Mam internet play już od prawie 2 lat, pierwsza umowa była na 18 miesięcy 5GB za 45 zł, wtedy internet nie zawsze chodził jak należy, miałem ciągłe problemy z połączeniem, mimo to, zdecydowałem się na przedłużenie umowy. Play oferuję dla przedłużających umowę 2 krotnie wyższy transfer za tą samą cenę abonamentu, stwierdziłem że przy tak korzystnej ofercie problemy z połączeniem jakoś przeżyję.
Zaraz po przedłużeniu umowy internet zaczął się "zacinać", tzn strony nie ładują się od razu jak to było kiedyś ale czasem czekam 2 minuty żeby w ogóle zaczęło się cokolwiek ładować, prędkość spadła o ponad połowę a czasem w ciągu dnia i zwłaszcza popołudniami mam 25KB/s.
Zgłaszałem to w firmie play, wzięli modem na 2 tygodnie (dobrze że dali zastępczy) bo stwierdzili że to na pewno wina modemu a ich internet jest niezawodny. Po 2 tygodniach odzyskałem stary modem który wg serwisu okazał się być sprawny. Problem pozostał a Play ma to głęboko w ... NIE POLECAM NIKOMU!!!!Zaletystosunek ceny do wielkości transferu
Wadyobsługa klienta, infolinia na którą dodzwonić się nie sposób, słaba prędkość internetu, ciągłe problemy z połączeniem.
2 lata, 45zł/mc