strona 11 z 14
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Zniesmaczona / 2018-08-25 10:57Ocena: 2.00 / 5
26.08.2018r. O godz. 6.15 jechałam polonusem relacji Warszawa - Mrągowo. Nie dość że spóźnienie wynosiło ponad pół godz. To jeszcze kierowca zrobił nam lodówkę w środku. Był nie miły, nie słuchał skarg pasażerów, po czym jak mu zwróciłam uwagę że jest za zimno to stwierdził że nawiew zostaje bo mu oko paruje. WiFi nie działa, autobus brudny. Dajcie spokój. Żebym miała inne wyjście to bym w życiu nie wybrała tego przewoźnika -
-
~Łukasz / 2018-08-23 18:36Ocena: 1.75 / 5
Firma Polonus chwali się wysokim standardem swoich pojazdów. W każdym autokarze jest podobno Wifi, gniazda 230V oraz duży komfort jazdy. Trasa Lublin-Warszawa. Na miejscu zamiast opisywanego na stronie autokaru podstawiony zostal malutki bus firmy contbus, który miał naklejkę "Polonus".
Kierowca umył ręce, że nic do tego nie ma i tylko burknal coś pod nosem. Przy moim wzroście tak długa podróż w tak małym busie to męka. Nie polecam.ZaletyBrak -
~Lidka / 2018-08-18 22:40Ocena: 2.75 / 5
Jeżeli kusi Cię niska cena to musisz potem uzbroić się w stalowe nerwy. Jednym słowem to był dramat. Moja przygoda odbyła się na trasie Warszawa- Jelenia Gora. Brak słów zeby opisać wrażenia. Poziom rozmowy z kierowcami jest na tak niskim poziomie, ze odechciewa się wdawać w dyskusje. Zaczęło się od zamieszania z numerami miejsc. Dla mnie sytuacja jest prosta. Mam miejsce na bilecie to na nim siadam i koniec. Na moim miejscu była torba kierowcy wiec w momencie kiedy poprosiłam o jej zabranie usłyszałam ze siadamy jak chcemy. Torba została jednak zabrana i usiadłam na swoim miejscu. Siedzenie na którym była torba było rozłożone i poprosiłam o jego poprawienie. Nie mam nic przeciwko ich rozkładaniu. Jeżeli idziesz spać to sobie rozłóż ale chyba leżąca na nim torba tego nie potrzebowała. W odpowiedzi usłyszałam ze kierowca go nie poprawi do pionu ponieważ oni na tym fotelu odpoczywają na całej trasie. Szkoda tylko ze ja z nimi ta cała trasę spędzam i tez bym chciała mocniej rozprostować nogi a nie trzymać je w przykurczu 10h... Zatkało mnie totalnie. Na dobitkę usłyszałam, ze przecież mówił żeby siadać byle gdzie. Czy tak zachowują się profesjonaliści? Czy tak traktuje się klienta dzięki któremu ma się prace? Jeżdżę od lat po całej Polsce, z różnymi przewoźnikami i takiej sytuacji jeszcze nie miałam. Na dodatek kierowca pozwolił sobie zabrac dwie osoby które siedziały na schodach bo już nie było miejsc. Gdzie tutaj bezpieczeństwo pasażerów??? Już nigdy nie skorzystam. Szkoda, ze wcześniej nie poczytałam opini o tym przewoźniku. Ceny super, połączenia dla mnie super ale obsługa do kitu. ZaletyCena, siatka połączeńWadyChamska obsługa -
~Anon / 2018-08-17 18:54Ocena: 2.00 / 5
Dramat. Często PKS w ogóle nie przyjeżdża o wyznaczonym czasie. Brak jakiejkolwiek informacji o odwołanych kursach i opóźnieniach. Na infolinii oczywiście nic nie wiedzą. Poza tym drobne spóźnienia (10-15 min) i przyjazdy o 5-10min za wcześnie są normą. Natomiast kiedy PKS przyjedzie o czasie to istne święto lasu. Naprawdę rzadkość.
Zgłoszenie wyśle również do urzędu gminy i starostwa powiatowego. Ciekawe czym kierują się dofinansowując tak nierzetelna firmę. Poproszę też o zorganizowanie oficjalnego pomiaru jakości waszych usługZaletyNawet wygodne autobusyWadyNiepunktualność
Częsty brak klimatyzacji
Brak jakichkolwiek informacji
Rzadkie kursy -
~Ewelina / 2018-08-17 17:20Ocena: 1.00 / 5
autobus do Sierpca na trasie Grudziądz masakra mało miejsca drogie bilety nie miły kierowca. Wyższe osoby mają problem z siedzeniem przez małą odległość między siedzeniami za prawie 30 zł to skandal.Autovus niczym za czasów komuny -
~Tajne / 2018-08-16 18:11Ocena: 1.00 / 5
Po prostu MASAKRA..
Nie ma dnia żeby cos sie nie popsuło
Kierowca chyba Pan Krzysztof o ile sie nie mylę zawsze robi problem gdy ma sprzedać bilet miesięczny.
O budzie juz nie wspomnę -
~Gabriela / 2018-08-13 00:10Ocena: 1.75 / 5
Kontrola biletów w środku trasy w nocy. Niemili kierowcy, chamsko odzywają się do pasażerów. Brak chcących gwiazdek, przez pół trasy brak możliwości włączenia światła nad siedzeniem. ZaletyPołączenieWadyKierowcy, siedzenie, mało miejsca. -
~Iwa54 / 2018-08-12 14:52Ocena: 4.00 / 5
Moja opinia dotyczy kursu Kielce-Szczawnica i Szczawnica-Kielce. Nie wiem, może miałam szczęście trafić na innych kierowców, ale moje wrażenia są krańcowo różne od pozostałych. Kursy punktualne, lekkie opóźnienie, ale to z powodu robót drogowych. Kierowca Kielce-Szczawnica uśmiechnięty, pomógł mi przy załadunku bagaży. Podróż przebiegła spokojnie, był co prawda mały incydent z Busku Zdroju, ale wywołany przez tłumek starszych osób. Przyznam, że po wcześniejszym przeczytaniu opinii byłam przerażona co mnie czeka w podróży, może jestem mało wymagająca, albo miałam szczęście:) Nikt nie odjeżdżał bez pasażerów, a nawet na prośbę pasażerki wydłużył przystanek w Nowym Sączu, by mogła skorzystać z toalety. ZaletyBardzo wygodne siedzenia
Czysto
Spokojna, punktualna podróżWadyBrak obiecanego WC
W drodze powrotnej musiałam sama wyjąć bagaż -
-
~Nateczka / 2018-08-12 01:15Ocena: 1.50 / 5
Za mną pamiętna podróż Polonusem. Razem z partnerem jechaliśmy z Władysławowa do Warszawy. Było potworne opóźnienie, kilkugodzinne. Po 6 godzinach jazdy kierowca zrobił 10 minutowy postój. Udaliśmy się do toalety i kupić coś do jedzenia na stacji. Pilnowaliśmy czasu, ale widząc kierowcę w kolejce przed nami, dokończyliśmy zakupy, które naprawdę nie trwały długo. Po wyjściu okazało się, że odjechał bez nas. Zostawił nas w szczerym polu i razem ze wszystkimi naszymi rzeczami pojechał dalej. Po licznych telefonach do firmy wartych 2,58zł za minutę dowiedzieliśmy się, że nikogo to nie obchodzi. Przed tym kursem negatywnie oceniałam tylko arogancję kierowców, brak wifi i toalety. Teraz nie wsiadłabym do tego autokaru choćby mi dopłacali. ZaletyKlimatyzacjaWadyNiemili kierowcy
Brak wifi
Brak możliwości skorzystania z toalety
Sprzedaż miejsc bez miejscówek -
~Kumi179 / 2018-08-11 11:40Ocena: 2.75 / 5
Autobusy nowoczesne klimatyzowane i wygodne. Jechalismy z chlopakiem z jednej z nadmorskich miejscowości do Gdanska. Opóźnienie ok 2 3h... Rozumiem ze zdarzaja sie korki i wypadki nagle ale kierowca wciaz powtarzal ze to normalne... No to jezeli tak chyba powinno byc uwzglednione w czas przejazdu....
W efekcie spoznilismy sie na pociag i trzeba bylo jeszcze raz placic za bilety. Gdybysmy wiedzieli ze jest to "normalne" inaczej zaplanowalibysmy podróż.
Kierowcy ktorych spotkalismy nie byli specjalne mili.
Drugi raz nie wybralabym tej firmy.ZaletyWygodne i klimatyzowane autokaryWadyOpoznienia! Brak informacji o rzeczwistym czasie jazdy.
Niemila obsluga -
~Mirka / 2018-08-08 18:07Ocena: 2.75 / 5
Podróżowałam 1 sierpnia br o godz.8,35 z Kudowy do Warszawy. Kierowca od początku bardzo arogancki i nieuprzejmy. Na prośbę o pomoc przy włożeniu bagażu do bagażnika stwierdził że ma to zabronione a w ogóle po co brać tyle bagaży. Jeżdżę od lat busami (Polskim Busem, Polonusem) które mają tę przewagę nad pociągami że nie muszę sama wnosić bagaży do pociągu i pomimo tego że podróż pociągiem jest krótsza wybieram busy z tego powodu. Niestety chyba będę zmuszona zmienić rodzaj podróży. Poza tym nigdy nie byłam świadkiem żeby kierowca udostępnił WC - myślę że w awaryjnych sytuacjach. O korzystaniu z WC należy zapomnieć i nie wprowadzać pasażerów w błąd. .Przykro mi to pisać wolałabym pisać pochwałę. Pozdrawiam ZaletyklimatyzacjaWadybrak wc, arogancja kierowcy -
~Ja / 2018-08-08 18:00Ocena: 1.50 / 5
Witam serdecznie i od razu na wstępie nie polecam tej firmy transportowej! Jeździłem wiele razy różnymi przewoźnikami i według mnie Polonus po raz pierwszy i od razu jest najgorszym możliwym wyborem. Kierowcy odzywający się do swoich pasażerów jak do jakiegoś bydła... Połączenie Warszawa - Darłówko z przystankiem w Mielnie kierowca stwierdził, że jeśli nikt nie wstał to oznacza, że nikt nie wysiada. Pierwszy raz jechałem do Mielna i nie wiedziałem gdzie dokładnie jest przystanek ale do wysiadania byłem poniekąd przygotowany bo wiedziałem, że to już Mielno. Po przejechaniu przez miasto grzecznie zapytałem dlaczego nie było przystanku w Mielnie, a kierowca bezczelnie, że to ja powinienem pilnować przystanków i chyba sobie żarty robię jak myślę, że on jadąc 500km żądam by się zatrzymał teraz... Pojechałem jakieś 30km dalej do następnej stacji i musiałem się cofać przez takich nieuprzejmych "kierowców"! Jeśli ktoś ma szansę wyboru to niech wybiera droższych przewoźników niż ten syf! ZaletyHahaWadyKierowcy! -
~Paulina / 2018-08-01 19:20Ocena: 2.25 / 5
4 razy(2 razy z powrotami) podróżowałam tym przewoźnikiem i bardzo odradzam.Jedyne plusy to to, że autobus przyjechał na czas podczas moich podróży oraz w środku jest zadbany, czysty Natomiast nie wiem po co można wybrać sobie miejsca kupując bilet internetowo skoro numerki na siedzeniach są przemienione,źle ponumerowane co skutkuje tym, że ludzie klucą się między sobą bo sami do końca nie wiedzą gdzie mają usiąść i kto jakie zakupił miejsce. Kolejna sprawa to bezczelni kierowcy.sa oprliskliwi, odzywaja się do ludzi jak do smieci.Podczas moich podróży kierowcy byli w miarę uprzejmi natomiast to co zobaczyłam na postojach z udziałami innych kierowców również Polonusa pozostawia naprawdę wiele do życzenia, na różne pytania ludzi podróżujących, kierowcy odkrzykują,aż strach się cokolwiek zapytac,drą się na nich. Ostatnia moja podróż przebiegła tak że mało co nie pojechała bym dalej. Żeby nie pasażerowie to napewno nie wysiadla bym na danej STACJI. Wiedziałam że teraz powinna być moja stacja i szykowalam się powoli z torbami, Natomiast autobus zamiast zatrzymać się przy dworcu zatrzymał się koło, w taki sposób, że ciezko było by pomyśleć czy to przystanek czy przystaje bo chce coś sprawdzić w autobusie, zamruczal coś ciut głośniej pod nosem i zaczął ruszać, ludzie którzy zaczęli słyszeć z początku powtórzyli tym do końca że to taka stacja. Po usłyszeniu autobus zaczął jednak ruszać i musiałam biec do początku żeby się ponownie zatrzymał i dopiero mogłam wysiąść -
~aaaannnnnnniiii / 2018-07-29 12:46Ocena: 2.50 / 5
zmiany przystanków nie są naniesione na rozkład.....np warszawa- szczawa. przystanek skarżysko -kam.( nie zmieniony przystanek z ulicy paryskiej na łowiecką).... masakra jakaś ...... -
~Niezadowolony69 / 2018-07-28 12:06Ocena: 1.00 / 5
Komfort na żadnym poziomie. Klimatyzacja sadystycznie dmucha na pasażerów najniższą możliwą temperaturą pomimo niewysokiej temperatury na zewnątrz. ZaletyBrakWadySzkoda czasu na wymienianie -
~Pasażer / 2018-07-21 10:45Ocena: 1.75 / 5
Zgadzam się z negatywnymi opiniami na temat obsługi. Osoba towarzysząca kierowcy, sprzedająca bilety - bardzo niemiła. Głośno komentująca prośby pasażerów. Zwracająca się lekceważąco do podróżujących. Zarówno kierowca jak i drugi pan stale rozmawiaką przez telefony, nie przebierając w słowach na tyle głośno, ze wszyscy są świadkami tych rozmów. To obsługa nie na te czasy.
Brak profesjonalizmu i taktu w kontaktach z pasażerami. Dawno nie spotkałam się z taką ignorancją. Przede mną jeszcze ok 4 H podróży. Masakra. Omijajcie szerokim łukiem!!!
ZaletyWygodne foteleWadyObsługa!!!! -
-
~ogórel / 2018-07-17 20:07Ocena: 2.00 / 5
Trasa Warszawa-Lwów -
Kierowca nie informuje o tym ile trwa postój (brak toalety w autokarze powoduje, że ludzie korzystają z postojów chętnie). Na jednym z nich, kierowca rusza bez uprzedzenia, że postój się skończył - mój przyjaciel jest wtedy w toalecie w pobliżu granicy Ukraińsko-Polskiej. Kiedy informuję kierowce żeby się zatrzymał, bo nie ma jednego pasażera, zostaje okrzyczana i z wielką łaską kierowca się zatrzymuje.
Niepoważne. Co jeśli pasażer zostałby na granicy? -
~Sang / 2018-07-15 18:22Ocena: 2.50 / 5
Kilkukrotnie korzystałem z Polonusa i wiecznie coś nie działa:
1) z toalety nie da się skorzystać, bo zamknięta i zawsze jest jakiś powód (ostatnio usłyszałem, że można skorzystać w wyjątkowej sytuacji - najwyraźniej potrzeba fizjologiczna to nic nadzwyczajnego...). Teraz jadę z Rucianego Nidy do Warszawy i chyba sobie wyhoduję nowy pęcherz i kiszki, bo przede mną jeszcze 2,5 godziny wstrzymania...
2) wifi - legenda głosi, że istnieje w autokarach, ale nikt nigdy go nie widział... W aktualnym autokarze też nie ma. W ubiegłym roku złapałem wifi, ale bawiło się ze mną w chowanego. Kiedy byli i tak nie dało się skorzystać, bo nie było połączenia ze światem.
3) gniazdka elektryczne - reklamowane, że są, ale bywa różnie. Aktualnie widzę całe 4 na cały autokar. Jak tydzień temu jechałem do Sorkwitów, to gniazdka były z jednej strony przejścia po dwa co drugi rząd. Tylko, że działały jak na św. Hieronima - prąd jest, albo go "ni ma".
4) siedzenia idealne dla osób z garbem. Pozostałe garba dostaną.ZaletyHę?WadyWifi nie działa
toaleta nie działa
Nie ma prądu w gniazdkach, albo nie ma gniazdek
Niewygodne siedzenia
Brak rezerwacji miejsc na wielu trasach -
~Adam / 2018-07-14 08:59Ocena: 2.50 / 5
Niemili kierowcy, słabe traktowanie pasażerów, WadyNiemili kierowcy, słabe traktowanie pasażerów -
~To ja / 2018-07-08 18:53Ocena: 1.75 / 5
Zdarzało mi się jechać wcześniej firmą polonu i ani razu nie odbywało się w taki sposób jal w tej chwili. Własnie jetem pasażerka polonusu na trasie waszawa -olsztyn. Od samego wejścia do autobusu koerowca wykazuje się brakiem kultury w stosunu zarówno do mnie jak i do innych pasażerów. Na pytanie czy zatrzymuje się na przystanku na którym zawsze autobusy się zatrzymują odpowiedział że nie i mam ruszyć dupę z dworca to mi nie zaszkodzi. Byłabym skłonna brak kultury znieść ale narażenie zdrowia i życia pasażerów już nie. Mianowicie kierowca nie stosuje się do zasad ruchu drogowego. Jedzie bardzo szybko, ciągle hamując. Wchodzac w zakręt zmienia pas ruchu, nie zatrzymuje siè przed przejazdem kolejowym oraz wyprzedza na trzeciego. Drogi polonusie jeśli checie zadbac o jakośc usług prosze porozmawiać z tym kierowcą. Zaznaczam że przed godziną 19 powinien być w Olsztynie. ZaletyBrakWadyNarażanie zdrowia i życia pasażerów, brak kultury ze strony kierowcy
strona 11 z 14
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
