Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2245 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zdzich / 2016-10-11 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w Playu = bulshit prędkość przy sile sygnału - 98% HSPA wynosi 30-50 kbps.
    Nie kupujcie tego dziadostwa.
  • ~Zdzisława / 2022-02-03 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działa ,programy badziewiarskie co tydzień się zmieniają nie wiadomo o co chodzi.NIE POLECAM WRĘCZ ODRADZAM BO TO JEDNO WIELKIE BAGNO.ABONAMENT TRZEBA PŁACIĆ, OD POŁTORA MIESIĄCA ZERO REAKCJI NA MOJE TELEFONY. CHAMSTWO.
    ZaletyDno
    WadyNic nie działa
    MiejscowośćNysa
  • ~Zeb33 / 2022-07-18 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad miesiąca walczę na czacie z obsługą klienta, mówią,że wszystko w porządku a ja nie mam internetu albo jak przychylny wiatr zawieje to łaskawie strona się otwiera.Żałuję ,że przeszedłem z plusa,nigdy więcej!!!
    MiejscowośćDarłowo
  • ~Zibi / 2015-10-30 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    LTE w PLAY nie istnieje. Transfery w technologii LTE poniżej 1Mb. Proponuję omijać PLAY dalekim łukiem :)
    ZaletyBrak
    WadyTragicznie niski transfer, Wsparcie ze strony PLAY nie istnieje.
    10 miesięcy
  • ~Ziomek / 2023-02-14 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to dno z mojego balkonu widać nadajnik a w serwisie twierdzą ze jest wszystko ok moja szybkość to od 0.5 do 10 KB/s mam 3 numery i na internecie nie da się nic zrobić nie polecę nikomu będę odradzał. Każdemu
    ZaletyBrak zalet
    WadyInternet tragedia jest do dupy
    MiejscowośćZamosc
  • ~Ziuta / 2015-05-28 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma możliwości zarządzania kontem przez Internet - od ok. 1 tygodnia. - tak się dzieje od czasu, gdy się podpisze umowę na 24-miesiące...
    W salonie Play nikt nie jest w stanie pomóc i jedyne do czego się potrafią ograniczyć to nieudolne próby namawiania na kolejne koszty i bezużyteczne usługi...
    ZaletyOszukańcza reklama...
    WadyOszukańcza reklama...
    Wystarczająco długo i już żałuję....
  • ~Zła / 2025-02-20 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpiszesz umowę na światłowód a coś się zadzieje? Biada Ci wtedy. Możesz sobie dzwonić i każdy z infolinii będzie klepał te same wyuczone regułki i kazał Ci wykonywać restarty. Zrobisz ich w końcu ok.100 i dalej nic nie działa. Bezradnie rozkładają ręce. Tu Cię przełączą, tam Cię przełączą i dalej nic. Nie masz wi-fi, dekodery się poblokowały, ale pozostaje Ci tylko czekać do końca umowy i płacić. Wytrzymam ten miesiąc i już nigdy więcej. Dobrze, że luty ma 28 dni.
    Brońcie się przed tą firmą, jak tylko możecie, chyba, że lubicie problemy
    Zaletybrak
    Wadytych nie brak
    MiejscowośćBiskupiec
  • ~złodzieje PLAY / 2014-11-19 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    "Dodatkowo chciałabym poinformować, że aby sprawdzić status usługi „Nocny Transfer” należy wpisać kod USSD *111*588*1# lub wysłać bezpłatny SMS START.588 na numer 111."


    Po wykonaniu tych czynnosci nie dosc, ze nie otrzymalem odpowiedzi na to, jak długo jest wazny pakiet, to jeszcze złodzieje naliczyli mi opłatę za włączenie pakietu, który już zresztą był włączony!

    Po reklamacji, zobaczcie co tym razem odpisała arogancka i bezczelna kobieta z obsługi play!


    "odnosząc się do przesłanej korespondencji, wyjaśniam, że w celu przyjęcia Pana reklamacji niezbędnym jest podanie danych do jej zarejestrowania: imię i nazwisko Klienta oraz adres korespondencyjny na jaki ma zostać wysłana odpowiedź. "



    Bardzo ciekawe oszustko, że jakoś zgłoszenie zostało zarejestrowane pod konkretnym numerem i jakoś do wcześniejszych zgłoszeń nie potrzebowałaś moich danych osobowych. Ani słowem nie zająknęła się o tym, ze podała nieprawidłowy kod i że odda mi te pieniądze!

    Pominę już fakt, że podczas wysyłania zgłoszenia 50x pojawiał się błąd i całe zgłoszenie zostało skasowane i trzeba było je wpisać na nowo w malutkim okienku. Burdel w tym play jest większy niż w PKW.


    Później napisała stek bzdur nie na temat, by tylko jeszcze bardziej zrobić idiotę z klienta i obrazić jego inteligencję.



    Informacje przekzane w poprzednim zgłoszeniu były prawidłowe.

    Dziekuję za sugestie dotyczące funkcjonowania portalu Play24. Pomoże nam ona w doskonaleniu portalu.

    Informuję również, że każdą korespondencję do Operatora sieci Play można kierować nie tylko przez Play24 ale także na adres mailowy: ok@pomocplay.pl.

    W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta za pośrednictwem portalu Play 24 (www.play.pl). Jesteśmy także do dyspozycji pod numerem 790 500 500 z telefonu innego operatora lub stacjonarnego lub *500 z telefonu Play.

    Zachęcamy do zapoznania się z nowymi ofertami dla stałych Klientów. W przypadku zainteresowania prosimy o wysłanie SMS o treści TELEFON pod numer 8016 -oddzwonimy i dobierzemy ofertę.

    Z poważaniem
    Monika Banaszyk
    Konsultant Obsługi Klienta Play

    Proszę o ocenę mojej odpowiedzi pozytywnie.
    Zaletybrak
    Wadyzłodeziejstwo i niekompetencja
    1m
  • ~Znienawidzony klient / 2020-05-13 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku miesięcy zbywają klienta, raz była zgłaszana sprawa dotycząca lagów pungu i praktycznie zerowego połączenia z internetem , zadziałało po zgłoszeniu działało elegancko pieknie po miesiacu wrocilo do normy czyli brak mozliwosci racjonalnego korzystania.. play tlumaczy sie ze trzeba dzownic do obslugi klienta! no ch** pana to za co ja place za internet czy za ciagle zglaszanie sie do operatora ....... zero totalne
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćSiedlce
  • ~zrobiony_w / 2019-04-13 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    P4 to ZŁODZIEJE i CWANIAKI (Złodzieje i cwaniaki) nie wywiązują się z zapisów umowy.
    Radzę ostrożnie obchodzić się z tym czyś gdyż może wydzielać nieprzyjemny fetor.
    Miejscowośćśląskie
  • ~zuzixa / 2022-03-01 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle zawodzi, nie łączy, niby bez limitu a jednak przychodza wiadomosci ze limit wykorzystany, konsultanci nic nie pomagaja, nic nie robia. KOSZMAR
    ZaletyBRAK
    WadyTYLE ZE NIE WYMIENIE
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Zwyczajny / 2014-10-17 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem już w każdej sieci one wszystkie są "dobre" ale Play bije wszystkie na głowę. Internet w tym g.... to po prostu kpina, ciągle rozłącza a jak już nie rozłącza to o obejrzeniu jakiegokolwiek wideo w całości można zapomnieć. Dałem się nabrać abonament płacę ale na szczęście mam darmowe Aero 2 nie jest to cudo, ale Play bije na głowę i jest DARMOWE, jeżeli ktoś to czyta to niech uczy się na naszych błędach
    Zaletybrak
    WadyPlay
    2 lata
  • ~Zyga / 2022-03-24 05:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, wszystkim znajomym będę odradzał jakikolwiek kontakt czy podpisanie umowy z firmą Pley. Włączają apki sami od siebie a później każą płacić. 1 kwietnia składam pozew do sądu przeciwko tej złodziejskiej firmie
  • ~Zyrardow / 2017-01-27 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Place za internet ktorego nie mam nie idzie strona google a duzo podrozuje i nawet jak wykupilem u nich nawigacje to sie gubi bo neta nigdzie nie ma. Chyba najgorsza siec jesli chodzi o zasieg i na kazdym kroku tylko wszystko robia zeby jak najwiecej kasy sciagac. Nie polecam
    WadyZasieg zasieg zasieg
  • ~Żaneta / 2018-06-22 07:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim ta firmę. Na moje dane wydano duplikat karty sim bez moich dokumentów i mojej zgody.Czy to jest właściwa ochrona danych osobowych?
    MiejscowośćŁódź
  • ~żenada / 2015-02-03 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    początkowo była to jedna z lepszych sieci ale w miarę jak zaczęła zdobywać klientów, zaczęła również ich oszukiwać. Mam dwa abonamenty i w obydwu przypadkach zmuszona byłam składać reklamacje, ponieważ umowy były niezgodne z ustaleniami telefonicznymi. Dodatkowo okazało się, że podpisałam aneks do internetu i do tego abonamentu miał być nr współdzielony. Po 2 miesiącach okazało się, że płacę abonament za kartę współdzieloną, a internetu nie ma. Po kilku telefonach i zgłoszeniach oraz kolejnym miesiącu, dostałam informację, że konsultant pomylił się, bo w tym abonamencie nie mogę mieć karty współdzielonej, dlatego nie działa i moge sobie podwyższyć abonament. Ostatecznie płaciłam za internet, którego nie było, a kupując abonament z założeniem, że będzie współdzielony internet dostałam "goły" abonament. Byle jak najszybciej do końca umowy i nigdy więcej!
  • ~Сергей з Варшави / 2023-08-22 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Польське лайно як вся Польща. У Польщі немає інтернету! Це лайно менше 5 Мбіт/с, і це має бути Інтернет?
    лайно!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ Beata / 2015-11-12 15:58
    Jedno wielkie bagno .zadzwoniłam i zgłosiłam nieprawidłowości.przyjęto nawet były przeprosiny i co dalej to samo nawet gorzej .Najtrudnij jest ustalic jak to wszystko wygląda kazdy konsultant mowi co innego łeb pęka od tych kłamstw
    ZaletyNie ma
    Wadycoraz gorzej wypisuje sie z tego nawet jak bede płacic jakąś kare za zerwanie umowy 18 miesiecy do do końca
  • ~... / 2016-03-28 10:29
    Dzisiaj rozłącza co 15 minut
    1 rok 49zł
  • ~... / 2016-07-23 11:18
    Ten internet to porażka
    nigdy więcej czekam do końca umowy
    Wadyprędkość,słaby zasięg,rozłącza się
    49zł 1,5roku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4703
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3967
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3035
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2623
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296