Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2240 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lukasz Adamczyk / 2016-09-03 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    jedna gwiazdka to za dużo dla tej firmy, zablokowali mi numer z własnej winy i teraz potrzebują 8 dni na jego odblokowanie - tragedia - polecam unikać PLAY !!!!!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    salon play
  • ~Jozef / 2016-09-02 11:49
    Po zakończeniu umowy abonamentowej w Play i kilkukrotnych reklamacjach nie mogę pozbyć się uciążliwych SMS-ów reklamowych z mobileplay mimo, że dawałem zgody marketingowej. Tak więc uważajcie potencjalni kliencie bo nie będziecie mogli się uwolnić od natręctw ze strony play. Odpowiedzi na reklamacje piszą kompletni idioci lub osoby dokładnie przeszkolone aby nie odpowiadać merytorycznie na sedno zgłaszanego problemu. Oczywiście sprzedawcy zależy tylko na tym aby zaliczyć kolejnego klienta. Polecam dużą dozę rozwagi bo zrobią Was w przysłowiowego konia.
    ZaletyUwaga na reklamy w Play
  • ~Robert / 2016-09-01 14:44
    Ocena: 4.50 / 5
    od marca 2016r po wybudowaniu nowego masztu internet osiaga 50-60MBitow ping 25-35ms i zero zrywania nawet w szczycie czyli weekend popoludniu...
    przedtem ledwo 1-2 Mbity i duza fluktuacja parametorw lacza ...

    Takze znaczaca poprawa w Pruszcz Gdanski rejon ulicy Kasprowicza i sasiednie ulice.

    Podlaczono mi swiatlowod z VECTRY i po przeczytaniu tyle negatywnych komentarzy az sie boje ...wezme tylko na 12 miesiecy 50 mbitow ...
    Zaletystabilne lacze czego nie bylo wczesniej !! brak utraty pakietow. POLECAM w tym rejonie PLAY,
    Wadywada mobilnego netu jest 100 GB limit danych :]
    Pruszcz Gdański 2 lata w PLAY oferta Internet na Karte
  • ~cogito / 2016-08-31 13:10
    Ocena: 2.25 / 5
    Od mniej więcej roku, oferta i obsługa play zeszła na psy, a już kuriozum jest obsługa sprzedaży ratalnej telefonów, które były rozliczane łącznie z rachunkami za telefon, teraz wystawia się na nie rozliczenie oddzielnie, 3 krotnie zwracałem się do nich o konsolidacje rachunku w międzyczasie otrzymując kolejne wezwania do zapłaty, a na koniec idiotyczne telefony z jakieś firmy windykacyjnej, mam nadzieję że za czwartym podejściem się im uda, przy większej ilości telefonów taka obsługa to kompletny koszmar. myślę że kolejne umowy zawrę już z INNYM operatorem.
    Wadyfatalna konstrukcja umów i rozliczenia w wypadku zakupów ratalnych, fatalana obsługa klienta, brak komunikacji wewnętrz play
  • ~Tomasz / 2016-08-29 22:59
    SIEĆ PLAY - trzeba bardzo na nich uważać, trzeba mieć wiedzę, żeby z nimi rozmawiać i negocjować (zwykły Kowalski nie ma szans). Naciągają strasznie, włączają niepotrzebne pakiety np. sms za 10 PLN na kartach internetowych, które są niepotrzebne.
  • ~Mec81 / 2016-08-28 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    . Brak zasięgu poza większymi miejscowościami,przerywane połączenia podczas przemieszczania się.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu przerywane połączenia.
    2 miesiace
  • ~Andrzej / 2016-08-27 19:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiłem , nowe numery ,chciałem zarejestrować . Sam kontakt był szybki , ale proces przetwarzania , przerażająco długi . Kupiłem kartę do Ipada , bo wyjeżdżam i chciałem przed wyjazdem zdobyć bonusy . Zapomnijcie , total porażka , mija 3-eci dzień , a ja wciąż nie mogę skorzystać z Ipada .
    ZaletyBrak
  • ~Ha_Ha / 2016-08-26 22:31
    Ocena: 1.00 / 5
    A ja przestrzegam przed miłymi fajnymi dziewczynami w salonie Play w Środzie Wielkopolskiej. Paniusie są nastawione tylko i wyłącznie na klientów, którzy chcą abonament. Taryfa na kartę to obcy temat. Informuję miłą Panią, że w mojej miejscowości Play nie ma zasięgu i że karta, która została zakupiona nie spełnia żadnych oczekiwań, ponieważ wydałem 19zł. na kartę, która nie działa... Chcę zwrotu kasy, skoro nie działa. Miła Pani pyta czy mam kartę przy sobie. Mówię, że tak. Miła Pani bierze moją kartę i wkłada do swojego komputera (w sumie sam nie wiem gdzie to włożyła, bo nie pokazywała) i mówi, że wszystko działa. Przy okazji dowiedziałem się od tej miłej Pani, że właśnie aktywowała mi konto i środki mam ważne 7 dni. Problem w tym, że u mnie ten internet dalej nie działał, a działał tylko u Pani w Play, która nie chciała pokazać czy działa. Jednym słowem 19zł. poszło się je**ć!
    WadyKonsultanci oraz obsługa sieci Play niekompetentna.
    Korzystam z Play 10 lat ale to co teraz dzieje się w sieci to tragedia.
  • ~Paweł / 2016-08-26 13:34
    Ostrzegam wszystkim nowych Klientów przed zakupem usługi Internet na kartę w PLAY LTE.

    W okresie próbnym wszystko działało bez zarzutu, po podpisaniu umowy zaczęły się problemy z połączeniem z internetem.

    Mieszkam w Krakowie, gdzie zasięg sieci jest bardzo dobry, a pomimo tego mam problemy z połączeniem z internetem.

    Na zgłoszenie reklamacyjne dostałem odpowiedź z Playa, że przyczyna tkwi w ustawieniach - od samego początku mam skonfigurowane ustawienia tak samo i czasami w środku nocy jestem w stanie bardzo szybko uzyskać połączenie z internetem, a w ciągu dnia bardzo często wyskakuje komunikat "Brak połączenia z siecią".


    Play nie posiada własnej sieci przekaźników, korzysta z tej usługi u innych operatorów - jeśli w danej chwili jest duże obciążenie sieci, to w pierwszej kolejności uzyskują połączenia Klienci operatora, który jest właścicielem danego przekaźnika, spychając w kolejce Klientów PLAYA.



  • ~Biku / 2016-08-22 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo jakich mało zasięg do kitu klienci narzekają ze jestem niedostępny ja nie dostaje nawet powiadomień ze ktoś próbował się połączyć na zgłoszona reklamacje dostałem odpowiedź ze pewno telefon źle ustawiony byłem w 3 salonach wszystko ustawiane kilka razy i kicha. Nigdy więcej Play!
  • ~Marc / 2016-08-16 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wlasnie odwiedzilem salon przy ul Ostrobramskiej ,PROMENADA"w celu nabycia Karty internetowej ,,25 GB na rok".Po prawie dwugodzinnym oczekiwaniu Pan który oswiadczyl ze jest kierownikiem ,oznajmił z niesamowitym zadowoleniem mi że takiej oferty niema. Jest to dla mnie sytuacja nie do uwierzenia .Firma promuje oferte ktora nie istnieje. To chyba zdarzyc sie moze tylko w sieci PLAY Rozbawiony pseudo kierownik wcale sie tym nie przejal .Stwierdzil ze to jest normalna sytuacja
    WadyOszukiwanie klientów ktorzy stoja w kolejce po produkty których nie ma
  • ~Arianator4ever / 2016-08-15 17:39
    Ocena: 4.25 / 5
    Pani z Playa wspaniale opisała całą umowę, ospowiedziała na wszelkie pytania. Ceny o wiele niższe niż u innych operatorów. Zasięg bardzo dobry tyle że często łapie zasięg T-Mobile lub Orange.
    ZaletyZasięg, obsługa, jakość połączeń
    WadyBrak
    Jestem w Playu od 6 m-cy i przeniosłem się tam z Plusa
  • ~Krystian / 2016-08-12 09:58
    przeszedłem do pley z timobile masakra od przełączenia nikt nie umie się do mnie dodzwonić ja mogę dzwonić na biuro obsługi które jest bezradne i do tego połączenia z konsultantami są płatne co za paranoja powiedziano że reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni a niestety numer przeniosłem i nikt niema zemną kontaktu.nadodatek powiedzieli że przez 90dni nie mogę przenieść numeru nigdy więcej PLay
    Zaletybrak
    Wadywszystko począwszy od płatnych rozmów z konsultantami
  • ~Tomek / 2016-08-08 17:07
    Ocena: 4.50 / 5
    Od 3 miesięcy jestem użytkownikiem play internet na kartę, wcześniej miałem internet na abonament(ok. 3 lat). Doładowania co miesiąc 45 pln.,internet bez ograniczeń, (niby 100 gb. miesięcznie ,ale zużycie dochodzi do 200-250 gb i nie miałem ani razu założonego lejka).Szybkość waha się w granicach 18-30 mb pobierania, wysyłanie 5-10 mb, ping ok.30. Może nie jest to demon szybkości, ale do przeglądania internetu, oglądania filmów, yutuba, portali społecznościowych w zupełności wystarcza.W biurze obsługi(Włocławek-Auchan) nigdy nie miałem problemów z doładowaniem konta, miła obsługa, zawsze uśmiechnięte panie.Mój zestaw do internetu to: modem 3372 + ruter tp-link 3420.
    ZaletyDuża ilość przesyłu danych, bezproblemowe doładowania w internecie, lub w biurze obsługi
    WadySzybszy internet
  • ~Katarzyna / 2016-08-07 13:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientką sieci od dobrych kilku lat ,i co rok jest gorzej.Formuła Rodzinna to jest jeden wielki przekręt,nie dajcie się wkręcić tak jak ja. A jeszcze nie daj Boże wziąść telefon .Bardzo ładnie motają ,tylko żeby kupić usługę,a potem rachunki coraz wyższe. Normalnie jestem w szoku,poza tym rozmowy na stacjonarne przy abonamentach wcale niemałych to jest skandal.Nie dbają o stałych klientów,promocje beznadziejne,atrakcyjne tylko dla nowych.Płatne smsy do innych sieci.Nigdy więcej abonamentu w PLAY.
    ZaletyW tym momencie brak
    Wadycena,informacja,ukryte koszty
  • ~eugenia / 2016-08-05 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    FORMUŁA UNLIMITED na kartę NOWOŚĆ radzę uważać , bo to bubel. Pakiet włączył się zamiast po 2 godzinach dopiero po 7. Na tym nie koniec, o braku środków na koncie dostałam informację już po 8 dniach. W biurze obsługi dowiedziałam ,że pakiet "nowość" formuła unlimited nie został zainstalowany. Jednym słowem kupiłam sobie kartę za 30,-i na tyle. Nikt nie powiedział przepraszam.
  • ~Stiv / 2016-08-05 11:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Nigdy więcej umowy z tą siecią.Mam trzy miesiące telefon już druga naprawa.
    WadyMam telefon trzy miesiące już druga naprawa
  • ~ewa / 2016-08-04 21:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Podpisuję się pod wszystkimi na nie. Płacę za 5 GB rozmowy do sieci komórkowych bez sms 130-140 zł . Internet poza miastem do kitu. A i rozmowy na odległość gulgoczące tracę zasięg. Czekam na koniec umowy i żegnajcie.
  • ~decy / 2016-08-04 08:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Witam. Naciągacze i zero dbania o klienta. Najgorsza obsługa sieci komórkowej z jaką się spotkałam. Powtarzają wyświechtane formułki, nikt nie ma indywidualnego podejścia do klienta. Nie ma z kim porozmawiać. Zero kompetencji w Biurze Obsługi Klienta. Koszmar. Na pewno nigdy tam nie wrócę. W sumie jestem zaskoczona, że tak duża firma jest tak źle zorganizowana.
    Zaletydobrze, że umowy są tylko na 2 lata :-)
    WadyBrak indywidualnego podejścia do klienta.
    2 lata, formuła rodzinna
  • ~karol / 2016-08-03 05:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Jezeli Play to tylko na karte. Z takimi klientami sie licza. Jak ktos wezmie abo to zostanie olany przez nich czego skutkiem byly moje boje z ta siecia w UKE. Sam net smiga u mnie dobrze, do 40Mbit w LTE, wiec zle nie jest.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2977
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016