Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2252 opinii

1.75 / 5

  • Niezawodność
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~chris2810 / 2016-09-04 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam tego operatora. Moja przygoda z nimi zaczęła się na początku czerwca tego roku. Wtedy to udałem się do salonu Play mieszczącego się w Katowicach w centrum handlowym Silesia City Center w celu przeniesienia dwóch numerów Z T-Mobile do sieci Play. Wyjaśniłem, że umowy z moim obecnym operatorem kończą mi się we wrześniu i październiku bieżącego roku i czy istnieje już opcja przeniesienia tychże numerów do nich. Oczywiście chciałem zrobić to tak, aby obecny operator nie naliczył mi z tego tytułu żadnych kar finansowych. Pan w salonie powiedział mi, że istnieje już taka możliwość i możemy już spisywać umowy o przeniesienie numerów do nich i mam się niczym nie przejmować, gdyż przejście do sieci play nastąpi w momencie jak skończą mi się umowy z obecnym operatorem, a do tego czasu rachunki będę w dalszym ciągu płacił w T-Mobile i oczywiście w takim wypadku żadne kary finansowe nie zostaną mi naliczone. Zgodziłem się więc na taką opcję i spisaliśmy umowę. Jakież było moje zdziwienie, kiedy numery do palya przeniosły się już na początku sierpnia (a miało to nastąpić dopiero we wrześniu pierwszy numer, a w październiku drugi numer),a dodatkowo ze skrzynki na listy wyciągnąłem koperty z fakturami, na których znajdowały się kary umowne od T-Mobile za przeniesienie numerów przed okresem, na który została zawarta umowa. Jedna faktura opiewała na kwotę 350 zł., a druga na 180 zł. Niezwłocznie udałem się z tym do salonu Play, w którym podpisywałem umowy o przeniesienie numerów. Pan w playu nawet nie spojrzał dokładnie na te papiery i od razu stwierdził, że wina tu leży po stronie T-mobile, a Play jest czysty. Udałem się więc do T-Mobile w celu wyjaśnienia tej sprawy i tam uświadomiono mnie, że wina tutaj leży po stronie pracownika sieci play, który źle przygotował wniosek o przeniesienie numerów i kara umowna jest jak najbardziej zasadna. Wróciłem więc do Playa i powiedziałem jak sprawa wygląda. W związku z tym faktem została więc spisana reklamacja, a Pan. który ją spisywał powiedział mi, że operator bardzo szybko się tą sprawą zajmie i ktoś się ze mną skontaktuje. Oczywiście żadnych kar finansowych mam w T-Mobile nie płacić. Czekałem na ten Szybki kontakt DWA TYGODNIE i dokładnie wczoraj w sobotę 3 wrześna zadzwoniła do mnie łaskawie jakaś pani z biura obsługi abonenta. Oczywiście od razu próbowała przerzucić całą odpowiedzialność za zaistniałą sytuację na mnie, ponieważ ja taki wniosek o przeniesienie numerów podpisałem. Wyjaśniłem grzecznie, że ja nie znam procedur przenoszenia numerów i nie wiem jaka opcja we wniosku powinna buć zaznaczona, aby wszystko było ok. Od tego jest pracownik sieci, który powinien takową wiedzę posiadać. Jak się okazuje jednak nie posiada. Po moich wyjaśnieniach owa Pani powiedziała mi, że w takim razie przekazuje tą sprawę do działu reklamacji i mam się uzbroić w cierpliwość. Po rozpatrzeniu sprawy dostanę odpowiedź na piśmie. Jedna wielka żenada. Bardzo cieszy mnie fakt że po DWÓCH TYGODNIACH od chwili złożenia reklamacji, trafi ona nareszcie do odpowiedniego działu:):):) Pewnie podobnie jak owa Pani z biura obsługi, przerzucą calutką winę na mnie i reklamację odrzucą. Także BEZPŁATNE przeniesienie numerów do sieci play kosztowało mnie jedynie 530 zł. Zastanówcie się po kilka razy nim zdecydujecie się na związanie z tą siecią. Za dwa lata opuszczam szeregi tego wspaniałego operatora jakim jest Play.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja pracowników, którzy nie mają pojęcia w jakim celu są zatrudnieni
    lekceważenie klienta
  • ~chuba / 2012-03-14 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka po całej linii. Prędkość 1,3 kB, chociaż płacę za 4MB :)
    Obsługa klienta próbuje zbywać klientów jak tylko się da.
    Odradzam tego dziada. lepiej dołożyć parę groszy i mieć internet który działa.
    Zaletybrak
    Wadywysoka cena w porównaniu do szybkości, obsługa klienta
    3 lata
  • ~Chudzian / 2020-04-19 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet to jakiś żart, nawet programu jakieś nie mogę pobrać...prędkość to jest tragedia a obsługa klienta jeszcze gorsza,pozdrawiam pana Marcina z Obsługi
    ZaletyNie ma
    WadyJest za dużo żeby wymieniać
    MiejscowośćLubań
  • ~chuj ci na imie / 2022-05-17 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet dramat niby LTE a zwykły messenenger nie działa
  • ~Co wam do tego / 2021-03-05 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Co to ma do cholery być w ciągu paru mscy nagle z transferu po 30-40mb/s zrobił się pie... ony syf po 5-15mb nawet się online pograć nieda, dymacie klienta jak się da, początkowo dając fajny transfer a potem ucinając do zera, chamstwo i żenada ta wasza firemka.. Ostatni rok z wami, Jezu jakie szczęście...
    ZaletyBrak!!!!!!!
    WadyTransfer poniżej 10mb/s częste zerwania do zera, częsty reset i brak zasięgu... Dymanie klienta
    MiejscowośćPierdzidoły dolne
  • ~Corgan / 2022-09-09 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Wystawiając tę opinie musiałem czekać 20min aż załaduje mi sie steona. Mamy rok 2022,a internet działa jakby dopiero co wchodził na rynek.
    ZaletyTaa jasne
    WadyUslugodawca powinien wiosłować na galerach do konca swojego życia!
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Cudnnkycckkj / 2022-06-07 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w play to kpina, nie to ze zamawianie internetu trwało chyba pół godziny, bo faceta czułam chyba z 20 zgód marketingowych, to jeszcze monter 4razy nie przyszedł bez jakiejkolwiek wiadomości. Na infolinii nikogo to nie obchodzi, tylko przełączanie gdzieś indziej byle się mnie pozbyc. Ostatecznie sami zadzwonili do mnie po dwóch tygodniach powiedzieć ze jest problem techniczny i nie wiadomo kiedy będzie naprawiony, jeszcze pytali czy chciałbym poczekać na naprawienie. Jedna wielka żenada
    ZaletyBrak
    WadyObsługa to jakiś zart
    MiejscowośćWriclaw
  • ~cyber / 2022-08-23 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie bierzcie tego internetu z tej firmy bardzo słaby
    MiejscowośćW twojej krzywej mordzie
  • ~cyran973 / 2016-11-25 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra z tym LTE nawet o nim nie myślcie to jest zacofane jak neostrada w orange
    ZaletyBRAK
    WadyWAD całe mnóstwo
  • ~czarna / 2012-08-28 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chodzi o Play to jest masakra 2 raz tel na gwarancji wciskają co sie da, nie da się tego użytkowac, a na dodatek, przychodzisz z telefonem na gwarancje to panienka z play powie to normalne, więc jak moge myślec że play jest dobry. I na dodatek musiałam zostac bez telefonu bo play wczoraj wydał ostatni telefon zastępczy czy to normalne, bo ja myśle że nie to za co ja płace, za to że nie mam telefonu.
    ZaletyNie ma
    WadyPunkty Play nie są wyposażone w telefony zastępcze
    1 miesiąc i 2 miesiąc na gwarancji
  • ~CzarnaKawa / 2021-11-19 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat przez duże D. Internet nawet w centrum miasta praktycznie nie istnieje. Co chwila jakieś awarie przekaźników, których naprawa zajmuje nie dni, a tygodnie. Pracownicy sami sobie zaprzeczają, potrafią jednego dnia powiedzieć że była awaria a parę dni później prosto w oczy zaprzeczyć, że jakąkolwiek awaria w ogóle miała miejsce. A ty, biedny szary człowieczku pracujący zdalnie, świeć oczami przed szefem ze znowu nie było cie na spotkaniu bo internet nie działa... Obsługa klienta traktuje ludzi jak idiotów, dzwonię z pytaniem kiedy naprawia awarie i informuje że nie działa ani router po zresetowaniu ani żaden z naszych obu pakietów mobilnych... Facet pyta mnie, czy próbowałam już zresetować router... Żeby dodzwonić się na infolinię trzeba przebrnąć przez nieraz dziesiątki minut czekania i kretyńskich automatów, czasem nie idzie w ogóle skontaktować się z konsultantem. Za takie stawki to rozbój w biały dzień, gdyby nie gigantyczne kary za przedwczesne zerwanie umowy już dawno bym zrezygnowała. Czekam tylko aż się skończy i z uśmiechem na twarzy nigdy nie wrócę. Najgorsza sieć w Polsce!
    Zaletybrak
    Wadynieosiągalna obsługa klienta
    chamski personel
    ciągle awarie
    słaby internet
    ceny to jakiś żart
    MiejscowośćGdynia
  • ~Czarodziej z Kosmosu / 2021-11-03 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Częściej nie działa niż działa, nie da się ani oglądać filmów, ani grac. Najgorszy dostawca jakiego mialem. Jeżdżę sporo po Polsce i miejsce nie ma znaczenia w całej Polsce albo nie ma netu wcale albo jest tak słaby, że szybciej program tv ( internet nie działa więc muszę tv oglądać) w telegazecie sprawdzę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu, ciągle zrywanie i spadki transferu
  • ~Dagrus / 2018-05-01 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany już przy podpisaniu umowy na 120zł w okresie 24m-cy. Internet LTE to tragedia w play. Przy maksymalnym zasięgu strony ładują się w nieskończoność Podobnie jest z wybieraniem numeru. Czynność ta często przerasta tego operatora.
    ZaletyCzasem uda się gdzieś dodzwonić.
    Wady- opłaty;
    - kłamstwa w BOK;
    - jakość usług;
    - rzeczywista prędkość LTE
    - cała reszta o której teraz nie pamiętam
    MiejscowośćPodzamcze, Zawiercie
  • ~Damian / 2017-05-24 07:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Warszawa, centrum Mokotowa. Koszt internetu: 80,00pln.
    Internet co chwile nie dziala. Komunikat "ograniczone" to norma.
    Play - OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    10 miesiec
  • ~Damian / 2017-07-23 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużyłem umowę w PLAY i jeszcze dureń dodałem dwa telefony, od mamy i mojej lubej.
    Masakra. Myślałem, że przedłużenie oznacza ten sam standard, ale to oszustwo. Internet, który zawsze działał nie działa, bo podobno w tym roku wyłączyli w tej miejscowości roaming. Pozostałe telefony i ich Internet w roamingu to rozpacz. Nawet nie można zwykłych stron normalnie przeglądać, a o YouTube można zapomnieć. Najtańsza, a co przeważnie za tym idzie we wszystkich przypadkach, najbardziej dziadowska. Problemy są nawet ze zwykłą rozmową w samochodzie (przemieszczanie się) TRAGEDIA !!! Zabieram wszystko z tej sieci jak tylko skończy się umowa.
    Zaletyładne bajki przy "przedłużaniu" umowy
    WadyCWANIACKA SIEĆ BEZ WŁASNYCH NADAJNIKÓW
    KORZYSTAŁEM Z PLAY OSTATNIE 6 LAT I STARCZY
  • ~Daniel / 2019-07-12 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Play nieźle pogrywa sobie ze swoimi klientami zasłaniając się regulaminem. Sugeruję zachować rozwagę przed związaniem się z nimi umową. Reklamacja jest uznana za niezasadną. Przesłałem nagranie video z którego jasno wynika że Internet nie działa prawidłowo. Strony praktycznie w ogóle się nie wczytują. Play nie widzi problemu, zasłaniając się ogólnymi statystykami poboru danych oraz średniej prędkości na jakiej rzekomo pracujemy. Być może warto było by przedstawić statystyki prędkości z poszczególnych godzin pracy Internetu, a nie średnie ważone z całego miesiąca? Poniżej uzasadnienie odrzucenia reklamacji.

    "Dziękuje za przesłanie nagrania video. Ponownie przeanalizowałem Pana sprawę i potwierdzam, że nasze nadajniki z których Pan korzysta działają prawidłowo. Jeśli występują niedogodności w korzystaniu usług związane jest to z dużą ilości użytkowników, którzy są zalogowania do nadajników w Pana okolicy. Zaznaczam, że przesłane nagranie nie jest podstawą do zmiany decyzji reklamacyjnej.

    Proszę pamiętać, że nasz internet jest usługą mobilną. Zasięg może się różnić w zależności od miejscowości. Zależy on między innymi od liczby nadajników na danym terenie, liczby użytkowników zalogowanych do nadajnika lub ukształtowania terenu. Duży wpływ na działanie internetu w telefonie mają ustawienia, które może Pan w każdej chwili zmienić."

    Skąd wniosek że działają prawidłowo skoro mam namacalny dowód w postaci nagrania video na którym Internet w ogóle nie funkcjonuje? W związku z tym może pora zwiększyć wydajność nadajników skoro są na tyle mało wydajne że przeglądanie stron internetowych staje się niemożliwe, a nie werbować kolejnych klientów mamiąc ich faktem jakiego to super szybkiego Internetu nie oferujecie? Chcąc świadczyć prawidłowo usługę udostępniania Internetu (których nie udostępniacie za darmo) należy dostosować swoje nadajniki adekwatnie do liczby klientów którzy się z nimi łączą.
    Zaletybrak
    Wadyświadczenie usług dalekie od poprawnego
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~Daniel / 2021-02-28 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet porażka raz jest raz niema mam u nich telewizjię Play naw tv reklamowałam kilka razy bo nie działa przy ich internecie odradzam ona potrzebuje 2mb/s ja często mam 0.5 reklamacji nie uwzględniają a zwrócić się nie da.koszmar


    MiejscowośćJedlińsk
  • ~Daniel / 2021-04-03 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Największe dziadostwo pod słońcem. Od kilku dni karta sim z internetem daje 0.5mb max 2mb predkosci. internet na telefonach jest ciut lepiej ale i tak tragedia... myslalem ze to wina routera. Po zmianie routera jest to samo. Po kontakcie z dzialem technicznym stwierdzili ze nie widzą problemów po ich stronie. Lol. Dodam że kazda inna karta sim nawet tego samego operatora daje wyzszy transfer. Play oszukuje klientow... uruchamia limity... najczesciej kilka miesiecy po podpisaniu umowy... a jak sie konczy umowa to dziala szybko.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co mozliwe
    MiejscowośćLublin
  • ~Dano / 2024-07-15 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalny prawdziwe ,,G" prędkość 40 Kb maksymalnie no jaja sobie robią proszę omijać z daleka, powinno sięi ch pozwać
    Zaletyżadne
    Wadysame wady
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~darecki / 2013-09-05 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam prędkość wg. umowy do 4Mbit/s a w godzinach wieczornych jest max ok, 1-1,5 - rozmowa z BOK no przecież ma pan umowę do 4 czyli może być i 1.
    Transfer nocny nie wiadomo jak rozliczany - rozliczenie pozostawia bardzo dużo do życzenia, jest godzina rozpoczęcia ale nie ma godziny zakończenia transferu ciekawe dlaczego.
    Jeżeli chcesz się wkurzać na internet i płacić abonament to sobie kup.
    Te opinie pozytywne to raczej z firmy piszą.
    Zaletybrak
    Wadycałe mnustwo
    18 miesięcy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4821
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4031
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3117
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2668
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319