Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2252 opinii

1.75 / 5

  • Niezawodność
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.11
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~W / 2016-12-26 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa jaką kiedykolwiek miałam! Konsultanci- każdy mówi coś innego,nikt nie umie odpowiedzieć na zadawane pytania. Play i ich konsultanci naciągają rozmowy ile się da!
    Prosiłam tylko o włączenie bonusu rejestracji numeru- 3 tydzień i się jeszcze tego nie doczekałam
    WadyWSZUSYKO
    pół roku
  • ~w dupie z play / 2013-06-09 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    szajs jakich mało non stop przerywa rozłańcza rozmowy trzeba z 8 razy się łączyć z daną osobą a po 10,15. 30 sek i tak się rozłańcza oni jako firma mają nas w dupie tyle co sie z dziadami napisałem i nic więc ja mam ich w dupie i nigdy nie wezme u nich zadnego telefonu bedę przechodził do konkurencji dziady rąbane
    Zaletyżadnych
    Wadymożna sie niezle wkórwi.
    rok i nigdy więcej
  • ~Waldemar / 2020-01-15 01:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Już nie mam sił do tego internetu. Obejrzeć film graniczy z cudem a jeśli się uda to jakość jak na rubinie. Aż sie poce jak chce wejść choć na jedną stronę ładuje i ładuje i potrafi tak godzinami. Dwa telefony połączone z roauterem i nie jest w stanie ich uciągnąć. Nawet gdy to pisałem utraciłem połączenie. Oby już sie skonczyła ta umowa
    ZaletyŻadna
    WadyWszystko
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Waldemar / 2022-03-13 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam chociaż jestem w tej sieci od początku
    ZaletyNie ma
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćKolsko
  • ~Waldur / 2012-01-11 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam

    Chciałbym się z Wami wszystkimi podzielić tym co mnie spotkało przy rozwiązywaniu umowy za Internet w PLAY.

    Jako, że umowa wygasała mi w połowie listopada 2011, a ja nie chciałem jej przedłużyć to we wrześniu 2011 poszedłem do punktu obsługi PLAY w Blue City celem rozwiązania umowy (wiedziałem, że umowa winna być wypowiedziana przynajmniej na miesiąc przed jej zakończeniem).

    W punkcie obsługi podpisałem dokument potwierdzający rozwiązanie umowy i byłem przekonany, że cała sprawa jest załatwiona.

    Niestety w grudniu otrzymałem fakturę za Internet, co wzbudziło mój niepokój (przecież umowa miała być już dawno rozwiązana). Zadzwoniłem, więc pod *500 i dowiedziałem się, że rzeczywiście zarejestrowali chęć zgłoszenia rozwiązania umowy, ale nie otrzymali dokumentu z punktu obsługi w Blue City potwierdzającego rozwiązanie umowy.
    W związku z powyższym rozwiązanie umowy nie nastąpiło. Pracownik Call Center polecił mi abym ponownie poszedł do tego punktu i wyjaśnił sprawę. Zrobiłem dokładnie jak mi polecono.

    Gdy byłem w punkcie w Blue City poproszono mnie o ponowne wypełnienie prośby o rozwiązanie umowy, tak też zrobiłem. Oczywiście tym razem poprosiłem o kopię tego dokumentu w razie dalszych komplikacji.

    Następnie otrzymałem oficjalne pismo z dnia 09.12.2011r. z PLAY z informacją, iż umowa zostanie rozwiązana, z przeprosinami za zaistniałe nieprawidłowości i z prośbą o kontakt z Call Center celem wystawienia faktury korygującej.

    Ponownie zrobiłem tak jak mi powiedziano i 22.12.2011r. zadzwoniłem pod *500 z prośbą o wystawienie faktury korygującej. Tym razem byłem przekonany, że sprawa już jest zakończona i że już nie stracę więcej czasu na wyjaśnienie przedmiotowej, kuriozalnej sytuacji.

    Jak możecie się domyślać…myliłem się. 08.01.2012r. PLAY wyłączył mi połączenia wychodzące.

    Zadzwoniłem, więc ponownie pod *500 celem wyjaśnienia tej przeklętej sprawy. Jak się dowiedziałem sprawa jest rozpatrywana od 22.12.2011r. i jako, że zaległa FV nie jest opłacona połączenia wychodzące zostały zablokowane. Na nic zdały się moje tłumaczenia. Pracownik Call Center polecił, aby zapłacił zaległą FV, a jak sprawa zostanie rozpatrzona pozytywnie, to ewentualnie kwota nadpłaty będzie odjęta od mojej przyszłej FV za telefon.

    Powiedziałem, że absolutnie nie zapłacę tej faktury, że cała ta sytuacja jest kuriozalna. Ja wykonuję dokładnie to co PLAY mi każe, a w zamian za to mam blokowane połączenia wychodzące. Ponadto jak mam wierzyć pracownikowi Call Center, jak poprzednio kilkukrotnie byłem informowany, że wszystko jest załatwione, a jak się później okazywało nic w tym kierunku nie zostało zrobione.

    Reasumując, mam nadzieję, że moja opinia wpłynie na szybsze zajęcie się moją sprawą. Zależy mi na czasie, gdyż od 3 dni nie mogę korzystać z telefonu za który płacę. Sugeruję, abyście zawsze brali kopię dokumentów z PLAY, gdyż pracownicy firmy są niesłowni, a przebieg informacji wewnątrz firmy jest zatrważający.

    Nie ukrywam, że czuję się zażenowany poziomem obsługi klienta w sieci PLAY. Jestem klientem firmy od 3 lat, zawsze opłacałem FV w terminie, a w zamian za to firma odpłaca mi się takim numerem. Uważajcie na PLAY i przy rozwiązywaniu umowy monitorujcie sprawę na bieżąco, jeżeli nie chcecie mieć wyłączonego numeru, tak jak to jest w moim przypadku.

    Pozdrawiam

    Waldek
    Zaletybrak
    Wadyw terści
    3 lata
  • ~Walisosna / 2015-09-29 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    LUDZIE!! NIe polecam T- mobile!!! Mam znimi podpisaną umowę i żałuje. OSZUKUJĄ> podnoszą faktury, doliczją dodatkowe opłaty za wszystko. BRAK zasięgu nawet na najwyższym kominie na domu sąsiada. NIE POLECAM , bo będziecie żałować.
    Zaletymożliwość obserwowania panoramy z wysokich kominów.
    WadyOSzukują
  • ~Walkip / 2017-07-24 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w tej sieci od kilkunastu lat. Ale teraz widzę że to najgorsza sieć w Polsce. Pozostaną w niej tylko słuchacze radia maryja. Oni raczej nie korzystają z internetu. A tu właśnie play internet w roamingu krajowym ograniczył do 1,5 MB. To kpina. Czekam na koniec umowy i przenoszę się do Plusa.
    ZaletyKiedyś może i były.
    WadyBardzo słaby zasięg internetu 4G LTE.
    Częstochowa
  • ~WawAga / 2022-10-03 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny internet. Nie ładuje stron, nie da się oglądać filmów. Zawiesza się.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~wawasd / 2017-04-25 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    W sierpniu 2016 r skorzystałem ( NIESTETY ) z oferty PLAY kupując równocześnie HTC One A9. Od listopada 2016 r urządzenie jest w ciągłej naprawie, natomiast PLAY odżegnuje się od realizacji zobowiązań sprzedawcy i nie chce (1) zwrócić pieniędzy zapłaconych z urządzenie lub (2) dostarczyć urządzenie bez wad fizycznych i prawnych.
    Każde moje zgłoszenie powoduje, że odzywają się niekompetentni konsultanci i po „pozbawionych sensu” wyjaśnieniach zamykają zgłoszenie. Tak „bujam” się z PLAY od ponad 6-ciu miesięcy i …. z pewnością jeszcze daleko do zakończenia sprawy
    PLAY to pazerna firma, lekceważąca klientów – szkoda czasu, pieniędzy i zdrowia. Serdecznie ODRADZAM korzystania z jakichkolwiek usług PLAY.
    Zalety"omijanie PLAY wielkim łukiem"
    WadyKonsultanci PLAY nie posiadają kompetencji umożliwiających rozwiązanie problemu. Na pismo złożone do PLAY w dn.28.02.2017 r odpowiedź otrzymałem 24.04.2017 r, czyli po 2 miesiącach.
    HTC One A9 kupiłem w PLAY w sierpniu 2016 r. Od listopada 2016 r urządzenie jest w permanentnej naprawie - bezskutecznie. Za urządzenie zapłaciłem 839 zł. PLAY odrzegnuje się od obowiązków SPRZEDAWCY urządzenia i nie chce zwrócić pieniędzy lub dostarczyć urządzenie bez wad fizycznych i prawnych. Czuję, że korzystając s oferty PLAY zgodziłem się na stratę pieniędzy..
  • ~Wero / 2021-12-16 05:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Maskara ,nie polecam brak obsługi klienta,slaby internet ceny wysokie
    ZaletyNamawiają ladnie
    WadyWszystko
    MiejscowośćUstronie Morskie
  • ~WID / 2022-08-26 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Nabrałem się na ich ofertę. Internet najczęściej nie działa, telewizja też słabo. Nie dajcie się w to wkręcić.
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyDno, na ekranie komputera widać najczęściej: nie można połączyć się z internetem. Mimo zgłoszeń, brak reakcji. Jeżeli chcesz tracić nerwy, to bardzo proszę
    MiejscowośćGarwolin
  • ~wiktor / 2014-07-15 07:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści
    1 przy podpisaniu umowy miało być 18 miesięcy było 24
    do przeżycia bo i tak potrzebowałem
    2 wymówiłem umowę a a oni dalej mnie naliczają za starą chociaż podpisałem nową
    złodzieje oszuści a obsługa zerowa
    rezygnuje a wraz ze mną około 10 osób:)
    tak się traktuje klienta który zostawiał u nich około 300 zł miesięcznie teraz stracą 3000 miesięcznie a może i więcej i na pewno nigdy do nich nie wrócę za chamstwo obsługi i oszustwa
    Zaletyzero
    Wadyoszustwo
    3 lata , 150 zł miesięcznie nimimum
  • ~Wiktor / 2020-12-05 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet często nie dzialal dobrze ale to co się dzieje teraz to jest jakiś zart nie odnowili mi limitu danych w telefonie i w domowym routerze
    ZaletyNie ma zalet
    WadyNaprawcie wszystko bo ten internet jest bardzo słaby
    MiejscowośćRąbień
  • ~Wiktoria / 2018-05-01 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet strasznie wolny 121 kb/s to ma być LTE?! Do tego słaby zasięg w mieście zmienia się na Play(Orange lub T-mobile) i nie można nawet komórkowych używać. Niby internet limit do 100 GB a później zwalnia do 1 mb/s a tu przez cały miesiąc ledwo pół. Nie polecam gdy umowa się skończy przechodzę do innej sieci. Play to w tym momencie dno
    Wady-Wolny internet pomimo LTE i 100 GB internetu
    -pogarszający się zasięg
    -oszukiwanie użytkowników sieci
    MiejscowośćWrocław
  • ~witek / 2015-10-27 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka ten play, gówniana sieć, gdzie nigdy nie ma zasięgu internet nie działa faktury wysokie - doliczają sobie jakieś wirtualne koszty. nie polecam!!!!!!!!!!!!!!
    Zalety-
    Wadypełno wad
    20 miesięcy niestety
  • ~Witold Sulowski / 2013-02-10 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    zostałem świadomie wrobiony w abonament internetu z wyrachowaniem po złodziejsku przez pracownika salonu w Łodzi złożyłem 2 reklamacje czekam na reakcje,uważam że powinno walczyć z nimi ich metodami mam w tych sprawach praktykę i mogę się doświadczeniami
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie możliwe
    od.2.10.2012,o 140 dni za długo,40 zł
  • ~wktr / 2016-11-25 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam komukolwiek sieć Play. Bierzcie cokolwiek innego tylko nie to. Mam już dość takiego traktowania! Wina zawsze będzie wasza jeśli będziecie mieć jakikolwiek problem, nie operatora. A jeśli chcecie coś zareklamować i się okaże, że wina stoi po stronie operatora, to nie liczcie na rekompensatę czy zwrot pieniędzy. Play ma was głęboko w D. To nie tylko moja opinia. Tyle reklamacji składałem (internetowo, w salonie, przez telefon nie pamiętam już ile) a problem notorycznie występuje, czy to brak zasięgu, czy to obciążony system i brak możliwości korzystania z internetu więcej niż H, czasami H+. Numery zgłoszeń publikuje w komentarzach, Play je sprawdza a następnie mówi, że wszystko jest w porządku i cacy i to chwilowy błąd. I tak cały czas. Ani razu nie poszli mi i wielu innym osobom na rękę, nie załagodzili sprawy, żeby pokazać się z lepszej strony. Wynajmują tylko sławne osoby żeby reklamować ten szmelc. Dziękuję. Wszystkie wasze problemy lądują pod dywanem prezesa. Mam nadzieję, że trafię do jak największej liczby odbiorców. Będę wysyłał tę wiadomość tak długo dopóki nie zerwę umowy, ZA DARMO, BEZ PONOSZENIA KOSZTÓW ZA ZERWANIE UMOWY Z MARNYM OPERATOREM. #Play #Play24 #Play4U Play.
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko
  • ~wkur...iona / 2017-08-27 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, dno i jeszcze raz dno. Najgorszy z najgorszych internetów!!! Zrywa połączenia na wifi co 5 minut, a z kabla nie jest lepiej, zasięg urządzenia play żaden, do 6 m od źródła. Prędkość to jawna kpina, nie ładuje nawet zwykłych stron, nie mówiąc nawet o youtube, smutny żart. Nie polecam.
    Zaletyzalety? to jakaś k...wa kpina. Jakie zalety?!!!!
    Wadyszkoda strzępić ryja nawet
    zdecydowanie za długo
  • ~Wkurwiony / 2023-12-30 00:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia po przejęciu przez nich UPC jest tragedia, nie polecam i strzeżcie się tego dziadostwa
    WadySame wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wkurwiony klient / 2022-06-29 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam bardzo ale to bardzo słaby internet przy podpisywaniu umowy zachwalany że mega szybki a co się okazało po 3 miesiącach prędkość porównywalna co było 10L temu masakra żałuję że podpisałem umowę totalne dno oszukują klientów z prędkością internetu
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćZabrze
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4824
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4033
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3121
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2671
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319