Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKS Polonus opinie

Ocena na podstawie 257 opinii

2.06 / 5

  • Poziom cen
    2.47
  • Oferta
    2.19
  • Jakość obsługi
    1.62
  • Wygoda
    2.03

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~babcia / 2018-03-01 14:26
    Ocena: 4.25 / 5
    Informuję pasażerów "Polonusa", że zostałam potraktowana z życzliwością i otrzymałam zwrot za bilety, które nie dotarły na sms. Pan Mariusz - Główny Specjalista ds Przewozów nawiązał ze mną osobista korespondencję, poinformował o postępowaniu w trybie reklamacji oraz o pozytywnym załatwieniu. Otrzymałam zwrot w ciągu kilku dni. Dziękuję. Życzę dalszych pozytywnych zmian.
    ZaletyCzas jazdy, zniżki, kontakt z pasażerem.
    WadyZbyt rzadka zmiana filtrów - czuć zagrzybienie (jestem uczulona i dla mnie to horror), w niektórych autobusach brak uczucia świeżości. No i ta muzyka z ogólnego głośnika - po 4 godz. ma się dosyć, nawet tej przyciszonej.
  • ~CEBEJ / 2018-02-27 21:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystanie z usług tego przewoźnika to strata pieniędzy i nerwów. Autobusy odjeżdżają dużo przed czasem, tak że ostatnio nie miałem możliwości wrócić do domu. Kiedy chciałem zadziwić i złożyć skargę dowiedziałem się że infolinia firmy jest płatna.. sprytny ruch, nikt nie chce przecież tracić kolejnych pieniędzy. Stanowczo odradzam usługi tego przewoźnika!!
  • ~Tomasz / 2018-02-25 15:34
    Ocena: 4.00 / 5
    Zawsze sie spoznia i musze czekac 35min dluzej na mpk.
  • ~M / 2018-02-14 05:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Przewoźnik zapewnia toalety niestety sa one zamknięte a kierowca nawet na prośbę nie otwiera ich. Brak wifi, co też przewoźnik zapewnia na stronie. Bardzo nieuprzejmi pracownicy- kierowcy dla pasażerów, hamskie odżywki, traktują pasażerów jak bydło, podnoszą głos na obcokrajowców. Właściciel firmy nawet nie odpisuje na złożone reklamacje i zniszczenia jakie zostały dokonane przez kierowców. Odradzam podróż z tym przewoźnikiem!
    Zalety Brak
    WadyBrak toalet, brak wifi, nieuprzejma i niepomicna obsługa przejawiająca agresję słowną wobec pasażerów.
  • ~babcia / 2018-02-11 18:52
    Ocena: 3.50 / 5
    Bilety kupione na sms nie dotarły, kupione w piątek na niedzielę, choć otrzymałam informację o przelewie w ciągu 2 minut. Kontakt z firmą zerowy: tel. kontaktowy zablokowany (choć informacja na stronie widnieje, że czynne całą dobę, inne tel. czynne od pon. do piątku. Po reklamacji usłyszałam, że nie zaznaczyłam opcji sms i wysłano bilety na e-mail. Niestety na e-mail też nie dotarły. Musiałam kupić wnukom drugie bilety, czyli wydać drugie 51 złotych. Pytany kierowca warknął, że on nic nie wie i nie maż żadnej listy. Tłumaczenie na nic się zdało, a był czas, że po sprawdzeniu na liście, zdążyłabym zwrócić do kasy te drugie bilety. Arogancja kierowcy wynikała albo z nieuctwa, albo z lenistwa.
    ZaletyZniżki, czas odjazdu.
    WadyBrak kultury niektórych kierowców. Prowadzenie głośnych rozmów na temat firmy lub spraw prywatnych jest nagminne. Najbardziej zszokował mnie komentarz skierowany do pasażera: Twoja dupa?... No niezła kobyła. Muzyka puszczana na cały autobus, niesprawna klimatyzacja, bywało i za zimno i za gorąco.
  • ~NB / 2018-02-07 17:05
    Ocena: 2.50 / 5
    - Zimno
    - Łazienka nie działa
    - Wi-Fi niema
    - niewygodne są siedzenia
  • ~Damian / 2017-12-26 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam PKS Polonus bardzo źle. Pierwszy raz miałem zamiar jechać polonusem z Warszawy Zachodniej. Zarezerwowałem miejsce do Lublina. W okolicach dworca dowiedziałem się od turystki która jeździła już wcześniej z tego miejsca, że polonus nie odjeżdża z dworca, tylko ze stanowiska prywatnego na które poszliśmy. Podobną informację dostałem z biura obsługi klienta. Tylko, że tych stanowisk jest kilka. Turystka była przekonana, że stoimy na odpowiednim stanowisku, bo jeździła już z niego. Autobus spóźniał się ok 20 minut i byliśmy zdenerwowani. Nie było żadnej tabliczki z informacją o odjazdach do Lublina. Kolejnego telefonu do biura obsługi nie odebrano już ode mnie i wtedy już porządnie zdenerwowaliśmy się bo było to nasz ostatni autobus do Lublina. Turystce przypomniało się, że w pobliżu jest jeszcze jeden przystanek i być może z niego odjeżdża polonus. Sprawdziliśmy szybko, jednak tam również nie było żadnej informacji. Koleżanka zauważyła polonusa jak podjeżdża na stanowisko na którym staliśmy wcześniej. Pobiegliśmy i machaliśmy, żeby zatrzymał się. Oczywiście autobus nie zatrzymał się bo i tak miał już duże opóźnienie. Wstyd, że mają takie podejście do klienta. Nigdy nie zarezerwuję polonusa i odradzam go wszystkim.
  • ~Sheo / 2017-12-21 14:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Od 4 lat jeżdżę na trasie Grójec-Warszawa. Autobusy chodzą jak chcą(a często wcale) , jeśli jakiś ulegnie awarii to nie podstawiają przeważnie innych tylko trzeba czekać. Bardzo często kierowcy nie zatrzymują się na przystankach lub przysyłane są malutkie autobusy w godzinach największego ruchu i nie ma nawet jak do nich wejść. Jedyna zaletą jest cena biletów.. Miesięcznie wychodzą wiele taniej niż paliwo.
    ZaletyCena i niektórzy bardzo mili kierowcy
    WadySpóźniają się lub nie przyjeżdżają wcale, w autobusach jest bardzo brudno i często nie ma miejsc żeby wejść chociażby do autobusu bo są wypchane po brzegi.
  • ~Mila / 2017-11-23 00:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa nocna z wroclawia 22/23 listopada. W momencie kiedy kolezanka stala i machala razem z kierowca taksowki spieszac sie z lotniska, kierowca busa przejechal obok niej na dworcu i sie nie zatrzymal. W autobusie bylo doslownie kilka osob. Srodek nocy , listopad. Zostawil na na dworcu ruszajac!! Sama latam czaesto do Wroclawia i nigdy w zyciu w to nie wsiade . Straciliscie klienta. Mam nadzieje ze kierowca jest z siebie dumny. Ps. Podziekowania dla kierowcy taksowki na prawde sie spieszyl i robil co mogl..
  • ~Trresa / 2017-11-19 14:06
    Ocena: 2.75 / 5
    Kierowca niesympatyczny,zupełny brak mediów (mógłby włączyć chociaż radio)
  • ~Arni / 2017-11-05 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i metr mułu !!!!!!!!!!!
    Warszawa-Ełk,
    Ełk-Warszawa.
    Na tylnej szybie naklejki jakie to bajery w środku,
    a tylko połamane siedzenia, wszystko oklejone taśmą żeby
    nie odpadło.
    Brak toalety na kilku godzinnej trasie to chyba standard zaczerpnięty z PKS.
    Przewoźnik typowo nastawiony na wożenie "najeźdźców" do stolicy, a nie pasażerów
    jadących na wypoczynek.
    Na szczęście tył tego pks-u był wolny, było się gdzie odlać.
    Zaletysyf jak nigdzie
    Wadyłamanie umowy przewozu, oznakowanie udogodnień na tylnej szybie to zwykłe naciąganie i kradzież.
    Bilet kupiony za pośrednictwem strony "PolskiBus" dzięki takiemu podwykonawcy bez nadzoru zakończyłem długoletnią współpracę z polskimbusem.
  • ~irys / 2017-10-31 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś rano stojąc na przystanku bonifaterska 1 czyli park ttaugutta.Autobus relacji warszawa zachodnia kętrzyn nawet się nie zatrzymał. Machając biletem kierowca z środkowego pasa zjechał na prawy pas nawet się nie zatrzymał.Powinnam wyskoczyć na ulicę i się położyć. Może wtedy by się zatrzymał . I bilet kupiony w obie strony na dziś do kosza. Dzwonac na infolinię panie nie wie gdzie nawet przystanek bonifaterska tylko numerek 01 ją interesował. Bo nie wiedziała gdzie to jest. Szkoda słów. Spłakałam się. Bo jak tak można.nie dość ze sie spóznił to i nie zabrał pasaźeroww tylko pojechał. Chamstwo wychodzi bokiem.grób niech posprzątam kierowca będzie miał dwie godziny przerwy w ketrzynie.
    ZaletyZero
    WadyChamstwo , ignorowanie ludzi.
  • ~Iza / 2017-10-29 23:08
    Ocena: 2.75 / 5
    Średnio polecam tą firmę .. zamówiłam bilety z miesięcznym wyprzedzeniem by mieć pewne miejsca, na stronie internetowej wszyszystko było jasne ,bilety miałam w formie elektronicznej i dokładnie pisało z jakiej stacji odjeżdża bus i jakie mam miejsce zająć , dodam jeszcze że zależało mi żeby mieć miejsca sąsiednie bo jechałam z chłopakiem natomiast gdy doszło do odjazdu okazało się że nie ma żadnej rezerwacji a gdy chciałam zająć pierwsze miejsca bo akurat były wolne dwa obok siebie kierowca powiedział że są zarezerwowane!!! Nie pomogły tłumaczenia ani pokazywanie biletu
  • ~Aga / 2017-09-24 02:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tego przewoźnika.
    Kierowcy niemili!
    Toaleta zamknięta na trasie Szklarska Poręba - Warszawa (nocne połączenie, 10 godz. jazdy)
    Skandal!
    WadyBrak możliwości korzystania z toalety!
  • ~macio / 2017-09-14 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest typowy przewoznik dla mocherów szczególnie na trasie kudowa zdrój warszawa pchaja sie kto pierwszy tren lepszy czlowieka by stratowali nie polecam tego przewoznika nie miła obsluga
  • ~Grzegorz / 2017-09-10 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Warszawa-Lwów
    Kurs nocny międzynarodowy a kierowca zamyka toaletę!!
    Tylko krótkie dwa postoje na 8 godzin jazdy..
    Zdziwienie pasażerów którzy chodzili podczas jazdy i pytali o zamkniętą toaletę. Kierowca kazał czekać półtorej godziny do postoju. Twierdził że dopiero jedziemy godzinę...tylko nie każdy zdążył załatwić "potrzebę" tym bardziej że zakładał że kurs realizowany autobusem z toaletą!
    Zaletybrak
  • ~L.K / 2017-09-07 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz się z czymś takim spotykam! Kierowca gbur na trasie wawa-radom nie uznał wykupionej on-line rezerwacji i kazał płacić jeszcze raz za bilet! Dodam, że wszystko było opłacone prawidłowo. Ewidentne chciał wyciągnąć kasę. To jest rozbój! Co to w ogóle ma być? Jak dla mnie to jest zwykle złodziejstwo. Sprawa będzie reklamowana ale jeśli wszyscy w tej firmie mają takie podejście do klienta jak ten pseudo kierowca, to się sprawa pewnie skończy na policji
  • ~Nicek / 2017-09-01 17:24
    Od jakiegoś czasu polonus puszcza na trasie do Warszawy małego busa ludzie siedzą w nim jak sardynki w puszcze z narażeniem życia jeśli jeszcze raz zobaczę coś takiego dzwonię i zgłaszam na policję
  • ~Piotr / 2017-08-04 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandalicznie dlugi czas oczekiwania na weryfikacje platnosci payu, chorendalnie droga infolinia (za 3 minuty rozmowy zaplacilem ponad 10 zł). Konsultant belkotal cos niewyraznie do sluchawki i potrafil pomoc tylko tyle: prosze sprawdzic spam, proszę poczekac 3 dni!, moze bilet sam dojdzie na skrzynke.
  • ~Anna M. / 2017-08-01 08:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Ok,moze i bilety sa tanie ale...nie dajmy z siebie zrobic bydla wpakowanego do blaszanej puszki. Brak klimatyzacji,brak toalet,brak dobrej i zyczliwej obslugi...ktory my mamy wiek? Albo czemu nadal tak blisko nam do PRLu?...Na trasie Polska-Ukraina polecam innych przewoznikow-ceny podobne a komfort podrozy 10razy lepszy!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5036
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 859
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 714
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960