Każde moje zgłoszenie powoduje, że odzywają się niekompetentni konsultanci i po „pozbawionych sensu” wyjaśnieniach zamykają zgłoszenie. Tak „bujam” się z PLAY od ponad 6-ciu miesięcy i …. z pewnością jeszcze daleko do zakończenia sprawy
PLAY to pazerna firma, lekceważąca klientów – szkoda czasu, pieniędzy i zdrowia. Serdecznie ODRADZAM korzystania z jakichkolwiek usług PLAY.
Zalety"omijanie PLAY wielkim łukiem"
WadyKonsultanci PLAY nie posiadają kompetencji umożliwiających rozwiązanie problemu. Na pismo złożone do PLAY w dn.28.02.2017 r odpowiedź otrzymałem 24.04.2017 r, czyli po 2 miesiącach.
HTC One A9 kupiłem w PLAY w sierpniu 2016 r. Od listopada 2016 r urządzenie jest w permanentnej naprawie - bezskutecznie. Za urządzenie zapłaciłem 839 zł. PLAY odrzegnuje się od obowiązków SPRZEDAWCY urządzenia i nie chce zwrócić pieniędzy lub dostarczyć urządzenie bez wad fizycznych i prawnych. Czuję, że korzystając s oferty PLAY zgodziłem się na stratę pieniędzy..