Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2252 opinii

1.75 / 5

  • Niezawodność
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dominik P / 2016-02-21 12:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam was serdecznie. Pozwolę sobie opisać mój przypadek, który nie został jeszcze tutaj poruszony. Jeżeli którykolwiek z użytkowników usług PLAY miał podobną sytuację, to proszę o wymianę poglądów, co do analogicznych doświadczeń z tym operatorem. Moją przygodę z PLAY postaram się opisać możliwie dokładnie, punkt po punkcie. Od ponad pięciu miesięcy jestem użytkownikiem PLAY 4 G LTE. Zawiązałem z operatorem umowę abonencką na okres dwóch lat, gdzie limitu transferu danych został określony na 45 GB miesięcznie, w cenie 59,90 zł/miesiąc. W dniu podpisania umowy, obsługa salonu sprzedaży poinformowała mnie, że po przekroczeniu tego limitu Internet znacząco zwolni, ale wciąż będę mógł korzystać z sieci. W tym miejscu podkreślam, że o zwolnieniu prędkości łącza zostałem uprzedzony i liczyłem się z tym. Miałem też świadomość, iż określenie "Internet bo limitu" w przypadku tej oferty nie jest w stu procentach jednoznaczny, a obsługa salonu wyjaśniła mi na czym dokładnie to polega. Również się z tym liczyłem. Powyższy pakiet 45 GB w zupełności spełniał moje oczekiwania, liczyłem się również z tym, że czasami będę musiał dopłacić za dodatkowe gigabajty, jeżeli zdarzy mi się przekroczyć umowny limit danych. W tym miejscu po raz kolejny przypomnę zapewnienia konsultanta PLAY, że po przekroczeniu limitu danych, wciąż będę miał dostęp do Internetu. Miesiąc temu przekroczyłem umowny limit, Internet wciąż działał, dość mocno zwolnił, ale można było z niego korzystać, jednak czasami - podkreślam słowo "czasami" - prędkość łącza zwalniała do irytująco niskich wartości. Powiedziałem sobie "ok, przekroczyłem limit danych, więc trzeba dokupić dodatkowe gigabajty". Dokupiłem dodatkowe dziesięć gigabajtów danych i wszystko wróciło do normy. Teraz sytuacja się powtórzyła, ale operator PLAY nałożył blokadę na przeglądarkę. Po przekroczeniu limitu danych, nie mam dostępu do Internetu jak mnie zapewniono. Pomimo tego, że stan sieci jest "połączony", sygnał jest bardzo dobry, to nie mogę uruchomić żadnej strony. Nie można nawet uruchomić panelu obsługi modemu i łącza, którego ikona widnieje na moim pulpicie. Zamiast dostępu do ograniczonego, ale wiąż - bądź co bądź - Internetu, na wszystkich z trzech używanych przeze mnie przeglądarek wyświetla się komunikat z informacją, że przekroczyłem limit danych i muszę dokupić dodatkowy pakiet danych. Komunikat ten ma formę strony startowej, która wyświetla się bez względu na to jaki adres zostanie wpisany do przeglądarki. Przykładowo, po wpisaniu adresu wp.pl wyświetla się komunikat PLAY z poleceniem zapłaty za dodatkowy pakiet danych. Taka sama sytuacja ma miejsce po wpisaniu adresu Allegro lub jakiejkolwiek innej strony - bez wyjątków. Komunikatu tego nie można w żaden sposób dezaktywować. Czuję się wprowadzony w błąd przez operatora. Wszystkich płatności dokonuję w dniu otrzymania faktury i jest to też moja druga umowa, którą zawarłem z PLAY w ciągu ostatnich czterech lat. Jeżeli ta sytuacja powtórzy się jeszcze raz, to zgłoszę cały ten PLAY - owski syndrom do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta. Opisana metoda działania tego operatora, jest dla mnie już nawet nie chałturą, czy okłamywaniem STAŁYCH klientów, ale zwykłym bolszewizmem. Słowem, przymuszanie oraz nakazywanie wbrew wcześniej, obopólnie zaakceptowanym oraz pisemnie ustalonym zasadom i regułom postępowania. Mam też pytanie do innych użytkowników. Czy PLAY ma prawo nakładać blokadę na przeglądarkę Internetową ? I jeszcze jedno. Kilka dni wcześniej wykonywano do mnie kilka połączeń z numeru (+48) 790 - 500 - 500. Połączeń nie odbierałem, gdyż jest to dla mnie numer nieznany. Po sprawdzeniu tego numeru w Internecie co się okazało ? Numer ten należy do P4 Sp. z o.o. Teraz nie mogę się doczekać, aż znowu do mnie zadzwonią. W ten weekend miałem wystarczająco dużo motywacji i czasu, aby przygotować sobie odpowiednią wiązankę. W bieżącej umowie z PLAY zaznaczyłem sobie ołówkiem wszystkie punkty, które mam zamiar poruszyć z konsultantem, a jest ich sporo. Zapewniam, że będzie to bardzo długa i rzeczowa rozmowa, bo w umowie również widniej zapis o tym, że po przekroczeniu limitu danych wciąż będę mógł korzystać z sieci, a zamiast tego nałożono blokadę na przeglądarkę.
    ZaletyZasięg
    WadyArt. 286, § 1 Kodeksu karnego
    4 lata
  • ~Ernest_Debeciak_Wawa / 2013-01-03 07:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Złodziej danych bez możliwości reklamowania. Jestem informatykiem. Mam, a raczej miałem bo rezygnuję, wykupioną usługę NOCNY TRANSFER i WYŻSZA PRĘDKOŚĆ. Posiadam rózne modemy od UMTS do HSPA+ z odblokowanym GSM900. Lokalizacja: Warszawa Targówek. Ostatnie doładowanie (2GB) wystarczyło na 4 dni. Play nic sobie z tego nie robi. UPDATE systemu i pobieranie wszystkiego robię nocą bo ... jest niby za free. Na dzień, mam zablokowane nawet dźwięk i animacje ze stron www. Jestem informatykiem od 1987r więc.. znam się jak nikt inny! C++ czytam jak gazetę przy kawie a Play wciska mi kit że... błędy są po mojej stronie! Takiego Firefoxa jestem w stanie sam sobie napisać! Firefox ma blokady na animacje, na dźwięk, na filmy oraz kompresję fotek. Według wyliczeń - startowa strona wp.pl ma u Mnie 8kB. Niestety, im częściej doładowywałem konto w Play tym częście doładowywać je musiałem! Ostatnie starczyło na 4 dni! Niestety! Sam nie wiem jak to możliwe. Kolejna rzecz... Play zaczyna odliczanie z Transferu już o godz. 8:20, 8:30, 8:40 jak mu się chce choć niny jest NOCNY TRANSFER do godz. 9 więc uważajcie! Reklamacja to słowo obce dla Paly a UKE twierdzi że to najlepiej działająca (czyt. w łapę dająca) sieć w kraju. HSPA+ i HSPA to mity! Modem pomimo dobrego zasięgu ciągle powraca do UMTS (WCDMA) po choć by 2,3 sek bezczynności. Transfer średni za dnia muszę pochwalić. Z usługą WYŻSZA PRĘDKOŚĆ średnio jest od 3.5 do 4.5 MBps! Nocą czasami wyrwie do 5.5... lecz nigdy nie ma mniej jak 2.5MBps nawet w szczycie. Modem Huawei E3131 w klasie 14 z odblokowanym GSM900 z anteną zewnętrzną. Poziom sygnału <51dBm czyli super. Prócz rozliczeń nie mam do czego się przyczepić, lecz... nie mam zamiaru dorabiać IDIOTÓW bo... doładowuję konto za 30zł raz w tygodniu! Reklamowałem to dziadostwo lecz... nic to nie daje. Zawsze jestem winny tylko Ja...
    ZaletySuper szybkość... Nawet do 5.5MBps!!!
    WadyGiną KB i MB z konta! Nagminnie giną MB!!! Zniknęło mi 1.5GB w czasie 3dni!! Śmiechu warte!
    dwa lata, Play OnLine na kartę, taryfa 30zł
  • ~gregor / 2014-10-09 11:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Play oprócz bardzo marnego zasięgu internetu, posiada również w sprzedaży modem tj. Huawei E3131, grzeje się i rozłącza, wczoraj dostałem na próbę kartę play 2GB, oczywiście po włożeniu do modemu, zero zasięgu nawet z zewnętrzną anteną kierunkową. Totalne dno. Nie polecam tego operatora nikomu jeżeli chodzi o internet.
    Zaletybrak zalet
    Wadytylko
    od wczoraj kupując modem
  • ~Grzegorz / 2023-09-11 16:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet w technologii światłowodowej instalowany za pomocą kabla koncentrycznego,zwykła kablówka
    ZaletyŻadne
    WadySłaby internet
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~ihuohuih / 2018-11-14 15:21
    Ocena: 3.00 / 5
    wcale sie nie dziwie ze przy internecie mobilnym jest brak mozliwosci odstapienia od umowy, przynajmniej na miesiac mogli by dac zeby sprawdzic jak dziala skoro to zalezy od miejscowosci
  • ~Ireneusz Kruszynski / 2016-11-27 18:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Mieszkam w angli i zaplacenie rachunku za internet graniczy z cudem dzwonienie na obsluge klienta nic nie daje pozatym ze wiekrzy rachunek za telefon zeby wejsc na kato trzeba miec polski numer a poco mi polski numer jak mieszkam w uk i chce miec tylko internet jak przyjade do polski zreszta za rozmowe z jednym konsultantem a potym z drugim zaplacilem wiecej niz ten abonament karta jak w wiekszosci krajow EU w ktorych zalatwia sie podajac numer karty i jeszcze dwa pozostale numery jak sort code i cod z odwrotu w polsce nie da rady nie mozna zaplacic przez telefon internet super ale platnosci i rejestracja konta na numer ktory sie uzywa za granica niemozliwa jedynie przelew z konta ale to tez strach widzac jak wyglada zaplata za granica dla klientow play
  • ~Jacco36 / 2022-03-12 13:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Ostaszewo. Pomorskie oglądam Vectre a jak wiadomo vectra jest w sieci Play ja nie narzekam mam internet bez limitu danych +100 GB szybkiego internetu a mieszkam w dużej miejscowości i na szczęście jest u nas nadajnik tylko Play, Orange i Plus zrezygnowało nie wiem czy czasami też T-mobile jest, owszem jak się kończy te 100GB szybkiego internetu to Vectra już tak nie działa ale YouTube odbiera na mniejszej prędkości więc moja ocena jest dobra.
    ZaletyDobre
    WadySrednie
    MiejscowośćOstaszewo
  • ~jano / 2011-12-10 15:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Prawie miesiąc temu skusiłem się na promocyjny zestaw PLayOnline na kartę (bo korzystam dorywczo z neta) z modemem Huawei e173u-2 i zestawem startowym za 129zł. Wcześniej pożyczyłem od znajomego modem i wypróbowałem u siebie. Parametry były ok, więc zamówiłem. Przesyłka przyszła po tygodniu i co najważniejsze- z używanym i BRUDNYM modemem !!!! Była oryginalnie rozpakowana w folię Play, więc cokolwiek miało by się stać z nim (podmiana), stało się w PLayu. Już po rozpakowaniu pudełko modemu sprawiało wrażenie starego i zakurzonego. Od razu podniosło mi się ciśnienie, jak zobaczyłem że jest ze starszej wersji E173. Miałem dostać nowszą wersję E173u-2 . Plomba zabezpieczająca wieczko była przerwana. Po wyciągnięciu modemu okazało się że że obudowa jest brudna jakby przez rok ktoś nosił go w kieszeni spodni!!!! Na obudowie modemu, także był numer starej wersji E173. Ponieważ miałem już doświadczenie z pleyem i ich pogardliwym dla klienta zachowaniem, próbowałem sie dodzwonić do Obsługi klienta , ale mnie od razu zbyli mówiąc że jedynie droga mailową takie sprawy. Postanowiłem go uruchomić i napisać email. Po zdjęciu obudowy okazało się że w środku jest nadrukowany numer modelu E173u-2, czyli z jakiegoś powodu musieli mu założyć obudowę z innego, starszej wersji. W "Promocji" mają jakieś SKŁADAKI UŻYWEK O CZYM NIE PISZA W ŻADNYM MIEJSCU NA STRONIE PRZEDSTAWIAJĄCEJ PROMOCJĘ , ANI W REGULAMINIE PROMOCJI !!! A co z odpowiedzią na email ze skargą , w którym posłałem im nawet zdjęcia brudnego modemu? Minął miesiąc i cisza, nabrali wody w usta i nawet "przepraszamy" sie nie doczekałem. napisałem im , że jeśli nawet wciskają w promocji używane modemy, to chodziarz zadali by sobie trud wyczyszczenia obudowy. Totalne zakpienie z ludzi. TAKI JEST PLAY !!!
    ZaletyŻe w ogóle działa.
    WadyPogarda dla klientów i tak ustawiony system obsługi by łatwo można było się odciąć od skarg, bo komu się chce zgłaszać do rzecznika praw klienta.
    1 mc. 129zł
  • ~karol / 2016-08-03 05:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Jezeli Play to tylko na karte. Z takimi klientami sie licza. Jak ktos wezmie abo to zostanie olany przez nich czego skutkiem byly moje boje z ta siecia w UKE. Sam net smiga u mnie dobrze, do 40Mbit w LTE, wiec zle nie jest.
  • ~Keep / 2022-06-27 10:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam, internet albo ma 30 mb albo nic , ma potężne wahania , myślałem że jak Mienie z neostrady która u mnie chodzi max 3,5 mb to będzie super , ale teraz nawet zoom nie da się zrobić. Porażka. Nie polecam nie kupujcie mobilnego czy stacjonarnego internetu w play , będę teraz testował orange
    ZaletyTanio
    WadyNiestabilność albo bardzo dobrze albo wogolu
    MiejscowośćGrodzisk Mazowiecki
  • ~krycho / 2010-04-11 20:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Po przetrwaniu dwóch lat w iPlusie pełen nadzieji na lepszą jakość zakupiłem Play Online. Okazuje się, że również tutaj sygnał jest niestabilny. Są dni z mocnym sygnałem, ale są także z bardzo słabym (ok.15%). Najgorsze w tym są chwilowe przerwy sygnału. Załatwianie spraw bankowych lub ściąganie czegoś ważnego jest wykluczone.
    Internet poważnie można traktować wyłącznie z kabla, a radiowy jako drugi do zabawy.
    W uzupełnieniu: mieszkam w centrum dużego miasta, BOK uznał reklamację, jakiś czas było lepiej z sygnałem a potem wróciło po staremu. Czytelniku sam wyciągnij wnioski.
    ZaletyWygoda korzytania z internetu "pre paid"
    WadyNiestabilny sygnał
    12 miesięcy
  • ~Krzak / 2016-11-04 23:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Oszuści LTE bez limitu w Play to oszustwo bo to 10 GB tylko potem spada prędkość do 1MB podczas zawierania umowy nikt o tym nie wspominał a na dodatek nie można dokupić żadnych pakietów żenada wole karte niż abonament
  • ~Krzysztof / 2016-05-24 19:05
    Ocena: 3.00 / 5
    nie polecam nikomu tą sieć pleya najważniejsze podpisałeś umowę mają cie w D możesz składać reklamacje nie ma takiej opcji ich wina ale nie przyznają się do winy płać i koniec obsługa klienta ma cię gdzieś nie polecam oszuści
  • ~Marek / 2015-11-24 12:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Dno i beznadzieja !!! Internet w ofercie dla firm działał przez kilka miesięcy. Teraz nie działa wcale albo działa przez kilka minut. Reklamacje składałem juz wielokrotnie i na tym koniec bo dalej nie działa. Sprawa ciągnie się już prawie dwa miesiące.
    ZaletyBrak
    WadyNie rozpatrują reklamacji. Zła jakość usług lub brak usługi.
    7 miesięcy, abonament za 99zl netto
  • ~Miamore / 2019-09-30 22:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Korzystam z pakietu 10 gb
    na kartę .W centrum dużej miejscowości nie da się
    przeglądać internetu mimo pełnego
    zaresu sygnału.W speedtestach
    bylo nawet - 1 bajtów,,,?
    ZaletyCena?
    WadyPrędkość internetu.
    MiejscowośćSkawina
  • ~nick / 2016-10-11 19:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Rano śmiga super do 3Mb/s a po godzinie 16 do północy nie da się nawet stron przeglądać nie mówiąc o grach czy filmach. Beznadzieja
  • ~Niezbyt zadowolony. / 2012-01-09 20:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam.
    Od miesiaca jestem uzytkownikiem uslugi Play Online na jakims ich niby najlepszym modemie,
    do 2 mb. Nie znam sie specjalnie na tych sprawach ale tak zachwalali w salonie, ze to niby 2 mb, ze zawsze dziala, sprawdzili w moim regionie zasieg i co? Perfect! No wiec kupilem (wcisneli mi niewiadomo po co jakis pakiet smsow za 40 zl prawie mimo, ze ani slowa nie bylo o tym, no ale podpisane - moje). Odpalam sobie ten net, chwila pracy na googlu - drrryn - limit wyczerpany (10 giga). Byl 7, 10 byl okres rozliczeniowy, dzwonie. Mowia mi, ze to 10 bedzie dopiero od dziesiatego ale moga mi za darmo na te 3 dni wlaczyc usluge jakas (zaplacilem za nia 40 zl jak okazalo sie krotko po 10 kiedy przyszla 1
    faktura - wtf? kilka dni uzytkowania netu i faktura na 140zl!!!!! :D) ze niby wyzeruje sie dziesiatego i bede mial swoje 10 giga, a net przez 3 dni bedzie dzialal i nic nie bede placil. Swietnie! Biore! Dzieki! (dlatego 5 za obsluge klienta, skoro potrafia wyru... takiego cwaniaka jak ja i to z usmiechem na ustach to musza byc naprawde dobrzy). No ale odpalam w koncu ten net, usluga podlaczona, dziala. Muli to, muli tamto. Cmd/ping onet.pl -t i ZGROZOOOO. 300, 400, 1078 (zapamietalem te liczbe), 300, 400, i tak w przedziale 100-700 ze skokami w gore. No coz, 7 sekund opoznienia - nie mozna nawet pomazyc zeby w cos pograc chociaz Pani w salonie taaaaaak zachwalala - mozna ogladac filmy, grac, "Dzialac w swiecie". Cytat, powaga, dzialac w swiecie, ostre co? ;) No to dzwonie ponownie, znow piateczka za obsluge klienta, bo rozmawiajac z kobieta czulem sie jakby ktos mi robil loda, milo, przyjemnie, z satysfakcjonujacym finalem PRAWIE. Ladnie przeprosila za kobiete w salonie ale stwierdzila, ze oni nie gwarantuja 2mb, tylko transfer do 2mb. W rzeczywistosci cos kolo 1mb u mnie mimo swietnego zasiegu itd itd. Powiedziala tez, ze naprawde rzadko zdaza sie zeby transfer byl pelen i UWAGA, zalezy to tez od tego ile osob na raz korzysta w moim rejonie z playa. Niby maja nadajniki z kilku innych stacji, a tu prosze, klops. I tak bieda. Pozostaje mi wiec meczyc sie z tym badziewiem do czasu wygasniecia umowy, bo bylem zbyt glupi zeby poczytac najpierw opinie w internecie zanim wzialem ten szajs. NIE POLECAM. Nawet jezeli to jedna z najlepszych telefonii komorkowych w Polsce (telefony u nich sobie cenie, prowadze firme, mam 2, nigdy nie bylo problemu) to jednak z internetem syf i nedza! Nie dajcie sie zrobic w konia!
    ZaletyBrak :D
    WadyZa duzo zeby pisac.
    Prawie 2 miesiace, za zlotowke ale przez klamstwa i sciemniactwo place prawie 150 zl miesiecznie.
  • ~oizo / 2009-04-01 22:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Korzystam z Play jakoś od 1,5 tygodnia w systemie Pre-Paid, ale tylko gdy jestem poza miejscem zamieszkania. Myślę, że to jeszcze za krótko aby jednoznacznie stwierdzić na jakim poziomie jest świadczona usługa play, jednak na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że:

    - w większości przypadków net chodzi w okolicach tego 1Mb/s. Chyba raz mi się zdarzyło aby to 1Mb/s osiągnął.

    - modem Huawei E220 często traci połączenie. Odbywa się to w dość dziwny sposób. Otóż połączenie niby jest, ale ani nie pobiera ani nie wysyła. Nie wiem jak z innymi urządzeniami ale słyszałem że problemy są podobne. Modemu nie kupiłem w Play. Jest po ściągniętym simlocku nałożonym przez 3-Network (Szkocja).

    - nie zwracam uwagi w jakich godzinach itp., ale od wczoraj transfery momentami miewam po 8kb/s! (wstydź się PLAYu!) a bywa że mniej. W tej chwili np. działa świetnie. W tym celu musiałem 3x odłączać od USB modem i podpinać ponownie. W chwili połączenia z internetem dioda sygnalizująca świeci się na błękitny kolor. W chwili gdy połączenia nie ma miga na zielono lub błękitno. Zauważyłem że jak transfer spada niemal do zera lub całkowicie to dioda modemu przygasa i świeci się na niebiesko. Podczas pracy cały modem jest ciepły.

    - o dostępie do internetu w trakcie podróży (samochód, autobus, pociąg) można sobie pomarzyć z chwilą opuszczenia granic miasta albo i wcześniej.

    - limit danych jest jak dla mnie przystępny. Nie polecam aktywnym użytkownikom P2P wyboru Play Online bo wykorzystają limit w pierwszych dniach. Jednak do przeglądania stron internetowych i ściąganiu nie za wielkich plików nadaje się idealnie.

    - odmienny system rozliczoniowy: "połączenia" wychodzące ważne 14/28/56 dni
    Zaletycena, dostęp w różnych miejscach (ale nie w trakcie podróży), akceptowalna prędkość, akceptowalne limity (nie dla P2P), system pre-paid dzięki któremu mogę zrezygnować gdy tylko mnie Play zawiedzie
    Wadynie działa w trakcie podróży, ostatnio częściej występujące koszmarnie niskie transfery albo ich zupełny brak, "zawieszanie się modemu", brak w ofercie modemu na PCMCIA Express Card + antena zewnętrzna,
    ok 11 dni, 19zł starter (14dni 1GB)
  • ~ojciec / 2018-04-13 10:20
    Ocena: 3.00 / 5
    nie można dać oceny tak kiepski ,poziom sygnału góra 38%
    MiejscowośćSerock
  • ~ona / 2011-04-28 21:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Podpisałam umowę 4 kwietnia i już mam problem. Okres rozliczeniowy miałam od 4 do 19 kwietnia - środki pieniężne w ramach złotówek w abonamencie do 19 kwietnia-19 zł- no ok. Ale od 19 kwietnia do 19 maja- 45 zł. A przecież przenosiłam numer i przez pierwsze 3 miesiace powinnam płacić tylko 19 zl. Poszłam do salonu, Pani w szoku, przejrzała umowę i stwierdziła, że coś jest nie tak... i zacznie się droga przez mękę... Są mili tylko przy podpisywaniu umowy...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2096
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4812
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4025
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3113
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2666
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319