strona 58 z 113
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »
-
~mati2877 / 2017-11-13 17:37
Chciałem zamówić Internet z urzadzeniem-routerem na stronie Playa.Wszystko fajnie do czasu gdy dostałem elektroniczna wersję umowy,bo samo urządzenie miałem odebrać w salonie. Szkopul w tym ze na stronie przy zamowieniu abonament za 39.99 i cena urzadzenia 168 a tu zonk bo cena abonamentu przez 1 i 2 miesiac 31.97 a później aż 51.97! Próbowałem jakoś to wyliczyć zniżka za zgody i płatności oraz ę fakturę ale cena ta mi ni stąd ni owąd nie pasuje.Niestety będę musiał skorzystać z druku odstąpienia imię.A tak z innej beczki jestem już w Playu od samego początku na abonamencie i szczerze jakość usług i obsługi znacznie spadł.Nie ma specjalnych ofert dla stałych klientów.B długi czas oczekiwania na infolini.Czy warto się wiązać z Play odpowiedzcie sobie sami -
-
~Agata / 2017-11-12 18:32
Dzięki pomyłce sprzedawcy przeniesiono mi do abonamentu nie ten numer, co chciałam. Proszę o zamianę numerów od trzech tygodni - raz mi odmówiono, teraz się odwołałam. 0 jakichkolwiek chęci pójścia na rękę czy pomocy klientowi. Ja nie chcę zrywać umowy, tylko zmienić numery nią objęte! NIKOMU NIE POLECAM. Ja zrywam umowę przy pierwszej okazji i więcej nie skorzystam. O niebo lepsza obsługa i bezproblemowe rozwiązywanie wszelkich problemów w Orange! Agata Częstochowa -
~aircraft / 2017-11-07 07:49
Bo wszyscy operatorzy po podpisaniu umowy robią się nagle cholernymi ZŁODZIEJAMI. -
~Marcin / 2017-11-06 19:27
Moja opinia, którą wystawiłem PLAY na ich stronie na FB, wszystko mówi samo za siebie.
Mam serdecznie dosyć tej sieci. Nie polecam. Dlaczego? Otóż miałem umowę, która była na moją babcie, a którą ja regularnie opłacałem. Niestety babcia zmarła. Niedawno chciałem ją przedłużyć, a przedtem wykonać cesję. Dodam, że formuła rodzina. No i byłem w salonie. Od momentu dostarczenia aktu zgonu i innych dokumentów minęły już trzy tygodnie. W międzyczasie dzwoniono do mnie z numeru 790500500, a że nie mogłem wtedy odebrać poszedłem do salonu play. W salonie Pan powiedział mi, że mam oddzwonić na ten numer, tak też zrobiłem. Pani przez telefon powiedziała mi, że nie może mi pomóc, ponieważ nie znam hasła abonenta. Z całym szacunkiem, ale babci oto już nie zapytam czyż nie? Dobrze, napisałem do konsultanta play na Waszej stronie, który odesłał mnie do play24, więc napisałem tam zgłoszenie, które zostało zamknięte po jednoznacznej odpowiedzi, że musze jeszcze dać poświadczenie dziedziczenia. To chyba jakiś kiepski żart? Jeden Pan w salonie powie tak, przez internet mówią coś innego, ani ładu, ani składu. Poza tym teraz co każdy u mnie w rodzinie niby będzie się bił o te numery czy co? Spadek, oh. Jestem już zmęczony tym szczerzę mówiąc. Mam dużo innych spraw na głowie, ważniejszych niż bieganie od salonu do salonu, bo sami nie łapiecie się w swoim prawie. Teraz skorzystałem z numeru 730300400 to Pan też stwierdził, że nie może nic powiedzieć, nawet ogólnikowo, nic nie wyjaśnił, bardzo nieprzyjemny. Stwierdził, że nie mogę zerwać umowy. Otóż mogę, bo się skończyła i to zrobię. Jak będą z tym jakieś komplikacje to pójdę do prawnika i na to akurat znajdę czas! Jeszcze dodam tak na koniec, żeby podkreślić Wam jakich ludzi zatrudniacie to ostatnio byłem w salonie oddać telefon na gwarancję dwa dni przed. Pan nie był pewien czy może ją przyjąć, bo za dwa dni przecież wygasa, a tym bardziej nie wiedział czy może przyjąć ją ode mnie, bo nie jestem właścicielem. Miałem paragon... Wrócił właśnie z gwarancji po raz SZÓSTY, tak SZÓSTY. Jakoś wszystko przez system przeszło, zaskakujące. Moją przestrogę przed Waszą siecią oczywiście zamieszczę na odpowiednich portalach.WadyNieznajomość przepisów przez pracowników, drogie oferty z telefonami, niemiła obsługa telefoniczna, komplikacje z umowąz usług łącznie korzystałem 4 lata, ostatnia umowa była na 2, tak jak poprzednia -
~boojaka / 2017-11-02 22:40
ja od kilku dni (chyba 4 albo 5) mam zj****y internet. Nie można oglądać filmów na Netflixie, nawet problem z pobraniem poczty. Transfery dziś na poziomie 1 mbps pobieranie i 0.31 mbps wysyłanie. Najlepsze transfery jakie miałem to U: 41 i D:27. Na telefonie mam lepszy transfer z Orange (U:71 i D:41). Ogólnie wziąłem internet z Play bo miał być niby 4G Ultra. Od samego początku nie byłem zadowolony. Ale myślałem że to tylko przejściowe (lepiej już myśleć nie będę). Teraz zastanawiam się jak rozwiązać umowę z tą magiczną siecią. Nie wypełniają swoich zobowiązań a płacić trzeba. Ogólnie tragedia, nie polecam, nie warto, trzeba być kretynem żeby podpisać nową umowę. ZaletyżadneWadyogólnie wszystko1 rok, 58zł/mc -
~Wieloletnia klientka / 2017-11-02 18:41
Przeniosłam numer to Play, żeby mieć darmowe rozmowy z ówczesnym narzeczonym, bo mieszkaliśmy jakiś czas daleko od siebie. Potem się do niego przeprowadziłam i wszystko z zasięgiem Play (chodzi o rozmowy i SMSy, a nie o Internet) było OK, mimo, że mieszmay w niewielkiej wsi. Od ok. 2015 roku ich zasięg na terenie naszego domu (wnętrze) jest fatalne. Przy zgłoszeniu problemu, reklamacja została rozpatrzona negatywnie, ale wyszło w praniu, że konsultant wziął pod uwagę inną miejscowość o takiej samej nazwie, co moja, ale w innym województwie. a przecież w danych abonenta mają też kod każdej miejscowości, w której abonent mieszka. Po drodze konsultanci sugerowali, że pogarszający się zasięg w domu to wina infrastruktury budynku - serio? A co, może przesunęliśmy chałupę o kilka km?
To ostatnia moja umowa z Play
Wadypogarszający się zasięg
osoby rozpatrujące reklamacje dot. zasięgu nie sprawdzają starannie miejsca zamieszkania abonenta i zganiają powody problemów z zasigiem na klienta7 lat -
~Przemek / 2017-10-31 20:59
Dzis rozmawialem z konsultantem play nie wiem czy byl pijany czy nacpany czy taki glupi ale nie potrafil powiedziec mi nic kompletnie nic a na pytanie kiedy trzeba zlozyc rezygnacje odpowiedzial chyba jak sie skonczy umowa eh zabil mnie poprostu mnie zabil ZaletyBrakWadyWszystkoKatowice -
~Angela / 2017-10-29 12:04
Nie ma sie co rozpisywać wsadźcie sobie internet tam gdzie światło dzienne nie dochodzi , wiem juz na pewno ze nie przedłużę umowy z play Wady Filmy mozna oglądać na raty. Internet tragedia -
-
~rutek / 2017-10-27 19:45
dla mnie świetna sprawa na moją wioske (dziure zabitą dechami) odległość od bts 13.7 km 25 mbit/s :) najlepszy wynik ze wszystkich operatorów :) -
~sonam / 2017-10-25 20:26
odradzam stanowczo...mialem wylaczony router przez tydzien a tu nagle po ppowrocie do domu okazalo sie ze w ciagu 4 dni mialem zuzyte ponad 50 gb sciagnietych danych -
~Bartek / 2017-10-22 19:03
internet "LTE" smiech na sali, predkosc kilkadziesiat kbps, w porywach momentami do 1 mbps. kilkanascie razy dziennie traci transfer calkowicie, trzeba rozlaczyc i polaczyc ponownie do skutku, czasem kilka razy. odpowiedz z Playa: nadajniki obciazone na 100%, i tyle mozemy zrobic.
ps, w trakcie pisania tej opinii tez zgubil transfer :-) masakra
ZaletynicWadywszystkoWarszawa Wilanow -
~Pablo / 2017-10-21 22:39
Oddam za darmo PLAY INTERNET LTE BEZ LIMITU + SIM LTE + MODEM LTE co za ruski badziew ręce opadają z miesiąca na miesiąc coraz gorzej !!!!!!!!!! Od 2 tygodni zrywa połączenie bez powodu nie wiadomo co jest tego powodem i nic się nie da zrobić tragedia ZaletyBRAKWadyLTE z zawrotną prędkością 1,2Mb/s i limit "bez limitu"50zł/miesiąc, 4lata, -
~Rafał / 2017-10-21 19:48
Po kilku miesiącach użytkowania internetu w Play LTE, muszę stwierdzić że nastąpiło znaczne pogorszenie usługi. Prędkość na poziomie 2-3 MB, pomimo zasięgu LTE! Ponadto często zrywa połączenie i występują chwilowe braki w dostępie do internetu. Zaletyduży zasięg, cenaWadywolny transfer, zrywa połączenie, częste chwilowe braki w usłudze -
~Tosiencja / 2017-10-18 20:35
Od 2-3 lat stanowcze pogorszenie zasięgu w domu i na podwórku. Pracownik Play stwierdził, że to przez infrastrukturę domu! Tyle, że my nic z naszym domem nie robiliśmy, a Play wciąż zapewnia, że to firma poprawia swoją infrastrukturę, czyli zmian dokonują oni! Z marnym efektem. Wadyzasięg
zasięg internetu
płatna infolinia7 lat -
~Basiam aja1982 / 2017-10-18 15:24
Opinia przez 2 lata bylam klientem sieci kiedy mialam abonament na 3 tel komorkowe i dodatkową karte na internet kiedy zrezygnowalam z abunamentu skonczyla sie umowa nadal naliczano mi kwote za internet i to nie mała 80 zl ,,,nikomu nie polecam tej sieci oszuści , naciagacze .................najgorzej ZaletyzadnychWadynie informowanie klienta,naciaganie ,2 lata -
~Jan / 2017-10-15 18:38
Moja przygoda z internetem w Play na kartę.
W trasie skończył mi się pakiet. Więc standardowo wklepałem aby kupić nowy.
Kod nie zadziałał, brak odpowiedzi kupiłem inny i tak 4 razy bez skutku.
Na stronie przeczytałem, że po doładowaniu konta za 60 zł otrzymam 10 GB tak zrobiłem sprawdzam konto ale internetu nie ma.
Z uwagi na sytuację w jakiej byłem w trasie korzystałem z internetu pakietowego poszły wszystkie pieniądz.
Po fakcie dowiedziałem się na infolinii, że serwery wolno działają i pakiety włączą się do 24 godzin.
Ostrzegam i nie polecam Play na kartę.
ZaletybrakWadynie polecam -
-
~sylw / 2017-10-12 08:25
internet ciągle zrywa choć nadajnik mam 500 m od domu olewanie klienta przy zglaszaniu reklamacji zrezygnować z winy operatora nie można Nigdy więcej PLAY !!!! ZaletybrakWadyInternet nie warty zlamanegoWyszków -
~Milo / 2017-10-02 18:37
Od kilku miesiecy siecnie moze mi naprawic lacza, ktore zawodzi przez ich nadajniki - do czego sie sami przyznaja. Zaletyzalet w sumie na te chwile brak, procz tego ze szybko odpowiadaja na zgloszenieWadysłaba predkosc, szczegolnie wysyłania, slabe sciaganie 5% obiecanej predkosci, wysoki stosunek jakosc/cena, straszenie karami za zerwanie umowykorzystam od kilku lat, niestety ostatnio Play lezy, kupione przez telefon, predluzenie umowy. koszt 55 zlotych -
~.... / 2017-10-02 10:32
Brak co chwila internetu. Słaby zasięg. Wrażenia beznadziejne. Na początku dobrze teraz brak słów -
~paulus / 2017-10-01 15:05
Play to kpina działa jak radiotelefon z lat 80 jakość rozmów jest tragiczna non stop zmienia sieć zagranicą chodzą tylko te najtańsze sieci w miastach zasięg w miarę poza miastem dziury i przerwy w trakcie rozmów zaniki sygnału itp byłem w play 5 lat stracony czasz przeniosłem nr do t mobile różnica jest olbrzymia porównując to tak jak bym zmienił z analogowego centertela z lat 90 na sieć obecną ZaletyBRAKWadyzasięg net stabilność sieci brak konkretnych propozycyj na przedłużenie umowy5 straconych lat
strona 58 z 113
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »