Witam wszystkich nieszczęsnych klientów play'a. Dla mnie to ta firma to totalne nieporozumienie i dno. W moim przypadku firma próbowała zrobić ze mnie oszusta. Otóż 2 lata temu wziąłem u nich na próbę router z LTE który już na starcie nie działał. Po tygodniu nie udanych prób oddałem to w cholerę. Zawarłem z nimi umowę na czas próby więc czekałem na fakturę na którą się do dziś nie doczekałem. Tymczasem firma play założyła mi sprawę windykacyjną za głupie 30 zł. Po 2 latach otrzymałem wezwanie do zapłaty w kwocie 36,92 zł. Odsetki według mnie zostały naliczone nie z mojej winy. Zdenerwowałem się tym faktem i zadzwoniłem na infolinię play. Na pytanie "O co tak naprawdę chodzi" konsultant odpowiedział mi ,że faktura została dawno wysłana i nic nie może mi na ten temat powiedzieć. Ostrzegam wszystkich przed tą siecią która łapie naiwnych klientów.
WadyNaciągacze, Niekompetencja i słaba komunikatywność z konsultantem
~Speed monster 8080 / 2018-04-01 21:11
Ocena: 1.25 / 5
Sam nie wiem jak to określić, to coś co play nazywa usługą NO LIMIT tak naprawdę ma limit to po pierwsze po
Drugie fatalna jakość połączenia prędkości rzędu 200-300kb/s to jakiś żart ciągłe problemy z połączeniem modem leży na stole obok komputera 2 kreski zasięgu
NIE POLECAM !!!!!!! trzymajcie się z dala od Play i ich miernych usług
Wadynie kończące się...
MiejscowośćZabrze
~strasznipiraci / 2009-12-16 22:01
Ocena: 1.25 / 5
Szybkość rzędu 20 kb i co chwila się zawiesza. Tragedia i oszustwo.
~Sylwia / 2024-02-11 14:37
Ocena: 1.25 / 5
Internet może 2 razy w tygodniu , telewizja jest albo nie .
ZaletyZadnych
MiejscowośćGdańsk
~tig / 2016-07-21 12:05
Ocena: 1.25 / 5
Play jest dla dorastającej młodzieży sms mms itp dużo i za darmo ale dla ludzi co dużo podróżują po Europie to play jest totalna porażka czasami kilometrami brak zasięgu jakość rozmów straszna moja opinia dla nastolatków polecam ale dla ludzi aktywnych zawodowo Play to wielkie nieporozumienie
Zaletybrak
Wadymnóstwo od jakości połączeń braku zasięgu można dużo pisać
3 lub 4 lata z Play i teraz kończe ten koszmar
~Tomasz / 2013-03-12 21:36
Ocena: 1.25 / 5
Witam! niestety posiadam od paru lat telefon w play na abonament. Dlaczego niestety?dlatego że: W trakcie trwania rozmowy pojawia się tzw "głuchy telefon" (rozmawiamy z kimś i nagle w słuchawce cisza, jedna osoba drugiej nie słyszy mimi, że połączenie trwa. Rada na to to ponowne nawiązanie połączenia.) Zgłaszając problem obsłudze wiecznie słyszałem "wina telefonu", mimo, że telefonów było kilka, dopiero gdy przytrafiło mi się to w trakcie trwania rozmowy z konsultantem to było "ździwienie" i skończyło się wpieranie mi żekomej winy telefonu. Kolejną podstawą do tej negatywnej opini jest to, że Play mnie oszukiwał. Posiadam telefon na abonament z funckją internetu 1Gb, co prawda żadko z niego korzystam, zdarzało się często, że internetu wogóle nie włączałem przez kilka miesięcy a mimo to po kilku dniach od rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego dostawałem informację, że kończy mi się limit Mb?!to jakiś żart!. Jeden z telefonów bardzo lubiał serwisy Play-a, jednak nie zawsze posiadali telefon zastępczy i w dodatku nikomu się nie spieszyło by oddany telefon do serwisu naprawić w miarę szybko, zazwyczaj trwało to około 2-4tyg, a mimo to, że nie miałem możliwości korzystania z abonamentu(nie mając telefonu) rachunki i tak trzeba zapłacić. W ostatnim czasie popsuł mi się kolejny telefon zakupiony u operatora o którym mowa, więc skoro mam gwarancję, to niestety postanowiłem go oddać do serwisu Play, ponieważ z telefonu nie dało się korzystać, telefon wrócił po ponad tygodniu do mnie żekomo naprawiony z wymienionymi częsciami, po włączeniu telefonu, który po wizycie w serwisie załaczał się około 10minut(przed wizytą włączał się normalnie) okazuje się, że prócz tego, że telefon chodzi tylko wolniej usterki które niby zostały naprawione jednak nie zostały usunięte, dzięki czemu byłem ponad tydzień na telefonie zastępczym(tym razem się udało) i otrzymałem mój telefon w gorszym stanie technicznym niż przed wizytą w wyspecjalizowanym serwisie operatora Play!. Wysłałem zgłoszenie ze sprawą do obsługi operatora, gdzie śmiało mogę powiedzieć, że zostałem odprawiony z tzw "kwitkiem". Moim szczęsciem oraz moich znajomych(którzy mają takie same zdanie o Play-u) jest to, że za kilka miesięcy kończą mi się abonamenty u tego pseudo operatora który patrzy tylko n to czy rachunek opłacony i mam nadzieję, że inni zastanawiający się by nawiązać z nim umowę gruuubo się nad tym zastanowią.
Zaletybrak
Wadybrak możliwości z usług które oferują
4lata
~Tomi / 2016-04-04 13:18
Ocena: 1.25 / 5
Jestem zbulwersowany tą siecią. Kupiłem swój abonament online, i było zupełnie inaczej niż to co uzgodniliśmy podczas rozmowy. Okłamali mnie na temat kosztu aktywacji, okłamali mnie na temat abonamentu. Teoretycznie był taki jak w uzgodnieniu ale powłączali mi chyba jakieś usługi. A wyraźnie podczas rozmowy było mówione o cenie ostatecznie. I miał abonament nie przekraczać tej kwoty. Więc jest to kłamstwo. Okłamali mnie na temat długości trwania umowy. Ponieważ zmieniałem operatora, umowa w Play miała być na 12 miesięcy. Ale od momentu nabycia licząc. A akurat podpisałem umowę w styczniu, więc miała być liczona od końca umowy z poprzednim operatorem czyli od kwietnia miała być. Więc miałem mieć do grudnia 2015 roku umowę. A się okazało iż było od kwietnia do kwietnia. Wyraźnie wprowadzono mnie w błąd podczas rozmowy, więc kolejne kłamstwo. Teraz na szczęście umowa mi się skończyła i zrezygnowałem z operatora. Ale zrobili mi problem kolejny. Okazało się iż nie pozwalają na przeniesienie mojego numeru do nowego operatora. Jestem tym chamstwem strasznie wkurzony. Bo numer mam od bardzo dawna. Byłem już w punkcie Play i niby wszystko miało być ok, powiedzieli abym poszedł do aktualnego operatora i ponownie podpisał umowę o przeniesienie numeru. Ok poszedłem podpisałem, i znowu przyszedł sms: Witamy, Twój obecny operator nie wyraził zgody na przeniesienie numeru 501 *** *** . Powód: błędny typ kontraktu. Jestem tym bardzo zdegustowany. Umowa się zakończyła, i nie chcą mi oddać mojego starego numeru. Ostrzegam wszystkich, ze swoich doświadczeń jak i znajomych którym ten operator też kłamał.
ZaletyUmiarkowana oferta
Wady- Okłamali mnie odnośnie kosztu abonamentu
- Okłamali mnie odnośnie czasu trwania umowy
- Przy rezygnacji z kontynuowania współpracy, stwarzają problemy z odzyskaniem mojego starego numeru z którym do nich się przeniosłem. Być może nie do odzyskania. Zapewne chcą tak utrzymać klientów siłą.
~user play / 2015-02-22 21:25
Ocena: 1.25 / 5
Posiadam usługę internet LTE 4G PLAY bez limitu, defakto limit wynosi 100GB więc odpada oglądanie filmów na 60 calowym tv przez wi-fi, nie tylko z powodu szybkiego pochłaniania GB ale także ze względu na kiepską predkość wczywania się obrazu. Przez pierwszy po zawarciu umowy tydzien internet działał świetnie, gdy już tylko minął okres próbny wszystko zaczęło spowalniać. W tym momencie obejrzenie teledysku na youtube i jednoczesne go ściąganie na pc jest niemożliwe, teledyski 4-5 min wczytują się kupę czasu, nie wspomne już o filmach porno które to cały czas się zacinają. Internet w play LTE może przydać się babcią odwiedzającym fora o szydełkowaniu...dla kogoś kto chce pracować na tym necie a czasem obejrzeć sashe grey...to straszna udreka
link do jpga ze speed testu :http://pokazywarka.pl/b4i3gj/#zdjecie14422165 porażka !!!
Zaletyprzenosny modem
Wadybardzo wolny internet, ciagłe dzwonienie do play z prosba o restart jest juz meczoce
3 miesiące, usłuha 89zł
~uwaga / 2011-08-02 22:28
Ocena: 1.25 / 5
z operatorem sieci PLAY w maju 2009 r zawarłem dwuletnią umowę telekomunikacykną w abonamencie. W kwietniu 2011 r. z zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia umowy złożyłem rezygnację. Głównym powodem rezygnacji z dalszej współpracy był zły zasięg. Na koniec czerwca 2011 r dostałem faktórę do zapłaty mimo że umowa powinna być zakończona.1 lipca 2011 r w punkcie PLAY złożyłem reklamację . 30 lipca udałem się do przedstawiciela PLAY z zapytaniem dlaczego nie dostałem odpowiedzi na reklamację okazało się że odwołanie jeszcze jest rozpatrywane ponieważ operator ma do 30 dni czas na udzielenie informacji wobec czego zgłosiłem jeszcze jedną reklamację. 1. sierpnia otrzymałem kolejną fakturę za kolejny miesiąc. ponownie udałem się do punktu z prośbą o wyjaśnienie niestety bezskutecznie. Osoba obsługująca rozkładając ręce poinformowała mnie że nejest w stanie nic zrobić i że mam czekać na odpowiedż z centrali. W dniu dzisiejszym otrzymałem telefon od operatora sieci "miła Pani " oznajmiła mi że zostanę podany egzekucji z tytułu niezapłaconej faktury. z rozmowy wynikało że umowa niezostała wogóle rozwiązana mimo że mam potwierdzenia przyjęcia rozwiązania umowy, składanych odwołań i reklamacji. Jutro udaję się do Rzecznika praw konsumenta a jak trzeba będzie sprawę skieruję na drogę sądową.
Zaletybrak
Wadysłaby zasięg
2 lata
~Użytkownik ha ha / 2016-05-02 14:07
Ocena: 1.25 / 5
Ja bym tego nie nazwał internetem, w telefonia mam szybszy. Zgadzam się z przedmówcami że okradaja nas z kasy. Po podpisaniu umowy przez pierwsze 14 dni (tyle co przysługuje na rozwiązanie umowy )internet chodził pięknie po tym okresie to jest jakaś żenada, kazali wymienić karte bo to wina karty-zmieniłem, następnie że to wina modemu- wymieniony na nowy. I tak w koło macieju karta już jest trzecia modem drugi. Jak zgłosiłem reklamacje ze chce rozwiązać umowe ze strony operatora za niewywiązywanie się z warunków umowy to powiedzieli że oni ze swojej strony nie widzą problemu. Sęk w tym że mam historię prędkości i jak im ją przedstawiłem to do tej pory milczą zobaczymy co bedzie. LUDZIE STRZEŻCIE SIĘ BO NIE WARTO Z NIMI WCHODZIĆ W JAKĄKOLWIEK WSPÓŁPRACE
ZaletyZalety, nie ma takich
WadyCały play to jest jedna wielka wada
~Vi_Waldi / 2015-11-10 20:09
Ocena: 1.25 / 5
Niestety, zgadzam się z opiniami innych użytkowników. Jestem delikatnie mówiąc zawiedziony działaniem internetu (telefonu też, choć w mniejszym stopniu). Wychwalaną i reklamowaną prędkość można włożyć między bajki. Ze 100 Mb/s uzyskuję 0,34 Mb/s a w porywach (b.rzadko) 1 do 1,2 Mb/s. Za to częstotliwość zerwań połączenia jest imponująca- co 15 minut. Współczuję wszystkim graczom w gry on-line (sam gram w WOT-a). To jest PORAŻKA. Ciągłe lagi mogą doprowadzić do furii. Jeszcze osiem miesięcy męczarni i na pewno nie wrócę do tej firmy.
ZaletyBrak
WadyZa dużo żeby wymieniać.
Rok i cztery miesiące
~Vi_Waldi / 2016-02-13 21:30
Ocena: 1.25 / 5
Podzielam złe opinie w pełnej rozciągłości. Także czuję się nabity w butelkę. Prędkości 0,3-1 mb/s. O grach online, zapomnieć. TRAGEDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeszcze tylko (albo aż) pięć miesięcy i koniec męczarni. Jeśli chodzi o pomoc techniczną: beznadziejna. Gdy się wreszcie zgłoszą, to dziwnym trafem prędkość rośnie. BARDZO DZIWNE!!! Zwykłe oszustwo.
ZaletyZERO
WadySame wady
1,5 roku
~Waldog / 2019-09-19 22:22
Ocena: 1.25 / 5
Od chyba 8 lat w Play i od 2 miesiecy praktycznie nie ma netu. Jutro zanoszę wypowiedzenie umowy.
Cena 49zł za praktycznie nic mnie nie satysfakcjonuje.
Pani w punkcie poinformowała mnie, że nie może mi pomóc bo .............. nie ma internetu.
MiejscowośćSzamotuły
~Weronika / 2021-03-29 12:53
Ocena: 1.25 / 5
Od prawie dwóch miesięcy płacę za internet, którego więcej nie ma niż jest. Brak Internetu złaszany był nawet kilka razy dziennie za pośrednictwem infolinii - i teraz UWAGA - osoby z Infolinii podobno zgłaszały usterki techniczne, po czym, po wizycie w punkcie PLAY okazało się,że żadne zgłoszenia techniczne do tej pory nie były przez nas zgłaszane...
Na infolinii usłyszeliśmy każdą możliwą wymówkę - brak nadajnika, problem z modemem, problemy globalne z google albo po prostu NIC NIE MOŻEMY ZROBIĆ. Każde rozmowa na infolinii jest płatna i ŻADNA w niczym nie pomogła. Uważam, że poziom obsługi klienta jest na zaskakująco niskim poziomie, a przerwy w dostawie internetu w momencie zdalnej pracy i nauki są nie do zaakceptowania. ODRADZAM WSZYSTKIM SIEĆ PLAY. Nie potrafię sobie wyobrazić jakie problemy z internetem mają osoby mieszkające w mniejszych miejscowościach, skoro ja mieszkając praktycznie w centrum miasta na dobry internet liczyć nie mogę.
Zaletybrak
Wadybardzo niski poziom obsługi klienta na Infolinii, ciągłe przerwy i niedziałający internet przez kilka godzin dziennie, płatne połączenia na Infolinii, bardzo słaby zasięg intenetu, cena nie jest adekwatna do jakości.
MiejscowośćKielce
~Weronika / 2021-10-16 18:20
Ocena: 1.25 / 5
Operator nie wywiązuje się z umowy. Na liczne zgłoszenia tłumaczą się chwilową awarią sieci która jest co drugi dzień. Zrywają transfer przy pobieraniu plików większych niż 40 Mb. Internet na kartę bez limitu za 49 zł to żart. Transfer od 24 do 128 km/s tłumaczą że oni na umowie gwarantują tylko minimum 16 kb/s. Jeszcze pół roku temu chodziło 258-985 kb/s. Wypowiadam umowę bo żenada i złodziejstwo.
Zaletybrak
WadyLekceważący stosunek do klienta. Na wszystko mają wymówką że chwilowa awaria.
MiejscowośćSiedlce
~Wiktor / 2022-02-28 10:06
Ocena: 1.25 / 5
Ciagle awarie nic nie działa nie potrafią od 2 lat poradzić sobie z tym samym problemem. Biuro obsługi klienta to banda nieumiejacych nic pomóc przypadkowych ludzi. Ich profesjonalizm kończy się na robieniu reklam z Barbarą. Nie polecam nikomu.
ZaletyŻadnych
WadyPrędkość niezawodność profezionalizm
MiejscowośćWrocław
~wktr / 2016-11-25 19:33
Ocena: 1.25 / 5
Odradzam komukolwiek sieć Play. Bierzcie cokolwiek innego tylko nie to. Wina zawsze będzie wasza jeśli będziecie mieć jakikolwiek problem, nie operatora. A jeśli chcecie coś zareklamować i się okaże, że wina stoi po stronie operatora, to nie liczcie na rekompensatę czy zwrot pieniędzy. Play ma was głęboko w D. To nie tylko moja opinia.
#Play #Play24
ZaletyKOMPLETNIE BRAK!
WadyTotalnie olewają wszystkie problemy. Pamiętajcie, zawsze będzie wasza wina! #NieDlaPlay
~wkur...iony / 2017-01-21 19:47
Ocena: 1.25 / 5
Odradzam Wam moi drodzy ten internet od play jeśli nie chcecie szarpać swoich nerwów wiecznie niedziałającym internetem, zwalniającym nawet jak transfer powinien być pełen. To działa dobrze tylko czasami i pod warunkiem, że jedno urządzenie z niego korztysta. Zasięg, prędkość zasługuje na zero a nie jeden. Niezawodność? Play nie zna takiego słowa. Wyrzucone pieniądze. Nie da się korzystać z youtube, facebooka, a czasem załadowanie zwykłego onetu to mission impossible dla tego cudeńka. Zapomnijcie o filmach online. Odradzam.
~Wkurwiony klient / 2019-11-01 19:22
Ocena: 1.25 / 5
Od 15 min laduje sie strona mam dosc pozostaje samobojstwo
~yoshimitsuu / 2020-04-24 21:13
Ocena: 1.25 / 5
Totalna beznadzieja - czas zerwać umowę, poszukać czegoś sensowniejszego. 80zł/miesiąc to zdecydowanie za dużo jak na takie parametry - oczywiście przy podpisywaniu umowy, usługa została przedstawiona jakbym przynajmniej pana Boga za duży palec od stopy złapał. Nie polecam.
ZaletyJest internet
Zasięg
WadyPobieranie maks. w porywach 1 mb/s
W trakcie gry online lagi i freezy (nikt oprócz mnie nie używa internetu)
Cena
Niezgodność z opisem umowy