strona 7 z 14
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~Karolina / 2021-07-31 21:11Ocena: 1.50 / 5
Kierowca nie kompetentny, mylił trasę, 3h opóźnienia co jest wielką przesadą, ciągle zatrzymania na postoju. Przez przejazd tym autobusem straciłam pieniądze które wydałam na inny autobus, ponieważ ten spóźnił się 3 godziny. Przejazd z Władysławowa do Warszawy. -
-
~Paulina / 2021-07-09 21:43Ocena: 1.00 / 5
Przyjechałam flixbusem i z braku laku wrócilam polonusem. To jest pomyłka pomyłki....żart po prostu. Z klimatyzacji tak śmierdziało grzybem ,że nie dało sie wysiedzieć, odjazd punktualnie ? Nie w tej firmie, postój na fajeczka ? Ależ oczywiście. Flixbus to luksusowa linia w porównaniu do Polonusa. ZaletyBrakWadyCzytaj wyżej -
~Maro / 2021-07-05 11:52Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy, kierowcy nad wyraz chamscy, jakby za karę ludzi wozili.Nigdy więcej nie skorzystam z usług Polonusa i będę odradzał każdemu. -
~Nestor Nima / 2021-02-21 21:24Ocena: 4.75 / 5
Polonus to jest bardzo fajna firma, bardzo szybko przyjechałem do domu.
Jest ładowarka i jest ciepłoZaletyJest zegar w autobusieWadyNiema Wi-Fi -
~Pawel / 2020-12-17 20:41Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Czekasz na dwa kursy, żaden nie przyjeżdża. Ponad godzina czekania na darmo. Nie polecam. Jak najdalej od tego. -
~Gabriela / 2020-12-17 19:46Ocena: 1.00 / 5
Trasa Warszawa-Olsztyn. Autobus spóźnia się bardzo długo, niewiadomo czy w ogóle przyjedzie. Niewiadomo jak długie jest opóźnienie. Zdarza się to bardzo często. Jeżdżąc z tą firmą chyba lepiej przyjechać pół godziny później na dworzec niż czekać godzinę ???? Również często kierowcy są bardzo nie mili i chamscy, jakby robili łaskę, ze sprzedają mi bilet. Nie polecam. -
~Aloalo / 2020-08-19 12:10Ocena: 2.75 / 5
Jechałem 13 lipca z Warszawy do Jastrzębiej Góry.Bardzo chamski,nieuprzejmy,opryskliwy kierowca.Nieczynna toaleta i jeden postój na trasie.Wczesniej kierowcy byli w porządku,ale przez tego nie będę korzystał z tej firmy. ZaletyCena,godzina polaczeniaWadyChamski kierowca
Brak toalety
Brak wi-fi
Mało postojów byskorxystac ztoalety -
~Toledo / 2020-07-31 16:03Ocena: 4.25 / 5
Jesta miły kierowca ale niby wifi działa ale jednak nie ZaletyWygoda
Fajny kierowcaWadyBrak wifi -
-
~Paulina / 2020-06-18 15:16Ocena: 5.00 / 5
Witam!
Szukam osób, które korzystają z EM-karty do badania opinii.
Badanie jest internetowe i płatne. Zainteresowanych proszę o kontakt pod paulina.wojciak@gmail.com
Z chęcią też opowiem więcej o samym badaniu i odpowiem na wszelkie pytania.
Paulina -
~neferti / 2020-02-25 13:52Ocena: 1.00 / 5
najgorszy z możliwych przewozów, jakim jechałam, ciągłe opóźnienia, brak możliwości ustalenia długości opóźnienia i ponadto uszkodzony aparat telefoniczny w firmie więc czasem po kilka razy trzeba dzwonić
z usług tego przewoźnika nie będę już więcej korzystać -
~Pozdróżnik / 2020-02-24 12:35Ocena: 3.00 / 5
Na trasie Warszawa Zachodnia - Busko-Zdrój wyjątkowo nieprzyjemny kierowca. Starsza Pani wyszła w Kielcach do toalety prosząc aby zaczekał. Gdyby nie interwencja pasażerów kierowca odjechałby bez niej. -
~Aldonka / 2020-02-23 08:08Ocena: 4.75 / 5
Trasa Olsztyn-Warszawa bez zarzutów.czasem trochę za gorąco ale poza tym świetni kierujący..zarówno płci męskiej jak żeńskiej. Tak trzymać -
~IVO / 2020-02-07 15:16Ocena: 3.33 / 5
Jechałam 23 stycznia z Warszawy Zachodniej do Buska- Zdroju o godz 9.20. Kierowca antypatyczny. Zero dobrej woli, żeby pomóc zapakować i ułożyć ciężki bagaź w lukach. Toaleta zamknięta, bo podobno uszkodzona. Dwie osoby bardzo potrzebujące, prosiły o postój na toaletę - nie umożliwił tego, dopóki nie dojechał do następnego dworca. Zwymyślał kobietę, która chciała wejść z gorącą kawą , w zakrytym kubku- kazał wylać i dopiero pozwolił wejść do autobusu. Na pytanie pasażera " O której będziemy w Busku, odpowiedział" O której przyjedziemy, o tej będziemy".Wyjątkowo niesympatyczny, opryskliwy kierowca. Przy wydawaniu bagażu nie sprawdzał, numerów banderol.Każdy sam wyciągał bagaż i odchodził od autobusu.Tacy jak on nie powinni pracować w transporcie publicznym. -
~PanDa / 2020-01-30 21:07Ocena: 4.50 / 5
Bardzo sympatyczny kierowca, autokar wysokiej klasy, bardzo wygodny. Przejazd wykonany na czas, a na miejsce docelowe dotarł nawet wcześniej niż było planowane. Jedyny minus to brak czynnej toalety no i niestety nie było WiFi jak przewoźnik zapewnia na swojej stronie. ZaletyCena
Dostępność
Szeroki wybór w ofercie
Wygodny autokar
Miła obsługa
PunktualnośćWadyNieczynna toaleta
Brak WiFi -
~Iwa / 2020-01-28 17:11Ocena: 5.00 / 5
Kierowcą jest bardzo miła i uprzejma Pani.
Dba o bezpieczną podróż i wygodę pasażerów.
Polecam i pozdrawiam Panią kierowczynię:)) -
~Bożena / 2020-01-25 11:07Ocena: 1.75 / 5
Straszne dziadostwo, autokary starocie, co drugie siedzenie zepsute. Bilet z miejscówką okazał się niepotrzebny bo w autobusie zerwane numeracja.Podróż Polonusem to masakra. ZaletyZeroWadyWszystko do niczego -
-
~Paul / 2019-12-31 05:12Ocena: 1.75 / 5
toaleta zamknięta, jedna 10-cio minutowa przerwa na 9 godzin jazdy. -
~Marcin / 2019-12-19 17:09Ocena: 3.25 / 5
Jechalem tym autobusem miesiac temu na trasie Lublin-Lwow.Najwieksza porazka jest nieczynna toaleta.Po co pisac na stronie ,ze jest WC skoro w rzeczywistosci go nie ma.To jawne oszukiwanie klienta.Kierowca pytany o dostep do WC mowi,ze toaleta nieczynna.Na takiej trasie to porazka.Kierowca mowi,ze toaleta jest na granicy polsko-ukrainskiej. ZaletyDzialajace wi fi.WadyBrak toalety. -
~Gość / 2019-11-26 11:11Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam. Za każdym razem autobus sie spóźnia pol godziny, godzine a nawet dwie. Panowie ktorzy kierują sa bardzo nie mili. -
~Dorota / 2019-11-12 14:40Ocena: 1.50 / 5
Nie raz jechałam tym autobusem ponieważ nie miałam wyjścia. Do ostatniego incydentu nie miałam większych uwag ponieważ nie jestem marudą i chociaż warunki i obsługa kiepska to jakoś dało się znieść nocne podróżowanie. Oczywiście do czasu, aż trafiłam na opóźnienie prawie 2 godzinne. Komunikacja jest koszmarna, na infolinii nikt nie odbiera, nie można się dowiedzieć czy autobus przyjedzie czy nie. Po prawie jednej godzinie i 30 minutach czekania w nocy i w deszczu, ponieważ poczekalnie na dworcach w większości miast w nocy są zamknięte, zdecydowałam się na powrót taryfą ponieważ kolejne połączenie do mojego miejsca docelowego miałam za 6 godzin.Oczywiście reklamacja była bezpodstawna, ponieważ rzekomo autobus przyjechał po 1 godz i 45 minutach. A o zwrot za wcześniej zakupiony bilet można starać się po 2 godzinach opóźnienia. Dlatego przestrzegam, że jeżeli znajdziecie się w takiej patowej sytuacji odczekajcie te 2 godziny żeby być pewnym, że dostaniecie zwrot za wcześniej zakupiony bilet i inny środek lokomocji którym pojedziecie w miejsce opóźnionego autobusu. ZaletyJeżeli autobus nie ma awarii to jest punktualnie. Można trafić na super promocyjne ceny biletów.
strona 7 z 14
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
