strona 10 z 13
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~Joanna / 2018-09-17 20:50
Zakupiłam bilet w PKS Polonus z wyprzedzeniem . Planowałam wyjazd z synem do Malborka. Z Sandomierza więc chciałam się dostać tymże PKS em do Warszawy A potem dalej. Wszystko wcześniej oplacilam. Niestety doznalam kontuzji kolana , mam peknieta Łękotkę w kolanie i wyjazd musiałam 2 dni przed wyjazdem odwołać. Wszędzie zwrocono mi pieniądze za bilety (zostawiajac 15% na poczet strat) i zaliczkę za noclegi mi zwrócono A PKS Polonus NIE. Coś tam wypisywali żeby pisać gdzieś indziej, potem że za późno pisałam ( A pisałam 2 dni przed wyjazdem) wreszcie dałam sobie spokój i tak stratna jestem na tej firmie ok 60zł. Nie polecam. Dziady. -
-
~Tag / 2018-09-17 17:57
Kierowcy mimo opóźnienia zatrzymują się na każdym możliwym dworcu na kawkę i papierosa.
Opóźnienia potrafią być kilkugodzinne.
Dodatkowo z "WC" bardzo często ulatnia się smród, można domyśleć się jaki.
NIE POLECAM -
~plujenapolonus / 2018-09-15 18:19
cena biletow nie jest miarodajna do usług, notoryczny brak wi-fi oraz opoznienia/awarie autobusów powoduja ze juz lepiej pojechac pkp Wadyczesto nie przyjeżdża, lub ma opoznienie 20-30minut. Jazda jak w wagonie bydlecym -
~Ola / 2018-09-13 16:16
Uważam się za wyrozumiała osobę ale problem pojawiał się wielokrotnie wiec postanowiłam napisać. Jestem bardzo zawiedziona z usług polonusbusow. Niestety są to jedyne autobusy jakimi mogę dojechać do domu. :(
Dzisiaj powinnam wyjechać z Wilanowskiej (która jest poczatkwoym przystankiem) o 15:20. Byłam 15 minut przed czasem autobus czekał a kierowcy brak. Kolejny autobus zgodnie z rozkładem jazdy jest o 15:50, ten już wyruszył planowo. Jednak to się regularnie powtarza. Najgorsze jest to ze nigdzie nie ma informacji ze autobus nie wyruszy w trasę. Ludzie czekają spiesza się maja swoje plany, a autobus nie przyjeżdża. Uważam ze to jest niepoważne. A kierowca dzisiaj jak i wcześniej kiedy takie sytuacje miły miejsce powiedział ze nie wie o co mi i innym rozdrażnionym ludziom chodzi. Jeśli chcecie aby ludzie korzystali z Waszych usług to traktujcie ich poważnie. Wiadomo są sytuacje losowe których nie da się przewidzieć, ale w tym tygodniu na 5 przejechanych tras aż 3 razy razy się to zdążyło
Nikomu nie polecam, jeśli ktoś ma możliwość wybrania podróżowania innymi autobusami to niech z tego korzysta
trasa :Warszawa-grojec -
~Jędrek / 2018-09-12 22:03
autobus nie jechał wcale. Za telefon na infolinię, mimo braku połączenia (czekałem ponad 12 minut słuchając muzyczki i słuchając że operatorzy są zajęci i mam czekać) zapłaciłem prawie 40 złotych. Reklamacje? Odszkodowania? Zapomnij. Mam się cieszyć się, że otrzymałem zwrot kasy za bilet! -
~Alo / 2018-08-30 16:20
30.08 warszawa - Olsztyn:Autobus na zlom kierowca ma problemy z wrzuceniem biegów,goraco,drogo,brudno. ZaletyGniazdko przy co drugim siedzeniuWadySlaba klima,stan teczniczny nie najlepszy.brudno.opóźniony,drogi,klapa od schowka zepsuta. -
~Katarzyna / 2018-08-29 08:13
Kurs Warszawa Metro Młociny - Brodnica 21.07.2018r. Pomimo posiadanych ważnych biletów kierowca w sposób niegrzeczny wykrzykuje, że nie wpuści mnie i mojej córki do autobusu, bo już nie ma miejsc. Kierowca wykrzykiwał również cyt:,,po co ja podjeżdżałem na ten Marymont". Upieram się i zostaję wpuszczona do autobusu, ale część drogi spędzam na STOJĄCO W TYLE AUTOBUSU, bo kierowca ponownie wykrzykiwał, że JESZCZE MU BRAKUJE MANDATU OD POLICJI. Dodam, że złożona reklamacja została odrzucona, Dyrektor Polonusa odpowiedział mi, że kierowca jest zobowiązany zapewnić dogodne i bezpieczne warunki przejazdu. Zdecydowanie nie polecam usług tej firmy. ZaletyBrakWadyBrak gwarancji, czy pomimo ważnych biletów pojedzie się danym kursem. -
~Zniesmaczona / 2018-08-25 10:57
26.08.2018r. O godz. 6.15 jechałam polonusem relacji Warszawa - Mrągowo. Nie dość że spóźnienie wynosiło ponad pół godz. To jeszcze kierowca zrobił nam lodówkę w środku. Był nie miły, nie słuchał skarg pasażerów, po czym jak mu zwróciłam uwagę że jest za zimno to stwierdził że nawiew zostaje bo mu oko paruje. WiFi nie działa, autobus brudny. Dajcie spokój. Żebym miała inne wyjście to bym w życiu nie wybrała tego przewoźnika -
-
~Łukasz / 2018-08-23 18:36
Firma Polonus chwali się wysokim standardem swoich pojazdów. W każdym autokarze jest podobno Wifi, gniazda 230V oraz duży komfort jazdy. Trasa Lublin-Warszawa. Na miejscu zamiast opisywanego na stronie autokaru podstawiony zostal malutki bus firmy contbus, który miał naklejkę "Polonus".
Kierowca umył ręce, że nic do tego nie ma i tylko burknal coś pod nosem. Przy moim wzroście tak długa podróż w tak małym busie to męka. Nie polecam.ZaletyBrak -
~Lidka / 2018-08-18 22:40
Jeżeli kusi Cię niska cena to musisz potem uzbroić się w stalowe nerwy. Jednym słowem to był dramat. Moja przygoda odbyła się na trasie Warszawa- Jelenia Gora. Brak słów zeby opisać wrażenia. Poziom rozmowy z kierowcami jest na tak niskim poziomie, ze odechciewa się wdawać w dyskusje. Zaczęło się od zamieszania z numerami miejsc. Dla mnie sytuacja jest prosta. Mam miejsce na bilecie to na nim siadam i koniec. Na moim miejscu była torba kierowcy wiec w momencie kiedy poprosiłam o jej zabranie usłyszałam ze siadamy jak chcemy. Torba została jednak zabrana i usiadłam na swoim miejscu. Siedzenie na którym była torba było rozłożone i poprosiłam o jego poprawienie. Nie mam nic przeciwko ich rozkładaniu. Jeżeli idziesz spać to sobie rozłóż ale chyba leżąca na nim torba tego nie potrzebowała. W odpowiedzi usłyszałam ze kierowca go nie poprawi do pionu ponieważ oni na tym fotelu odpoczywają na całej trasie. Szkoda tylko ze ja z nimi ta cała trasę spędzam i tez bym chciała mocniej rozprostować nogi a nie trzymać je w przykurczu 10h... Zatkało mnie totalnie. Na dobitkę usłyszałam, ze przecież mówił żeby siadać byle gdzie. Czy tak zachowują się profesjonaliści? Czy tak traktuje się klienta dzięki któremu ma się prace? Jeżdżę od lat po całej Polsce, z różnymi przewoźnikami i takiej sytuacji jeszcze nie miałam. Na dodatek kierowca pozwolił sobie zabrac dwie osoby które siedziały na schodach bo już nie było miejsc. Gdzie tutaj bezpieczeństwo pasażerów??? Już nigdy nie skorzystam. Szkoda, ze wcześniej nie poczytałam opini o tym przewoźniku. Ceny super, połączenia dla mnie super ale obsługa do kitu. ZaletyCena, siatka połączeńWadyChamska obsługa -
~Anon / 2018-08-17 18:54
Dramat. Często PKS w ogóle nie przyjeżdża o wyznaczonym czasie. Brak jakiejkolwiek informacji o odwołanych kursach i opóźnieniach. Na infolinii oczywiście nic nie wiedzą. Poza tym drobne spóźnienia (10-15 min) i przyjazdy o 5-10min za wcześnie są normą. Natomiast kiedy PKS przyjedzie o czasie to istne święto lasu. Naprawdę rzadkość.
Zgłoszenie wyśle również do urzędu gminy i starostwa powiatowego. Ciekawe czym kierują się dofinansowując tak nierzetelna firmę. Poproszę też o zorganizowanie oficjalnego pomiaru jakości waszych usługZaletyNawet wygodne autobusyWadyNiepunktualność
Częsty brak klimatyzacji
Brak jakichkolwiek informacji
Rzadkie kursy -
~Ewelina / 2018-08-17 17:20
autobus do Sierpca na trasie Grudziądz masakra mało miejsca drogie bilety nie miły kierowca. Wyższe osoby mają problem z siedzeniem przez małą odległość między siedzeniami za prawie 30 zł to skandal.Autovus niczym za czasów komuny -
~Tajne / 2018-08-16 18:11
Po prostu MASAKRA..
Nie ma dnia żeby cos sie nie popsuło
Kierowca chyba Pan Krzysztof o ile sie nie mylę zawsze robi problem gdy ma sprzedać bilet miesięczny.
O budzie juz nie wspomnę -
~Gabriela / 2018-08-13 00:10
Kontrola biletów w środku trasy w nocy. Niemili kierowcy, chamsko odzywają się do pasażerów. Brak chcących gwiazdek, przez pół trasy brak możliwości włączenia światła nad siedzeniem. ZaletyPołączenieWadyKierowcy, siedzenie, mało miejsca. -
~Iwa54 / 2018-08-12 14:52
Moja opinia dotyczy kursu Kielce-Szczawnica i Szczawnica-Kielce. Nie wiem, może miałam szczęście trafić na innych kierowców, ale moje wrażenia są krańcowo różne od pozostałych. Kursy punktualne, lekkie opóźnienie, ale to z powodu robót drogowych. Kierowca Kielce-Szczawnica uśmiechnięty, pomógł mi przy załadunku bagaży. Podróż przebiegła spokojnie, był co prawda mały incydent z Busku Zdroju, ale wywołany przez tłumek starszych osób. Przyznam, że po wcześniejszym przeczytaniu opinii byłam przerażona co mnie czeka w podróży, może jestem mało wymagająca, albo miałam szczęście:) Nikt nie odjeżdżał bez pasażerów, a nawet na prośbę pasażerki wydłużył przystanek w Nowym Sączu, by mogła skorzystać z toalety. ZaletyBardzo wygodne siedzenia
Czysto
Spokojna, punktualna podróżWadyBrak obiecanego WC
W drodze powrotnej musiałam sama wyjąć bagaż -
~Nateczka / 2018-08-12 01:15
Za mną pamiętna podróż Polonusem. Razem z partnerem jechaliśmy z Władysławowa do Warszawy. Było potworne opóźnienie, kilkugodzinne. Po 6 godzinach jazdy kierowca zrobił 10 minutowy postój. Udaliśmy się do toalety i kupić coś do jedzenia na stacji. Pilnowaliśmy czasu, ale widząc kierowcę w kolejce przed nami, dokończyliśmy zakupy, które naprawdę nie trwały długo. Po wyjściu okazało się, że odjechał bez nas. Zostawił nas w szczerym polu i razem ze wszystkimi naszymi rzeczami pojechał dalej. Po licznych telefonach do firmy wartych 2,58zł za minutę dowiedzieliśmy się, że nikogo to nie obchodzi. Przed tym kursem negatywnie oceniałam tylko arogancję kierowców, brak wifi i toalety. Teraz nie wsiadłabym do tego autokaru choćby mi dopłacali. ZaletyKlimatyzacjaWadyNiemili kierowcy
Brak wifi
Brak możliwości skorzystania z toalety
Sprzedaż miejsc bez miejscówek -
-
~Kumi179 / 2018-08-11 11:40
Autobusy nowoczesne klimatyzowane i wygodne. Jechalismy z chlopakiem z jednej z nadmorskich miejscowości do Gdanska. Opóźnienie ok 2 3h... Rozumiem ze zdarzaja sie korki i wypadki nagle ale kierowca wciaz powtarzal ze to normalne... No to jezeli tak chyba powinno byc uwzglednione w czas przejazdu....
W efekcie spoznilismy sie na pociag i trzeba bylo jeszcze raz placic za bilety. Gdybysmy wiedzieli ze jest to "normalne" inaczej zaplanowalibysmy podróż.
Kierowcy ktorych spotkalismy nie byli specjalne mili.
Drugi raz nie wybralabym tej firmy.ZaletyWygodne i klimatyzowane autokaryWadyOpoznienia! Brak informacji o rzeczwistym czasie jazdy.
Niemila obsluga -
~Mirka / 2018-08-08 18:07
Podróżowałam 1 sierpnia br o godz.8,35 z Kudowy do Warszawy. Kierowca od początku bardzo arogancki i nieuprzejmy. Na prośbę o pomoc przy włożeniu bagażu do bagażnika stwierdził że ma to zabronione a w ogóle po co brać tyle bagaży. Jeżdżę od lat busami (Polskim Busem, Polonusem) które mają tę przewagę nad pociągami że nie muszę sama wnosić bagaży do pociągu i pomimo tego że podróż pociągiem jest krótsza wybieram busy z tego powodu. Niestety chyba będę zmuszona zmienić rodzaj podróży. Poza tym nigdy nie byłam świadkiem żeby kierowca udostępnił WC - myślę że w awaryjnych sytuacjach. O korzystaniu z WC należy zapomnieć i nie wprowadzać pasażerów w błąd. .Przykro mi to pisać wolałabym pisać pochwałę. Pozdrawiam ZaletyklimatyzacjaWadybrak wc, arogancja kierowcy -
~Ja / 2018-08-08 18:00
Witam serdecznie i od razu na wstępie nie polecam tej firmy transportowej! Jeździłem wiele razy różnymi przewoźnikami i według mnie Polonus po raz pierwszy i od razu jest najgorszym możliwym wyborem. Kierowcy odzywający się do swoich pasażerów jak do jakiegoś bydła... Połączenie Warszawa - Darłówko z przystankiem w Mielnie kierowca stwierdził, że jeśli nikt nie wstał to oznacza, że nikt nie wysiada. Pierwszy raz jechałem do Mielna i nie wiedziałem gdzie dokładnie jest przystanek ale do wysiadania byłem poniekąd przygotowany bo wiedziałem, że to już Mielno. Po przejechaniu przez miasto grzecznie zapytałem dlaczego nie było przystanku w Mielnie, a kierowca bezczelnie, że to ja powinienem pilnować przystanków i chyba sobie żarty robię jak myślę, że on jadąc 500km żądam by się zatrzymał teraz... Pojechałem jakieś 30km dalej do następnej stacji i musiałem się cofać przez takich nieuprzejmych "kierowców"! Jeśli ktoś ma szansę wyboru to niech wybiera droższych przewoźników niż ten syf! ZaletyHahaWadyKierowcy! -
~Paulina / 2018-08-01 19:20
4 razy(2 razy z powrotami) podróżowałam tym przewoźnikiem i bardzo odradzam.Jedyne plusy to to, że autobus przyjechał na czas podczas moich podróży oraz w środku jest zadbany, czysty Natomiast nie wiem po co można wybrać sobie miejsca kupując bilet internetowo skoro numerki na siedzeniach są przemienione,źle ponumerowane co skutkuje tym, że ludzie klucą się między sobą bo sami do końca nie wiedzą gdzie mają usiąść i kto jakie zakupił miejsce. Kolejna sprawa to bezczelni kierowcy.sa oprliskliwi, odzywaja się do ludzi jak do smieci.Podczas moich podróży kierowcy byli w miarę uprzejmi natomiast to co zobaczyłam na postojach z udziałami innych kierowców również Polonusa pozostawia naprawdę wiele do życzenia, na różne pytania ludzi podróżujących, kierowcy odkrzykują,aż strach się cokolwiek zapytac,drą się na nich. Ostatnia moja podróż przebiegła tak że mało co nie pojechała bym dalej. Żeby nie pasażerowie to napewno nie wysiadla bym na danej STACJI. Wiedziałam że teraz powinna być moja stacja i szykowalam się powoli z torbami, Natomiast autobus zamiast zatrzymać się przy dworcu zatrzymał się koło, w taki sposób, że ciezko było by pomyśleć czy to przystanek czy przystaje bo chce coś sprawdzić w autobusie, zamruczal coś ciut głośniej pod nosem i zaczął ruszać, ludzie którzy zaczęli słyszeć z początku powtórzyli tym do końca że to taka stacja. Po usłyszeniu autobus zaczął jednak ruszać i musiałam biec do początku żeby się ponownie zatrzymał i dopiero mogłam wysiąść
strona 10 z 13
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »