MiejscowośćGdańsk
strona 56 z 113
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »
-
~Sebastian / 2024-03-13 18:56
Internet radiowy bardzo słaby w telefonie tak samo.
-
-
~Sfrustrowany / 2018-10-26 20:41
Odradzam komukolwiek wiązać się z firmą Play. Umowa jest, ale Play jej nie realizuje, gdyż internet działa w kratkę. Kilkadziesiąt razy dziennie przerwy w dostawie na WIFI, nie otwiera stron, nie można sprawdzić zwykłej poczty, jeden wielki DRAMAT. Nie polecam jeśli nie chcecie dostać nerwicy. ZaletyBRAK!!!!!WadyWSZYSTKO, to gó..no nie działa.MiejscowośćWARSZAWA -
~Sinner / 2019-05-24 13:05
Żenada, okradanie i manipulacja.
Doładowuje konto za 25 zł co miesiąc. Chcę włączyć pakiet i pod *101#-mam napisane, że posiadam 25 zł, a w aplikacji już, że 20 zł. Każą doładowywać dalej choć MAM JUŻ TE ŚRODKI.
Złodziejstwo i wyłudzenie.
Przeszłam do vikingów, polecam.WadyManipulacja, wyrachowanie -
~skywalker / 2011-05-29 13:10
Odradzam korzystanie z usług tej spółki. Na każdym kroku trzeba bardzo uważać, ponieważ nieustannie chcą wprowadzić klienta w błąd. Już na początku umowy poinformowano mnie, że otrzymam zniżkę. Później okazało się, że nie otrzymam. Pani, która w imieniu Playa popisywała umowę z uśmiechem powiedziała, że najwyraźniej popełniła błąd. Potem było podobnie. Zresztą pracownicy Playa nie rozróżniają wypowiedzenia umowy od jej zerwania:) Kiedy chciałem wypowiedzieć umowy, byłem straszony wysokimi karami za jej zerwanie:))))) Nie wypowiedziałem wyłącznie dlatego, że wyjeżdżałem z Polski i raczej nie opłacałoby się przyjeżdżać na rozprawy sądowe. Oczywiście w przewidzianym terminie poinformowałem pisemnie spółkę, iż po zakończeniu umowy nie zamierzam dalej korzystać z usług Playa. Pismo oczywiście zostało prawdopodobnie celowo zagubione. Musiałem zrobic to powtórnie- oczywiście mam potwierdzenia nadania, ale Play udaje, że nie dostrzega tego. Było również wiele innych drobnych niedociągnięć. Obsługa jest fatalna. Nikt nic nie wie, nikt za nic nie odpowiada:) to powinno być ich hasło reklamowe. Choć przyznam, że jeden z pracowników był wyjątkiem. Bardzo kompetentny i widać było, ze starał się coś zrobić. Ale mam wrażenie, że było to raczej wynikiem indywidualnego podejścia do swojej pracy. Nie wróżę tej osobie długiej kariery w tej spółce.
Wolę zapłacić kilka złotych więcej niż później zastanawiać się co jeszcze wymyślą pracownicy Playa. Oferta może wydaje się korzystna, ale jeżeli uwzględni się liczne koszty (np. koszt opłat za dodatkowy miesiąc, fikcyjne promocje) wynikające z celowych działań spółki to okazuje się, że chyba lepsze warunki oferują inni operatorzy.ZaletybrakWadywprowadzanie klienta w błąd, obsługa beznadziejna - w przypadku problemu stosują strategię - "nie wiem" albo "nie jestem upoważniony do podejmowania takiej decyzji (oczywiście nie wiadomo kto jest), permanentnie gubią wszlekie pisma, strasznie wysokimi karami - nieuzasadnione, ale większość ludzi nie zdaje sobie z tego sprawy.18 miesiący -
~Slobodan / 2020-04-14 22:38
Od pol roku, srednio 512kb przepustowosci przy obiecanym 4G LTE. Antena zewnętrzna, pc podłączony do routera przez kabel, polącznie zrywa, zawsze jak gwiazdy staną w złej konstelacji. Kilkanaście telefonów do play, żadnej reakcji. Internet lepszy miałem w 2001. Na litość Boską, NIE ZAWIERAJCIE UMOWY Z PLAY. Biorą pieniądze za usługi, których NIE RE-A-LI-ZU-JĄ. Legalne oszustwo. ZaletyFakturę wysyłają terminowo. Zawsze.WadyZasięg, prędkość, reakcja na problemy, stabilne połączenie - tego wszystkiego NIE znajdziesz w Play.MiejscowośćGoleniów -
~Sławciu / 2015-02-13 07:17
Witam wszystkich nieszczęsnych klientów play'a.
Dla mnie to ta firma to totalne nieporozumienie i dno. W moim przypadku firma próbowała zrobić ze mnie oszusta. Otóż 2 lata temu wziąłem u nich na próbę router z LTE który już na starcie nie działał. Po tygodniu nie udanych prób oddałem to w cholerę. Zawarłem z nimi umowę na czas próby więc czekałem na fakturę na którą się do dziś nie doczekałem. Tymczasem firma play założyła mi sprawę windykacyjną za głupie 30 zł. Po 2 latach otrzymałem wezwanie do zapłaty w kwocie 36,92 zł. Odsetki według mnie zostały naliczone nie z mojej winy. Zdenerwowałem się tym faktem i zadzwoniłem na infolinię play. Na pytanie "O co tak naprawdę chodzi" konsultant odpowiedział mi ,że faktura została dawno wysłana i nic nie może mi na ten temat powiedzieć. Ostrzegam wszystkich przed tą siecią która łapie naiwnych klientów.WadyNaciągacze, Niekompetencja i słaba komunikatywność z konsultantem -
~Speed monster 8080 / 2018-04-01 21:11
Sam nie wiem jak to określić, to coś co play nazywa usługą NO LIMIT tak naprawdę ma limit to po pierwsze po
Drugie fatalna jakość połączenia prędkości rzędu 200-300kb/s to jakiś żart ciągłe problemy z połączeniem modem leży na stole obok komputera 2 kreski zasięgu
NIE POLECAM !!!!!!! trzymajcie się z dala od Play i ich miernych usługWadynie kończące się...MiejscowośćZabrze -
~strasznipiraci / 2009-12-16 22:01
Szybkość rzędu 20 kb i co chwila się zawiesza. Tragedia i oszustwo. -
-
~Sylwia / 2024-02-11 14:37
Internet może 2 razy w tygodniu , telewizja jest albo nie . ZaletyZadnychMiejscowośćGdańsk -
~tig / 2016-07-21 12:05
Play jest dla dorastającej młodzieży sms mms itp dużo i za darmo ale dla ludzi co dużo podróżują po Europie to play jest totalna porażka czasami kilometrami brak zasięgu jakość rozmów straszna moja opinia dla nastolatków polecam ale dla ludzi aktywnych zawodowo Play to wielkie nieporozumienie ZaletybrakWadymnóstwo od jakości połączeń braku zasięgu można dużo pisać3 lub 4 lata z Play i teraz kończe ten koszmar -
~Tomasz / 2013-03-12 21:36
Witam! niestety posiadam od paru lat telefon w play na abonament. Dlaczego niestety?dlatego że:
W trakcie trwania rozmowy pojawia się tzw "głuchy telefon" (rozmawiamy z kimś i nagle w słuchawce cisza, jedna osoba drugiej nie słyszy mimi, że połączenie trwa. Rada na to to ponowne nawiązanie połączenia.) Zgłaszając problem obsłudze wiecznie słyszałem "wina telefonu", mimo, że telefonów było kilka, dopiero gdy przytrafiło mi się to w trakcie trwania rozmowy z konsultantem to było "ździwienie" i skończyło się wpieranie mi żekomej winy telefonu.
Kolejną podstawą do tej negatywnej opini jest to, że Play mnie oszukiwał. Posiadam telefon na abonament z funckją internetu 1Gb, co prawda żadko z niego korzystam, zdarzało się często, że internetu wogóle nie włączałem przez kilka miesięcy a mimo to po kilku dniach od rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego dostawałem informację, że kończy mi się limit Mb?!to jakiś żart!.
Jeden z telefonów bardzo lubiał serwisy Play-a, jednak nie zawsze posiadali telefon zastępczy i w dodatku nikomu się nie spieszyło by oddany telefon do serwisu naprawić w miarę szybko, zazwyczaj trwało to około 2-4tyg, a mimo to, że nie miałem możliwości korzystania z abonamentu(nie mając telefonu) rachunki i tak trzeba zapłacić.
W ostatnim czasie popsuł mi się kolejny telefon zakupiony u operatora o którym mowa, więc skoro mam gwarancję, to niestety postanowiłem go oddać do serwisu Play, ponieważ z telefonu nie dało się korzystać, telefon wrócił po ponad tygodniu do mnie żekomo naprawiony z wymienionymi częsciami, po włączeniu telefonu, który po wizycie w serwisie załaczał się około 10minut(przed wizytą włączał się normalnie) okazuje się, że prócz tego, że telefon chodzi tylko wolniej usterki które niby zostały naprawione jednak nie zostały usunięte, dzięki czemu byłem ponad tydzień na telefonie zastępczym(tym razem się udało) i otrzymałem mój telefon w gorszym stanie technicznym niż przed wizytą w wyspecjalizowanym serwisie operatora Play!. Wysłałem zgłoszenie ze sprawą do obsługi operatora, gdzie śmiało mogę powiedzieć, że zostałem odprawiony z tzw "kwitkiem".
Moim szczęsciem oraz moich znajomych(którzy mają takie same zdanie o Play-u) jest to, że za kilka miesięcy kończą mi się abonamenty u tego pseudo operatora który patrzy tylko n to czy rachunek opłacony i mam nadzieję, że inni zastanawiający się by nawiązać z nim umowę gruuubo się nad tym zastanowią.ZaletybrakWadybrak możliwości z usług które oferują4lata -
~Tomi / 2016-04-04 13:18
Jestem zbulwersowany tą siecią. Kupiłem swój abonament online, i było zupełnie inaczej niż to co uzgodniliśmy podczas rozmowy. Okłamali mnie na temat kosztu aktywacji, okłamali mnie na temat abonamentu. Teoretycznie był taki jak w uzgodnieniu ale powłączali mi chyba jakieś usługi. A wyraźnie podczas rozmowy było mówione o cenie ostatecznie. I miał abonament nie przekraczać tej kwoty. Więc jest to kłamstwo. Okłamali mnie na temat długości trwania umowy. Ponieważ zmieniałem operatora, umowa w Play miała być na 12 miesięcy. Ale od momentu nabycia licząc. A akurat podpisałem umowę w styczniu, więc miała być liczona od końca umowy z poprzednim operatorem czyli od kwietnia miała być. Więc miałem mieć do grudnia 2015 roku umowę. A się okazało iż było od kwietnia do kwietnia. Wyraźnie wprowadzono mnie w błąd podczas rozmowy, więc kolejne kłamstwo. Teraz na szczęście umowa mi się skończyła i zrezygnowałem z operatora. Ale zrobili mi problem kolejny. Okazało się iż nie pozwalają na przeniesienie mojego numeru do nowego operatora. Jestem tym chamstwem strasznie wkurzony. Bo numer mam od bardzo dawna. Byłem już w punkcie Play i niby wszystko miało być ok, powiedzieli abym poszedł do aktualnego operatora i ponownie podpisał umowę o przeniesienie numeru. Ok poszedłem podpisałem, i znowu przyszedł sms: Witamy, Twój obecny operator nie wyraził zgody na przeniesienie numeru 501 *** *** . Powód: błędny typ kontraktu. Jestem tym bardzo zdegustowany. Umowa się zakończyła, i nie chcą mi oddać mojego starego numeru. Ostrzegam wszystkich, ze swoich doświadczeń jak i znajomych którym ten operator też kłamał. ZaletyUmiarkowana ofertaWady- Okłamali mnie odnośnie kosztu abonamentu - Okłamali mnie odnośnie czasu trwania umowy - Przy rezygnacji z kontynuowania współpracy, stwarzają problemy z odzyskaniem mojego starego numeru z którym do nich się przeniosłem. Być może nie do odzyskania. Zapewne chcą tak utrzymać klientów siłą. -
~user play / 2015-02-22 21:25
Posiadam usługę internet LTE 4G PLAY bez limitu, defakto limit wynosi 100GB więc odpada oglądanie filmów na 60 calowym tv przez wi-fi, nie tylko z powodu szybkiego pochłaniania GB ale także ze względu na kiepską predkość wczywania się obrazu. Przez pierwszy po zawarciu umowy tydzien internet działał świetnie, gdy już tylko minął okres próbny wszystko zaczęło spowalniać. W tym momencie obejrzenie teledysku na youtube i jednoczesne go ściąganie na pc jest niemożliwe, teledyski 4-5 min wczytują się kupę czasu, nie wspomne już o filmach porno które to cały czas się zacinają. Internet w play LTE może przydać się babcią odwiedzającym fora o szydełkowaniu...dla kogoś kto chce pracować na tym necie a czasem obejrzeć sashe grey...to straszna udreka
link do jpga ze speed testu :http://pokazywarka.pl/b4i3gj/#zdjecie14422165 porażka !!!Zaletyprzenosny modemWadybardzo wolny internet, ciagłe dzwonienie do play z prosba o restart jest juz meczoce3 miesiące, usłuha 89zł -
~uwaga / 2011-08-02 22:28
z operatorem sieci PLAY w maju 2009 r zawarłem dwuletnią umowę telekomunikacykną w abonamencie. W kwietniu 2011 r. z zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia umowy złożyłem rezygnację. Głównym powodem rezygnacji z dalszej współpracy był zły zasięg. Na koniec czerwca 2011 r dostałem faktórę do zapłaty mimo że umowa powinna być zakończona.1 lipca 2011 r w punkcie PLAY złożyłem reklamację . 30 lipca udałem się do przedstawiciela PLAY z zapytaniem dlaczego nie dostałem odpowiedzi na reklamację okazało się że odwołanie jeszcze jest rozpatrywane ponieważ operator ma do 30 dni czas na udzielenie informacji wobec czego zgłosiłem jeszcze jedną reklamację. 1. sierpnia otrzymałem kolejną fakturę za kolejny miesiąc. ponownie udałem się do punktu z prośbą o wyjaśnienie niestety bezskutecznie. Osoba obsługująca rozkładając ręce poinformowała mnie że nejest w stanie nic zrobić i że mam czekać na odpowiedż z centrali. W dniu dzisiejszym otrzymałem telefon od operatora sieci "miła Pani " oznajmiła mi że zostanę podany egzekucji z tytułu niezapłaconej faktury. z rozmowy wynikało że umowa niezostała wogóle rozwiązana mimo że mam potwierdzenia przyjęcia rozwiązania umowy, składanych odwołań i reklamacji. Jutro udaję się do Rzecznika praw konsumenta a jak trzeba będzie sprawę skieruję na drogę sądową. ZaletybrakWadysłaby zasięg2 lata -
~Użytkownik ha ha / 2016-05-02 14:07
Ja bym tego nie nazwał internetem, w telefonia mam szybszy. Zgadzam się z przedmówcami że okradaja nas z kasy. Po podpisaniu umowy przez pierwsze 14 dni (tyle co przysługuje na rozwiązanie umowy )internet chodził pięknie po tym okresie to jest jakaś żenada, kazali wymienić karte bo to wina karty-zmieniłem, następnie że to wina modemu- wymieniony na nowy. I tak w koło macieju karta już jest trzecia modem drugi. Jak zgłosiłem reklamacje ze chce rozwiązać umowe ze strony operatora za niewywiązywanie się z warunków umowy to powiedzieli że oni ze swojej strony nie widzą problemu. Sęk w tym że mam historię prędkości i jak im ją przedstawiłem to do tej pory milczą zobaczymy co bedzie. LUDZIE STRZEŻCIE SIĘ BO NIE WARTO Z NIMI WCHODZIĆ W JAKĄKOLWIEK WSPÓŁPRACE ZaletyZalety, nie ma takichWadyCały play to jest jedna wielka wada -
~Vi_Waldi / 2015-11-10 20:09
Niestety, zgadzam się z opiniami innych użytkowników. Jestem delikatnie mówiąc zawiedziony działaniem internetu (telefonu też, choć w mniejszym stopniu). Wychwalaną i reklamowaną prędkość można włożyć między bajki. Ze 100 Mb/s uzyskuję 0,34 Mb/s a w porywach (b.rzadko) 1 do 1,2 Mb/s. Za to częstotliwość zerwań połączenia jest imponująca- co 15 minut. Współczuję wszystkim graczom w gry on-line (sam gram w WOT-a). To jest PORAŻKA. Ciągłe lagi mogą doprowadzić do furii. Jeszcze osiem miesięcy męczarni i na pewno nie wrócę do tej firmy. ZaletyBrakWadyZa dużo żeby wymieniać.Rok i cztery miesiące -
-
~Vi_Waldi / 2016-02-13 21:30
Podzielam złe opinie w pełnej rozciągłości. Także czuję się nabity w butelkę. Prędkości 0,3-1 mb/s. O grach online, zapomnieć. TRAGEDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeszcze tylko (albo aż) pięć miesięcy i koniec męczarni. Jeśli chodzi o pomoc techniczną: beznadziejna. Gdy się wreszcie zgłoszą, to dziwnym trafem prędkość rośnie. BARDZO DZIWNE!!! Zwykłe oszustwo. ZaletyZEROWadySame wady1,5 roku -
~Waldog / 2019-09-19 22:22
Od chyba 8 lat w Play i od 2 miesiecy praktycznie nie ma netu. Jutro zanoszę wypowiedzenie umowy.
Cena 49zł za praktycznie nic mnie nie satysfakcjonuje.
Pani w punkcie poinformowała mnie, że nie może mi pomóc bo .............. nie ma internetu.MiejscowośćSzamotuły -
~Weronika / 2021-03-29 12:53
Od prawie dwóch miesięcy płacę za internet, którego więcej nie ma niż jest. Brak Internetu złaszany był nawet kilka razy dziennie za pośrednictwem infolinii - i teraz UWAGA - osoby z Infolinii podobno zgłaszały usterki techniczne, po czym, po wizycie w punkcie PLAY okazało się,że żadne zgłoszenia techniczne do tej pory nie były przez nas zgłaszane...
Na infolinii usłyszeliśmy każdą możliwą wymówkę - brak nadajnika, problem z modemem, problemy globalne z google albo po prostu NIC NIE MOŻEMY ZROBIĆ. Każde rozmowa na infolinii jest płatna i ŻADNA w niczym nie pomogła. Uważam, że poziom obsługi klienta jest na zaskakująco niskim poziomie, a przerwy w dostawie internetu w momencie zdalnej pracy i nauki są nie do zaakceptowania. ODRADZAM WSZYSTKIM SIEĆ PLAY. Nie potrafię sobie wyobrazić jakie problemy z internetem mają osoby mieszkające w mniejszych miejscowościach, skoro ja mieszkając praktycznie w centrum miasta na dobry internet liczyć nie mogę.ZaletybrakWadybardzo niski poziom obsługi klienta na Infolinii, ciągłe przerwy i niedziałający internet przez kilka godzin dziennie, płatne połączenia na Infolinii, bardzo słaby zasięg intenetu, cena nie jest adekwatna do jakości.MiejscowośćKielce -
~Weronika / 2021-10-16 18:20
Operator nie wywiązuje się z umowy. Na liczne zgłoszenia tłumaczą się chwilową awarią sieci która jest co drugi dzień. Zrywają transfer przy pobieraniu plików większych niż 40 Mb. Internet na kartę bez limitu za 49 zł to żart. Transfer od 24 do 128 km/s tłumaczą że oni na umowie gwarantują tylko minimum 16 kb/s. Jeszcze pół roku temu chodziło 258-985 kb/s. Wypowiadam umowę bo żenada i złodziejstwo. ZaletybrakWadyLekceważący stosunek do klienta. Na wszystko mają wymówką że chwilowa awaria.MiejscowośćSiedlce
strona 56 z 113
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »