Co z tego że oferta cenowa jest na początku bardzo atrakcyjna, jednak po kilku miesiącach zdecydowanie negatywnie oceniam działanie Otvartej, powód notorycznie dopisują rzekome połączenia Premium, których samemu nie można wyłączyć na ich stronie, trzeba napisać maila, połączenia które trwają od kilku sekund do dwóch minut.
Pomimo wielokrotnych próśb telefonicznych o ich wyłączenie trzeba było czekać aż trzy miesiące aby doprosić się ich całkowitego zablokowania, oczywiście na każdej fakturze doliczali po parę złotych za usługi których tak naprawdę nigdy nie było.
Kwota do 35 zł na połączenia Premium jest standardowa, to oczywiste oszustwo, bo jak się prosi o całkowitą blokadę takich połączeń przy zawieraniu nowej umowy to tak powinno być, niestety nie w Otvartej, pomimo zapewnień konsultanta że takie połączenia na pewno będą blokowane, właśnie takie praktyki stosowało Orange i w ten sposób stracili klienta z ośmioma numerami.
Poziom kultury przez niektóre konsultantki Otvartej jest na żałośnie niskim poziomie i niektórych sformułowań nie można w ogóle nawet cytować, innymi słowy nie przeniosę kolejnych numerów do Otvartej, a te które już są przeniosę do innego operatora. ZaletyNa początku dobra oferta cenowa, możliwość miesięcznego wypowiedzenia umowy.
WadyDopisywanie usług których faktycznie nie było, słaby zasięg internetu, bardzo niski poziom kultury części osób obsługujących klientów w BOK, nierealizowanie ustaleń stron przy realizowaniu umowy, nierzetelne i sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem odpowiedzi reklamacyjne, zawsze odpowiada ta sama osoba, która w ogóle nie zna prawa i odsyła od razu do korzystania z prawa do drogi sądowej.