PLAY: ostrzegam wszystkich którzy chcą rozwiązać umowę aby na piśmie poprosili od sieci dokładna datę do kiedy umowa obowiązuje. W mojej umowie tego nie był pisze tylko że na 24 m-ce. Umowa podpisana 27-11-2013 r.Wypowiedziałam ją 24 listopada 2015 r z zachowaniem 30 dni wypowiedzenia od nowego okresu rozliczeniowego ( taki warunek wypowiedzenia jest w umowie). Bardzo się zdziwiłam kiedy dostałam karę umowną za przedwczesne rozwiązanie umowy. A to odpowiedz na reklamację : " W związku z tym, że kontrakt został rozwiązany przed upływem jego obowiązywania 11 stycznia 2016 roku), operator naliczył opłatę specjalną w wysokości 50,43 zł." Na kolejną reklamację i prośbę o wskazanie pkt. umowy z którego wynika podana data dostałam taką odpowiedz " Droga postępowania reklamacyjnego została wyczerpana, tym samym zgłoszenie pozostawiam bez rozpatrzenia." OSZUŚCI I ZŁODZIEJE tyle mogę powiedzieć
ZaletyŻADNYCH
WadyOSZUKIWANIE I OKRADANIE KLIENTÓW
~Aga / 2018-10-18 21:14
Ocena: 1.00 / 5
Dramat dramat i jeszcze raz dramat omijać szerokim łukiem. Ten Internet to porażka działa jak byśmy byli w 1999 roku jakie LTE co to nie stało nawet koło H+ dno totalne miałem z Polsatu LTE śmigało aż styki płonęły a teraz nie mogę poczty odczytać. Jestem mega wściekły a do końca umowy jeszcze 1.5 roku ale się wykopałem.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćLichnowy
~Aga / 2020-11-11 19:00
Ocena: 1.00 / 5
A ja nie jestem zadowolona, po miesiącu używania modem rozłącza mi się z internetem, dopiero po 20 minutach znowu zaskakuje, podobno wina wadliwego sprzętu, play niestety nie oferuje zastępczego sprzętu a naprawa trwa 2 tygodnie także nie polecam i odradzam badziewie.
MiejscowośćRuda Śląska
~Aga / 2023-04-28 21:35
Ocena: 1.00 / 5
Ja mam hit .... w zeszłym roku zmieniłam umowę z play stacjonarny na światłowód i co się okazuje !!!???? Nie mam światłowodu a mam internet stacjonarny, który mi nigdy nie wystarczał ! A w międzyczasie zrezygnowałam z 2 internetu.... I co teraz .... mam internet którego nie wystarczy, światłowodu brak w domu 2 rutery z play.... jedna wielka parodja.... Ps na play 24 usługa światłowód 150, a w play zwykły internet 150 i gdzie to moje 600 gdzie wystarczający internet.... mam fosc play po tylu latach mam serdecznie dość!
ZaletyBrak
WadyMówią jedno robią drugie oszukując klienta
MiejscowośćPińczów
~Aga / 2024-06-11 21:35
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda, że nie przeczytałam opinii 10 miesięcy temu. Od tego czasu to już druga awaria, i mam czekać na usunięcie 14 dni. Żałuję że przeszłam z Orange. Tam awaria była usuwana w ciągu 48 godzin.Wg mnie firma chyli się ku upadkowi. Na pewno nie przedłużę umowy po takim zachowaniu.Ale muszę wytrzymać jeszcze ponad rok bo zapłacę karę.NIE DAJCIE SIĘ OSZUKIWAĆ! I LEKCEWAŻYĆ!
ZaletyBrak
Wady14 dni oczekiwania na usunięcie awarii światłowodu, nr zgłoszenia przesłany SMS- em nie jest widoczny w Play 24, oszustwo!
MiejscowośćParszòw
~Agata / 2012-08-13 11:16
Ocena: 1.00 / 5
Predkosc internetu Play w okregu Krakowskim to kpina. Mowie o Wieliczce gdzie 50 kbs to wszystko co mozna miec. Strony sie otwieraja pare min. Nie mozna kozystac z youtube. Nie mozna pobierac plikow bo sie rozlacza internet. Zdiecie o wadze 3 mb pobieral mi Play ok 20 min. To juz nawet jak na dzicz jest hanbiace co dopiero mowic o ponad milionowej metropoli. Nie warte nawet tej 10 zl co kosztuje razem z Red Bull. Play to najgorszy internet.
ZaletyNie ma
WadyWszystko
~agata841@tlen.pl / 2014-11-14 08:37
Ocena: 1.00 / 5
mam internet mobilny Playa i notoryczne problemy z internetem. Połączenie jest, internetu brak. Obsługa techniczna to porażka, na nowo opisujesz problem kolejnemu konsultantowi. Pisanie zgłoszeń nie ma sensu, bo nie odpowiadają na nie. Jestem zażenowana wczorajszą rozmową z konsultantem , jego chamskim podejściem,włączaniem dla większych zysków mi pakietów , które wcześniej wyłączyłam. Po wczorajszej rozmowie z konsultantem dziś jadę po internet do konkurencji. Przedłużyłam umowę z Playem , bo byłam bardzo zadowolona, zero problemów, od trwania nowej czyli od marca br. jestem wręcz wkru.... jak mam płacić to chcę płacić za coś czego używam, a nie za coś co mam tylko na papierze. Do UKE też nie ma się zwracać o pomoc, jedna ręka drugą myje. Jak macie wątpliwości co do wyboru internetu, to tylko nie Play !!!!! Żal mi pieniędzy, które równie dobrze mogłam wyrzucić do kosza, bo tyle jest wart internet w Playu
Zaletybrak
Wadywszytko - od obsługi po jakość
3 lata , obecny abonament 35 zł, poprzedni 60zł
~Agnieszka / 2017-01-02 19:44
Ocena: 1.00 / 5
Chciałam wsiąść kolejny numer na firmę. Okazało się, że salon na Zakopiance w Krakowie podpisał umowę bez wiedzy właściciela konta. Pan na początku miły, jeden telefon dostaliśmy, ale edga nie było na stanie więc umówiliśmy się, że Pan go dla mnie ściągnie. PO tygodniu okazało się, że telefon przyszedł, ale niestety dopóki właściciel nie podpisze umowy to muszę zapłacić kaucję w wysokości około 800 zł (Przypominam, że jeden telefon był już zabrany OLG 5). Powiedziałam, więc Panu, że w takim razie chcemy odstąpić od umowy, (Pan mówił nam na początku, że oczywiście tak można do 1 miesiąca), a Pan mi na to, że jeżeli od niej odstąpimy to musimy zapłacić 400 zł za to, że telefon OLG 5 tydzień leżał u nas w domu i oczywiście oddać ten telefon - żeby nie było. Nawet nie będę pisać jakie dalej były robione tam przekręty, bo to się nadawałoby tylko do TV.
W efekcie chciałam odstąpić od umowy i nie przenosić telefonu od mojego obecnego operatora. I kolejna niespodzianka. Pan tuż przed podpisaniem (gdzie wcześniej nic nie wspominał) kazał mi zapłacić za odstąpienie od umowy 100zł.
Ostrzegam wszystkich przed Playem. Nie podpisujcie tam żadnych umów. Ten operator to czysta kpina. Zresztą siedząc tam trochę się nasłuchałam. Pracownicy w ogóle nie douczeni. Umowę da się podpisać z datą 10 dni wstecz, ale rozwiązać nie da się jej nawet po 5 minutach.
Jeszcze jako przestrogę dla starszych ludzi mogę opisać historię zasłyszaną w tymże samym salonie.
Przychodzi starszy mężczyzna i mówi do Pana obsługującego go, że zakupił telefon, jednakże po kilku dniach z jego konta zniknęły środki. Pan z salonu na to mówi, że zapewne zostały one wykorzystane na internet. I zaczął mu przeliczać ile go ta przyjemność kosztuje. Na co starszy Pan do sprzedawcy mówi: "To proszę mi powiedzieć co ja mam teraz zrobić, bo dopiero co podpisałem tą umowę." I teraz tekst życia Pana z Play: "Proszę iść na wysepkę do Careffouru, sprzedać ten telefon i kupić sobie taki z przyciskami. Jeszcze Pan na tym zarobi."
ŻENADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletybrak
WadyProszę przeczytać wyżej.
Nie korzystając z usługi ani 1 minuty jestem w plecy 100 zł i tydzień nerwów.
~agnieszka / 2020-11-03 07:20
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofalna jakość. Kupiłam od nich internet z umową na rok. 70 zł/ miesiąc. Ciągłe problemy z internetem, ale na szczęście umowa już dobiega końca - tak myślałam.
Ale teraz wysłali maila, że zmieniają technologię i starsze modemy przestaną działać. Tak po prostu. Zdecydowałam się na umowę z nimi po sprawdzeniu tej usługi z kartą SIM kolegi i moim modemem - działało. Teraz mój modem przestanie działać w trakcie obowiązywania umowy.
Piszą, że można się z nimi skontaktować i kupić nowy modem za 1 zł. Podany numer telefonu nie działa. Maila nie ma. Próbuję kilkukrotnie dodzwonić się do nich na numery obsługi klienta. Odpowiedź zawsze taka, że "oni o żadnym mailu nie wiedzą i nie bardzo rozumieją dlaczego taki mail w ogóle mógłby zostać wysłany". Łączą mnie z ludźmi ze sprzedaży, którzy wciskają mi nową umowę. Cyrk po prostu.
Nigdy więcej Play.
~Agnieszka / 2022-07-27 23:50
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza obsługa klienta, z jaką się spotkałam w tak dużej firmie. Jakość usług fatalna. W trakcie reklamacji żadnego merytorycznego argumentu, tylko informacje, że działają prawidłowo bez jakiegokolwiek dowodu na poparcie prawdziwości słów. Próba ustalenia czegokolwiek z tą firmą, to jak kopanie się z koniem. Obsługa bezczelna, niekompetentna, arogancka i bez kultury. Mają w ... klienta. Firma nastawiona na krótkotrwały zysk.
~Ajerkoniak / 2022-10-16 19:21
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet dostępny na rynku. Od kilku miesięcy zmagam się z ciągłymi problemami z połączeniem internetowym. Nie polecam
ZaletyNic
WadyWszystko
~Albatros900 / 2021-03-14 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Inernet w roamingu to fikcja. Nic co mówili lub pisali mi konsultanci nie zadziałało zagranicą. Zeżarło mi środki, a gdy chciałem zwrotu środków to odsyłali mnie od konsultanta do konsultanta, i kazali wszystko opisywać każdemu od początku, aż mi się odechce. Nic nie wskurałem. Musiałem za granicą kupić i rejestrować tamtejszą karte SIM co też nie było łatwe.
ZaletyBrak zalet, jeżeli w ogóle nie działa!
WadyNie działa. Konsultanci marnują Twój czas i nerwy.
MiejscowośćHerrischried
~Aleks / 2016-11-30 18:38
Ocena: 1.00 / 5
Play jest generalnie najgorszym doświadczeniem pod każdym względem jakie miałam w mojej wieloletniej kadencji! Okropny serwis, dezinformacja, brak odpowiedzialności za cokolwiek i opłaty za dosłowinie wszystko! Niezintegrowany system, który nie pozwala na kompleksowy widok dotyczący danego numeru i na szarym końcu totalna bezradność wobec tej polityki! Oby do końca kontraktu i nawet o jedną chilę absolutnie NIE dłużej! Play to tylko fajne reklamy i ogromne rozczarowanie wszystkim poza nimi!
ZaletyBrak
WadyBez liku - patrz opis
~Aleksandra / 2021-11-19 21:25
Ocena: 1.00 / 5
Internet najgorszy na świecie. Kupuję formułę za 35 zł miesięcznie i nawet filmu nie mogę obejrzeć, ciągle się zacina. Pracownicy infolinii robią sobie żywe jaja z klientów. Nie raz kazali mi wyłączyć i włączyć telefon i po godzinie powtórzyć ???????? śmiech na sali i szydera. Nie polecam!!!
MiejscowośćOrneta
~Aleksandra / 2022-01-25 20:00
Ocena: 1.00 / 5
Play ty ch@ju, ostatnia umowa z tą siecią, strony się nie ładują, praca z domu graniczy z cudem, po południu już w ogóle prawie nie działa, korzystanie z platform wieczorami niemożliwe, dramat dramat dramat
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćCzernikowo
~Aleksandra / 2023-09-12 12:06
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści,którzy po jasnym przekazaniu konsultantce przez telefon oczekiwań dotyczących monitoringu na działce(obsługa 5 kamer), wysłali ruterek wielkości karty bankomatowej.Pudełko natomiast miało imponujące rozmiary.Na własny koszt odesłałam a po pewnym czasie okazało się,że muszę zapłacić za aktywację czegoś,co nie działało-internetu.Było to im HB TVzamówienie przez telefon więc nie wiem czy tak mogą.
ZaletyBRAK
WadySAME
MiejscowośćKazimierz Dolny
~Aleksandra8854 / 2021-04-07 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej beznadziejna sieć. Bardzo słaby zasięg, wręcz beznadziejny. Wolny internet. Dodatkowo brak informowania o istotnych kwestiach, system robi co chce. Pobiera pieniądze na jakieś pakiety kiedy chce, BEZ UPRZEDNIEGO POINFORMOWANIA, a konsument się dowiaduje o tym dopiero jak na koncie pieniędzy całkowicie zabraknie. Natomiast o fatalnych nowych ofertach i konkursach jestem informowana na bieżąco. Dodatkowo aplikacja Play24 pozostawia wiele do życzenia. Ciężko się skontaktować z konsultantem bo aplikacja zawodzi, działa mało intuicyjnie.
MiejscowośćKraków
~Aleksandrów / 2016-03-28 10:16
Ocena: 1.00 / 5
Internet w play Lte 4G , jest masakra. Nigdy nikomu nie polecę i jak tylko skończy się czas użytkowania rozwiązuje umowę. Opłaty nie adekwatne do jakości. Internet zacina się,co 2 miesiące nie działa .Totalne olewanie użytkownika
ZaletyTOTALNY SZMELC
WadyNIKOMU NIE POLECAM
KUPISZ I SIĘ ZASTANAWIASZ CZEMU NIE DZIAŁA
~Alicja / 2023-12-05 15:36
Ocena: 1.00 / 5
Światłowód do kitu, wiesza się co chwilę. Do tego jakoś dekodera, już raz był wymieniany, po 3 tygodniach znowu padł. No coś tu jest nie halo. Prosiłam o technika, odmówili no technik się tym nie zajmuję. To od czego on jest?
Pieniądze ci miesiąc trzeba płacić, ale jak coś zdycha, to winnych nie ma, i odsyłają do salonu, żeby wymienić kolejny raz dekoder. Porażka.
ZaletyBrak zalrlet
WadyCała masa
MiejscowośćSzczecin
~allesebek / 2016-11-30 14:40
Ocena: 1.00 / 5
tragiczny internet co chwilę awarie. Transfer zwalnia notorycznie choc pokazuje mi LTE mam poniżej 1mb