Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2240 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2016-06-16 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY operator z jakim podpisałam umowę. W październiku podpisałam umowę z Play, przeniesienie numeru z T mobile, przed podpisaniem wszystko super ale po okazało się, że jest problem i tak od 8 miesięcy sprawa nie została rozwiązana... wszyscy rozkładają ręce. Teraz gdy sprawa ruszyła z miejsca okazało się, że telefon musi być odłączony by móc "podpiąć się" pod abonament. Kolejny dzień jestem bez telefonu i nikt nie potrafi określić kiedy telefon będzie aktywny. Gratuluję podejścia do Klienta i braku wyobraźni. Normalnie nie zgodziłabym się na odłączenie nr ale nikt nie poinformował mnie, że to tak długo potrwa. Nie mogę zrobić nawet przelewów, bo wszystkie kody przychodzą na nieaktywny nr, nie wspomnę o prowadzeniu firmy. Nie da się współpracować z tak nieodpowiedzialnym Operatorem, żeby podpisać umowę przyjadą do domu ale jak pojawi się problem to nie ma nikogo. Na pewno nie przedłużymy umowy w Play i ODRADZAM każdemu. Ciekawe jak chcą zrekompensować 8 miesięcy zwłoki i płacenia rachunków dwóm operatorom.
    Zaletyżadnych
    WadyNierzetelność, niekompetentność, brak wyobraźni
  • ~Anika / 2013-10-20 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaczynają naciągać na usługach internetowych, włączjąc usługi nie zamawiane, człowiek dopiero przy fakturach wie,że ma je zawyżone. Nie korzystając z internetu, a tylko przez aktualizację programu Android płaci się
    Na reklamację celowo nie odpowiadają albo nie na temat. W ten sposób wyciągają pieniądze. Piszę to na podstawie historii 3 numerów telefonów
    Jestem w Play od 3 lat i nie narzekałam na ich usługi poza zrywaniem zasięgu , ale teraz poza zrywaniem zasięgu coraz częściej każda faktura jest nieprawidłowo naliczane - na co mam uznane reklamacje, ale to co teraz wyprawiają jest tragiczne
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady jak w opinii
    3 lata
  • ~Anika / 2014-01-24 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, ciągle oszukują, mam nagraną rozmowę na płytce CD, jaką taryfę zamawiałam, a Play odmawia uznania tej rozmowy
    To jest przerażające, mało tego szczególnie na internecie oszukują, nie tylko jak nie korzysta się na bieżąco , bez przerwy płacę za akualizację oprogramowania
    Zaletyżadnej prawie
    Wadytragedia, tego jest tyle ,że brakło by miejsca
    6 lat
  • ~Anika / 2014-07-24 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia , nie bierzcie Playa Od 3 lat szarpię się z nimi , zawyżanie faktur, to norma, Ignorowanie klienta norma, Nagranie przesłane mi , ze zamawiałam określoną usługę za określoną cenę, a Play daje nową 2 razy wyższą za tą usługę. Nie boją się tego, Bo UKE niby ich nadzorujący ich tylko prosi aby byli właściwie rozliczyli klienta. A Play oczywiście nie dostając sankcji - robi swoje, zawyża rachunek . Mało tego zamawiam usługę właczenia internetu, który potrzebuję od czasu do czasu , Normalnie w ciągu 15 min do 30 min to robią, ale jak chcą to do 24 godzin.Proszę ,że musżę ściągnąc aplikacje bankową- mają to w poważaniu, złośliwie uruchamiają po 24 godzinach / jak mają prawo / Wobec tego pozbawiona zostałam możliwości przelewów Uważajcie na nich Play przekroczył wszystkie dopuszczalne granice, Czekam na koniec umowy, która niestety obowiązuje mnie do maja przyszłego roku. Sprytnie to wymyślili Wiem ,że w innych sieciach jest podobnie, ale nie jak w Play
    Zaletybyło kiedyś tanio, ale to było na początku umowy 4 lata temu
    Wadyignorowanie klienta, zawyżanie faktur, oszukiwanie mimo nagrania
    4 lata
  • ~Anna / 2015-11-16 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie ODRADZAM!!!
    Jakiś czas temu była promocja na abonament 49,99 przy wyrażaniu zgody na fakturę elektroniczną , przetwarzanie danych itp. --->niestety co miesiąc przy trzech usługach oszukują mnie ma ok. 100 zł. doliczając do usług dodatkowe koszty, kiedy próbowałam sprawę wyjaśnić przez infolinie pani była bardzo nieuprzejma, próbowała mi wmówić, że to podatek(??? niby za co???)z tego co zdołałam wyczytać z faktury to koszt za opłatę faktur, gdzie mam fakturę elektroniczną. W salonie mają taką politykę, żeby tak klienta zakręcić, żeby już sam nie wiedział o co chodzi, jednym słowem robią z człowieka głupka, teraz kończy mi się umowa ,którą wypowiedziałam i nie zamierzam zmienić zdania choć oni znowu próbują zamydlić oczy-niestety to zwykli oszuści i nie zamierzam stać się ponownie ich ofiarą
    Zaletychyba jakiś żart
    Wadyza mało miejsca aby wszystkie wymienić
    3 lata, 2 telefony=internet
  • ~Anna / 2016-01-04 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści, kantują na fakturach. Nie ma z kim rozmawiać. Totalne dno i debilowata obsługa klienta.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, złodziejstwo, brak osoby zarządzającej
    5 lat
  • ~Anna / 2020-02-05 09:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, Pani która tam pracuje nie informuje o wszystkim, a później przychodzą faktury dużo wyższe. Minelo pol roku jak przedłużałam umowę i nie było chyba miesiąca zebym nie dzwonila w sprawie wyższych faktur, ciagle cos. Jednym słowem tragedia, teraz okazało się, ze po pol roku nie dolaczylam kolejnego numeru, stad wyższy rachunek o 45 zl, tylko ze pani która mnie obslugiwala o niczym mi nie powiedziała bo kolejny numer nie jest mi potrzebny i takiej umowy bym nie podpisala bo ani ja kolejnego numeru nie potrzebuje czy pies który jest ze mna.Na pewno zakoncze wspolprace z siecia play
    Zaletynie ma
    Wadysame wady
  • ~Anna / 2020-06-27 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy PLEY w centrum wesrfield Warszawa Nie szanują klientów w dniu 27 czerwca w godzinach 15-16 była dosłownie taka sytuacja.
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyBrak szacunku do klientów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2023-07-18 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działa w weekendy i w nocy np. o 22.00- kiedy jestem po pracy i mam czas. Zarówno wifi i komórkowy - brak zasięgu.
  • ~Anna / 2023-10-14 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!!! Nie moge pracować na komputerze, telewizja zamula, nie można oglądać. Wcześniej miałam swiatlowod 300 w innej firmie i było ok , teraz mam 600 w play i nie mogę wysłać emaili. Nie wiem co mam zrobić bo podpisałam umowę na 2 lata na tv, światłowód i telefon.
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko
    MiejscowośćKórnik
  • ~Anna / 2024-02-15 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazda to i tak za dużo. Internetu po prostu nie ma, konsultant tłumaczy to awarią już 2 miesiąc i właściwie nikt nie jest w stanie pomóc ani realnie rozwiązać problemu.
    ZaletyŁatwy kontakt z infolinią
    WadyWszystko pozostałe
    MiejscowośćPiastów
  • ~anonim / 2020-06-10 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    przepłacona oferta która działa średnio raz w tygodniu pozdrawiam
    Zaletybrak
  • ~anonim / 2021-01-28 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    oferty coraz gorsze. Parametry tak samo. Płatne telefony do obsługi klienta (kto z tych geniuszy to wymyślił). Duże prawdopodobieństwo oszukiwania klienta na transferze - sporadyczne oglądanie filmów w jakości 360p, czyli mówiąc szczerze żałosnej (na telefonie) i normalne użytkowanie internetu jak każda inna osoba - transfer wykorzystany 10 dnmi przez końcem okresu rozliczeniowego. Nieistniejąca już usługa transferu nocnego. Oferty abonamentowe coraz gorsze. Nawet jeśli ktoś chciałby wykupić od nich 500gb transferu miesięcznie, na którym i tak by pewnie oszukali, nie masz takiej możliwości bez dokupienia ich gównianego modemu, który i tak w 99% przypadków trzeba zmienić, bo jego jakość jest żenująca. Omijać to szerokim łukiem, szczególnie po wykupieniu tej firmy. Było źle, jest tragicznie.
    Zaletybrak
    Wadyw zasadzie wszystkie aspekty
  • ~Anonim / 2023-05-12 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kłamcy i złodzieje, tylko w tmobile miałem gorszy internet ale tam nie działał w ogóle, a w play raz działa raz nie (częściej nie działa niż działa) po wielu konsultacjach z operatorem problem z internetem ustępował na parę dni ale nie będę do ch*ja pana dzwonił do nich co 3 dni i prosił żeby to naprawili. Obsługa ma wyj*bane na klienta. Dziękuje za uwagę i pozdrawiam.
    Ps. Mam nadzieję że pomogłem komuś zanim wpierdolił się w g*wno po szyje.
    ZaletyMała cena (65pln/1msc)
    Wadyinternet to porazka
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Anonimowa / 2023-02-08 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Swiatlowod, jeden wielki żart! Umowa została podpisana czekałam na podłączenie, ponieważ mieli położyć światłowód przy ulicy gdzie mieszkamy. Sieć poleciała sobie w kulki sami anulowali umowę, ponieważ doszli do w wniosku ze jednak nie będzie tu ich światłowodu… co więcej nawet nie raczyli poinfomowac ze umowę zerwali. Mąż pracuje zdalnie, gdzie internet jest potrzebny. Co więcej, mieli się do mnie odzywać by sprostować zaistniałą sytuacje, odezwę brak. Miałam bardzo dobre zdanie o tej sieci, zachwalałam wszystkim…. Teraz czuje ogromny niesmak i brak szacunku z ich strony.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku
    MiejscowośćLubartów
  • ~anoninvader / 2022-03-06 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    W salonie dopiero po 3 reklamacjach dają opcję odstąpienia. jak składacie reklamacje to się odwołujcie i dawajcie konsultantowi ocenę 1 wtedy się bardziej starają i dają odstąpienie bez kary
    Zaletybrak
    Wadytransfer, cena, kiepski sprzęt i w dalszym ciągu mało nadajników
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Antek / 2024-02-19 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniłem UPC na PLAY i jest dramat. Braki w dostępie do internetu, zawieszanie programów TV, zanikanie głosu podczas oglądania TV, brak możliwość nagrywania, cofania, pauzowania większości programów. Codzienny reset dekodera to norma. PLAY NOW nie da się oglądać - dźwięk i obraz zacinają się. Nie dajcie się nabić w PLAY!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~antoni antczak rybnik / 2013-06-10 23:39
    Ocena: 1.00 / 5
    rok temu żona dokonała cesji numeru telefonu który był w jej firmie na córkę która przejęłą firmę.Faktury nadal przychodzą na starą zamkniętą firmę , a w koszty działalności telefonu nie można wpisać.To już rok jak play generuje straty u pani anny.Jest tak jak w m banku .Operator odbiera zgłoszenie i chyba tyłek sobie nim uciera bo do dzisiaj nie ma żadnej reakcji.
    Zaletyzalet żadnych-wszędzie jest tak samo.
    Wadychamstwo, ignorancja,nieudolność,debilizm organizacyjny.
    od 8 lat
  • ~Anty play / 2022-05-11 23:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i porażka internet ten najszybszy nadaje się do przeglądania FB filmy lecą w kratkę 5 sec filmu 5 ładowanie.Mieszkam w Łodzi 1 km od nadajnika ????a tako fajny pakiet miał być.Rezygnuje z tego gówna bo już gorzej chyba nie może być
    ZaletyZeroooo
    WadySzybki internet to 0,1-0,2mb/s
    MiejscowośćŁódź Retkinia
  • ~AntyPlayowiec / 2021-03-05 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomoc techniczną zasilają osoby które nie przykładają się do Swojej pracy, pomijając często 80% opisanego problemu.
    Internet, a bardziej jego znikome ilości pozwala nam zrelaksować się w oczekiwaniu 5 minut na załadowanie strony.
    Praktycznie co trzy minuty przerzuca się między sieciami, powodując jakże CUDOWNE emocje z surfowania na roamingu.
    Cena względem jakości, totalny dramat. Wszystkim którzy przymierzają się do przystąpienia do Play wyłącznie z uwagi na internet mobilny, odradzam.
    ZaletyXDDDDDDD
    Wady"POMOC" techniczna
    Internet, a bardziej jego notoryczny brak
    Download/Upload
    Wieczny roaming
    Gubiący się sygnał internetu.
    Notornyczny roaming




    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016