strona 34 z 112
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
-
~hak / 2021-04-04 15:29
prawda ma się nijak do obietnic,w ofercie był int.na kartę 10GB za 10 zł,miesięcznie itd...konsultancie skrzętnie omijają tą ofertę i wciskają jakieś...... -
-
~Daniel / 2021-04-03 21:10
Największe dziadostwo pod słońcem. Od kilku dni karta sim z internetem daje 0.5mb max 2mb predkosci. internet na telefonach jest ciut lepiej ale i tak tragedia... myslalem ze to wina routera. Po zmianie routera jest to samo. Po kontakcie z dzialem technicznym stwierdzili ze nie widzą problemów po ich stronie. Lol. Dodam że kazda inna karta sim nawet tego samego operatora daje wyzszy transfer. Play oszukuje klientow... uruchamia limity... najczesciej kilka miesiecy po podpisaniu umowy... a jak sie konczy umowa to dziala szybko. ZaletyBrakWadyWszystko co mozliweMiejscowośćLublin -
~ewl / 2021-04-01 15:03
Dramat . Doładowujesz konto i kod nie działa , czyli musisz dzwonić i gadasz z obsługą bardzo długo po to by ściągali Ci z konta kasę. Internet słaby. Jakość porażająca jak za króla ćwieczka. ZaletyZEROWadyNie działa kod po doładowaniu . Porażka . -
~Weronika / 2021-03-29 12:53
Od prawie dwóch miesięcy płacę za internet, którego więcej nie ma niż jest. Brak Internetu złaszany był nawet kilka razy dziennie za pośrednictwem infolinii - i teraz UWAGA - osoby z Infolinii podobno zgłaszały usterki techniczne, po czym, po wizycie w punkcie PLAY okazało się,że żadne zgłoszenia techniczne do tej pory nie były przez nas zgłaszane...
Na infolinii usłyszeliśmy każdą możliwą wymówkę - brak nadajnika, problem z modemem, problemy globalne z google albo po prostu NIC NIE MOŻEMY ZROBIĆ. Każde rozmowa na infolinii jest płatna i ŻADNA w niczym nie pomogła. Uważam, że poziom obsługi klienta jest na zaskakująco niskim poziomie, a przerwy w dostawie internetu w momencie zdalnej pracy i nauki są nie do zaakceptowania. ODRADZAM WSZYSTKIM SIEĆ PLAY. Nie potrafię sobie wyobrazić jakie problemy z internetem mają osoby mieszkające w mniejszych miejscowościach, skoro ja mieszkając praktycznie w centrum miasta na dobry internet liczyć nie mogę.ZaletybrakWadybardzo niski poziom obsługi klienta na Infolinii, ciągłe przerwy i niedziałający internet przez kilka godzin dziennie, płatne połączenia na Infolinii, bardzo słaby zasięg intenetu, cena nie jest adekwatna do jakości.MiejscowośćKielce -
~JebaćPlay / 2021-03-23 15:44
Ten internet to gówno, a nie internet.
Cały zapas internetu nie zużyty, pewnie nawet nie połowa.
Nie wyłapuje internetu, kiedy router znajduje się DOSŁOWNIE POD POKOJEM.
Jak wyłapuje, to cud.
100 ms z ciągłymi przeskokami bez powodu.
+ ograniczenia internetuZaletybrakWadyWszystkoMiejscowośćWrocław -
~STANISŁAW / 2021-03-22 08:40
Internet kompletna porażka ciągłe zrywanie połączeń niemiałem jeszcze tak złego Internetu w plusie miałem 70 giga i jeszcze 40 g mi zostawało połakomiłem się na 200 g w pley i tu leci nawet gdy się nie korzysta odradzam omijajcie z daleka tego operatora ZaletybrakWadymnóstwoMiejscowośćZŁOTORYJA -
~Januszpol / 2021-03-22 06:27
Środek Trójmiasta, internet mobilny 3G. Od początku lutego bieżącego roku kpina i porażka: zrywanie połączenia, zwalnianie go z koniecznością zresetowania połączenia żeby wogóle załadować stronę, brak możliwości zalogowania do sieci, żółwie tempo. Od ponad roku zdarzały się przypadki znikania pakietów transferu danych, które przywracano po interwencji w BOK ze wskazaniem na stan rachunku. Jeżeli na bieżąco nie kontrolujecie stanu konta to możecie się nieprzyjemnie zdziwić.
Nie wiem czy jest to świadoma taktyka żeby zniechęcić do prepaidów na rzecz podpisania umowy, jeżeli tak to się nie uda, bo nie mam zamiaru zamiaru stawać się zakładnikiem nierzetelnego operatora, najwyżej go po prostu zmienię na innego.
Wynik speedtestu sprzed kilku minut - pobieranie: 1.16 Mb/s wysyłanie: 2.05 Mb/sMiejscowośćGdańsk -
~Paweł / 2021-03-20 07:26
Wracam z opinią po 3ech miesiącach użytkowania Net Box 5G w Pruszkowie. Parametry te same, rano do 300, wieczorem min 150 Mb/s. Rewelacja internet. Naprawdę polecam. Nie wiem skąd te negatywne komentarze, może lokalizacja, a może sprzęt. Nowy Net Box 5G daje radę. MiejscowośćPruszków -
-
~Bęc / 2021-03-19 21:38
Internet ciągle nie działa, albo jest tak wolny że niewiele da się zrobić. O dziwo podczas okresu próbnego było w porządku. ZaletyBrakWadyPrędkość, połączenie.MiejscowośćLubin -
~Venea / 2021-03-19 18:59
Jeśli ktoś z was szuka najgorszego Internetu na świecie to zdecydowanie polecam play. Nie dość, że Internet jest niesamowicie powolny to jeszcze ewidentnie zostałam oszukana, że wykorzystałam już pełną prędkość internetu w telefonie (danych komórkowych), mimo że nawet tego nie włączyłam. Oczywiście do obsługi klienta nawet nie mogłam się dodzwonić. Serdecznie nie polecam. MiejscowośćBolesławiec -
~Zukago / 2021-03-18 20:22
Nigdy internetu Play, oszuści i kłamcy, ciągle brak neta. Ciągle niby wymieniają mi router a tak samo działa. Niby przelanczaja na inne anteny i ciągle brak neta. Albo prace modernizacyjne, lub przeciążenie. Itd.... A konsultant co jeden to lepszy każdy gada to samo a co neta brak to brak, a jeszcze lepsze ktoś kradnie mi neta nawet gdy jest w nocy odłączony od prądu. Masakra, całe szczęście zaraz mi się kończy umowa i nigdy więcej. ZaletyBrakWadyOkłamująMiejscowośćŻukowo -
~Sławek z Opola / 2021-03-15 13:20
Byłem w Play i nie polecam. Słaby transfer albo w ogóle brak internetu. A najlepsze było na koniec umowy. Otóż podpisałem umowę na 2 lata i dostałem modem hłałeja. Przez 2 lata miałem go spłacać w ratach. Nie zorientowałem się że umowa mi się kończyła i przez 4 misiące nadal spłacałem modem który już spłaciłem. A jak rozmawiałem z konsultanetem na ten temat to stwierdzili że to tak jest. Powiedziałem że nigdy już z Play nic nie wezmę. ZaletyBrakWadyniski transfer
brak internetuMiejscowośćOpole -
~Albatros900 / 2021-03-14 11:19
Inernet w roamingu to fikcja. Nic co mówili lub pisali mi konsultanci nie zadziałało zagranicą. Zeżarło mi środki, a gdy chciałem zwrotu środków to odsyłali mnie od konsultanta do konsultanta, i kazali wszystko opisywać każdemu od początku, aż mi się odechce. Nic nie wskurałem. Musiałem za granicą kupić i rejestrować tamtejszą karte SIM co też nie było łatwe. ZaletyBrak zalet, jeżeli w ogóle nie działa!WadyNie działa. Konsultanci marnują Twój czas i nerwy.MiejscowośćHerrischried -
~ekstazo / 2021-03-14 11:01
Od pewnego czasu internet w sieci Play działa tak powoli, iż możnaby go porównać do Neostrady z 2002 roku. MiejscowośćGdańsk -
~Bożena2545 / 2021-03-10 23:02
Internet za wolny mimo że nadajnik jest na wyciągniecie ręki. Tak wolny jak w czasach 90. -
~Magda / 2021-03-10 12:25
Internet niestabilny, bardzo rwie, obsługa nic nie potrafi pomóc. Rozwiązania podpowiadane przez obsługe nie dają żadnych rezultatów ZaletybrakWadybardzo rwie, obsługa klienta nie pomagaMiejscowośćWrocław -
-
~Weronika / 2021-03-09 14:25
Internet Mobilny - Od prawie dwóch tygodni, fakt posiadania działającego internetu stanowi dla mnie jedną wielką niewiadomą. Praktycznie cały czas są przerwy i braki. Caly czas również wydzwaniam na infolinię, tylko po to,żeby za każdym razem otrzymać inną odpowiedź. Była wersja z pracami modernizacyjnymi, była wersja z przeciążeniem, a dziś dowiedziałam się nawet,ze znalazlam się w gronie kilkudziesięciu osob,które mają problem z zasięgiem... w centrum miasta. Jak dla mnie, przy obecnych warunkach, pracy i nauce zdalnej, jest to sytuacja nie do zaakceptowania. Rozumiem prace modernizacyjne dzien lub dwa. Ale 2 tygodnie przerw i brak informacji co dalej.. niestety, w tym momencie pozostaje mi czekać na koniec umowy oraz wystawienie opinii tam,gdzie to możliwe. WadyBrak internetu, rozłączanie, brak konkretnych informacji o usterkach bądź planowanych pracach modernizacyjnych.MiejscowośćKielce -
~Kwiecień / 2021-03-08 11:40
Ogólnie korzystam z domowego internetu innego operatora, jednak poza zasięgiem wi-fi ,,korzystam'' z internetu w abonamencie Play. Mimo iż nadajniki znajdują się w okolicy zasięg internetu nie ma. WadyPrawie zerowy zasiegMiejscowośćTarnowskie Góry -
~Co wam do tego / 2021-03-05 21:47
Co to ma do cholery być w ciągu paru mscy nagle z transferu po 30-40mb/s zrobił się pie... ony syf po 5-15mb nawet się online pograć nieda, dymacie klienta jak się da, początkowo dając fajny transfer a potem ucinając do zera, chamstwo i żenada ta wasza firemka.. Ostatni rok z wami, Jezu jakie szczęście... ZaletyBrak!!!!!!!WadyTransfer poniżej 10mb/s częste zerwania do zera, częsty reset i brak zasięgu... Dymanie klientaMiejscowośćPierdzidoły dolne -
~AntyPlayowiec / 2021-03-05 20:40
Pomoc techniczną zasilają osoby które nie przykładają się do Swojej pracy, pomijając często 80% opisanego problemu.
Internet, a bardziej jego znikome ilości pozwala nam zrelaksować się w oczekiwaniu 5 minut na załadowanie strony.
Praktycznie co trzy minuty przerzuca się między sieciami, powodując jakże CUDOWNE emocje z surfowania na roamingu.
Cena względem jakości, totalny dramat. Wszystkim którzy przymierzają się do przystąpienia do Play wyłącznie z uwagi na internet mobilny, odradzam.ZaletyXDDDDDDDWady"POMOC" techniczna
Internet, a bardziej jego notoryczny brak
Download/Upload
Wieczny roaming
Gubiący się sygnał internetu.
Notornyczny roaming
MiejscowośćWrocław
strona 34 z 112
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »