strona 6 z 13
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~Def / 2019-11-11 18:16
Większość kierowców tego przewoźnika nie wie, co to kultura osobista. Chamstwo jest normą. -
-
~Gosia / 2023-06-06 19:56
Nie są się zrobić zwrotu biletu. Pieniądze przepadły, bo nie oddają. Nie polecam. ZaletyZadneWadyNie można zwrócić biletu. -
~Joanna / 2018-09-17 20:50
Zakupiłam bilet w PKS Polonus z wyprzedzeniem . Planowałam wyjazd z synem do Malborka. Z Sandomierza więc chciałam się dostać tymże PKS em do Warszawy A potem dalej. Wszystko wcześniej oplacilam. Niestety doznalam kontuzji kolana , mam peknieta Łękotkę w kolanie i wyjazd musiałam 2 dni przed wyjazdem odwołać. Wszędzie zwrocono mi pieniądze za bilety (zostawiajac 15% na poczet strat) i zaliczkę za noclegi mi zwrócono A PKS Polonus NIE. Coś tam wypisywali żeby pisać gdzieś indziej, potem że za późno pisałam ( A pisałam 2 dni przed wyjazdem) wreszcie dałam sobie spokój i tak stratna jestem na tej firmie ok 60zł. Nie polecam. Dziady. -
~Konio / 2018-10-02 10:45
Jechałem Polonusem 28.09.2018. relacji Lwów Warszawa kurs nr 9510. Kierowca przemycał papierosy, podczas kontroli celnicy znaleźli jego skrytki przez co staliśmy kilka godzin na granicy. po przekroczeniu granicy dosiadł się kolejny kierowca a ten co przemycał zaraz się upił i zaczęły się nieprzyjemne odzywki do pasażerów. Kierowca nie zatrzymał się w Lublinie gdzie miała wysiąść część pasażerów, dopiero po ich interwencji zawrócił twierdząc że sam nie wie dokąd jedzie. Toaleta nieczynna została otwarta tylko do kontroli na granicy jedyny plus to klimatyzacja. Nie polecam. -
~Lucy / 2023-08-19 16:39
Bilety kupione 2 mc wcześniej( w dwie strony)( ok 500zl za 4ry osoby), zorganizowane wszystko na tip top, a kierowca nagle oznajmia, że nie pojedziemy. Powód: zdaniem kierowcy:" nie da się wydrukować u niego biletu dla psa."
Odnośnie tej kwestii mieliśmy wydrukowanego maila od kierownika, że psy mogą podróżować polonusem i bilet taki kupuje się u kierowcy. Innej metody na kupienie biletu dla psa nie ma. Nie w kasie,ani nie online .
Po oznajmienie kierowcy,że nie wyjdziemy z pksu: krzyczal coś tam jeszcze żebyśmy sobie poszli na dworzec do informacji,a potem łaskawie powiedział, że możemy zająć miejsca.
Za psa opłatę chciał pobrać przy wysiadaniu. Powiedział : " dajcie 20zl i będzie ok" nie było mowy,abyśmy dostali paragon jakikolwiek. 20 zł poszło do kieszeni pana kierowcy.
Więc uważajcie bo ewidentnie chcą sobie dorobić oszukując innych
Dodam jeszcze,że paragony tego dnia kierowca drukował dla innych pasażerów bez problemu. -
~Małgorzata / 2018-05-15 22:39
Jadę pierwszy raz,dziwi mnie to że nigdzie nie ma informacji skąd odjeżdża autobus.Czekalam na dworcu Pks w Radomiu,głośniki są ale komunikacji żadnej!Kierowcy przewoźnika niemili a poza tym,gdzie tym emeryturą z autobusu się spieszy ,jadąc po 22.00 do sanatorium.Do autobusu musiałam ubiegać,nie tędy droga!W nocy korków nie mam a do regulaminowego odjazdu było jeszcze 3minuty.Kultura,kultura Panowie ale to się ma od urodzenia!Jadę pierwszy i ostatni raz ZaletyCzystość autokaruWadyKultura kierowcow -
~Monika / 2016-07-16 08:33
Jakość obsługi na bardzo niskim poziomie. Kierowca robił problem z biletu na telefon, narzekają na brak informacji mimo że pasażer nie ma wpływu na treść biletu na telefon. Łaskawie pozwolono mi zająć miejsce po pokazaniu faktury, której wcale nie jestem zobowiązana pokazać. Zarówno obsługa pasażerów jak i system generowania biletu na komórkę wymagają natychmiastowej poprawy. ZaletyJeździ, prawie punktualnieWadyObsługa -
~ogórel / 2018-07-17 20:07
Trasa Warszawa-Lwów -
Kierowca nie informuje o tym ile trwa postój (brak toalety w autokarze powoduje, że ludzie korzystają z postojów chętnie). Na jednym z nich, kierowca rusza bez uprzedzenia, że postój się skończył - mój przyjaciel jest wtedy w toalecie w pobliżu granicy Ukraińsko-Polskiej. Kiedy informuję kierowce żeby się zatrzymał, bo nie ma jednego pasażera, zostaje okrzyczana i z wielką łaską kierowca się zatrzymuje.
Niepoważne. Co jeśli pasażer zostałby na granicy? -
-
~POLONUSEK / 2022-09-29 03:48
ZLIKWIDOWALI POŁĄCZENIE WARSZAWA - INOWROCŁAW PRZEZ WŁOCŁAWEK I TORUŃ. -
~Raku / 2018-05-08 07:50
Niestety ale jazda polonu-sem jest nie konfortowa.Zawsze spóźniony,kierowcy nie mili i jeżdżą nie bespiecznie.fotele połamane. masakra! -
~Zdzich / 2024-02-14 10:39
14.02.2024 Trasa Sierpc-Warszawa Zachodnia godzina 9.15. Kierowca bezczelny arogancki,zachowuje się jak we własnym folwark, nie w pracy. W autobusie jest bardzo głośno słabe wygluszenie -
~Zniesmaczona / 2018-08-25 10:57
26.08.2018r. O godz. 6.15 jechałam polonusem relacji Warszawa - Mrągowo. Nie dość że spóźnienie wynosiło ponad pół godz. To jeszcze kierowca zrobił nam lodówkę w środku. Był nie miły, nie słuchał skarg pasażerów, po czym jak mu zwróciłam uwagę że jest za zimno to stwierdził że nawiew zostaje bo mu oko paruje. WiFi nie działa, autobus brudny. Dajcie spokój. Żebym miała inne wyjście to bym w życiu nie wybrała tego przewoźnika -
~Aleksandra / 2019-08-19 14:16
W ciągu ostatnich dwóch miesięcy dwukrotnie popsuł się autobus na trasie Lidzbark - Warszawa. Za pierwszym razem w Załuskach, czekaliśmy dwie godziny na podstawienie zastępczego. Innym razem awaria miała miejsce w Płońsku, po półtorej godziny oczekiwania i braku rzetelnej informacji ze strony kierowcy jaka jest sytuacja, udało mi się znaleźć inny transport. Nie mam pojęcia ile jeszcze pasażerowie czekali, a wśród nich były rodziny z małymi dziećmi. Współczuję, ja byłam w Warszawie tuż przed 23:00. Mijają trzy tygodnie od złożenia reklamacji i nie ma żadnej reakcji ze strony Polonusa. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM Zaletymożliwość zakupu biletu przez internetWadyzawodny tabor, popsute fotele, wyposażenie absolutnie niezgodne z reklamą na stronie przewoźnika -
~Alo / 2018-08-30 16:20
30.08 warszawa - Olsztyn:Autobus na zlom kierowca ma problemy z wrzuceniem biegów,goraco,drogo,brudno. ZaletyGniazdko przy co drugim siedzeniuWadySlaba klima,stan teczniczny nie najlepszy.brudno.opóźniony,drogi,klapa od schowka zepsuta. -
~Anna / 2019-09-16 07:20
Kierowca zapakował pasażerów na przystanku dla wysiadających i omijając przystanek wskazany w rozkładzie jazdy - odjechał do Warszawy a ja zostałam z bagażami i biletem zakupionym miesiąc wcześniej na e-podróżnik. Elbląg 23 lipca 2019 godz. 16.35. Do dzisiaj nie rozpatrzono mojej reklamacji i nie zwrócono pieniędzy za bilet. NIE POLECAM! OSTRZEGAM! -
~BH / 2018-05-13 21:11
Autobus przyjechał opóźniony, było zamieszanie z ilością osób na pokładzie- czy jest już full czy można jeszcze kogoś zabrać (masakra! Przez to opóźnił się jeszcze dodatkowe kilkanaście minut!) Ponadto zajmowane przeze mnie siedzenie było zepsute i siedząc na nim oparcie leżało na kolanach osoby za mną ZaletyCena, adekwatna do trasy, ale nieadekwatna do licznych wad i przystanków w małych miejscowościach -
-
~Bożena / 2020-01-25 11:07
Straszne dziadostwo, autokary starocie, co drugie siedzenie zepsute. Bilet z miejscówką okazał się niepotrzebny bo w autobusie zerwane numeracja.Podróż Polonusem to masakra. ZaletyZeroWadyWszystko do niczego -
~CEBEJ / 2018-02-27 21:34
Korzystanie z usług tego przewoźnika to strata pieniędzy i nerwów. Autobusy odjeżdżają dużo przed czasem, tak że ostatnio nie miałem możliwości wrócić do domu. Kiedy chciałem zadziwić i złożyć skargę dowiedziałem się że infolinia firmy jest płatna.. sprytny ruch, nikt nie chce przecież tracić kolejnych pieniędzy. Stanowczo odradzam usługi tego przewoźnika!! -
~Gabriela / 2018-08-13 00:10
Kontrola biletów w środku trasy w nocy. Niemili kierowcy, chamsko odzywają się do pasażerów. Brak chcących gwiazdek, przez pół trasy brak możliwości włączenia światła nad siedzeniem. ZaletyPołączenieWadyKierowcy, siedzenie, mało miejsca. -
~Greg / 2019-06-12 22:52
Popieram. Trasa z Warszawy przez Kielce. Kierowca straszny cham.
strona 6 z 13
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »