strona 34 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
-
~Michał / 2023-07-03 22:44Ocena: 1.00 / 5
Złe traktowanie obecnych klientow.
Brak empatii że strony obsługi podczas kontaktu z infolinią. -
-
~Michałek / 2022-07-14 18:26Ocena: 1.00 / 5
Potrafią odłączyć internet z dnia na dzień, za granicą możecie nie mieć internetu telefonu itp, wykorzystują kruczki prawne, macie niby bezlimitu itp a tak naprawdę potem wystawiają faktury na większe kwoty a jak nie to od razu blokada i problemy nie polecam. WadyOpisane w opini -
~Michaś / 2022-07-14 18:24Ocena: 1.00 / 5
Kiepsko to działa. Ukryte opłaty i masa regulaminów, brak normalnej rzetelnej infolinii, możecie się także zdziwić będąc za granicą że nagle zostajecie bez numeru i internetu. Nie polecam.
Infolinia i kontakt mailowy zbywczy i lekceważący klienta.ZaletyBrakWadyPrzerywa połączenie, za granicą może nie działać wcale, Brak kogokolwiek do pomocy w razie problemu z usługami, brak ciągłości usług -
~Mietek / 2022-09-25 21:14Ocena: 1.00 / 5
Nikt nigdy mnie tak nie oszukał - doliczają opłaty za wszystko -
~Mirek / 2022-09-30 10:23Ocena: 1.00 / 5
Ludzie nie przenoście numeru kolejna sieć ,która nie informuje o zasięgu oszustwo -
~Miro / 2022-09-22 21:41Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza dostępna sięc Brak zasięgu w Uni Europejskiej . Doliczają za wszystko -
~Miro / 2022-09-30 17:39Ocena: 1.00 / 5
zostallem oszukany niedziała zostałem bez telefonu na trzy miesiace -
~Misiek / 2022-09-25 21:23Ocena: 1.00 / 5
Dno ,szkoda czasu na przenoszenie numeru - jak chcesz mieć problem to przejdź do otwartej -
-
~Monia / 2022-09-27 14:34Ocena: 1.00 / 5
Szkoda czasu i kasy .ta sieć to porażka Nie działa w Uni -
~Monika / 2025-06-03 14:46Ocena: 1.00 / 5
Zasięg bardzo, bardzo słaby. Obsługa bardzo niemiła. A na koniec wisienka na torcie: po opłaceniu faktury po około dwóch tygodniach okazało się że mam niedoplate (uwaga!) 1,16 zł. Napisali sms(nie zawsze czytam, bo chyba nie muszę) że wyłączą mi rozmowy wychodzące. I jakież było moje zdziwienie gdy faktycznie wyłączyli. ZA (UWAGA!!!!) 1.16 ZŁ ZOSTAŁAM BEZ DOSTĘPU DO SIECI!!!!! Już zrezygnowałam. Na razie 2 numery. Za chwilkę zrezygnują moi bliscy. I to tyle w temacie Otvarta Sp.z o.o. ZaletyBrakWadySłaby zasięg, niemiła obsługa -
~Nick / 2024-12-18 11:23Ocena: 1.00 / 5
Dzięki wszystkim za komentarze, bo miałem zamiar przenieść numer do nich, ale bym wpadł ZaletyBrakWadyBrak -
~Nieotvarta / 2025-10-31 14:06Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to skandal! Blokują numer mimo wpłaty i tłumaczą się nieporadną księgowością, której księgowanie wpłaty w dobie automatyzacji zajmuje 3 dni!!! 3 dni blokady mino wcześniejszej wpłaty ze względu na nieudolną księgowość! Kpina... uważajcie na tą firmę! Cwaniaki pierwszej klasy/! Zaletynie widzę, cenowo oferta standardWadyblokada numerów mimo wpłaty w niedzielę gdy nie pracują! Wyłączają się podczas rozmowy! Blokują też dostęp do własnej infolinii! -
~nn / 2021-07-14 01:49Ocena: 1.00 / 5
Od początku problemy techniczne. Postępowałam zgodnie z instrukcją i lipa. Zadzwoniłam na infolinię to dowiedziałam się, że oni nie są od pomocy technicznej. Udało się ale tylko na modemie mobilnym. Każdy inny sprzęt nie działało, po powrocie do modemu na nowo ustawienia trzeba zapisywać. Masakra.
Kiedy transfer dzienny chylił się ku końcowi, napisałam meila z zapytaniem czy można dokupić. Odpowiedź że tylko pakiet 1 lub 3 GB. Nie urządzało mnie to. Stwierdziłam, że poczekam do północy o skorzystam z nocnego transferu. Ani razu z niego nie korzystałam. I tu kolejna niespodzianka. Transfer nocny nie działał. Napisałam do nich meila z informacją a tu się okazało, że zablokowali mojego meila i nie mogę im przesłać żadnej wiadomości. Z innego adresu meila wysłałam do nich wiadomość bez problemu. Niesmak pozostał. Jak można tak traktować klienta to nie rozumiem. Jedyny plus w całej tej sytuacji, że mogę wypowiedzieć umowę i nie będę się męczyć z tą firemką. Porażka.Zaletymożna wypowiedzieć umowę z miesięcznym okresem wypowiedzeniaWadynie masz co liczyć na jakąkolwiek pomoc od nich, w tym techniczną
blokują Twojego meila, żebyś nie mógł do nich napisać (nie rozumiem jaki mogą mieć w tym cel),
transfer nocny nie działa
cena okazuje się inna, reklamują się, że cena 100+200 GB 44,99 zł a na fakturze 53,99 zł. -
~nowy / 2022-09-30 17:35Ocena: 1.00 / 5
zostańcie gdzie jesteście gorszej sieci niż otwarta nie ma -
~opolski / 2023-07-06 18:36Ocena: 1.00 / 5
Jeśli jest dobrze to jest dobrze, niestety wyjeżdżając za granicę jesteśmy skazani na inną sieć. Aby aktywować wykonywanie połączeń za granicą trzeba zalogować się na konto online, a do logowania na konto potrzebne jest hasło SMS, które nie przyjdzie ponieważ jesteśmy za granicą i nie mamy możliwości na żadne połączenia (głosowe ani SMS). Infolinia rozkłada ręce. Możliwość logowania powinna odbywać się nie tylko przy pomocy kodu wysyłanego GSM! Tym bardziej jeśli chcemy aktywować możliwość działania połączeń, które powinno być domyślnie włączone nie powinniśmy weryfikować dostępu poprzez właśnie połączenie. ???? pomimo dość przeciętnego zasięgu w kraju, miałem wrażenie że jest to poukładana sieć, do dziś. WadyLogowanie na konto online poprzez SMS, aby odblokować połączenia (w tym SMS) -
~Pati / 2023-03-22 06:28Ocena: 1.00 / 5
Wyłudzają pieniądze ode mnie ponad 100 zł.zato że w pakiecie nie ma emmsow a blokady nie mogą zrobić naliczyli 145 zł.twierdzac że je wysyłałam wiedząc że nie mam blokady ,a jak prosiłam żeby zrobili to wymagało się że nie mogli.Zadnegi zasięgu,cały czas awarie brak sieci.Niby od 15 zł mc.a tak naprawdę po pół roku uczciwego płacenia wystawia taki potężny rachunek za dwa lata.Oszusci.Wyludzacze . Naciągacze. ZaletyZadnychWadyWszystkie -
-
~Patryk / 2020-02-06 17:01Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM!!! Jestem w tej sieci ponad rok, wyjechałem za granicę i uruchomiłem tzw. "pakiet wakacyjny" dzień przed wyjazdem wysyłając maila do sieci otvarta. Dzień później otrzymałem informację zwrotną, że pakiet wakacyjny można uruchomić tylko logując się do systemu. Spróbowałem zalogować się do systemu ale pisze abym podał kod, który otrzymałem na mój numer telefonu, niestety byłem już za granicą i sieć w ogóle nie dostępna więc smsy ani połączenia do mnie nie dochodzą!!! Połączyłem się z WiFi w hotelu i napisałem maila z prośbą o uruchomienie pakietu ponieważ jestem za granicą i nie mam możliwości wpisania kodu który przychodzi na mój numer ponieważ nie jest on w ogóle w sieci. Otrzymałem odpowiedź "NIE MA INNEJ MOŻLIWOŚCI" Super zostałem bez telefonu na ponad tydzień. NIE POLECAM! Do wglądu mam maile otrzymane od firmy otvarta potwierdzające moją opinię. WadyBRAK ZASIĘGU ZA GRANICĄ i NIE DA SIĘ GO WŁĄCZYĆ!!! -
~Petro / 2023-08-14 21:42Ocena: 1.00 / 5
Kolejny krzak do niczego się nadający. Kolejna firma rodem wprost z baśni. ROk powstania 2004? Rok rozpoczęcia świadczenia usług mobilnych w całym kraju 2018? Serio?
Skąd oni to wyssali?
Ktoś słyszał w 2004 roku o OTVARTEJ?
Błazny!
Kapitał zakładowy 140.000zł ?
Urva, ja mam więcej w skarpetach skitrane na czarną godzinę!
-
~Piotr / 2020-10-04 14:38Ocena: 1.00 / 5
Firma mnie oszukała i za brak wpłaty 29 zł wyłączyli mi 3 nr telefonów. Odradzam tego smiecia idę do sądu z ta firma. Szukasz otwarcie problemów wybierz otvarta. ZaletyNiski abonamentWadyInfolinia dno, jakość i poziom obsługi żenujący. Odradzam -
~Piotr / 2021-02-01 00:41Ocena: 1.00 / 5
Mimo umowy na limit transferu dodatkowy
200GB w nocy, nie istnieje. Ponadto transfer nie zeruje się wraz z kolejnym miesiącem.
Nie ma możliwości kontaktu
strona 34 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
