strona 11 z 13
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Karolina / 2019-08-18 01:17
Już raz Was opiniowałam, zrobię to ponownie. Trasa Giżycko - Warszawa, przystanek Wilkasy, jak to możliwe, że w ciągu dnia są tylko dwa kursy, i nie ma możliwości kupienia biletów u kierowcy, z racji wykupienia ich wszystkich przez Internet?? Skoro istnieja takie sytuacje podstawiajcie dodatkowe autobusy, jak rodziny z dziećmi maja wrócić do domów?!
Nigdy więcej. -
-
~Kasia / 2023-08-11 20:02
Jak można było tak potraktować osobę niepełnosprawna Pania Monikę!!!!!! -
~kasiek / 2016-06-29 21:11
Trasa dalekobieżna na zewnątrz 30 stopni, a w autobusie żadnego nawiewu "bo się zepsuł". Radzę podstawiać autobusy z możliwością obniżenia temperatury w środku, sama prawie straciłam przytomność. Nie wiem czy chcieliby państwo o poważniejszą "awarię" zdrowotną. Wadykiepski kontakt -
~KowczykJ / 2021-10-17 21:15
Opóźnienia, bark komfortu, brak informacji, brak możliwości zwrotu opóźnionego biletu. Jest to najgorszy przewoźnik jaki istnieje w Polsce. Nigdy nie zdażyło mi się korzystać z gorszego przewoźnika. Patologią jest że autobusy codziennie opóźnione są o średnio 100 minut. Polonus jest nowotworem wśród przewoźników, którego należy jak najszybciej zlikwidować. ZaletyBrakWadyOpóźnienia, bark komfortu, brak informacji, brak możliwości zwrotu opóźnionego biletu. Jest to najgorszy przewoźnik jaki istnieje w Polsce. Nigdy nie zdażyło mi się korzystać z gorszego przewoźnika. Patologią jest że autobusy codziennie opóźnione są o średnio 100 minut. Polonus jest nowotworem wśród przewoźników, którego należy jak najszybciej zlikwidować. -
~L.K / 2017-09-07 21:09
Pierwszy raz się z czymś takim spotykam! Kierowca gbur na trasie wawa-radom nie uznał wykupionej on-line rezerwacji i kazał płacić jeszcze raz za bilet! Dodam, że wszystko było opłacone prawidłowo. Ewidentne chciał wyciągnąć kasę. To jest rozbój! Co to w ogóle ma być? Jak dla mnie to jest zwykle złodziejstwo. Sprawa będzie reklamowana ale jeśli wszyscy w tej firmie mają takie podejście do klienta jak ten pseudo kierowca, to się sprawa pewnie skończy na policji -
~Lola / 2022-08-29 15:40
Autobus nie przyjeżdża o czasie czekałam przeszło godzinę i w końcu musiałam zrezygnować.Kierowcy niemili chamscy i nie mają drobnych aby dać reszte. -
~macio / 2017-09-14 09:29
to jest typowy przewoznik dla mocherów szczególnie na trasie kudowa zdrój warszawa pchaja sie kto pierwszy tren lepszy czlowieka by stratowali nie polecam tego przewoznika nie miła obsluga -
~Maja / 2019-10-11 10:14
Autobusy pozostawiają wiele do życzenia, bilety coraz droższe a jakoś obsługi wcale nie wzrasta. Autobusy "widmo", które mimo obecności w rozkładzie nigdy nie przyjeżdżają lub nagminne spóźnienia. Wysyłanie mniejszych autobusów w godziny, kiedy pasażerów jest najwięcej.
To ból każdego, kto musiał podróżować Polonusem choć kilka razy w tygodniu.Zaletyczasem autobus przejedzieWadyautobusy co godzinę (lub nie), ceny biletów, stan pojazdów (np. notoryczne psucie się drzwi) -
-
~Malgorzata / 2022-05-24 08:59
Autobus na trasie Warszawa Inowrolaw. Mimo ze jest toaleta nie mozna z niej korzystac. Kierowvca chamski odparsknal ze nie moze znakezc kluczy drugi kierowca zmiennik siwy dziad w okukarach opryskliwy i chamski...kogo ta firma zatrudnia???? Starych sfrustrowanych dziadow ktorzy nie maja szacunku do czlowieka. ZaletyBrakWadyPorazka na calego i chamstwo brak kultury. -
~Malin / 2023-08-11 20:09
Unikajcie takiego przewoźnika. Zero empatii, człowieczeństwa, ZaletyBrakWadyBrak empatii, Brak zainteresowania się pasazerem -
~Marcin / 2018-06-04 18:54
32 stopnie w cieniu, a autobus zamknięty na 4 spusty bez jakiejkolwiek wentylacji czy klimatyzacji. Zastanawiam się w którym wieku żyjemy. Te autobusy dawno temu już powinny znaleźć się na złomie.. ZaletyjedzieWadybeznadziejna obsługa, nie mili kierowcy, pojazdy w stanie agonalnym bez wentylacji czy klimatyzacji -
~Marcin Katowice / 2023-08-11 20:18
Żeby tą waszą firmę piekło pochłonęło. A kierowca to zwykły debil pewnie wszystkich takich macie z taką znieczulicą dla osób niepełnosprawnych. Nie polecam niech będzie bankructwo tej firmy i szefa idioty ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe -
~Marina / 2023-11-12 16:51
Witam, dnia 12.11.2023 godz 15.30 relacja Warszawa Kętrzyn,kierowca autobusu uważa się za Boga i ustala własne prawo, nie chce wziąć ludzi, którzy stoją z biletami twierdząc,że ich bilety są nieważne, ponieważ wsiadają na Starzyńskiego a nie na Zachodnim,a on już ma komplet,bo wziął ludzi bezpośrednio z dworca,bezszczelnie wmawiając,że takie jest prawo.Po wyjaśnieniach, łaskawie zabiera pasażerów, zostawiając jedną osobę na przystanku.Nie obrażając tego kierowcy,to zwykły pustak, który pozjadał wszystkie rozumy,a jak chce tworzyć prawo,to niech idzie do polityki,a nie jeździ autobusem!!A jeśli to prawo istnieje,to proszę zlikwidować przystanki skoro na nich nie obowiązują bilety waszej firmy!! -
~Maro / 2021-07-05 11:52
Nie polecam tej firmy, kierowcy nad wyraz chamscy, jakby za karę ludzi wozili.Nigdy więcej nie skorzystam z usług Polonusa i będę odradzał każdemu. -
~Mateusz1992 / 2023-08-14 13:03
dramat,brak poszanowania klienta.
Dane kierowcy powinny być upubliczniene to napewno ktoś z chęcią by go poszukał aby wyjaśnić mu to i owoZaletyZaletą będzie jak zamkną firmęWady1 wada a mianowicie brak jakichkolwiek zalet -
~Maya / 2021-08-19 18:36
Nie dość że kierowcy nie mili to autobus którym mialam jechać odjechał o wiele wcześniej(był to mój ostatni autobus do domu),nie polecam:))) ZaletyŚrodek autobusuWadyWszystko co mozliwe -
-
~Michal Kurzawinski / 2023-08-11 20:06
Prosze sprawdzic jak traktuja niepelnosprawnych, ta firma nie powinna istnieć ZaletyKażą się czolgac niepelnosprawnymWadyUważają ze to jeat ok -
~Michał / 2023-05-22 12:17
Kierowca nie zatrzymał się na przystanku, olał pasażera. -
~Mila / 2017-11-23 00:40
Trasa nocna z wroclawia 22/23 listopada. W momencie kiedy kolezanka stala i machala razem z kierowca taksowki spieszac sie z lotniska, kierowca busa przejechal obok niej na dworcu i sie nie zatrzymal. W autobusie bylo doslownie kilka osob. Srodek nocy , listopad. Zostawil na na dworcu ruszajac!! Sama latam czaesto do Wroclawia i nigdy w zyciu w to nie wsiade . Straciliscie klienta. Mam nadzieje ze kierowca jest z siebie dumny. Ps. Podziekowania dla kierowcy taksowki na prawde sie spieszyl i robil co mogl.. -
~MMM / 2019-08-01 18:40
Zdecydowanie nie polecam! Autobus, który miał jechać wczoraj (31.07) o godzinie 16.15 przez Sierpc do Warszawy, nie przyjechał. Totalny brak profesjonalizmu, zero informacji/wyjaśnienia od przewoźnika o przyczynie zaistniałej sytuacji(miałem kupiony bilet przez internet). Ponadto nie można było się dodzwonić na infolinie(która w dodatku jest płatna - 2,58zł/min). Odradzam każdemu, kto ceni swój czas.(To nie pierwsza taka sytuacja). ZaletyBrakWadyZgodnie z opisem.
strona 11 z 13
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »