Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKS Polonus opinie

Ocena na podstawie 260 opinii

2.06 / 5

  • Poziom cen
    2.47
  • Oferta
    2.22
  • Jakość obsługi
    1.61
  • Wygoda
    2.02

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Artur / 2022-04-01 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad godzina opóźnienia nigdzie nie ma inf nie maja apki do śledzenia gdzie jest autobus zniknął z rozkładu.
  • ~Bea / 2017-04-17 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, najgorszy przewoźnik z jakim miałam do czynienia.Pomimo posiadanego biletu, na którym widnieje wyraźna informacja, że w przypadku braku nr miejsca mam gwarantowane dowolne miejsce siedzące, takiego miejsca miejsca dla mnie nie było. Kierowca był tak arogancki, że z ironią zaproponował, że sam ustąpi miejsce. Na prawdę nie po to robiłam rezerwację tydzień wcześniej, żeby jechać 40 km na stojaka. Zwrócę się oczywiście z oficjalną skargę nie do dyrekcji, bo jeśli przy tyłu negatywach nie ma reakcji, to pewnie bez sensu, tylko do właściciela (prezesa). Może jemu zależy na klientach. Ja w każdym razie już na pewno nie skorzystam i będę szczerze odradzala wszystkim.
  • ~Crazy Girl ???????????? / 2023-07-09 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    2 dni opóźnienia!!!! 45.5 godziny z zegarkiem w ręku!! Niedopuszczalne!!! Jak można tak traktować ludzi? Z mężem Tomusiem i dziećmi rozbiliśmy biwak na przystanku, nie mieliśmy co jeść ani pic, atakował nas w nocy menel lub dzikie zwierzęta. W sumie to to samo. Kierowca kiedy łaskawie się zjawił powiedział ze nasze bilety są już nie ważne i odmówił zabrania nas. Nie polecam polonusa.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Damian / 2017-12-26 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam PKS Polonus bardzo źle. Pierwszy raz miałem zamiar jechać polonusem z Warszawy Zachodniej. Zarezerwowałem miejsce do Lublina. W okolicach dworca dowiedziałem się od turystki która jeździła już wcześniej z tego miejsca, że polonus nie odjeżdża z dworca, tylko ze stanowiska prywatnego na które poszliśmy. Podobną informację dostałem z biura obsługi klienta. Tylko, że tych stanowisk jest kilka. Turystka była przekonana, że stoimy na odpowiednim stanowisku, bo jeździła już z niego. Autobus spóźniał się ok 20 minut i byliśmy zdenerwowani. Nie było żadnej tabliczki z informacją o odjazdach do Lublina. Kolejnego telefonu do biura obsługi nie odebrano już ode mnie i wtedy już porządnie zdenerwowaliśmy się bo było to nasz ostatni autobus do Lublina. Turystce przypomniało się, że w pobliżu jest jeszcze jeden przystanek i być może z niego odjeżdża polonus. Sprawdziliśmy szybko, jednak tam również nie było żadnej informacji. Koleżanka zauważyła polonusa jak podjeżdża na stanowisko na którym staliśmy wcześniej. Pobiegliśmy i machaliśmy, żeby zatrzymał się. Oczywiście autobus nie zatrzymał się bo i tak miał już duże opóźnienie. Wstyd, że mają takie podejście do klienta. Nigdy nie zarezerwuję polonusa i odradzam go wszystkim.
  • ~Dominika / 2019-08-02 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Na trasie 350 km. Toaleta nieczynna. Gdy powiedziałam kierowcy, aby otowrzyl toaletę ponieważ jestem w ciąży to machna ręką i powiedział że jest niesprawna. Gdy poprosiłam o postoj powiedział że nie będzie robił postoju dla jednej osoby. Nie polecam tego przewoźnika, szczególnie że po rozmowach z innymi pasażerami dowiedziałam się że to nie pierwszy raz gdy toaleta nie dziala
  • ~Eliza123 / 2023-07-11 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości zwrotu biletu i wysłania formularza zwrotu. Brak kontaktu z infolinią. Nie polecam ????????????
  • ~Ewelina / 2018-08-17 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    autobus do Sierpca na trasie Grudziądz masakra mało miejsca drogie bilety nie miły kierowca. Wyższe osoby mają problem z siedzeniem przez małą odległość między siedzeniami za prawie 30 zł to skandal.Autovus niczym za czasów komuny
  • ~Gabriela / 2020-12-17 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Warszawa-Olsztyn. Autobus spóźnia się bardzo długo, niewiadomo czy w ogóle przyjedzie. Niewiadomo jak długie jest opóźnienie. Zdarza się to bardzo często. Jeżdżąc z tą firmą chyba lepiej przyjechać pół godziny później na dworzec niż czekać godzinę ???? Również często kierowcy są bardzo nie mili i chamscy, jakby robili łaskę, ze sprzedają mi bilet. Nie polecam.
  • ~Gabriela / 2021-11-03 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Warszawa-Olsztyn. Autobus pospieszny. Jedyny autobus, którym można dojechać nawet nie przyjechał. Po ponad godzinie czekania, musiałam wrócić do domu. O dodzwonieniu się na infolinię nawet nie ma mowy. Brak jakichkolwiek informacji o opóźnieniu. Nie jest to pierwsza sytuacja związana z tym przewoźnikiem. Nigdy więcej nie skorzystam.
  • ~Grzegorz / 2017-09-10 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Warszawa-Lwów
    Kurs nocny międzynarodowy a kierowca zamyka toaletę!!
    Tylko krótkie dwa postoje na 8 godzin jazdy..
    Zdziwienie pasażerów którzy chodzili podczas jazdy i pytali o zamkniętą toaletę. Kierowca kazał czekać półtorej godziny do postoju. Twierdził że dopiero jedziemy godzinę...tylko nie każdy zdążył załatwić "potrzebę" tym bardziej że zakładał że kurs realizowany autobusem z toaletą!
    Zaletybrak
  • ~Hanna / 2018-06-30 06:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, jadę zaraz u autobusu Warszawa-lwów WGM 7LW3. Całą drogę zimno. kierowcy ten fakt nie przeszkadza. na prośby dostać kurtkę z bagażu ignorują.cały salon kaszle i kicha. dzięki za serwis, brak słów.
  • ~Irena / 2023-08-11 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie obejrzałam reportaż o podróżowaniu osób niepełnosprawnych autobusami tej firmy. Nigdy nie skorzystam z waszych usług choć nie mam takich problemów. A wyjaśnienia dyrekcji to kamień do trumny.
    WadyBrak empatii i chamstwo
  • ~irys / 2017-10-31 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś rano stojąc na przystanku bonifaterska 1 czyli park ttaugutta.Autobus relacji warszawa zachodnia kętrzyn nawet się nie zatrzymał. Machając biletem kierowca z środkowego pasa zjechał na prawy pas nawet się nie zatrzymał.Powinnam wyskoczyć na ulicę i się położyć. Może wtedy by się zatrzymał . I bilet kupiony w obie strony na dziś do kosza. Dzwonac na infolinię panie nie wie gdzie nawet przystanek bonifaterska tylko numerek 01 ją interesował. Bo nie wiedziała gdzie to jest. Szkoda słów. Spłakałam się. Bo jak tak można.nie dość ze sie spóznił to i nie zabrał pasaźeroww tylko pojechał. Chamstwo wychodzi bokiem.grób niech posprzątam kierowca będzie miał dwie godziny przerwy w ketrzynie.
    ZaletyZero
    WadyChamstwo , ignorowanie ludzi.
  • ~Ja / 2018-11-19 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nogdy wiecej. Po raz drugi po prostu nie przyjechał na przystanek przy Rzymowskiego pseudo autopus relacji Warszawa Zachodnia - Tarnobrzeg. Bilet kupiony, autobusu brak. Sterczeliśmy od 7.37 do 8.45. Lokaluzator autobusów na ich stronie zepsuty. Nigdy eięcejtym badziewiem nie jadę i przestrzegam innych.
  • ~Jacek / 2023-02-01 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy wulgarne zachowanie jak by byli bogami Wypraszają pasażerów z autobusu nawet osoby niepełnosprawnych
    ZaletyBrak
    WadyChamsko
  • ~JACEK PLACEK / 2017-06-29 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczny poziom obsługi klienta. Przewoźnik kpi sobie z pojecia punktualności. Na relacji Warszawa - Ruciane podstawiona 30 letnia Setra bez klimatyzacji w czasie 30 stopniowych upałów. NIE POZDRAWIAM WAS PKS POLONUS WY DZBANY

    JACO PLACO
    ZaletyBrak
    WadyPunktualność, komfort jazdy
  • ~jbcpolunusa / 2022-01-21 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Są tragiczni we wszystkim co robią,dziadu w zielonym sweterku co zarabiasz 500 euro brutto bym cie odpial od aparatury
    ZaletyBrak zalet przykro mi
    WadyNie da się wyliczyć,mogę im nasrac w środku autokaru
  • ~Jola Zygiel-Maślanka Warmątowice Sienki / 2022-09-10 09:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kanar kosi na każdym przystanku, nawet jak ma się ważny bilet musisz bulić. Rażący brak wieszaków. Kierowca zabiera je dla siebie, dba tylko o swoją wygodę. Cham i cieć. Za dużo osób w autobusie, ludzie leżą na podłodze i błagają aby ich wypuścić. Majtki obszczane to gwarant podczas tej podróży bo cham kierowca za ch*** drzwi nie otworzy. Zero prywatności, kierowca podgląda nawet z pod siedzenia. LUDZIE!!! NIE JEZDZIJCIE POLONUSEM
    Zaletyze tak powiem, brak.
    Wadytak są, jeszcze się pytasz
  • ~Jr / 2019-09-08 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykosili PKS Tomaszów Maz. i cena biletu z dnia na dzień, na odcinku stu km skoczyła o 6 zł. W zamian wydłużyli trasę o okoliczne wioski. Klimatyzacja mrozi,a nie chłodzi. Reklamowane wi-fi, to farsa. To samo z gwiazdkami do ładowarek- prądu brak. Po cholerę wpisujecie w ofertę coś, czego nie ma. To można reklamować i przemyślę. Popsuje siedzenia, wystające kable... Żenada.
    ZaletyBrak
    Wadybrak prądu, brak wi-fi, brudne uszkodzone siedzenia, niesprawna klimatyzacja,wystające kable
  • ~Kamil / 2023-07-27 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Spóźnienia okropne kierowcy chamscy więcej pisać nie mogę ponieważ słownictwo nie pozwala
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5082
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2987