Dlaczego Play pomimo bardzo niekorzystnych opinii abonentów wciąż funkcjonuje na naszym rynku.Skargi do UKE i UOKiK pomimo dostarczania niezbitych dowodów są ignorowane.Play dolicza do faktur nienależne kwoty i nalicza kary gdy się ich nie uiszcza.Reklamacje choć uznawane przez PLAY nie są realizowane.Moim zdaniem jest to nsjgorsza firma na naszym rynku.Chciałbym wiedzieć z jakiego kraju dotarła do nas ta zaraza??
Pozdrawiam
ZaletyBrak
WadyPlay to jedno wielkie nieporozumienie i chciałbym rozwiązać niezwłocznie umowę z tą firmą
Od lutego br
~asd / 2014-09-03 15:36
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa w salonie play w janowie lubelskim
Mijajcie salon play w janowie lubelskim z daleka bo miałem takie (szczęście) że 30 sierpnia skończyła mi się ważność dowodu osobistego o czym nie wiedziałem , no i z takim to dowodem przybyłem do salonu play gdzie chciałem złożyć zlecenie na rozwiązanie umowy abonamentowej . No i tutaj doznałem szoku bo taka nowa w tym salonie pani o nazwisku zaczynającym się na literkę ( c) stwierdziła że z powodu utraty ważności dokumentu nic nie zrobi bo cytuję (system ją nie wpuści ), i nie pomogło moje tłumaczenie że istnieją inne dokumenty potwierdzające moją tożsamość jak np. Prawo jazdy, paszport ,potwierdzenie z gminy. Moją stanowczą prośbę o zadzwonienie do swoich przełożonych, pani ( c ) miała też daleko w d.... Zasłaniając się regulaminem , i stwierdzeniem że ona nic nie musi w takiej sytuacji robić , nawet zadzwonić do szefostwa aby zapytać jak dany problem z klientem rozwiązać, a jedyne co potrafi ta pani zrobić to doprowadzić człowieka do szału i do tego że w miarę spokojna osoba zaczyna kląć z bezsilności , co najciekawsze nie obyło się też , bez zastraszania policją z jej strony, potrafiła nawet stwierdzić że policji może powiedzieć wszystko co chce ,no i że tym mnie załatwi. Pani ( c ) nawet nie chciała rozmawiać z mojego telefonu z pracownikiem biura obsługi play który chciał jej wytłumaczyć ze ma moją sprawę załatwić i w jaki sposób .nie chciała też się temu panu z obsługi przedstawić , ale ze jest to mała mieścina to się nawet mocno zdziwiła że znam ją i całą jej rodzinę rozsądek tej pani wrócił gdy ja opuszczając lokal po intensywnej wymianie zdań i praktycznie z krzykiem z obydwóch stron stwierdziłem że skorzystam z rady konsultanta play , składając skargę na personel i wysyłając ją wraz z wymówieniem do play w warszawie ,wtedy to wielce łaskawie chyba w obawie przed konsekwencjami zobowiązała się zlecenie przyjąć ,i co też z wielkimi fochami uczyniła. I jakie było moje przeogromne zdziwienie że jakimś cudem system informatyczny play pozwolił pani ( c) wydrukować oświadczenie o rezygnacji i co najciekawsze chwilę później przyszedł sms potwierdzający przyjęcie zlecenia w salonie zapomnieli że to abonenci ich utrzymują ,a nie odwrotnie . Utrzymywałem u nich 4-ry telefony w abonamencie , a niedługo nie będzie ani jednego będę mijał salony play jak przysłowiowego wściekłego psa ,a wściekły pies niepodkarmiany przez abonentów szybko spokornieje. Rozmowa z konsultantem i czas miłej sytuacji 03.09.2014 10:09:31 *500 czas 07:29 min.
Z numeru t 694 155 202
kontakt 694 155 202
Zaletybrak
Wadyobsługa do zwolnienia
prawie 3 lata
~Asd / 2021-10-08 10:02
Ocena: 1.00 / 5
Wykorzystuje pakiet do końca i karta do kosza, to jest jakaś tragedia niby pokazuje lte a internet nie działa. Oszustwo i tyle
MiejscowośćKraków
~ASIA / 2010-05-22 08:25
Ocena: 1.00 / 5
to totalna pomylka testuje go juz 7 dzien i caly czs sa problemy i sa problemy z laczem .nie polecam szkoda kasy
Zaletyzadne
Wadywiele
7 dni
~asia / 2016-07-27 00:35
Ocena: 1.00 / 5
witam,Przygode z siecia w Play zaczelam ponad rok temu.Najpierw zdecydowalam sie na abonament,ktory zaproponowano mi telefonicznie....i sie zaczelo....przez pierwsze miesiace ok ale potem naliczanie do faktury dodatkowych oplat nie wiadomo za co...co miesiac mmusialam dzwonic do Biura Obslugi i wyjasniac...Po roku zdecydowalam sie na Play na Karte...i tu kolejna porazka!W salonie nie fachowa obsluga...chcialam zmienic na taryfe 4unlimited pobralo mi 25zl i nie przeszlombo jak sie okazalo trzeba jeszcze potem doladowac konto o czym nie raczyli poinformowac.wiEc 25 zl poszlo...kolejna proba przejscia na ta taryfe [odobnie...znow pobralo 25zl i nic....PORAZKA!!!NIE POLECAAM!!!ZLODZIEJE
WadyNACIAGAJA
~Aska / 2021-01-27 17:46
Ocena: 1.00 / 5
Przez p0nad godz. prosby do roznych tak zwanych konsultantow. Poziom wiedzy ZEROWY . Zakonczenie Zerowe . Musze w dobie pandemii zaiwaniac do punktu stacjonarnego. GRATULACJE.. Zakoncze na przeniesieniu sie do innej FIRMY
ZaletyBRAK
Wady SAME WADY
MiejscowośćWroclaw
~Aszu / 2021-11-09 18:17
Ocena: 1.00 / 5
Mieli mi podłączyć światłowód ale coś poszło nie tak.Szukalem ofert na internet mobilny i już miałem z nimi zacząć współpracę ale po występie tej kretynki i braku reakcji wolę zapłacić drożej a oni nie idą się gonić.
MiejscowośćLublin
~Azkah / 2020-05-19 14:12
Ocena: 1.00 / 5
Internet w centrum Rybnika, Żor, Zabrza Raciborza, Wodzisławia Śląskiego to tragedia nie idzie normalnie/wygodnie z niego korzystać niby mam 40gb szybkiego internetu ale to jest ściema bo on praktycznie wcale nie chodzi.
ZaletyBrak
WadySzybkość
MiejscowośćRybnik
~baet / 2017-09-13 19:28
Ocena: 1.00 / 5
na początku internet był okej- teraz to jest po prostu porażka jakby 200x razy gorzej
Zaletybrak
Wadysame
~Bajnajt / 2023-12-19 17:36
Ocena: 1.00 / 5
Ten internet to dramat nadający się do smietnika prędkość maksymalna internetowu 5mb/s a nie daj Boże że ktoś się podłączyć przez wf np na telefonie. Gówno gówno gówno jeszcze gówno technicy przez 2 tyg nie mogą się odezwać a dzwonią jak na stanie żeby przedłużyć umowę dramat
ZaletyDla masz słabe ciśnienie ten internet napewno ci je podwyższy
MiejscowośćChorzów
~Barbara / 2021-03-02 18:29
Ocena: 1.00 / 5
Porażka podpisałam umowę na początku lutego zamówiłam instalacje a koniec lutego od tygodnia wydzwaniam żeby ktoś to łaskawie podłączył żenada!!!!!!!! Dowuedzialam się że internet z Vectry z którą oczywiście nie ma kontaktu szajs
ZaletyBrak
WadyVectra jako dostawca internetu to dno!!!!
MiejscowośćWarszawa
~Barbara / 2021-11-17 21:51
Ocena: 1.00 / 5
Od 2sierpnia złożyłam wniosek o przeniesienie numeru telefonu z nic+ do Play. Trwa to już 4 miesiące ponieważ pracownik najpierw pomylił numer telefonu a potem sieć. Co chwila przysyłali powiadomienia że nie złożyłam wniosku więc złożyłam aż 4 razy i do tej pory nie mam numery pracownik dał mi zastępczy numer tylko nie wiem po co. Tragedia . Salon w Policach pracownik Zielonka. Nie załatwiajcie tam nic.
ZaletyBrak zalet
WadyArogancja,beszczelność
MiejscowośćSzczecin
~Barszczu / 2023-07-15 16:01
Ocena: 1.00 / 5
Internet oraz inne oferty to nieśmieszny żart, początkowo działało wszystko dobrze, lecz po jakimś czasie to się skończyło. Internet od listopada nie przekracza prędkości 4Mb/s wysyłania i pobierania, a pomimo kontaktowania się z playem nic się nie zmieniło. Tragiczna sieć, nie polecam.
ZaletyBrak
WadyWstąpienie do tej sieci
MiejscowośćOlecko
~Bartek / 2017-10-22 19:03
Ocena: 1.00 / 5
internet "LTE" smiech na sali, predkosc kilkadziesiat kbps, w porywach momentami do 1 mbps. kilkanascie razy dziennie traci transfer calkowicie, trzeba rozlaczyc i polaczyc ponownie do skutku, czasem kilka razy. odpowiedz z Playa: nadajniki obciazone na 100%, i tyle mozemy zrobic.
ps, w trakcie pisania tej opinii tez zgubil transfer :-) masakra
Zaletynic
Wadywszystko
Warszawa Wilanow
~Bartek / 2018-11-25 21:36
Ocena: 1.00 / 5
Mam internet od play. Płacę miesięcznie 70 złotych, a gdy oglądam filmy na youtube niemożliwe jest oglądanie ich w jakości lepszej niż 144p
Zaletyżadne
WadyWSZYSTKO
Gorsza oferta niż opisywała pani przy braniu internetu. Jakość internetu tragiczna
MiejscowośćPłock
~Bartek / 2019-06-12 21:23
Ocena: 1.00 / 5
doładowuje konto na 25zł i są jazdy... albo formuła się sama nie włącza albo niby nie ma środków na koncie aby włączyć formułe, a stan konta to 25,02zł... już drugi miesiąc ta sama sytuacja. rozpatrzenie reklamacji niby 11 dni a miesiąc minął reklamacji nie ma a złożyłem już drugą... NIE POLECAM!
Zaletybrak
~Bartosz / 2015-08-10 07:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam , internet niby bez limitu ale już po 20 dniach normalnego uzytkowania internetu nie było bo sie niby skończył i jak sie okazało musiałem czekać aż pół miesiąca aby przez internet rachunki zapłacić ! Ale jeśli oczywiście ktoś musi koniecznie skorzystać to musi dopłacić! ps:10 zł nie wystarcza na jeden dźień użytkowania.
Zaletybrak
Wadywszystko
~Bartosz / 2023-10-05 19:38
Ocena: 1.00 / 5
MASAKRA. Zamówiłem usługę 01/10/2023 - podłączyli - do dzisiaj nie mam Internetu tj. 05/10 - nigdy nie zadziałał.
Jakość obsługi klienta woła o pomstę do nieba. Gorąco odradzam każdemu - niekompetencja, spychologia i bezczelność tak krótko można opisać PLAY
Zaletybrak
Wadywszystkie możliwe
MiejscowośćGdansk
~Bartzos / 2016-01-08 00:17
Ocena: 1.00 / 5
Fatalny zasięg, internet najgorszy z jakim się spotkalemaa to jakaś porażka, ping 500 bez WiFi nic nie idzie otworzyć. Dałem się nabrać miesiąc temu i już żałuję.
Zaletybrak
Wadyogromna ilość, brak słów
~Bary / 2022-11-11 20:03
Ocena: 1.00 / 5
DRAMAT! Internet domowy wiecznie zrywa, zacina, znika... po stronie Play oczywiście wszystko "idealnie" pomimo, ze odbiornik montował ich servisant. Największy minus to obsługa klienta, która nastawiona jest na odpychanie i zamęczenie strategią "zdartej płyty" sfrustrowanego klienta.
NIE POLECAM!! Unikać jak ognia, bo za rozwiązanie umowy kasują karę. Po prostu oszuści w białych rękawiczkach.
ZaletyBRAK
WadyFatalna obsługa klienta, Ping, dostepność - WSZYSTKO