Tragedia , nie bierzcie Playa Od 3 lat szarpię się z nimi , zawyżanie faktur, to norma, Ignorowanie klienta norma, Nagranie przesłane mi , ze zamawiałam określoną usługę za określoną cenę, a Play daje nową 2 razy wyższą za tą usługę. Nie boją się tego, Bo UKE niby ich nadzorujący ich tylko prosi aby byli właściwie rozliczyli klienta. A Play oczywiście nie dostając sankcji - robi swoje, zawyża rachunek . Mało tego zamawiam usługę właczenia internetu, który potrzebuję od czasu do czasu , Normalnie w ciągu 15 min do 30 min to robią, ale jak chcą to do 24 godzin.Proszę ,że musżę ściągnąc aplikacje bankową- mają to w poważaniu, złośliwie uruchamiają po 24 godzinach / jak mają prawo / Wobec tego pozbawiona zostałam możliwości przelewów Uważajcie na nich Play przekroczył wszystkie dopuszczalne granice, Czekam na koniec umowy, która niestety obowiązuje mnie do maja przyszłego roku. Sprytnie to wymyślili Wiem ,że w innych sieciach jest podobnie, ale nie jak w PlayZaletybyło kiedyś tanio, ale to było na początku umowy 4 lata temu
Wadyignorowanie klienta, zawyżanie faktur, oszukiwanie mimo nagrania
4 lata