Świeżutki światłowód PLAY, wg umowy 1Gb/s. Regularnie, codziennie od co najmniej miesiąca pada w godzinach 19 - 23. W niedziele potrafi w ogóle cały dzień nie działać. Prędkości potrafią spaść do poniżej 1Mb/s, utrata pakietów na poziomie 30%. Obsługa klienta nie ma pojęcia o czym mówi, każdy konsultant gada co innego, potrafią niby przyjąć reklamację ale w zgłoszeniach śladu nie ma... Jedyne co się powtarza - przypomnę, od ponad miesiąca - to że mają awarię i "trwają prace".
Dałem się skusić na "promocję" i żałuję - nie warto dla tych marnych kilku złotych pozornej oszczędności.ZaletyW miarę przewidywalny termin kolejnego padnięcia... (to ironia oczywiście)
WadyFatalne parametry teoretycznie dobrego łącza, permanentna awaria, beznadziejna obsługa klienta, przymusowo wciskany zupełnie bezużyteczny router (KAON) który ciężko zastąpić czymkolwiek sensownym.
MiejscowośćWarszawa