Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKS Polonus opinie

Ocena na podstawie 257 opinii

2.06 / 5

  • Poziom cen
    2.47
  • Oferta
    2.19
  • Jakość obsługi
    1.62
  • Wygoda
    2.03

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 13 z 13
  • ~M.K / 2017-07-14 14:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Bardzo niemiły kierowca na trasie Kępno-Kudowa Zdr. godz.13:40. Nie dość ze autobus miał opóźnienie ok.30min to kierowca nie pomoże z bagażem i odnosi sie bardzo niemiło.
    Wrocław
  • ~JACEK PLACEK / 2017-06-29 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczny poziom obsługi klienta. Przewoźnik kpi sobie z pojecia punktualności. Na relacji Warszawa - Ruciane podstawiona 30 letnia Setra bez klimatyzacji w czasie 30 stopniowych upałów. NIE POZDRAWIAM WAS PKS POLONUS WY DZBANY

    JACO PLACO
    ZaletyBrak
    WadyPunktualność, komfort jazdy
  • ~Student / 2017-05-11 01:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeżdżę Polonusem juz 5 roku. I z każdym rokiem kierowcy są coraz gorsi. A największymi problemami dla nich stanowią bilet sms oraz bagaż. Nigdy nie wiadomo, czy ten bagażnik mam otworzyć sobie sam czy kierowca. Raz kierowca zbulwersował się na mnie, że stoję z torba i czekam aż mi otworzy, a mam robić to sam, inna sytuacja to ja otworzyłem bagażnik i kierowca się na mnie darł, że nie powinienem tego robić. Niby można mieć teraz te bilety sms, ale jaki to jest problem dla kierowców, że muszą to czytać, odhaczać na kartce i to im schodzi tyle czasu. Ostatnio wsiadając do autobusu kierowca nie chciał zaakceptować mojego biletu w telefonie, bo stwierdził, że za jego czasów nie było takich rzeczy i on się na tym nie zna.
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyObrażanie pasażerów
    Niemili, wręcz aroganccy kierowcy

  • ~Agnieszka / 2017-05-01 22:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Oferta super. Na piśmie. Podczas ponad 10g podróży toaleta była nieczynna. W końcu jeden z kierowców łaskawie wskazał mi PŁATNĄ toaletę na jednym z postojów.O światło trzeba było się też prosić. A poza tym poziom zwracania się do pasażerów... "na przystanek" i "choćże". Czy ja jestem psem albo jakąś smarkulą,żeby się tak do mnie zwracać?! Może nie wyglądam na 33,ale takie traktowanie to już gruba przesada! Zdecydowanie odradzam tę linię!
    Bilet za 30zł
  • ~Bea / 2017-04-17 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, najgorszy przewoźnik z jakim miałam do czynienia.Pomimo posiadanego biletu, na którym widnieje wyraźna informacja, że w przypadku braku nr miejsca mam gwarantowane dowolne miejsce siedzące, takiego miejsca miejsca dla mnie nie było. Kierowca był tak arogancki, że z ironią zaproponował, że sam ustąpi miejsce. Na prawdę nie po to robiłam rezerwację tydzień wcześniej, żeby jechać 40 km na stojaka. Zwrócę się oczywiście z oficjalną skargę nie do dyrekcji, bo jeśli przy tyłu negatywach nie ma reakcji, to pewnie bez sensu, tylko do właściciela (prezesa). Może jemu zależy na klientach. Ja w każdym razie już na pewno nie skorzystam i będę szczerze odradzala wszystkim.
  • ~pk / 2017-04-17 17:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma pokazuje brak szacunku dla klienta. Zamieszcza możliwość zakupu internetowego biletu, który ma gwarantować miejsce siedzące, po czym, okazuje się, że takowego nie ma, co jest dla mnie równoznaczne z oszustwem.
    Poziom kierowców, niejednokrotnie dno i wodorosty. Chamstwo i słoma wychodzi z butów. Radzę omijać szerokim łukiem.
    WadyChamstwo kierowcy w stosunku do pasażera.
    Oszukiwanie klientów.
  • ~Niezadowolony klient / 2017-01-07 23:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam,
    Autobus na trasie Lwów -Warszawa, Nowy Rok, wieczór, mimo czekania dwóch godzin na dworcu w ogóle się nie pojawił. Nie muszę dodawać, że był to nowy rok i byl problem z dotarciem do domu...jakaś masakra. Oczywisice trzeba było wracać czymkolwiek przez granicę i na raty- były to droga przez męke i doprowadziło do spożnienia się do pracy. Oczywisiće zero jakiejkolwiek informacji. Napisałem reklamację z prosbą o zwrot biletów i odszkodowanie. Zobaczymy jak się zachowają,
    Zaletyduza liczba kursów, ceny w miarę ok
    Wadystare autobusy, niemili kierowcy, czasem nie chcą uznań biletów kupionych pzez internet, opożnienia, słąba informacja i infolinia
  • ~Xyz / 2016-12-28 21:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Tanio = słaba jakość, dewiza "Polonusa" na trasie Warszawa - Lwów. Mały bonus- ktoś mądrze pomyślał i nakleił litery nieprzepuszczające światło. Brudne grzejniki, połamane klapki zamykające dla pasażerów klimatyzację. Nie polecam.
  • ~Monika / 2016-07-16 08:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakość obsługi na bardzo niskim poziomie. Kierowca robił problem z biletu na telefon, narzekają na brak informacji mimo że pasażer nie ma wpływu na treść biletu na telefon. Łaskawie pozwolono mi zająć miejsce po pokazaniu faktury, której wcale nie jestem zobowiązana pokazać. Zarówno obsługa pasażerów jak i system generowania biletu na komórkę wymagają natychmiastowej poprawy.
    ZaletyJeździ, prawie punktualnie
    WadyObsługa
  • ~kasiek / 2016-06-29 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa dalekobieżna na zewnątrz 30 stopni, a w autobusie żadnego nawiewu "bo się zepsuł". Radzę podstawiać autobusy z możliwością obniżenia temperatury w środku, sama prawie straciłam przytomność. Nie wiem czy chcieliby państwo o poważniejszą "awarię" zdrowotną.
    Wadykiepski kontakt
  • ~marcin / 2016-06-28 14:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Tragiczna firma. Kontakt masakra, ciężko coś załatwić. Jakość usług bardzo słaba. POLSKI BUS LEPSZY!
  • ~Grażyna / 2016-05-16 12:24
    Ocena: 4.50 / 5
    Podróżuję pksami bardzo często i Polonus wyróżnia się na tle innych pksów. Autobusy są wygodne i wydają się być nowoczesne. Poza wszystkim cenie to, że z tą firmą dotrę z małej miejscowości do Warszawy czy innych większych miast w pobliżu mojej małej wioski. Ceny biletów nigdy mnie nie przeraziły a często trafiam na miłe niespodzianki, szczególnie, gdy wybieram się do sanatorium w Rymanowie.
  • ~Albert / 2016-05-16 09:37
    Ocena: 3.75 / 5
    To chyba jedyny przewoźnik z tak rozbudowaną siatka połączeń. Honoruje ulgi ustawowe mają też ulgi dla studentów, emerytów i dzieci tutaj nawet 50% do 13 lat. Tabor też ciagle odnawiany. Pomimo że to spółka państwowa to na prawdę poziom usług jest ok. Teraz wprowadzili możliwośc wyboru miejsca i zmiany daty wyjazdu co mało który przewoźnik oferuje
    ZaletyMożliwość rezerwacji miejsca Promocje i zniżki ustawowe Bilety internetowe i na SMS Zmiana daty wyjazdu bez opłat
    WadyCzasami trafia się autobus bez WC ale większość jednak trzyma poziom
    Co roku jeździmy rodzina na wakcje oraz na święta do tego sporadycznie różne wyjazdy
  • ~rtehn / 2016-04-16 23:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Wiecznie spóźniające się autobusy, opryskliwi kierowcy którzy pracują za karę, nierealnie wyśrubowane czasy przejazdów, tak że nie da się po drodze załatwić - ile razy jechałem z nimi to jakieś kwiatki były. Nie polecam!
  • ~Jan / 2016-03-17 14:03
    Nigdy nie miałem okazji jechać z tym przewoźnikiem, ale często widuję ich autobusy. Imponujaca flota nowych i błyszczących maszyn. Widzę sznureczek ludzi stojących na przystanku, więc wygląda że działa.
    ZaletyNowoczesna flota
strona 13 z 13
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5036
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 859
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 714
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960