zastępczych? Na początku maja telefony zaczęły działać ale ten komfort nie trwał zbyt długo bo od 14 maja scenariusz się powtórzył i po dzień dzisiejszy telefony nam raz działają raz nie, zrywa połączenia w czasie rozmów inie da się już nigdzie zadzwonić! Oczywiście znowu wydzwaniamy na infolinie - tym razem z zakupionych numerów na kartę - bo inaczej się nie da, no i podobnie jak poprzednim razem NIKT NIC NIE WIE!! Brak słów po prostu, z bezsilności już nie wiemy co robić i do kogo z tym iść, sprawa oczywiście już jest u naszego prawnika i zapewne skończy się w Sądzie bo straty na jakie nas PLAY naraził idą w grube setki tysięcy zł. Nasz "opiekun" z PLAY ma nas również głęboko gdzieś, za pierwszym razem gdy sytuacja ta miałą miejsce, byliśmy gotowi przedłużyć umowę z PLAY ale Pan "opiekun" nie odbierał telefonów, nie oddzwaniał a jak już raz udało się z nim skontaktować to stwierdził, że on sam też nic nie może zrobić, tak więc postanowiliśmy się przenieść do innej miejmy nadzieję bardziej normalnej sieci. ZASTANÓWCIE SIĘ 10000 RAZY ZANIM PODPISZECIE JAKĄKOLWIEK UMOWĘ Z TĄ.."siecią" aktorzy w reklamach to nie wszystko.... Dno i jeszcze raz DNO!!!!
ZaletyBRAK
WadySame
2 Lata
~fliczysz / 2019-03-03 18:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego ścierwa, internet ledwo co działa, ściąganie po 10kb/s, a o oglądaniu filmu czy czegokolwiek to można zapomnieć przy tak działającym internecie. Nie polecam tego
ZaletyŻadnych same wady
WadyCały ten play to jedna wielka wada
MiejscowośćGdynia
~gargamel / 2015-04-20 20:17
Ocena: 1.00 / 5
Ja szaleję.Pomimo dwu zastrzeżeń głuche telefony z Biura Obsługi w dalszym ciągu przychodzą tak po 8 do 10 dziennie.Jeden z nich udało się odebrać.Żona dowiedziała się że chodzi o przedłużenie umowy.Byłem w Salonie aby wypowiedzieć umowę.Ale w Salonie poinformowano mnie że będę mógł to zrobić dopiero w czerwcu najpóźniej do 7 lipca bo ta umowa kończy się 8 sierpnia.Teraz nie odbieramy nr telefonów z Biura Obsługi.Próba interwencji u konsultantki telefonicznej która do oceny podała nr 4080 też nić nie dała bo podobno nie można mnie zweryfikować bo w czasie trwania umowy miałem zmieniony Dowód Osobisty.Czyżby istniała jakaś tajna baza danych bo ja na zmieniony Dowód Osobisty w Salonie drukuję faktury i nie ma żadnego problemu.Ja na tym punkcie jestem przewrażliwiony bo podobną sytuacje miałem w Salonie T Mobile.Pani obecnie kierowniczka Salonu gdy namierzyła mnie że do końca umowy zostało mi 2 miesiące namawiała mnie do zerwania umowy i zapłacenia kary umownej w wysokości 37 zł i jednocześnie podpisanie nowej umowy w abonamencie z większą ilością minut ale o 10 zł tańszym.Zaczęło się dzwonienie po 5 razy dziennie i po co najmniej 5 SMS ów z zaproszeniami do tego salonu.Po 2 tygodniach takiego dzwonienia przeniosłem nr telefonu do Play.Poczułem się obrażony bo uważam że potraktowała mnie jak debila.Bo nie zaoszczędziłbym nic a wręcz dopłacił 17 zł plus straciłbym telefon o wartości ok. 200 zł. jaki przysługiwał w tym czasie za złotówkę przedłużającym umowę.
Zaletybrak
Wadynimożliwowość zgłoszenia zastrzeżeń bo mimo ich zgłoszenia nie są respektowane
~gargamel / 2015-06-18 12:43
Ocena: 1.00 / 5
DEBILNY BOK. Znowu wkurw.Rano pobudka o godz 8 04 SMS z prośba o ocenę pracy konsultantki z nr tel. 791398076 .Tyle tylko że w tym dniu ja z konsultanką nie rozmawiałem Jest dwukrotnie składane zawiadomienie o nr do kontaktów z operatorem totalnie lekceważone.Po wypowiedzeniu umowy nadal jestem nękany.Listownie przyszła oferta zachęcająca do pozostania w w sieci tyle tylko że gorsza od posiadanej.Nie mam wyjścia tylko nie przedłużę umowy na dwie pozostałe umowy które kończą się 2 października i na początku listopada.Analizując oferty reklaowe Play zauważam że są nieuczciwie wg mnie zredagowane.Bo dopiero po analizie można się doczytać że za papierową fakturę oraz za nie wyrażenie zgodyna przysyłanie ofert reklamowych obowiązują dopłaty.U mnie czara goryczy się przelała.ja miałem w starych umowach opcję bezpłatnej zmiany nr telefonu.W Salonie przyjęto me zlecenie zmiany nr.Konsultanci z BOK za zmianęnr zarządali kasy na tkz złoty nr po 49 zł od telefonu a na przypadkowo wylosowany po 150 zl.co świadczy że jednostronnie Play zmienił warunki umowy.Ponieważ nie widzę żadnych korzyści poza większym limitem internetu przy przedłużaniu umowy frajersko nie będę placił za coś co mogę mieć za darmo .Na podany nr telefonu w SMS nie daje się dodzwonić
Zaletybrak
Wadypazerność operatora nieuczciwe reklamy..jeddnostrone zmiany warunków umowy