Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2245 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Margaret / 2016-09-09 23:13
    Jestem klientem Play,od 2lat.28sierpnia kończyła mi się umowa.Na początku sierpnia zadzwonił do mnie konsultant z ofertą przedłużenia umowy i oferował mi telefon Samsung Galaxy J3 za 19złotych,,minuty do playa i smsy do wszystkich sieci bez limitu,200minut do innych sieci i 2GB Internetu.Jest to Mix za 50złotych.Umowa i telefon miał być dostarczony 24 sierpnia 2016 roku przez kuriera firmy DHL.Niestety ani umowa i telefon nie zostały dostarczone w tym dniu.Dnia 29.08.16 zadzwonił ten sam konsultant Biura Obsługi Klienta i przepraszał mnie,po napisaniu przeze mnie reklamacji,że nie wprowadził tej umowy do systemu.Prosił,aby poczekać jeszcze 3 dni i aneks do umowy i telefon zostanie dostarczony.Dnia 30 sierpnia doładowałam telefon kwotą50złotych a za 3dni okazało się,że moje konto jest puste,mam 0 złotych.a za chwilę przyszedł sms ,ży mam doładować konto aby móc rozmawiać.Na dzień dzisiejszy nie mam umowy i obiecanego telefonu.Zablokowano mi konto abonenckie na Play 24.I brak reakcji na moją reklamację..dlatego rezygnuję z Play,bo to firma,która dla mnie jest niewiarygodna i nie zależy jej na klientach
    Zaletynie widzę
    WadyOszukiwanie klientów
    36 m-cy
  • ~mario / 2013-06-07 20:54
    Jedna wielka żenada jedno co mają dobre to reklamy i bajer się kończy naciągacze i złodzieje internet do du..y zasięg także a nie wspomnę o niedouczonych konsultantach co innego obiecują a za co innego trzeba płacić i to krocie. uciekajcie jak najdalej od tej lichwiarskiej firmy.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie jakie mogą dotyczyć
    6 lat
  • ~Marlena / 2015-11-07 14:43
    Odkąd mam play ten sam sms przychodzi po 10 razy, to już się stało bardzo uciążliwe.
    abonament od prawie roku
  • ~marysia / 2016-04-14 14:08
    play to najgorsza siec jaką kiedykolwiek miałam, tragedia!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~matta / 2014-11-24 22:59
    Żenada jak to jest firma która opłaca reklamy celebryta widocznie kase piora a nie potrafia wymienic telefon na nowy ! miesiac temu zostałem oszukany w szczecinie w punkcie pley ul boh warszawy podpisałem umowe rodzinna z jednym aparatem htc ktory okazał sie uszkodzony od nowosci nie zostal mi on wymieniony tylko został wyslany do reklamacji bo nie mozna wymienic było na nowy wiec kupiłem uszkodzony aparat htc jako nowy do tej pory nie dostałem ani nowego aparatu ani naprawionego od 29.10 2014 do dzis 24.11.2014 wiec jest to firma oszustow i naciagaczy a nie powazna firma szanujaca kiljeta !
    Zaletykłamia jak z nut !!!
    Wadybrak zalet
    od nowosci złom
  • ~Mika / 2016-04-02 18:04
    Płacą dużą kase celebrytą za występ w reklamach a klijęta mają w dupie.Jeszcze dwa miesiące i nie chcę mieć z tym operatorem nic wspólnego.
    ZaletyBRAK
    WadyTYLKO WADY
  • ~misiek8103 / 2013-07-21 19:52
    Najlepszy internet dostępny na Polskim rynku, oszałamiająca prędkość, nigdy nie zrywa połączenia, bezkonkurencyjne ceny, anielska uczciwość salonów sprzedaży i w ogóle można orgazmu dostać. Malutkim problemem może być fakt że internet w Play to wypociny sprzedawcy z warzywniaka który myśli że na nowo wynalazł koło i jeszcze rżnie nas w dupę. Nie wiem jak mogłem tak się wpieprzyć. Wiem jedno "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma". Pozdro.
  • ~mleczek / 2010-05-04 19:28
    A ja playa używam od ponad roku, nie wiem jak jest w tej chwili ale kiedy zawierałem umowę była to najlepsza oferta na rynku. Zasięg mam, co do prędkości to owszem z tą jest różnie ale da się przeżyć.
    W tej chwili mam limit 10 GB i nie wiem jak innym ale mnie wystarcza, choć sam używam netu do przeglądania stron i robienia przelewów, moje dzieci głównie do grania.
    ZaletyBez kabla i nie TP S.A. :)
    Wadyczasem muli
  • ~mp / 2015-12-07 14:40
    6 telefonów wykonanych do play w sprawie połączenia numerów, 3 osoby z play to zalatwiały - żadna nie potrafiła efektywnie rozwiązać sytuacji, od 1,5 mies nic sie nie zmieniło. od 2 tygodni (4 tel z mojej strony) proszę o kontakt działu reklamacji - nadal nikt nie oddzwonil. oczywiscie do działu reklamacji nikt nas nie przelaczy.
  • ~mwenezi / 2010-03-04 10:23
    Kupiłam ostatnio usługę play online na kartę, którą doładowuję wedle własnych potrzeb. Musze przyznac, zę jestem mile zaskoczona, u mnie działa bardzo szybko, bez problemu obsługuję pocztę, gg, Skype oraz gry internetowe online ;) Mieszkam prawie poza granicami miasta, także spodziewałam się czegoś gorszego. Miałam kiedyś Orange i w porównaniu do Orange Play jest rewelacją...
  • ~Nabity w butelkę / 2016-02-16 19:32
    Odradzam stanowczo zawieranie umowy z Play na nielimitowany internet, gdyż reklama i pracownicy Play w ofercie kłamią i nie informują, że np. po 10 GB internet zwolni z 2 MBps na 0,1 MBps - takie zwolnienie nie można nazwać nielimitowanym.
    Komisja etyki reklamy wydała w tamtym roku uchwałę, która załączam poniżej:
    O 104/15 2015 11 sierpnia 2015
    internet telekomunikacja
    Uchwała Nr ZO 104/15
    z dnia 29 lipca 2015 roku
    Zespołu Orzekającego
    w sprawie sygn. Akt:
    K/62/15

    1. Zespół Orzekający Komisji Etyki Reklamy, działającej przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, w składzie:

    1) Andrzej Garapich – przewodniczący,
    2) Małgorzata Augustyniak – członek,
    3) Beata Ptaszyńska-Jedynak – członek,

    na posiedzeniu w dniu 29 lipca 2015 roku, po rozpatrzeniu skargi o sygnaturze akt K/62/15 złożonej, na podstawie pkt. 7 Regulaminu Rozpatrywania Skarg, przez konsumenta (bliższe dane w aktach sprawy), (dalej: Skarżący), przeciwko reklamie internetowej firmy P4 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (dalej: Skarżony)

    postanawia uznać, że reklama narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy.

    2. Zespół Orzekający ustalił, co następuje:

    Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga o sygn. K/62/15
    Przedmiotem skargi była reklama internetowa usługi dostępu do internetu.

    Skarżący w prawidłowo złożonej skardze podniósł, iż:
    „produkt: LTE BEZ LIMITU
    opis reklamy: reklamy firmy play reklamują usługę internetu w technologii LTE, treść reklamy brzmi LTE BEZ LIMITU
    Treść skargi: reklama rażąco wprowadza w błąd, ja znam się na internecie, pakietach itp, i do głowy by mi nie przyszło że skoro sprzedają coś w pakiecie 30GB co widać na załączniku, w cenie X, a następnie coś BEZ LIMITU w cenie X+ gdzie faktycznie po wczytaniu się w regulamin limit wynosi 100GB jest śmieszne, to jest raptem 70GB więcej a nazywa się BEZ LIMITU, za przeproszeniem kupując ten pakiet zrobiłem się w przysłowiowego ch, domyślałem się że jakiś tam limit będzie, ale że ustawiony na żenującym poziomie 100GB? gdzie głośno wszędzie krzyczą BEZ LIMITU jest niepoważne, wcześniej limit był ustawiony na 200GB mam to w wydrukowanym regulaminie z czasu podpisania umowy, w tej chwili jest wprowadzony po cichu nowy regulamin gdzie jest to 100GB, gdybym nie wydrukował tego regulaminu w tej chwili nie jestem w stanie doprosić się od sieci play jego kopii z datą podpisania umowy, proponują mi tylko ten aktualny". - pisownia oryginalna

    W czasie posiedzenia skargę przedstawiał i popierał arbiter-referent.
    Arbiter-referent wniósł o uznanie reklamy za sprzeczną z art. 8 Kodeksu Etyki Reklamy w myśl którego „reklama nie może nadużywać zaufania odbiorcy, ani też wykorzystywać jego braku doświadczenia lub wiedzy.".
    Ponadto zarzucił niezgodność reklamy z art. 10 ust. 1 a) Kodeksu Etyki Reklamy, w myśl którego „reklamy nie mogą wprowadzać w błąd jej odbiorców, w szczególności w odniesieniu do:
    a) istotnych cech, w tym właściwości, składu, metody, daty produkcji, przydatności, ilości, pochodzenia (w tym geograficznego) reklamowanego produktu;".

    Skarżony uczestniczył w posiedzeniu. Skarżony złożył pisemną odpowiedź na skargę o następującej treści:
    „Działając w imieniu spółki pod firmą P4 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (zwanej też dalej „P4" lub „Spółką"), na podstawie załączonego pełnomocnictwa, w związku z treścią pisma z dnia 25 czerwca 2015 r., wnoszę o:
    oddalenie skargi z uwagi na brak naruszenia Kodeksu Etyki Reklamy.
    a także
    przeprowadzenie dowodu z przesłuchania w charakterze świadka p. Renaty Bocheńskiej (wezwanie na adres Spółki) na okoliczności wskazane w pozwie, w tym treści ofert P4 i zasad ich funkcjonowania;
    niewyznaczanie terminu posiedzenia w dniach 3-7 oraz 13-15 sierpnia z uwagi na urlop pełnomocnika.

    UZASADNIENIE
    Reklama Spółki jest prawdziwa - abonent ma możliwość nielimitowanego korzystania z transmisji danych. Skarżący pomija istotne okoliczności stanu faktycznego, które zostaną przedstawione poniżej.
    Opisywane przez konsumenta „pakiety danych" 100 GB (obowiązujący w ofertach internetowych) oraz 200 GB (obowiązujący w ofertach głosowych) nie są pakietami, po wykorzystaniu których korzystanie z Internetu jest niemożliwe (lub też możliwe z symboliczną prędkością).
    Zasady rozliczania internetu opisuje poniższy fragment Regulaminu Oferty Promocyjnej Formuła Unlimited 250 MB:
    Operator dokłada wszelkich możliwych starań w celu zapewnienia jak najlepszej jakości połączenia transmisji danych dla klientów P4. Przez jakość rozumie się tu stabilność połączenia z siecią, prędkość transmisji wysyłania i pobierania danych. W ramach usługi „Nielimitowany Internet LTE przez 6 miesięcy", w danym Okresie Rozliczeniowym Operator zastrzega sobie prawo do obniżenia prędkości transmisji danych danemu Abonentowi po przekroczeniu przez niego 200 GB transmisji danych w technologii LTE. W takim przypadku do końca Okresu Rozliczeniowego Abonent będzie miał możliwość pobierania i wysyłania danych w technologii LTE z największą prędkością, jaka jest możliwa do osiągnięcia w danych warunkach technicznych, jednakże nie większą niż 2Mb/s (górna granica prędkości) w przypadku danych pobieranych, oraz nie więcej niż 384 kbit/s (górna granica prędkości) w przypadku danych wysyłanych, pod warunkiem, że nie spadła prędkość transmisji danych w związku z wykorzystaniem limitu transmisji danych z pakietu Smartfon 250 MB przyznanego w ramach danego Abonamentu. Zastrzeżenie to dotyczy sytuacji, w której wyjątkowo intensywne korzystanie z transmisji danych w godzinach największego obciążenia sieci może w istotny sposób wpływać na pogorszenie jakości połączeń transmisji danych dla pozostałych użytkowników sieci.
    Z treści skargi wynika, że w ofercie skarżącego limit wynosi 200 GB, stąd też zakładamy, że skorzystał z oferty głosowej (oferta dedykowana dla telefonów komórkowych, korzystanie z Internetu odbywa się z wykorzystaniem smartfonu).
    Załączona do skargi reklama dotyczy oferty Internetu mobilnego (z której, jak się wydaje, nie korzysta skarżący) - jej zasady opisuje (analogicznie) poniższy fragment Regulaminu Oferty Promocyjnej „Formuła 4GLTE Unlimited przy sprzedaży na odległość":
    Operator zastrzega sobie prawo do obniżenia prędkości transmisji danych danemu Abonentowi po przekroczeniu przez niego 100 GB w danym Okresie Rozliczeniowym w ramach usługi „Internet bez limitu". W takim przypadku do końca Okresu Rozliczeniowego Abonent będzie miał możliwość pobierania i wysyłania danych z największą prędkością, jaka jest możliwa do osiągnięcia w danych warunkach technicznych w technologii HSPA+ i LTE, jednakże nie większą niż 2 Mb/s (górna granica prędkości) w przypadku danych pobieranych, oraz nie więcej niż 384 kb/s (górna granica prędkości) w przypadku danych wysyłanych. Zastrzeżenie to dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wyjątkowo intensywne korzystanie z transmisji danych w godzinach największego obciążenia sieci może w istotny sposób wpływać na pogorszenie jakości połączeń transmisji danych dla pozostałych użytkowników sieci.
    Z powyższego wynika, że P4 nie ogranicza (imitu danych możliwych do wykorzystania w ramach oferty. Wskazane wielkości 200 GB /100 GB wyznaczają jedynie próg bezpieczeństwa, po przekroczeniu którego prędkość transmisji danych może zostać ograniczona - lecz nie musi. Podkreślenia wymaga fakt, że nie jest to działanie automatyczne - P4 podejmuje je tylko w przypadku, gdy jest to niezbędne do prawidłowego funkcjonowania sieci. Ewentualne ograniczenie prędkości utrzymywane jest tylko do końca okresu rozliczeniowego.
    Co istotne - ograniczona prędkość Internetu wynosi do 2 Mb/s. Nie wpływa zatem w istotny sposób na możliwość korzystania z Internetu mobilnego, ponieważ prędkość pobierana wynosząca do 2 Mb/s jest prędkością wysoką (wielu klientów P4 nadal korzysta z ofert internetu mobilnego, w których maksymalna prędkość wynosi właśnie 2 Mb/s, a nawet 1 Mb/s). Taka prędkość zapewnia swobodne korzystanie praktycznie ze wszystkich funkcjonalności Internetu.
    Skarżący w dość emocjonalnej, napisanej niewybrednym językiem skardze, pominął powyższe okoliczności. Z jego skargi nie wynika również, aby odniósł jakiekolwiek negatywne konsekwencje krytykowanych zapisów umownych. Wydaje się to mało prawdopodobne, jako że ograniczenie prędkości znajduje zastosowanie wyłącznie w
    jednostkowych przypadkach. Zdecydowana większość abonentów Spółki nie zbliża się nawet do limitu 200 GB - liczba, osób, które przekraczają ten limit i wobec których zastosowano ograniczenie prędkości, wynosi zaledwie kilka setnych procenta.
    Mając na uwadze, że limit prędkości został ustawiony na bardzo wysokim poziomie, a sankcje przewidziane regulaminem nie są stosowane automatycznie i nie wpływają istotnie na możliwość korzystania z Internetu, Spółka uznała za wystarczające opisanie tych ograniczeń w regulaminie. Regulamin opisujący powyższy mechanizm był zamieszczony na stronie internetowej załączonej przez skarżącego (zrzut z ekranu stanowi załącznik nr 4 do pisma), zresztą - jak wskazuje sam skarżący - został mu doręczony przy podpisaniu umowy.
    Zapis regulaminowy stanowi typowe postanowienie z gatunku fair usage policy, które ma na celu zapobieżenie sytuacjom, w których bardzo aktywne korzystanie z sieci przez niektórych abonentów może powodować jej obciążenie, a w rezultacie utrudniać korzystanie z usług innym abonentom. Internet mobilny w nierozerwalny sposób wiąże się z ograniczeniami przepustowości łącza i duża liczba przesyłanych danych przekłada się na możliwości techniczne zapewnienia abonentom określonej jakości transmisji danych.
    Na koniec wskazać należy, że abonent całkowicie bezzasadnie zarzuca P4 zmianę warunków świadczenia usług poprzez „wprowadzenie po cichu" regulaminu z „limitem" 100 GB. W pierwszej kolejności wskazujemy, że limit 200 GB obowiązywał wyłącznie w ofertach głosowych i najprawdopodobniej taką właśnie ofertę ma skarżący - tymczasem jego skarga dotyczy strony internetowej zawierającej informacje o ofercie internetowej. Po drugie - strona internetowa operatora zawsze zawiera informacje o jego aktualnej ofercie i nie zawsze będą one zgodne z warunkami umowy zawartej w przeszłości przez abonenta. Nie oznacza to jednak zmiany warunków tej umowy - lecz jedynie wprowadzenia do obrotu nowej oferty, skierowanej do nowych klientów.
    Z uwagi na powyższe, wnoszę jak na wstępie."- pisownia oryginalna

    3. Zespół Orzekający zważył co następuje:

    Zespół Orzekający dopatrzył się w przedmiotowej reklamie naruszenia norm Kodeksu Etyki Reklamy zarzucanych przez Skarżącego.
    Zdaniem Zespołu Orzekającego reklama zawierając hasło INTERNET BEZ LIMITU może wprowadzać konsumentów w błąd co do właściwości reklamowanego produktu oraz nadużywać zaufania odbiorców i wykorzystywać ich brak doświadczenia lub wiedzy.
    Zespół Orzekający wyraził opinię, iż nawet jeśli limitowanie korzystania z transmisji danych dotyczy tylko niewielkiej grupy abonentów, którzy przekroczyli limit 100GB/200GB i wobec których zastosowano ograniczenie prędkości – to nie jest uzasadnione posługiwanie się hasłem INTERNET BEZ LIMITU.

    W związku z powyższym, na podstawie pkt 37 ust. 1) lit c) Regulaminu Rozpatrywania Skarg Zespół Orzekający orzekł jak w pkt 1 uchwały.

    Zgodnie z pkt. 50 Regulaminu Rozpatrywania Skarg z dnia 4 listopada 2014 r., Stronom przysługuje prawo do odwołania się od uchwały Zespołu Orzekającego w terminie 10 dni od daty doręczenia uchwały. Podstawę odwołania mogą stanowić wyłącznie nowe fakty i dowody, nieznane zainteresowanej stronie w dacie podjęcia przez Zespół Orzekający uchwały.
    A więc nabity w butelkę - unikajcie play. Zawarłem umowę i muszę cierpieć. Chociaż wprowadzenie w błąd w celu uzyskania zysku to przestępstwo.
    od grudnia 2015 abonament 39,99 nielimitowane rozmowy, sms-y, mms-y do wszystkich sieci plus 6 m-cy nielimitowanego internetu a potem 4GB
  • ~nicola / 2013-04-16 13:09
    Miałam umowę na abonament (nie najniższy ) przez 2 lata, przez rok usługi nie działały
    (zrywane połączenia, osoba mnie nie słyszała i odwrotnie), zgłaszałam 100 razy ciągle obiecywali że będzie ok

    Wiadomości premium, naliczany internet,który był wyłączony

    Nie przekraczałam limitu minut a zawsze miałam naliczane kwoty poza abonamentem

    Kiedy zgłaszałam w salonie co się dzieje ponad rok temu i ze to jest bez sensu bo po co mi takie usługi skoro nie mogę korzystać i muszę u konkurencji korzystać i płacić za 2 telefony. to miła pani powiedziała ze można rozwiązać umowę, pytałam ja wyraźnie czy bez żadnych opłat a ona ze tak bez opłat (trochę mnie zdziwiło, bo wcześniej miałam na kartę i przy wcześniejszym zakończeniu umowy były kary)
    Doszło do rozwiązania umowy ja zadowolona że koniec z dziadami, a tu po jakimś czasie pismo od nich ze ok kończymy ale proszę o wniesienie opłaty specjalnej. Sobie myślę co jest, idę do salonu a oni ze to kara i aż dostałam piany.
    Policzyłam sobie to tak samo wyszlo gdybym nie rezygnowała i płaciła im co miesiąc, pomyślałam sobie ze na to samo wyjdzie to niech będzie ten tel. to był największy błąd, lepiej gdybym zrezygnowała wtedy
    2 przedostatnie faktury ponad 4 razy wyższe, do każdego rachunku doliczane wiadomości premium, kwoty poza abonamentem


    Znalazłam to forum i widzę że wiele osób ma takie problemy z nimi jak ja.
    Pani w salonie kiedyś zrobiła bardzo zdziwioną minę jak powiedziałam co się dzieje i powiedziała że pierwszy raz się z takim czymś spotyka, nie było takich zgłoszeń.

    Play kradnie, naciąga ludzi w biały dzień
    Ktoś powinien tym się zająć, , zamknąć ten bałagan a kierownictwo za kraty,play powinien zwrócić poszkodowanym pieniądze
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
    za długo i za drogo
  • ~Niezadowolona / 2015-05-08 14:24
    Play ma bardzo zły zasięg. Gdziekolwiek próbuję się dodzwonić włącza się sekretarka. Muszę kilka razy dzwonić aż do skutku by się połączyć jednak też wiele razy podczas rozmowy albo ją nagle urywa albo nic nie słychać. Znowu trzeba się rozłączać i dzwonić od nowa. Wiele pilnych telefonów mi przepadło, ponieważ osoby dzwoniące do mnie nie umiały się dodzwonić. Dopiero po dłuższym czasie przychodzi wiadomość, że ktoś próbował się połączyć. Nie można się połączyć w razie pilnych spraw. Jest to nie tylko irytujące co wkur...Wiadomości również nie dochodzą. Jak tylko skończy mi się umowa rezygnuję z tego gówna i powiem to każdemu niech nigdy nie bierze playa. Jeszcze trochę, a rzekomo reklamowana się firma jako mająca dużo klientów będzie na skraju bankructwa jak wszyscy z niej zrezygnują. I dobrze to oszustwo i taką reklamę im dam gdzie tylko można.
    ZaletyBrak
    WadyNie możliwość użytkowania z telefonu !!!!
    Dwa lata
  • ~Nigdywiecej / 2015-06-27 21:16
    Uważajcie na salon Play w Łodzi na Widzewie w Tesco.Zostałam oszukana przy zawieraniu umowy.Oferowano mi internet mobilny w miejscu zamieszkania i okazano mape z internetem.Okazało sie,ze w realu jestem poza siecią Play.Miałam mieć zasięg w budynku do telewizora z funkcja internetu.Teraz Play mi pisze ,że mogę sobie telewizor przenieśc w inne dowolne miejsce w Polsce gdzie maja zasięg.Nie wiedziałam,że mogę sprawdzic zasięg w umowie próbnej.Sprzedawca celowo tego nie oferował.Ten salon w Łodzi to oszuści.
    Zaletywyjatkowo wredna firma
    Wadyoszukują klientów
    6mcy i w ogóle usługa nie działa,koszt 1500 PLN
  • ~nisss / 2016-04-12 08:14
    Internet "bez limitu" tylko z nazwy. Limit oczywiście jest, po jego przekroczeniu nawet strony internetowe ładują się około minuty. Bardzo często zrywa połączenie, totalna porażka. Brak normalnej obsługi technicznej. NIE POLECAM NIKOMU !!!
    Zaletybrak
    Wadyzabraknie miejsca na wymienienie wszystkich, głównie to jedno wielkie oszustwo - internet bez limitu z limite. Filozofia play
  • ~Nowkaaaa / 2014-03-25 22:37
    Żałuje że dała sie nabrac na tą super beznadziejną ofertę w play. Mam tel na abonament zero darmowych minut chodź miały być a jeżeli bym chciała to wiadomo za wszystko musze płacić. Internet porażka, bo wiecznie mi sie zacina i po raz kolejny wymieniłam modem i kartę sim która i tak nie działa. Plusie wracam do ciebie przepraszam że cię zdradziłam. Nigdy sie już nie nabiorę na jakieś przekręty i tumanów którzy pracują w play bo sami nie wiedzą co oferuje play. Zastanawiam się po co tacy pracownicy skoro mam inny abonament i powinnam mieć sporo darmowych minut, a ich nie dostałam bo jakaś deb...a nie wiedziała że może mi takie coś zaoferować tylko podstawowy pakiet. Ni bierzcie play bo to oszuści i naciagacze. Lepiej Plus albo t-mobile.
    ZaletyBrak i nigdy nie będzie
    WadyBrak zasięgu, duże koszty i niedouczeni pracownicy którzy nie potrafią nic....
    Stanowczo za długo na szczęście kończy mi sie umowa i nie muszę już być z oszustami.
  • ~odradzam / 2016-02-21 00:23
    Odradzam Play.LTL to smiech,reklamacje nic nie daja,w dodatku za rozmowe tel.z konsultantem doliczyli do rachunku ok.20 zl.Obsluga beznadziejna (moim zdaniem sporo zaoszczedzono na szkoleniu )informacje sprzedawcy w punkcie a umowa na papierze nie pokrywaja sie.
    Is tez czekam na wygasniecie umowy i zmiane operators.
  • ~olo / 2013-07-24 07:26
    zasięg kiepski, transfer nocny zaliczany do puli z abonamentu - kompletne nie polecam
    Zaletya są jakieś??
    Wadytransfer nocny to tylko reklama - bynajmniej w godzinach rannych
    12
  • ~optymista krytyczny / 2017-07-15 10:45
    Sprawdzajcie pocztę dokładnie- nie wystarczą odebrane wiadomości ale i oferty. W mojej poczcie faktury Play są widoczne pod plikiem OFERTY - ne pojawiają się w pliku odebrane, to prze przypadek odkryta faktura ,jak zaczęłam ,,grzebać " w poczcie- dlaczego nie otrzymałam faktury w Odebranych po otrzymaniu w Odebranych -braku płatności za fakturę. Mam 3 rutery i 3 nr telefonów i 2 karty - do systemów alarmowych w Play - gdybym dziś zrezygnowała z usług - to płacę 6953,27 zł. Nie wierzcie w reklamy ! to konsorcjum zdzierające forsę. Nie polecam Play - uważajcie na tą firmę- sprawa rozbija się o w cudzysłowie drobnostkę- zamiast pisania z małych liter mojego adresu e-mail - system nie odróżnia małych i dużych liter - stąd przekierowanie faktury do Ofert ,wcześniej tak nie było! Na moją prośbę o wysyłanie faktur na Odebrane Pani z info linii, powiedziała mi,że system nie odróżnia małych i dużych liter- toto lotek ! UWAŻAJCIE -- tu będziecie płacić odsetki za opóźnienia w płatnościach ( niezawinione )
  • ~Oszukana / 2015-08-24 21:48
    Uwaga na salon Play w Lodzi w Tesco na Widzewie.Oszukują przy zawieraniu umowy>Nie informuja o warunkach umowy szczegółowo,np.że nie mozna jej wypowiedzieć jak w przypadku Formula 4G LTE Unlimited Pro,nie maja Regulaminu Swiadczenia Usług Telekomunikayjnych do zapoznania na miejscu,nie oferuja probnego testowania internetu,okłamuja w mapie w sprawie zasięgu. Nie wierzcie w to co mówią.Sprawdzajcie wszystkie informacje sami.Poinformowali mnie,ze zasięg jest w interesującym mnie miejscu.Był ale na zewnatrz budynkow.Z umowy nie mogłam zrezygnować.OSZUSCI DO KWADRATU.Poza tym Baardzo słaby internet,duzo gorszy niz w Orange.
    Sprzedawcy w PLay generalnie okłamują klientówco do warunkow umowy.
    Zaletynie ma
    Wadyniezgodność umowy z ofertąz salonu/ustną/
    nie ma znaczenia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4704
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3967
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3037
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2623
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1298