strona 112 z 113
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »
-
oriental_chicken / 2010-03-31 16:38
z obsluga klienta chyba jest podobnie u wiekszosci operatorow, jak by nie bylo rozni ludzie tam pracuja, mozna trafic na kulturalna I rzeczowa osobe I takich co nie maja o niczym pojecia. Jesli chodzi o zasieg Playa to chyba wszytsko zalezy od tego w jakies miejscowosci sie meiszka. Jakby nie bylo to net mobilny I nie wszedzie jest zasieg:/ . Po za tym chyba ok, mogliby tylko zejsc z cen, biorac pod uwage predkosci ,ktore oferuja to wydaje mi sie ze wychodzi dosc drogo. Limity maja spore, bo chyba ciezko przekroczyc 10 Gb , choc to tez pewnie kwestia indywidualna. Predkosci maja niestety slabe, bo najwieksza to ok 1mb/s. W tej cenie mozna wziac stacjonarny net z predkoscia 6 mb- chcoaizby neostrade (ok.70 zl) I nie trzeba pilnowac limitow etc. -
-
slawomir / 2013-01-28 18:36
PLAY oszuści, UWAGA na PLAY - zawarcie umowy przez telefon lub internet. Przestrzegam wszystkich ZaletyoszuściWadyoszuściotrzymałem nowy USZKODZONY. OSZUSCI!!!!!!!!!!!!!!!!! -
starlet1 / 2010-05-08 01:15
Czy komuś modem Playa rozwalił system? Miałam internet tylko 2 dni, potem przez 6 go nie było, znów był 2 dni, teraz nie ma go już dni 10. Rozmowa z infolinią to jak rozmowa gęsi z prosięciem. Modem działa na innym kompie, w zaprzyjaźnionym serwisie komputerowym powiedziano mi, ze to już nie pierwszy przypadek rozwalenia systemu w komputerze przez modemy Playa. ZaletyBrakWadyNie mam internetu, prawdopodobnie modem uszkodził mi system w komputerze.Umowa od 3 tygodni, ale internet był 4 dni, na dwie raty.
strona 112 z 113
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »