Od początku problemy techniczne. Postępowałam zgodnie z instrukcją i lipa. Zadzwoniłam na infolinię to dowiedziałam się, że oni nie są od pomocy technicznej. Udało się ale tylko na modemie mobilnym. Każdy inny sprzęt nie działało, po powrocie do modemu na nowo ustawienia trzeba zapisywać. Masakra.
Kiedy transfer dzienny chylił się ku końcowi, napisałam meila z zapytaniem czy można dokupić. Odpowiedź że tylko pakiet 1 lub 3 GB. Nie urządzało mnie to. Stwierdziłam, że poczekam do północy o skorzystam z nocnego transferu. Ani razu z niego nie korzystałam. I tu kolejna niespodzianka. Transfer nocny nie działał. Napisałam do nich meila z informacją a tu się okazało, że zablokowali mojego meila i nie mogę im przesłać żadnej wiadomości. Z innego adresu meila wysłałam do nich wiadomość bez problemu. Niesmak pozostał. Jak można tak traktować klienta to nie rozumiem. Jedyny plus w całej tej sytuacji, że mogę wypowiedzieć umowę i nie będę się męczyć z tą firemką. Porażka. Zaletymożna wypowiedzieć umowę z miesięcznym okresem wypowiedzenia
Wadynie masz co liczyć na jakąkolwiek pomoc od nich, w tym techniczną
blokują Twojego meila, żebyś nie mógł do nich napisać (nie rozumiem jaki mogą mieć w tym cel),
transfer nocny nie działa
cena okazuje się inna, reklamują się, że cena 100+200 GB 44,99 zł a na fakturze 53,99 zł.