Mieszkam w Łańcucie w zasięgu 3G, mam PLAY ONLINE 1Mb. Za każdym razem jak podłączam urządzenie wykakuje komunikat; "Brak urządzenia lub urządzenie niedostępne" dopiero po stracie kilku minut łapie połączenie, które trwa zazwyczaj nie złużej niż 5 minut, wówczas zmienia się sieć i transfer spada do 0:00. I trwa tak bardzo długo, najdłużej wytrzymałem 25 minut, aż odpiąłem modem i podpiąłem ponownie. Oczywiscie od razu kolejny komunikat, że brak urządzenia i tak w kółko. Pisałem reklamacje, która ciągnie się już kilka tygodni, podawałem parametry i opisywałem problem, dostaję tylko platoniczne wygenerowane odpowiedzi. Musze zerwać umowę bo się tak wytrzymać nie da.ZaletyBrak
WadyPołacznienie niestabilne, brak dobrego dogadania się z serwisem, kiepski modem
2 miesiące, modem chyab za 9zł, abonament 49zł misiecznie