Chętnie dołączę się do grupowego zawiadomienia o oszustwie. Zostałam dwa razy wprowadzona w błąd podczas sprzedaży usługi internetu. Pracownik play nie sprawdził mapy zasięgu działania internetu poza miastem i sprzedał mi internet, który zupełnie nie drgnął nawet. Po odstąpieniu od umowy, podpisałam kolejną na Net Box. Przysłali sprzęt, przyjechał monter (musiałam wziąć urlop) i okazało się, że sprzęt jest uszkodzony. Monter mi powiedział, że mam iść do punktu sprzedaży play i mi wymienią, niestety w punktach nie obsługują klientów, którzy zakupili usługę przez internet. Ta sama firma, a jednak nie ta sama. Potem, było już coraz gorzej, żeby tą sprawę załatwić. Po rozmowie (połączenia płatne) z kolejnym niedouczonym pracownikiem, usłyszałam, że mam na własny koszt zdemontować sprzęt i wysłać do warszawy też na koszt własny. Czyli będę teraz nabijać im kabzę, płacić za ich bylejakość i niechlujstwo, a internetu dalej nie mam i tej firmie już podziękuję. To było jakieś nieporozumienie, że się z nimi zadałam. idą na ilość, jakość mają w głębokim poważaniu. ZaletyZaletą mogła być opcja darmowego montażu, ale co z tego jak przysłali zepsuty sprzęt i teraz za demontaż muszę zapłacić z własnej kieszeni.
WadyBylejakość, niedbalstwo, traktowanie klienta jak kolejny numer.
MiejscowośćSerock