To porostu nie działa. Transfer mam na poziomie 1,8mb. Jak na razie mój najlepszy wynik na speedtest.pl to 2,8 mb . Ogólnie to patologia , nawet YouTube na telewizorze Philips nie działa płynnie tylko rwie .
ZaletyBrak
WadyWszyskto
MiejscowośćOława
~darek / 2016-05-30 20:04
Ocena: 1.75 / 5
w play bezczelnie kradną pieniądze z konta- naliczają nierealny transfer danych i bezczelnie wmawiają że wszystko jest ok, i system poprawnie działa i nalicza zgodnie z taryfą. zdarzyło mi się to nie raz.
włączasz transfer danych- ładuje się jedna dosłownie 1 strona a z konta znika kilkanaście złotych- według play wszystko jest naliczane wg taryfy ale ja w telefonie też posiadam licznik danych i nic się nie zgadza z ich zestawieniem. po drugie każdy przy zdrowych zmysłach nie uwierzy że w 1 czy 2 minuty można pobrac tyle danych na telefon
play to złodzieje
Wadybezczelni złodzieje, złodziejski system naliczania transferu dachych
w paly kilka lat- nie miałem zastrzeżeń do teraz , okradli mnie nie pierwszy raz
~Dave / 2017-05-24 22:00
Ocena: 1.75 / 5
Strasznie wolny, myślę że 100 kb/s to o 1024 razy za mało jak na LTE
~Deamery / 2023-12-07 17:36
Ocena: 1.75 / 5
Nie jestem zadowolony. Internet "działał" przez miesiąc, potem pojawił się problem który nie pozwalał mi na pracę zdalną z domu. Obsługa klienta odsyła do pisania maila do "działu technicznego" zgłoszenie jest po tygodniu bez żadnej odpowiedzi zamykane z informacją, że zostało zamknięte przez kogoś z obsługi klienta. Trafiłem na jednego pracownika, który próbował coś zrobić przez telefon, ale niestety się nie udało ( o to nie winię, próbował). Dostałem po dwóch dniach informację, że zgłoszenie zamknięte, bo to awaria ogólna, bez żadnej informacji ile awaria ta może trwać. Nic
MiejscowośćKraków
~Debesciak / 2018-11-24 19:28
Ocena: 1.75 / 5
Jedna wielka żenada nie polacam wcale 100 gb a pózniej jedyne co możesz robić to oglądać yt na 144 p ....
Zaletyzasięg
Wadypredkość
ograniczenia ....
obługa to porazka
MiejscowośćWartkowice
~Defend_2002 / 2020-03-03 23:48
Ocena: 1.75 / 5
po 1 to internet czasami się wyłącza nie wiadomo dlaczego.
po 2 po zwolnieniu internetu miał działać z szybkością 1mb/s a nie dochodzi do 30 kb/s
nie polecam męczyłem sie 2 lata z tym gów....
~Defne / 2020-11-16 22:15
Ocena: 1.75 / 5
Oszuści!!
Mam internet wifi bez limitu do 100 GB i rzekomo to 100 GB kończy mi się po tygodniu, gdzie z internetu nie korzystam za dużo. Ponadto, wiele osób, które znam i są w Play'u narzeka na tę sieć. Dla porównania, znajomi, którzy mają internet w T-Mobile i więcej ode mnie go wykorzystują, chwalą, bo limit wcale się nie wyczerpuje albo jak już to pod koniec miesiąca. Odradzam Play, kilka lat temu to była renomowana firma, byłam jej stałym abonentem, natomiast umowy, która za kilka miesięcy się skończy, już nie przedłużę, szkoda nerwów, oszustwo i wyłudzanie pieniędzy w biały dzień.
ZaletyBrak
WadyBłyskawiczny koniec miesięcznego limitu danych
MiejscowośćŁódź
~Devilec / 2019-02-23 13:32
Ocena: 1.75 / 5
PLAY.Tragedia, jaśniej sie nie da. Łącze kompletnie nie stabilne w dużym mieście. Żałuję, że przeszedlem do PLAY.
ZaletyNIC
WadyKOMPLETNA KLAPA!
MiejscowośćBielsko-Biała
~Dorota / 2022-11-23 10:38
Ocena: 1.75 / 5
Aż mi przykro po tyle latach użytkowania wystawiać taką opinię, ale, niestety, to Play zawinił, a nie ja.
Byłam abonentką internetu bezprzewodowego od czasów, kiedy Play był młodą, świeżą firmą i nie wszędzie w ogóle miał zasięg. Wierną abonentką. Korzystałam z internetu bezprzewodowego do laptopa, router był paluszkowy.
Po pierwszych latach rozwoju firmy, kiedy brak sygnału i problemy z łączeniem były normą, sytuacja się polepszyła i wówczas jedynie raz na kilka lat internet zaczynał mi szwankować. Wówczas pomagała zmiana routera na nowy. Zmiana w salonie Play. I tak było do zeszłego tygodnia.
Znów - po kilku latach użytkowania - zaczął mi szwankować internet, brak automatycznego łączenia po włączeniu laptopa. Po tygodniu takiej szarpaniny, zadzwoniłam na infolinię Play. Radzą udać się do salonu i wymienić router na nowy. W salonie okazuje się, że NIE MA ROUTERÓW PALUSZKOWYCH. Są jedynie routery WiFi na baterię. Bateria - o czym mi nie powiedziano - trzyma jedynie przez dwie czy trzy godziny. Kabelek do podłączenia do laptopa (do tego samego gniazdka, w którym uprzednio miałam router paluszkowy) ma jedynie 10 cm długości.
Wtyczki do kabelka nie ma. Ani tego ładować od kontaktu, ani trzymać przy laptopie, bo jak? Samoczynnie się wyłącza po kilkunastu minutach nieużytkowania.
A mi chodziło o internet, który będę miała automatycznie, cały czas w trakcie używania laptopa! Za to przecież płacę abonament cały czas!
Dodatkowo, by uzyskać to świństwo musiałam zmienić umowę z korzystniejszej na niekorzystną. Bo po prostu kupić routera podobno nie mogłam.
Na 24 miesiące! Router w formie mi do niczego nie potrzebnej, który na allegro można dostać (ten sam typ) za 241 zł ja nabyłam za w sumie 460 zł! (15 zł/mies. x 24 mies. + 1 zł + 99 zł za aktywację). Rozwiązać takiej umowy i oddać routera się nie da. Chyba, że zgodzę się płacić kary. Umowa zawierana w salonie jest w wersji elektronicznej, czyli nie ma warunków do przeczytania jej przed podpisaniem. Sprzedawca jedynie wyświetla miejsce na podpis elektroniczny.
Taki sam router, jaki miałam, a jaki mi zaczął szwankować (4G i taki też mam teraz, nic lepiej), paluszkowy kosztuje na allegro po ok. 40 zł. Gdybym wiedziała, że mogę sobie kupić router paluszkowy na allegro i że nie mogę dostać porządnie działającego routera w salonie Play, to po prostu kupiłabym taki router z allegro, zostałabym przy dotychczasowej korzystniejszej umowie (więcej GB za mniejszą opłatę).
Na razie zostałam wmanewrowana bez szansy na wyplątanie się. Pani z działu pomocy technicznej na infolinii Playa odmawia udzielenia informacji na temat kwestii technicznych nabytego przeze mnie routera. Mam trzymać to świństwo i płacić.
ZaletyNie widzę
WadyWielkość routera, sposób ładowania, krótkość kabelka, mała wytrzymałość baterii, rozłączanie bez polecenia rozłączenia
MiejscowośćWrocław
~Dragonflame / 2010-04-11 21:53
Ocena: 1.75 / 5
Mieszkam w Łańcucie w zasięgu 3G, mam PLAY ONLINE 1Mb. Za każdym razem jak podłączam urządzenie wykakuje komunikat; "Brak urządzenia lub urządzenie niedostępne" dopiero po stracie kilku minut łapie połączenie, które trwa zazwyczaj nie złużej niż 5 minut, wówczas zmienia się sieć i transfer spada do 0:00. I trwa tak bardzo długo, najdłużej wytrzymałem 25 minut, aż odpiąłem modem i podpiąłem ponownie. Oczywiscie od razu kolejny komunikat, że brak urządzenia i tak w kółko. Pisałem reklamacje, która ciągnie się już kilka tygodni, podawałem parametry i opisywałem problem, dostaję tylko platoniczne wygenerowane odpowiedzi. Musze zerwać umowę bo się tak wytrzymać nie da.
ZaletyBrak
WadyPołacznienie niestabilne, brak dobrego dogadania się z serwisem, kiepski modem
2 miesiące, modem chyab za 9zł, abonament 49zł misiecznie
~drKox / 2023-09-10 21:29
Ocena: 1.75 / 5
Internet 500 GB z czego przy średniej prędkości 2-3 MB/s mogę skorzystać z najwyżej 100 Giga. Beznadziejny. Po zakończeniu umowy przechodzę do innej sieci.
~Duska / 2013-01-23 12:55
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam. Pierwsze dni hula jak szalony, po czasie jednak (dziś) mam problem z pobraniem JEDNEJ piosenki 3 minutowej mimo całego zasięgu. Promocja 12 czy tam 14 GB jest zbyteczna, skoro ciężko załadować nawet facebooka czy piosenki na YouTube...
ZaletyTani
WadyNie ściąga, nie ładuje - nie jest internetem!
3 lata
~Edyta / 2018-06-22 09:15
Ocena: 1.75 / 5
To jedna wielka porażka! Zasięg beznadziejny ale pomimo, że mieszkam w dużym mieście mam problem z połączeniem
MiejscowośćLublin
~Elizabette / 2012-03-13 20:41
Ocena: 1.75 / 5
Odradzam wszystkim ten internet, szybkość jest tragiczna (sprawdzana w kilku miejscach, na 2 rożnych modemach), co chwile gubi zasięg, rozłącza.
Zaletycena (choć nieadekwatna do jakości usługi)
Wady- jakość połączenia - ciągle traci zasięg - nie da się spokojnie pracować
od 2 lat (abonament 39 Pln)
~Eugeniusz / 2019-03-15 14:42
Ocena: 1.75 / 5
mimo że jestem w zasięgu lte prędkość nigdy nie przekroczyła nawet 1Mb po wyczerpaniu limitu GB. Żenada i oszustwo marketingowe.
Wadysłaba preść
MiejscowośćSzprotawa
~Ev / 2024-12-15 21:28
Ocena: 1.75 / 5
Słaby sygnał, ciągle zrywa się internet. Częste awarie TV. Brak skutecznej reakcji technicznej na zgłoszenie usterek - jedyne działanie obsługi techn. Play to różnorakie restarty rutera i dekodera - żadnej poprawy a Play zamyka zgłoszenie usterek mimo to.
Podsumowując - odradzam!
ZaletyDobra jakość telefonii komórkowej
MiejscowośćWrocław
~Ewa / 2023-10-24 16:58
Ocena: 1.75 / 5
Zadzwoniłam do UPC bo kończyła mi się umowa.Przekierowano mnie do Play Zero informacji ,że mogę zostać w UPC od razu umowa w Play.Po 3 dniach działania z błędami dzwonię do Play.
2 godziny odsyłania i zero pomocy.Odstepuje od umowy a tu nagle mam odłączyć sama sprzęty i wysłać na swój koszt.Maja klienta głęboko w d...
Wracam do UPC bo podobno jest i jeszcze mogę ale jestem bez telewizji i internetu.
Nie wiadomo kiedy będzie technik z UPC.Co to teraz jest dwa w jednym
ZaletyZero
WadyPORAZKA
MiejscowośćGdańsk
~Ewa / 2024-04-03 12:16
Ocena: 1.75 / 5
Internet przestał działać dwa dni temu ....sprawdzamy status i dzwonimy r
Dowiadujemy się że technik oddzwonię..
Na infolinię ktoś powiedział że mają czas 14dni.
Ja sie pytam kto nam zwróci pieniądze za czas q którym nie działa internet.
Syn ma też telefon..dwa dekodery...i siedzimy w ciszy czekając aż kros raczy zadzwonic
MiejscowośćChojnice
~Ewka8901 / 2016-12-03 05:33
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam !
Jestem zawiedziona obsługą sieci play... Mam wrażenie, że podejście do klienta jest bardzo obojętne i lekceważące.
W momencie kiedy zadzwoniłam na infolinię by uzyskać pomoc w sprawie prywatnego konta w serwisie pla24, nie udzielono potrzebnych mi informacji oraz nie dostałam jakiejkolwiek wskazówki, abym mogła w dalszej kolejności spróbować sama problem rozwiązać.
W moim przypadku chodzi oto, że usunięto mi konto, którego termin niebawem wygasa, a jednocześnie usunięto drugie konto, nadal aktualne. W konsekwencji nie mogę zalogować się na oba konta. A paradoks tego problemu jest taki, że chcąc założyć nowe konto, pojawia się komunikat "konto z podanym adresem e-mail już istnieje". Dziwna sytuacja...
W odpowiedzi konsultant powiedział mi, że w ciągu godziny od momentu połączenia rozwikła zaistniały błąd w systemie. Przyjął zgłoszenie, ale nie uczynił nic więcej.
Do chwili obecnej nie mam dostępu do serwisu play24, do obu tych kont. A dostęp do nich jest mi niezbędny ze względu na regulację opłat itp.
~Fdxghh / 2023-06-01 20:10
Ocena: 1.75 / 5
DNO, szybkość dno,czasem na załadowanie 2 minutowego filmiku trzeba czekać wieczność,DNO