strona 52 z 113
- « poprzednia
- 1 ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- nastepna »
-
~Jan / 2024-06-12 17:57
Przeszedłem z UPC i to był błąd !!! Po miesiącu użytkowania najpierw zaczęły się problemy z TV łączność po LAN zaczęła się "rwać" - rozłączało co pół godziny na 15 minut. Tego samego dnia zniknęła sieć WiFi - 5G. I się zaczęło. Telefony do obsługi technicznej, resetowanie, restartowanie routera - twierdzenie że po stronie technicznej nie widzą żadnych błędów i router działa bez zastrzeżeń. Tymczasem router WiFi działa w cyklach - 2 minuty OK i 15 sekund przerwa. Zgłosiłem reklamację i po dwóch dniach dostałem odpowiedź, że nie ma żadnych wad technicznych i wszystko jest OK, gdy u mnie Internet jak nie działał poprawnie tak nie działa w dalszym ciągu. Kolejne telefony do obsługi technicznej i ich działanie były ciekawym doświadczeniem - " niech pan weźmie router, pójdzie do punktu obsługi PLAY to od ręki zostanie on wymieniony". Całe szczęście najpierw zadzwoniłem do punktu Play i okazało się, że jest to nie da się tego zrobić - routery mają tylko technicy zajmujący się ich montażem. Po tej informacji obsługa techniczna uparła się że mam tam iść i jak będę na miejscu to mam zadzwonić do nich i oni wytłumaczą że punkt Play ma taki obowiązek. Nie komentowałem tej propozycji - zadzwoniłem ponownie do obsługi i złożyłem kolejną reklamację z wnioskiem o wizytę technika celem sprawdzenia na miejscu działania routera i jego wymianę na nowy. Czekam na jego wizytę. Jestem świeżo po zawarciu umowy więc chcę wykorzystać wszystkie dostępne środki reklamacji przed wnioskiem o rozwiązanie umowy przed terminem z winy dostawcy usług. -
-
~Jan_b / 2025-04-05 02:39
Otrzymywałem maile, że kończy mi się umowa na internet i mając czas zaszedłem do ich biura w Olecku, pytając o co chodzi z tym internetem. Powiedziały, że będzie nowa umowa i kurier przywiezie wzmacniacz sygnału. Tłumaczyłem, że wystarczy, to co mam, ale "nie słyszały". Długo i intensywnie wpatrywały się w monitory laptopów, niewiele się odzywając. Dopiero przy wyjściu powiedziały, że zapłacę pod koniec miesiąca dwie faktury, za stary internet i nowy, w sumie 300 zł. W domu doczytałem, że w skład tej opłaty wejdzie opłata aktywacyjna, 50 zł. Czyli niepotrzebna eutanazja emeryta, nie trzeba dobijać go kołkiem na miedzy, można załatwić go umowami, zwłaszcza kiedy czekają mnie jeszcze większe wydatki związane z postępowaniem spadkowym. Co prawda, jedna z pań powiedziała, przyjdzie pan, jak umowa się skończy, na co druga, a po co dwa razy chodzić, że załatwią teraz i "załatwiły". Czy ja samym wyglądem prowokuję, że można mnie oszukać? ZaletybrakWadyBrak kompetencji konsultantów, oszustwa przy podpisywaniu abonamentu.MiejscowośćOlecko -
~Jan/Przecław ( gmina Police) / 2017-02-21 21:55
Posiadam play internet na kartę prepaid , jak pada ulewny deszcz ,są intensywne opadu śniegu to modem HUAWEI od Play online zamula - do nadajnika mam około 1 KM , posiadam nawet antenę zewnętrzną 12 DBI umieszczoną za oknem i problem nie znika od kilku miesięcy , w Szczecinie nie miałem problemów z tym modemem i siecią Play online na prepaid net , Play posiada stare dzierżawione nadajniki od innych sieci - nie inwestują w nowe nadajniki na obrzeżach dużych miast Zalety100 GB netu za 45 zł / prepaid ważne na 30 dniWadySłaby zasięg wokół dużych miast15 miesięcy -
~Janusz / 2016-05-04 17:22
Totalny szajs.Zamiast obiecywanych 11Mb/s było w Kielcach ok. 1Mb/s.Za zerwanie umowy naliczają jeszcze kary.Omijać z daleka!!!!! -
~Jarosław / 2022-08-04 12:56
Mam Play na kartę i jeśli chodzi o internet to jest jedna wielka porażka. W Szczecinie na obrzeżach-tragedia, Kołobrzeg plaża-tragedia, Trójmiasto tragedia, nie daj Boże pojechać do Niemiec i korzystać z romingu ZaletyBrakWadyInternetMiejscowośćSzczecin -
~Jasiek / 2023-11-16 14:36
Ogólnie tragedia. Przeniosłem się z UPC pod koniec października. W UPC jak były problemy to chociaż przyjeżdżali i sprawdzali. Tutaj nie ma na co liczyć. Dzisiaj po zgłoszeniu fatalnej jakości usług dostałem odpowiedź którą cytuję poniżej:
"Zweryfikowałam sytuację na koncie i widzę, że usługa działa prawidłowo. Połączenie zostało sprawdzone, modem jest online. Proszę przywrócić ustawienia fabryczne, itd..."
Niestety nic nie działa prawidłowo. Internet zamula, brak możliwości korzystania z wykupionej usługi Multiroom bo co chwilę przerywa, kilkukrotne w ciągu dnia a w szczególności wieczorem przerwy w dostawie internetu.
Fatalna obsługa klienta. Nie polecam.MiejscowośćGdynia -
~JebaćPlay / 2021-03-23 15:44
Ten internet to gówno, a nie internet.
Cały zapas internetu nie zużyty, pewnie nawet nie połowa.
Nie wyłapuje internetu, kiedy router znajduje się DOSŁOWNIE POD POKOJEM.
Jak wyłapuje, to cud.
100 ms z ciągłymi przeskokami bez powodu.
+ ograniczenia internetuZaletybrakWadyWszystkoMiejscowośćWrocław -
~Jolanta / 2016-07-13 16:08
Chciałam wyrazić opinię o zasadach Fair Play...
...jakie wprowadziło Play.Te zasady to jawne oszustwo.Dnia 21-06-16 podpisałam aneks do umowy.Wzięłam opcję z telefonem.Od tej pory zaczęła się moja walka z nimi.Telefon był niesprawny.Nie mogę go oddać w ramach fair play,bo żądają ode mnie opłaty [ 50 zł.]za używanie telefonu.Nie mogę zerwać umowy,mimo,że ta oferta to oferuje,bo muszę zapłacić 100 zł.Nie dajcie się zwieć ofercie Fair Play bo to kłamstwoWadyolewanie klienta i granie na zwłokę żeby minął miesiąc w którym można zerwać umowę -
-
~Jonson / 2023-12-20 20:44
Totalna masakra pod każdym względem !!!!!!
Internet po prostu nie działa .
Wszystko się wgrywa godzinami albo wcale !!!ZaletyBrakWadyWszystkie możliweMiejscowośćZd - Wola -
~jozek1986 / 2016-03-06 00:24
chora siec czekam az mi sie skonczy abonament a to juz nie dlugo i przenosze sie z powrotem do PLUS zaluje ze skorzystalem z smiesznego playa siec szaleje laczy sie przez nadajniki z jednego do drugiego badziewie wlasnych nie macie tylko przez roaming innych??? syf nie polecam wracam do PLUS Zaletynie maWadydrogo, warjacje sieci, syf2 lata korzystania abonament 85,98zł -
~Jun / 2016-11-29 05:42
Przy podpisywaniu umowy w salonie Play zostałem wprowadzony w błąd.Potem pan z salonu dokonał sam pewnych zmian na moim koncie i sprawa znalazła by swój finał w sądzie,ale tenże pan spłacił mi kwotę,o którą z jego winy wzrósł abonament.Kosztowało to trochę nerwów. Play w mojej ocenie to dno! Byłem wcześniej w T-Mobile i myślałem,że wiem co to dno. Play mi uświadomił,że byłem w błędzie! Gdy tylko skończy mi się umowa odchodzę z tego czegoś nazywanego Pleyem! -
~k-rozanska / 2015-06-16 09:23
Jestem klientem play od 6 lat. Firma, która nie dba o klienta i nie słucha jego potrzeb. Właśnie kończy mi się umowa. Napisałam czego od nich potrzebuję, zostało to zignorowane, także z uśmiechem od nich odchodzę:-) Szczycą się Kartą Rodziny Dużej. Jak przychodzi co do czego mają to gdzieś. Obsługa telefoniczna do bani. Nigdy niczego nie wiedzą. Nie polecam. ZaletybrakWadyzbyt mało miejsca na opisanie6 lat -
~Kaa / 2013-07-30 20:59
Beznadzieja, zacina się, zrywa i ogólnie mega wolno działa.. Nie polecam, chyba że kogoś nie lubię ZaletyBrakWadyWolny, zrywa, zacina się -
~Kamil / 2021-07-09 11:47
tragiczny internet. Nie mam dostepu do kabla, niestety mieszkam na wsi. Bylem zmuszony do kupna domowego LTE. Jakosc w PLAY jest tragiczna. Nadajnik PLAY widze z okna poddaszowego, jakies 600 metrow od domu, Internet jest niestabilny, ciagle musze restartowac router.
OBsluga klienta zenujaca, zaslania sie ze na rozpatrzenie usterki maja 14 dni. Zglaszalem juz kilka razy, za kazdym razem cos niby pozmieniali i "teraz powinno byc lepiej".
Tragedia, odradzam asbolutnie -
~Kamil010402 / 2018-03-30 23:23
Najgorsza sieć jaka może być. Słaby/brak zasięgu LTE jak i każdego innego zresztą. W nocy prędkość to około 100kbps a w dzień nie przekracza 30kbps. Mimo że mieszkam w mieście to zasięg (jedna keska to cud) musi łapać z większego miasta. Czekam na koniec umowy z niecierpliwością. Internet mobilny z ruterem alcatel one touch to katastrofa.
W skrócie.... W XXI wieku zostałem bez internetu więc nie polecam!ZaletyBrakWadyNie można zliczyćMiejscowośćLubraniec -
~karniak / 2014-03-09 18:42
masakra lapia sie za lte a nawet porzadnego 3g nie maja jst niestabilne kiedys chodzilo jak trzeba teraz raz dobrze raz takie pingi ze nawet strony ciezko ladowac i to w cale nie w jakims malym miescie czy wsi tylko w miescie wojewodzkim ! Zaletymodemy bez simlocka mozna zmienic na porzadniejszego operatoraWadyprawie wszystkowszystko co sie tylko dakilka lat -
-
~karola / 2017-06-13 20:55
Internet play LTE 4G bez limitu (mobilny)
- bardzo wysoka cena
- słaby zasięg
- rozłącza się co jakiś czas
- nie polecam osobom grającym online
- prędkość internetu niższa od tej co w umowie
Korzystam z internetu play od 2 lat. Nie przedłużam umowy.Zaletybrak -
~Katarzyna / 2022-07-15 21:42
bardzo słaby internet, nie działa nawet przy przeglądaniu stron, nie mówiąc o czymś więcej . nie polecam ZaletybrakMiejscowośćRotmanka -
~Katarzyna / 2022-09-27 15:00
Najgorsza firma,nie polecam.Nie uznają kolejnych reklamacji.Nie rozumiem dlaczego mam płacić za usługę ,która nie działa.Speed test w różnych porach dnia potwierdza, że internet praktycznie nie działa.Korzystam z dodatkowo opłacanego internetu w komórce, innej firmy.Nigdy więcej. ZaletyBrakWadyBrak opłaconego internetu.Prędkość jest tak niska, że rachunki można płacić w nocy albo u znajomych.MiejscowośćWrocław -
~Katarzyna / 2023-02-16 19:25
Odradzam play, czuję się bardzo oszukana.Po podpisaniu styczniowej umowy miałam płacić miesięcznie 120 zł (abonament z kupnem telefobnu).W styczniu zapłaciłam za telefon 400 zł i opłaciłam stary abonament na kwotę 50 zł W lutym otrzymałam rachunek na 300zł. Dodano opłatę za aktywację nowego numeru telefonu 50zł + dwumiesięczny abonament, o czym wcześniej nie zostałam poinformowana. Nie mogę zerwać umowy bo grozi mi kara 2000zł. Bardzo się zawiodłam na firmie. W ciągu miesiąca poniosłan straty na 700zł.To jest jawne okradanie i oszukiwanie ludzi.NIGDY WIĘCEJ NIE SKORZYSTAM Z USŁUG PLAY. MiejscowośćWARSZAWA
strona 52 z 113
- « poprzednia
- 1 ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- nastepna »