strona 3 z 13
-
~MS / 2024-07-23 16:45
Korzystam z Polonusa wiele lat. Dziś 40 minut opóźnienia, żadnej informacji na dworcu, smsem czy na stronie internetowej. Zadzwoniłam na infolinię, pani była miła i poinformowała o opóźnieniu. Kierowca ordynarny, z pretensjami, że kontaktowałam się z infolinią. Przy tym opóźnieniu przerwa "na siku", która wcale nie trwała 10 minut, jak zapewniał kierowca. Po dzisiejszym dniu myślę, że już nie będę korzystała z usług tego przewoźnika. -
-
~Vitalii / 2024-04-01 21:50
Kierowca nie miły i nie sympatyczny zero pomocy i zaangażowania. ZaletyBrak -
~Jakub / 2024-01-20 10:54
20.01.2023, kurs Warszawa Marymont - Płońsk 9:55, agresywny kierowca nie wpuścił nas do autobusu WadyObsługa kierowcy -
~Kasia / 2021-09-13 10:41
Prawie dwie godziny opóźnienia, to był mój pierwszy i ostatni przejazd z tym przewoźnikiem. Nigdy więcej nie wybiorę usług tej firmy. -
~Małgosia / 2022-05-07 09:40
Już kilka razy jeździłam Polonusem, ale po raz pierwszy kierowca jest nieuprzejmy. Wracam z Krynicy. Miałam bilety wykupione przez internet , przystanek na dworcu. Wsiadłam na następnym przystanku bo był bliżej maszego hotelu. Kierowca niemiłym tonem powiedział, że mogłby nas nie zabrać bo trzeba było wsiadać na dworcu. Łaskę zrobił że nas wziął, a autobus prawie pusty. Szkoda że nie powiedzial tego normalnie. Więcej kultury bym prosiła na drugi raz. Szkoda, bo Polonus mi się zawsze dobrze kojarzył. -
~Mateusz / 2024-12-06 06:24
Dzień dobry jechałem w poniedziałek i mniałem kawę przy sobie i poszłem na autobus polonus żeby jechać z grudziądza do rypina i kierowca powiedział żebym nie wsiadał z kawą,i mósiałem jom duszkiem pić żeby zdążyć jom wypić a na końcowej stacji podniosłem butelkę od colii bo ktoś zostawił i jom odłożyłem a babka powiedziała do mnie że mam jom wywalić do kosza a ja że nie że to nie moja butelka i kierowca jak się zatrzymał powiedział że mam jom wywalić i bez gadania. Powiem tak że dramat co do zachowania kierowcy bardzo nie miły. ZaletyWygodnyWadyKierowca nie miły co do podróżującego -
~Menia / 2019-01-28 10:46
Jak moze byc nieczynna toaleta na długiej trasie?To po co ona w ogóle jest w autobusie?Powinni ibfirmowac o tym fakcie przy zakupie biletu a stawiac podróżnych przed faktem dokonanym.Kierowca też niemiły.Nigdy więcej polonusem -
~pasager001 / 2023-04-06 08:31
Kierowca autobusu na trasie Warszawa-Kętrzyn dnia 6.04 o godzinie 8:00 w czasie kiedy szukałem biletu w telefonie, miał czelność agresywnym tonem mówić do mnie 'a co pan pierwszy raz jedzie autobusem?', na co odpowiedziałem pytaniem 'czy wszystko w porządku?'. Kierowca zareagował jeszcze bardziej agresywnie.
Chcę zaznaczyć, że bilet miałem kupiony już dawno, gdyż wiem, że w okresie świątecznym miejsc może nie być.
Nie wyobrażam sobie czuć zagrożenia ze strony kierowcy, więc proszę o niezwłoczne zareagowanie. Pan kierowca ma włosy na kształt irokeza. -
-
~Pasażerka / 2024-05-24 00:10
Jechałam z Warszawy do Olsztyna przez Szczytno. Pierwszy raz trafił się bardzo nie miły kierowca -
~Paweł / 2018-05-30 19:33
Kierowca (dzisiaj na trasie lublin-lwów) to niespotykany buc - agresywny wobec pasażerów, a wręcz domagający się łapówki za spełnienie prośby. Może czas przejść na Ukraińców? WadyKierowca buc -
~Piotr / 2024-05-29 12:34
Na trasie Warszawa Bydgoszcz, nie czynna toaleta. To porażka dla firmy Polonus. Autokary nowoczesne a brak czynnej toalety. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tego przewoźnika. WadyNie czynna toaleta -
~Pozdróżnik / 2020-02-24 12:35
Na trasie Warszawa Zachodnia - Busko-Zdrój wyjątkowo nieprzyjemny kierowca. Starsza Pani wyszła w Kielcach do toalety prosząc aby zaczekał. Gdyby nie interwencja pasażerów kierowca odjechałby bez niej. -
~ROB / 2023-06-08 21:42
KIEROWCA CHAM!
jechalem z Warszawy, na 15 minutowym postoju wyszedlem do WC informujac o tym kierowce, a ten frajer odjechal z moja walizka i zostawil mnie na jakims wygwizdowie przed uplywem 15 minut!!
NIE POLECAM!Wadykierowca prostak -
~Agnieszka / 2017-05-01 22:58
Oferta super. Na piśmie. Podczas ponad 10g podróży toaleta była nieczynna. W końcu jeden z kierowców łaskawie wskazał mi PŁATNĄ toaletę na jednym z postojów.O światło trzeba było się też prosić. A poza tym poziom zwracania się do pasażerów... "na przystanek" i "choćże". Czy ja jestem psem albo jakąś smarkulą,żeby się tak do mnie zwracać?! Może nie wyglądam na 33,ale takie traktowanie to już gruba przesada! Zdecydowanie odradzam tę linię! Bilet za 30zł -
~Aloalo / 2020-08-19 12:10
Jechałem 13 lipca z Warszawy do Jastrzębiej Góry.Bardzo chamski,nieuprzejmy,opryskliwy kierowca.Nieczynna toaleta i jeden postój na trasie.Wczesniej kierowcy byli w porządku,ale przez tego nie będę korzystał z tej firmy. ZaletyCena,godzina polaczeniaWadyChamski kierowca
Brak toalety
Brak wi-fi
Mało postojów byskorxystac ztoalety -
~DjJacu / 2018-05-05 09:58
Bagaż w nogach, bo schowki nawet na torebkę za małe -
-
~Iza / 2017-10-29 23:08
Średnio polecam tą firmę .. zamówiłam bilety z miesięcznym wyprzedzeniem by mieć pewne miejsca, na stronie internetowej wszyszystko było jasne ,bilety miałam w formie elektronicznej i dokładnie pisało z jakiej stacji odjeżdża bus i jakie mam miejsce zająć , dodam jeszcze że zależało mi żeby mieć miejsca sąsiednie bo jechałam z chłopakiem natomiast gdy doszło do odjazdu okazało się że nie ma żadnej rezerwacji a gdy chciałam zająć pierwsze miejsca bo akurat były wolne dwa obok siebie kierowca powiedział że są zarezerwowane!!! Nie pomogły tłumaczenia ani pokazywanie biletu -
~Kasia / 2019-01-30 07:12
Kierowca nie zareagował na prośbę o podwyższenie temperatury w autokarze.Po godzinie jazdy,nadal było n tyle zimno,że nie można było zdjąć kurtki.Tłumaczenie,że trzeba czekać cierpliwie,aż autobus się rozgrzeje,jest chyba najzwyczajniej spowodowane brakiem kompetencji i ignorancją.W taki sposób kierowcy pracują na złą sławę dobrej firmy.
-
~Kumi179 / 2018-08-11 11:40
Autobusy nowoczesne klimatyzowane i wygodne. Jechalismy z chlopakiem z jednej z nadmorskich miejscowości do Gdanska. Opóźnienie ok 2 3h... Rozumiem ze zdarzaja sie korki i wypadki nagle ale kierowca wciaz powtarzal ze to normalne... No to jezeli tak chyba powinno byc uwzglednione w czas przejazdu....
W efekcie spoznilismy sie na pociag i trzeba bylo jeszcze raz placic za bilety. Gdybysmy wiedzieli ze jest to "normalne" inaczej zaplanowalibysmy podróż.
Kierowcy ktorych spotkalismy nie byli specjalne mili.
Drugi raz nie wybralabym tej firmy.ZaletyWygodne i klimatyzowane autokaryWadyOpoznienia! Brak informacji o rzeczwistym czasie jazdy.
Niemila obsluga -
~Lidka / 2018-08-18 22:40
Jeżeli kusi Cię niska cena to musisz potem uzbroić się w stalowe nerwy. Jednym słowem to był dramat. Moja przygoda odbyła się na trasie Warszawa- Jelenia Gora. Brak słów zeby opisać wrażenia. Poziom rozmowy z kierowcami jest na tak niskim poziomie, ze odechciewa się wdawać w dyskusje. Zaczęło się od zamieszania z numerami miejsc. Dla mnie sytuacja jest prosta. Mam miejsce na bilecie to na nim siadam i koniec. Na moim miejscu była torba kierowcy wiec w momencie kiedy poprosiłam o jej zabranie usłyszałam ze siadamy jak chcemy. Torba została jednak zabrana i usiadłam na swoim miejscu. Siedzenie na którym była torba było rozłożone i poprosiłam o jego poprawienie. Nie mam nic przeciwko ich rozkładaniu. Jeżeli idziesz spać to sobie rozłóż ale chyba leżąca na nim torba tego nie potrzebowała. W odpowiedzi usłyszałam ze kierowca go nie poprawi do pionu ponieważ oni na tym fotelu odpoczywają na całej trasie. Szkoda tylko ze ja z nimi ta cała trasę spędzam i tez bym chciała mocniej rozprostować nogi a nie trzymać je w przykurczu 10h... Zatkało mnie totalnie. Na dobitkę usłyszałam, ze przecież mówił żeby siadać byle gdzie. Czy tak zachowują się profesjonaliści? Czy tak traktuje się klienta dzięki któremu ma się prace? Jeżdżę od lat po całej Polsce, z różnymi przewoźnikami i takiej sytuacji jeszcze nie miałam. Na dodatek kierowca pozwolił sobie zabrac dwie osoby które siedziały na schodach bo już nie było miejsc. Gdzie tutaj bezpieczeństwo pasażerów??? Już nigdy nie skorzystam. Szkoda, ze wcześniej nie poczytałam opini o tym przewoźniku. Ceny super, połączenia dla mnie super ale obsługa do kitu. ZaletyCena, siatka połączeńWadyChamska obsługa
strona 3 z 13