mam internet mobilny Playa i notoryczne problemy z internetem. Połączenie jest, internetu brak. Obsługa techniczna to porażka, na nowo opisujesz problem kolejnemu konsultantowi. Pisanie zgłoszeń nie ma sensu, bo nie odpowiadają na nie. Jestem zażenowana wczorajszą rozmową z konsultantem , jego chamskim podejściem,włączaniem dla większych zysków mi pakietów , które wcześniej wyłączyłam.
Po wczorajszej rozmowie z konsultantem dziś jadę po internet do konkurencji.
Przedłużyłam umowę z Playem , bo byłam bardzo zadowolona, zero problemów, od trwania nowej czyli od marca br. jestem wręcz wkru.... jak mam płacić to chcę płacić za coś czego używam, a nie za coś co mam tylko na papierze.
Do UKE też nie ma się zwracać o pomoc, jedna ręka drugą myje.
Jak macie wątpliwości co do wyboru internetu, to tylko nie Play !!!!!
Żal mi pieniędzy, które równie dobrze mogłam wyrzucić do kosza, bo tyle jest wart internet w PlayuZaletybrak
Wadywszytko - od obsługi po jakość
3 lata , obecny abonament 35 zł, poprzedni 60zł