Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKS Polonus opinie

Ocena na podstawie 260 opinii

2.06 / 5

  • Poziom cen
    2.47
  • Oferta
    2.22
  • Jakość obsługi
    1.61
  • Wygoda
    2.02

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Były pasażer / 2018-12-26 19:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie ufajcie przewoźnikowi Polonus bo nie wrócicie do domu! Od dziś, tj 26.12.18 nigdy nie skorzystam z tego przewoźnika z powodu odwołania mojego kursu z Warszawy do Olsztyna w godzinach popołudniowych. Niestety mialem przesiadke w Olsztynie na pociąg do Gdańska, będę miał noc nie przespaną pomimo jutrzejszej pracy. Moja rodzina i znajomi nigdy nie skorzystają w pierwszej kolejności z Polonusa, złożę również zawiadomienie do odpowiedniej instytucji o zaistniałej sytuacji, nigdy więcej!!!!!
    ZaletyOprócz gniazdek nie ma zalet!
    Wady- punktualność (wieczne opóźnienia)
    - częstotliwość
    - pomimo zapewnień brak WiFi
    - regularne odwoływanie kursów
    - nie ufać przewoźnikowi!
  • ~Dorota / 2019-11-12 14:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie raz jechałam tym autobusem ponieważ nie miałam wyjścia. Do ostatniego incydentu nie miałam większych uwag ponieważ nie jestem marudą i chociaż warunki i obsługa kiepska to jakoś dało się znieść nocne podróżowanie. Oczywiście do czasu, aż trafiłam na opóźnienie prawie 2 godzinne. Komunikacja jest koszmarna, na infolinii nikt nie odbiera, nie można się dowiedzieć czy autobus przyjedzie czy nie. Po prawie jednej godzinie i 30 minutach czekania w nocy i w deszczu, ponieważ poczekalnie na dworcach w większości miast w nocy są zamknięte, zdecydowałam się na powrót taryfą ponieważ kolejne połączenie do mojego miejsca docelowego miałam za 6 godzin.Oczywiście reklamacja była bezpodstawna, ponieważ rzekomo autobus przyjechał po 1 godz i 45 minutach. A o zwrot za wcześniej zakupiony bilet można starać się po 2 godzinach opóźnienia. Dlatego przestrzegam, że jeżeli znajdziecie się w takiej patowej sytuacji odczekajcie te 2 godziny żeby być pewnym, że dostaniecie zwrot za wcześniej zakupiony bilet i inny środek lokomocji którym pojedziecie w miejsce opóźnionego autobusu.
    ZaletyJeżeli autobus nie ma awarii to jest punktualnie. Można trafić na super promocyjne ceny biletów.
  • ~Ewa / 2024-06-26 18:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Porażka ,polonus gdzieś zatrzymał się w czasie,
    Toaleta nie działa chyba tylko w polonus,

    Dodzwonić się niemożliwe - nie mają infolinii.

    Stał autobus 2 godziny w korku -żadnej informacji na stronie- przecież ludzie na innych przystankach również czekają
  • ~Gość / 2019-11-26 11:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Za każdym razem autobus sie spóźnia pol godziny, godzine a nawet dwie. Panowie ktorzy kierują sa bardzo nie mili.
  • ~Ivona / 2019-07-17 11:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Przy zakupie biletu przez internet dopłata kosztów manipulacyjnych w wysokości 7 zł. Szok!
    Polaczenie Jastrzębia Góra -Gdańsk wg rozkładu bardzo optymistycznie 1:50 godz, w rzeczywistości dużo dłużej.
    Pomimo WC w autobusie, kierowcy odmówili mi skorzystania z niej. Dopiero po wskazaniu im zapisków ze strony internetowej Polonusa, iż jest taka możliwość, i tłumaczeniu ze mam pilna potrzebę, dostałam klucze z informacja ze „ nie wiem co tam zastane” kierowcy bardzo nieuprzejmi.
    ZaletyPasy w aotobusie
    WadyCzas podróży, niemiła obsługa
  • ~Iza / 2024-12-20 18:55
    Ocena: 1.50 / 5
    20.12.24 trasa z Warszawy do Kostrzyna o godz. 15:30 - brak ogrzewania! W autobusie zimno! Zapłaciłam za bilet 45zł a człowiek marznie!
  • ~Ja / 2018-08-08 18:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam serdecznie i od razu na wstępie nie polecam tej firmy transportowej! Jeździłem wiele razy różnymi przewoźnikami i według mnie Polonus po raz pierwszy i od razu jest najgorszym możliwym wyborem. Kierowcy odzywający się do swoich pasażerów jak do jakiegoś bydła... Połączenie Warszawa - Darłówko z przystankiem w Mielnie kierowca stwierdził, że jeśli nikt nie wstał to oznacza, że nikt nie wysiada. Pierwszy raz jechałem do Mielna i nie wiedziałem gdzie dokładnie jest przystanek ale do wysiadania byłem poniekąd przygotowany bo wiedziałem, że to już Mielno. Po przejechaniu przez miasto grzecznie zapytałem dlaczego nie było przystanku w Mielnie, a kierowca bezczelnie, że to ja powinienem pilnować przystanków i chyba sobie żarty robię jak myślę, że on jadąc 500km żądam by się zatrzymał teraz... Pojechałem jakieś 30km dalej do następnej stacji i musiałem się cofać przez takich nieuprzejmych "kierowców"! Jeśli ktoś ma szansę wyboru to niech wybiera droższych przewoźników niż ten syf!
    ZaletyHaha
    WadyKierowcy!
  • ~Jędrek / 2018-09-12 22:03
    Ocena: 1.50 / 5
    autobus nie jechał wcale. Za telefon na infolinię, mimo braku połączenia (czekałem ponad 12 minut słuchając muzyczki i słuchając że operatorzy są zajęci i mam czekać) zapłaciłem prawie 40 złotych. Reklamacje? Odszkodowania? Zapomnij. Mam się cieszyć się, że otrzymałem zwrot kasy za bilet!
  • ~Karolina / 2019-08-12 09:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Trasa Warszawa - Giżycko totalne dno. Dwóch kierowców, z czego jeden gbur jakich mało. Drugi sympatyczny. Toaleta nieczynna, bo po co.. Nie polecam
  • ~Karolina / 2021-07-31 21:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowca nie kompetentny, mylił trasę, 3h opóźnienia co jest wielką przesadą, ciągle zatrzymania na postoju. Przez przejazd tym autobusem straciłam pieniądze które wydałam na inny autobus, ponieważ ten spóźnił się 3 godziny. Przejazd z Władysławowa do Warszawy.
  • ~Klient, który korzystał z waszych usług / 2019-08-16 09:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowca odmówił zabrania bagażu dodatkowego mając 3/4 wolnego miejsca w luku bagażowym. Relacja Warszawa-Kętrzyn
    8:00 numer autobusu 1048 16.08.2019. Brak kultury osobistej w stosunku do klienta, Chamstwo nie miało granic. To był mój oststni przejazd autobusem tej firmy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    ZaletyToaleta, brudna, ale jest
    WadyChamy za kierownicą
  • ~Małgorzata / 2023-07-30 06:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Wracałem z Jantara. Opóźniony ponad godzinę. Żadnego info na sms-a. Wszyscy scisnieci jak sardynki w puszce. Kierowca właczal klime jak już się dusilismy i nasze żądanie. Po jakimś czasie znowu wylaczal. Najgorsza podróż w życiu. Nigdy więcej Z tym przewożnikiem.
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Nateczka / 2018-08-12 01:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Za mną pamiętna podróż Polonusem. Razem z partnerem jechaliśmy z Władysławowa do Warszawy. Było potworne opóźnienie, kilkugodzinne. Po 6 godzinach jazdy kierowca zrobił 10 minutowy postój. Udaliśmy się do toalety i kupić coś do jedzenia na stacji. Pilnowaliśmy czasu, ale widząc kierowcę w kolejce przed nami, dokończyliśmy zakupy, które naprawdę nie trwały długo. Po wyjściu okazało się, że odjechał bez nas. Zostawił nas w szczerym polu i razem ze wszystkimi naszymi rzeczami pojechał dalej. Po licznych telefonach do firmy wartych 2,58zł za minutę dowiedzieliśmy się, że nikogo to nie obchodzi. Przed tym kursem negatywnie oceniałam tylko arogancję kierowców, brak wifi i toalety. Teraz nie wsiadłabym do tego autokaru choćby mi dopłacali.
    ZaletyKlimatyzacja
    WadyNiemili kierowcy
    Brak wifi
    Brak możliwości skorzystania z toalety
    Sprzedaż miejsc bez miejscówek
  • ~Niezadowolona klientka / 2022-01-04 07:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Trasa Grójec-Warszawa
    Ja rozumiem że autobus może się spóźniać na swój przystanek po jechaniu przez Warszawę, ale żeby w Grójcu spóźniać się ponad dwadzieścia minut na swój drugi przystanek? Wstyd i hańba, nie pierwsza taka sytuacja, ostatnim razem Pan kierowca wyraźnie zaspany przyjechał o 6.40 zamiast o 6.05. Nie polecam i chciałbym nie korzystać już więcej, ale co mam zrobić jeśli to jedyny autobus, który zawiezie mnie do Piaseczna?
  • ~Niko / 2021-09-12 08:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa bardzo nie miła opryskliwa.
    Brak dostępu do łazienki podróż ponad 5 godzin.
    Obsługa nie nosi maseczek ale pasażerowie muszą wszystkich obostrzen przestrzegać kierowcy nie.
    Fotele srednio wygodne
  • ~Pasażer / 2022-04-30 15:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowca na trasie Warszawa - Kudowa Zdrój totalnie chamski, czepiał się o byle co i odpowiadał każdemu na pytania tak jakby uważał wszystkich za głupców. Było opóźnienie 15 minut, ale przyjechał na czas i poszedł na przerwę, która mu się ponoć należała, co całkowicie rozumiem, ale Pan zamiast najpierw wszystkich poinformować o swojej przerwie, pozwolił popakować nam bagaże, po czym wsiadł do autobusu i mozolnie się zbierał do wyjścia, a kazdy pasażer patrzył i czekał kiedy będzie mógł wejść i spokojnie usiąść. Czekaliśmy pod wejściem dłuższa chwile aż Pan wyszedł i poirytowany poinformował wszystkich o swojej przerwie. Finalnie wyjechaliśmy ponad 20 minut później niż było to planowane.
    WadyStosunek jakości do ceny - tragedia.
  • ~pk / 2017-04-17 17:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma pokazuje brak szacunku dla klienta. Zamieszcza możliwość zakupu internetowego biletu, który ma gwarantować miejsce siedzące, po czym, okazuje się, że takowego nie ma, co jest dla mnie równoznaczne z oszustwem.
    Poziom kierowców, niejednokrotnie dno i wodorosty. Chamstwo i słoma wychodzi z butów. Radzę omijać szerokim łukiem.
    WadyChamstwo kierowcy w stosunku do pasażera.
    Oszukiwanie klientów.
  • ~Student / 2017-05-11 01:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeżdżę Polonusem juz 5 roku. I z każdym rokiem kierowcy są coraz gorsi. A największymi problemami dla nich stanowią bilet sms oraz bagaż. Nigdy nie wiadomo, czy ten bagażnik mam otworzyć sobie sam czy kierowca. Raz kierowca zbulwersował się na mnie, że stoję z torba i czekam aż mi otworzy, a mam robić to sam, inna sytuacja to ja otworzyłem bagażnik i kierowca się na mnie darł, że nie powinienem tego robić. Niby można mieć teraz te bilety sms, ale jaki to jest problem dla kierowców, że muszą to czytać, odhaczać na kartce i to im schodzi tyle czasu. Ostatnio wsiadając do autobusu kierowca nie chciał zaakceptować mojego biletu w telefonie, bo stwierdził, że za jego czasów nie było takich rzeczy i on się na tym nie zna.
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyObrażanie pasażerów
    Niemili, wręcz aroganccy kierowcy

  • ~Sylwia / 2019-08-11 17:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra, ostatni raz korzystam z usług tego przewoznika. Brud w autokarze, toaleta nie dosc ze zamknieta to po otwarciu odór niemiłosierny. Nie dało sie skorzystac.
    ZaletyNie ma
    WadyBrudno, toaleta niedostępna, nie ma wi fi.
  • ~Turysta 0 / 2022-02-04 16:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Przyjeżdża wcześniej niż powinien. Nie polecam
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5082
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2987