Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2252 opinii

1.75 / 5

  • Niezawodność
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~luquee / 2009-09-13 21:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Wlasnie rozwiazalem po roku umowe z play na internet i jestem szczesliwy, gdyz play online jest do bani. Mieszkam w centrum duzego miasta i czesto sie zdarzalo ze zasieg nie domagal, lacze bardzo wolne a ci ktorzy maja tego neta od kilku dni niech sie za bardzo nie ciesza. Tez przez pierwszy miesiac wszystko bylo cacy i bylem bardzo zadowolony. Ale ostatnie 11 miesiecy to byla tragedia. O zasiegu i szybkosci juz mowilem, dodatkowo dochodza rozne bledy typu 606, 617 itp itd ktore nic nie mowia ale nie pozwalaja korzystac z netu. I tak srednio kilka razy w miesiacu przez kilka godzin. Obsluga oczywiscie nie wie co sie dzieje, w zasadzie o cokolwiek sie pytalem nie wiedzieli nic. Za to placic sobie kaza bez przerwy - mimo ze faktura zaplacona to i tak na kompa przychodza monity ze trzeba ja zaplacic. Jedynym plusem jest cena. Chociaz nie - jakosc zdecydowanie nie jest warta nawet tak niskiej ceny. Nie korzystalem z iplusa czy orange, ale jak jezeli chodzi o play to nie spelnil moich oczekiwan a nawet wiecej - zawiodlem sie bardzo, nadenerwowalem, nastresowalem, bo wiadomo - awarie zdarzaly sie najczesciej wtedy kiedy trzeba bylo z netu skorzystac. Nie polecam, jezeli jest jakakolwiek mozliwosc zainstalowania stalego lacza to zrobcie to. Brak limitow, szybkosc, zdecydowanie mniejsza zawodnosc i dluzsze bo mniej stresowe zycie. Jeszcze raz nie polecam, nie dajcie im zarobic dopoki nie wymysla czegos mniej wadliwego!
    ZaletyMoze cena, ale nie za taka jakosc. No i to ze jest bezprzewowdowy.
    WadyCala reszta
    12 miesiecy, kupilem za normalna standardowa cene ale nie pamietam ile kosztowalo rok temu
  • ~Łukasz / 2013-02-08 14:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Oszukują ludzi ustalenia z konsultantem nie zgadzają się z tym co dostaje klient na umowie, niewyszkolony i niekompetentny personel (każdy przedstawiciel przedstawiał inne warunki) Nie zostaje chyba im nic innego jak inwestować reklamy i naciągać kolejnych.
    Po 10 reklamacjach mama sądowne do zapłaty, zgłaszam sprawę do rzecznika praw konsumenta. Nie polecam, w przypadku pytań lub uwag proszę o kontakt toya25@o2.pl
    ZaletyNawet dobry zasięg
    Wadyniewyszkolony i niekompetentny personel, liczne pomyłki i naciągactwo
    1 rok
  • ~Łukasz / 2017-05-27 16:28
    Ocena: 1.50 / 5
    4g Lte bez limitu od Play to żart, w załączniku do umowy jest ukryty kruczek iż po wykorzystaniu 100gb danych internet spowalnia znacząco i już po kilku dniach użytkowanie staje się udręką. Za tą cenę można kupić internet przez porządny światłowód o znacznie większej prędkości, bez prawdziwego limitu danych i przerywania łącza co kilka dni. Przed zawarciem umowy wiedziałem o tym oszustwie ale pani z play zarzekała się że on już nie istnieje, w umowie nic nie znalazłem to podpisałem w końcu przez pierwsze kilka dni użytkowania łącze osiągało nawet 65mb/s, aktualnie max to 5-7 (ciągły zasięg 4G). Po nagłym spowolnieniu internetu poszedłem do obsługi gdzie ta sama pani powiedziała że limit istnieje ale niemożliwe abym go wykorzystał w 2 tygodnie. Nadal się zastanawiam czy żyje w Afryce gdzie takie oszustwa uchodzą płazem ogromnym firmom. Internet polecam tylko i wyłącznie osobą nie mogących poprowadzić normalnego łącza do domu i rzadko korzystają z internetu.
    Zalety-Mobilność
    -Możliwość wsadzenia karty z modemu do telefonu
    Wady-Cena
    -Prędkość internetu po upłynięciu czasu w którym można rozwiązać umowę

    Korzystam od 22 miesięcy
  • ~Łukasz A. / 2013-08-29 04:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Marny zasięg. Modem wciąż mi rozłącza mimo, iż w moim mieście problemów z zasięgiem nie ma. Oddałem do reklamacji o dostałem modem zastępczy, który działał ok. Dostałem modem z powrotem. Miał mieć zaaktualizowany soft i miało to rozwiązać problem. Nie pomogło. W związku z powyższym odradzam wszystkim play. Są niepoważni i zlewają klientów.
    ZaletyBrak
    WadyKiepski zasięg, uszkodzony modem, którego nie da się zareklamować.
    8 miesięcy
  • ~Maciej / 2016-07-30 15:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Przestrzegam wszystkich przed internetem z PLAY. To jest kompletna porażka i bardzo słabo działająca usługa. Internet działa bardzo wolno albo nie działa wcale. Zgłoszenia awarii są rozpatrywane z dużym opóźnieniem, do centrum obsługi klienta bardzo trudno się dodzwonić. Zresztą niewiele to pomaga bo i tak internet chodzi bardzo wolno. Proszę się dobrze zastanowić przed podpisaniem umowy. NIE POLECAM i na pewno zrezygnuje z tej usługi w możliwie szybkim terminie. PRZESTRZEGAM !!!
    WadyBardzo wolny transfer danych,często zupełny brak dostępu do sieci, nie dotrzymywanie warunków umownych
    od pół roku
  • ~Maciej / 2022-06-14 11:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa techniczna to porażka ????...Nic przez Play 24 (czat)nie załatwiłem....9 zgłoszeń...???? Nie dziwię się że sporo ludzi odchodzi z Play.
    ZaletyBliskość bts Play.W miarę dobry sygnał .
    WadyPrzez e mail nic nie załatwiłem ????
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Maciek / 2024-08-05 00:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet miałem jeszcze wdzwaniany od TPSA . Muszę przyznać, że to była usługa premium w stosunku do tego co oferuje Play w zakresie netu stacjonarnego. Żenująca obsługa techniczna. Żenująca jakość usługi, dramatyczny poziom tumiwisizmu w stosunku do Klienta. Dziękuję opatrzności że Internet wysiadł przed upływem 14 dni od podjęcia zobowiązania . Nawet wtedy nie chciało im się " przytrzymać " Klienta i od 72 godzin jestem bez internetu z informacją że mają trzy dni robocze na podjęcie obsługi technicznej a 30 dni mogę pozostawać bez dostępu. Cytat z Pani z działu obsługi. No więc kiedy to usłyszałem to rezygnacja a po potwierdzeniu powrotu do umowy na czas nieokreślony wypowiedzenie usługi. To mi wygląda tak jakby ktoś na wysokim szczeblu uznał że trzeba "zabic" usługę po UPC nawet kosztem satysfakcji Klientów. Nie wierzę że świadomie można serwować coś takiego jako produkt. To po prostu zabija markę. Zwyczajnie. Podpisuje się imieniem i nazwiskiem bo w głowie nie chce mi się pomieścić ze można tak traktować Klienta
    ZaletyBrak
    WadyWszystko w szczególności customer service
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magda / 2014-09-29 13:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet jest beznadziejny, ciągle trzeba restartować router co jest męczące. Przez 3 miesiące darmowy internet, a kiedy juz mineły te 3 miesiące to nawet nie poinformowali e-mailem i naliczyli sobie karę. Jeszcze do tego wolny... a niby LTE
    Zaletynic
    Wadyszybkość trzeba restartować, brak informacji
    co miesiąc płacę 39,99zł za 10 G
  • ~MaM / 2023-12-08 21:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet mobilny w Play to porażka. Pracuję zdalnie i od dłuższego czasu nawet nie korzystam z routera tylko od razu łączę się przez telefon służbowy (w innej sieci), bo inaczej nie jestem w stanie pracować. Internet "działa" tak, że większość filmów zacina się, a jakość jest porównywalna do filmików z początków internetów. Regularnie robiony speedtest najczęściej wskazuje na pobieranie w wysokości 0,80, czasami nawet ponad ok 2 Mb. Oczywiście na infolinii mówią, że internet mam super i oni nie widzą problemu, bo przecież "działa"
    Odliczam dni do rozwiązania umowy i nigdy więcej Play.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~mambook / 2013-09-15 15:36
    Ocena: 1.50 / 5
    podpisalismy umowe na play mobilny do 2mb/s.mieszkamy w lodzi prawie przy centrum. zasieg jest koszmarny co chwila rozlacza. w nocy jeszcze w miare chodzi ale tylko przy bezchmurnym niebie.zalujemy strasznie. wedlug faceta z play obslugi klienta w play na piotrkowskiej mowil ze to wina karty sim ze niby powinno sie ja wymieniac co jakis czas smieszne. jakos w innych sieciach nie ma tego problemu.nie polecamy ODRADZAMY!!!!!! z telefonem to samo caly czas musze zmieniac w roamingu operatora bo nikt nie moze sie dodzwonic
    Zaletynie ma
    Wadyzasieg
    ponad rok. poniewaz mamy abonament juz wczesniej placimy 49zl
  • ~maria / 2016-04-25 19:41
    Ocena: 1.50 / 5
    ujme to tak, modle się co noc o dzień w którym skończy mi się umowa i więcej nie chce mieć z play nic do czynienia!
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~marian / 2022-10-05 16:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet z Play to jakiś dramat. Antena na dachu w odległości 800 metrów od stacji bazowej i jest bardzo słabo. Przycina się i ciągle wywala z sieci, konieczny reset routera. Wsparcie techniczne nie istnieje. Chodziło w miarę dobrze na początku, potem olewają klienta. Nie wspomnę o obsłudze klienta. Trzeba było założyć kilka reklamacji żeby w końcu ją uznali. A poza tym nie ma z kim rozmawiać, typowy moloch ze studentami na praktykach chyba. Nie dajcie się namówić. Trzymajcie się z daleka od play.
    ZaletyBrak. Żadnych
    WadySame wady
    MiejscowośćBiestrzyków
  • ~Marta / 2025-06-18 20:43
    Ocena: 1.50 / 5
    nie polecam sieci PLAY to banda oszustów jestem ich klientką to wiem co piszę.TYlko naciagają ludzi czekam do końca umowy i dziekuję tej bandzie .
    MiejscowośćPrzemysl
  • ~Marysia1234 / 2022-07-28 11:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Zaczynajac od tego ze internet czasami średnio działa i mając piętrowy dom na górze działa niezbyt zadowalająco, ale okej nie chcemy się czepiać czasami się łączy, na telefonie gorzej, telewizor lepiej się łączy. Kupiliśmy internet dokładnie tydzień temu w środę. Tydzień później również w środę o godzinie 14 (czyli o tej samej godzinie o której był technik podłączać internet tydzień temu) internet magicznie przestał działać. Dzwoniąc na infolinie powiedzieliśmy ze sprawa pilna ponieważ następnego dnia potrzebujemy internetu do pracy (praca zdalna w domu), technicy mieli dzwonić do nas i pomóc zdalnie do 22, telefonu oczywiście nie było. Następnego dnia rano znowu zadzwoniliśmy na infolinie. Nic nie byli w stanie nam powiedzieć więcej niż to ze musimy zrestartować internet (chyba każdy to robi jak internet przestaje działać ale jak widać na infolinii są tak niedoinformowani ze nie są w stanie dać żadnych innych informacji) No albo mówią ze nie są w stanie nic zrobić oprócz tego technicy mogą zostać umówieni na za 10 dni później. Masakra, tylko człowiek się denerwuje i stresuje. Ale nie do pomyślenia- kupować internet podpisywać umowę a tydzień później internet przestaje działać???? Firma robi wszystko na masową skale. Jeżeli nie chcecie się denerwować i mieć ch… internet to go nie bierzcie.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Masek / 2015-01-16 23:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam tego g&wna zasięg ciągle znika w gry sie nie da pograc filmu na yt w hd bez buforowania to nie da sie oglądnąc


    Ogolnie kiepsko
    ZaletyBrak
    WadyZasięg,cena,lącznosc,awarie
    59 zł 3 lata
  • ~Mateusz / 2021-04-08 20:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam nikomu! Jedno, wielkie oszustwo, jeśli działa to jest cud, swoją drogą jeszcze się chyba nie zdarzyło aby działał chociaż jeden pełny dzień. Jeśli się chcecie denerwować na to g#@no (Bo internetem tego nazwać nie można) to polecam jak najbardziej.
    ZaletyZalety? Hahahah
    WadyGłównie częste awarie i kilkukrotnie mniejszy transfer niż w umowie
    MiejscowośćŁowicz
  • ~Mazzi / 2024-05-30 09:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy internet jaki może być w kraju. Odkąd UPC połączyło się z Play to codziennie zrywa połączenia. Nie obchodzi mnie że wifi coś tam coś tam. Jak tłumaczą się debile w salonach. Jak UPC było samo to wifi działało zawsze i nigdy nie było problemu
    ZaletyZadnych
    WadySame wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mercedes / 2018-10-06 20:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Szczerze radę omijać salony sieci play szerokim łukiem. Mojej mamie wcisnęli internet router 4g lte, najgorsze gówno jakie tylko może być, nie da się ani popracować, sprawdzić poczty nie mówiąc już o obejrzeniu czegoś na youtube czy na cda, buforowanie co około 10 sek. Jak chce znaleźć jakąś stronę to pojawia się komunikat niestety ale strona nie istnieje lub nie udało się odnaleźć strony. Gdy zgłosiłem się do salonu powiedzieli aby router leżał przy oknie np. na parapecie, tak więc zrobiłem h**a pomogło.Co chwilę się rozłącza. Radzę uważać, w salonie wszystko elegancko tylko kilka kartek do podpisania a potem męcz się człowieku,nie radzę. Żałuję że odeszłem od plusa oraz od robo computer, tam wszystko śmigało jak trzeba, bez naciągania i oszustw. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM, SZKODA MI TYCH PRACOWNIKÓW KTÓRZY ZMUSZANI SĄ DO WCISKANIA TEGO GÓWNA PORZĄDNYM OBYWATELOM, PRZYPUSZCZAM PONADTO ŻE ZA GÓWNIANE PIENIĄDZE
    WadyOszustwa, brak kompetencji, naciąganie klienta i sprzeczność z warunkami umowy,
    Miejscowośćwarszawa
  • ~michaasz / 2011-06-14 18:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Równie dobrze możnaby nazwać go internetem stacjonarnym. Na trasie kolejowe Warszawa Poznań zasięg jest tylko w czasie postoju (i pobytu pociągu) w okolicach Warszawy, Kutna, Konina i Poznania.
    Czyli w sumie jakieś 15-20 minut z całej podróży trwającej około 3 godziny!

    WadySłaby zasięg!!!
    3 dni - 500 zł (499)
  • ~Milo / 2017-10-02 18:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Od kilku miesiecy siecnie moze mi naprawic lacza, ktore zawodzi przez ich nadajniki - do czego sie sami przyznaja.
    Zaletyzalet w sumie na te chwile brak, procz tego ze szybko odpowiadaja na zgloszenie
    Wadysłaba predkosc, szczegolnie wysyłania, slabe sciaganie 5% obiecanej predkosci, wysoki stosunek jakosc/cena, straszenie karami za zerwanie umowy
    korzystam od kilku lat, niestety ostatnio Play lezy, kupione przez telefon, predluzenie umowy. koszt 55 zlotych
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2096
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4817
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4030
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3116
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2668
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319