strona 31 z 35
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~Lutek / 2021-01-28 20:18
Ogolnie przeszedlem do tej sieci z tmobile bo mialem dosyc oszukanczych zagrywek i kombinowania przy rachunkach,wydawalomi sie ze Otavrta to polska siec i chcialem byc patriota i dac zarobic swoim.I teraz ogolnie to nawet spoko bylo ,alejak postanowailem przzeniesc numer z powodu slabego zasiegu internetu do Orange to sie zaczela jazda,ponad dwa miesiace nie chcieli mnie puscic i ciagle odrzucali zgloszenie o przeniesienie ktrore operatorzy wysylaja miedzy soba.Ciagle cos im nie pasowalo i dane sienie zgadzaly mimo ze kazdy operator i tak bierze dane klienta (firmy) z biku lub gusu .Setki maili i telefonow na infolinie.Dopiero jak zaczalem ich straszyc UOKiK to odpuscili.Nie wyobrazalem sobie nawet ze ,moga tacy zlosliwi ludzie byc,zdecydowanie odradzam ta sieć. -
-
~Darek B. / 2021-01-19 08:39
Zdecydowanie najgorsza sieć z jaką miałem do czynienia.
Pojechalem za granicę, dowiedziałem się że nie mam możliwości wykonywania połączeń bez uprzedniego zameldowania 48h przed wyjazdem gdzie się przemieszczam - komedia :) Pakiet internetu po wyczerpaniu trzeba dokupić ale można 1GB, po chwili mi zniknął chociaż nikt nie używał w domu internetu bo był środek nocy a urządzenia odłączone. Po dokupieniu kolejnych 1GB całą dobę nie mogłem się doprosić o uruchomienie pakietu, słyszałem "u nas wszystko działa". Nie jestem laikiem, z zawodu informatyk, potrafię rozpoznać ściemnianie w sprawach technicznych.
Do tego nieresponsywna strona internetowa!!! w 2021 roku, korzystanie z niej na telefonie to koszmar.
Odradzam tą sieć, jedyny plus to że można rozwiązać umowę bo jest bezterminowa :)Zaletymożna rozwiązać umowę od ręki, co polecam zrobićWadyarogancja obslugi, beznadziejna prędkość łacza nie taka jak deklarowana, największy pakiet to i tak za mały limit na te czasy, ogólnie firma "ćwirek" dla mnie -
~Tomek / 2021-01-08 18:41
Ogólnie na pierwszy rzut oka fajnie niski abonament ale na tym się kończy co prawda z połączeniami nie ma problemu, a z internetem to co chwile braki całkowite albo brak lte. Jeśli otvarta korzysta z nadajników plusa to czemu ogranicza internet celowo, za który się płaci. Mam również internet mobilny z plusa i tam problemów nie ma. Co do obsługi klienta to po prostu złożone reklamacje olewają. Wadybraki internetu -
~ED11 / 2021-01-08 12:21
31 grudnia opisałem problemy z przeniesieniem numeru do tej sieci.
Oto ciąg dalszy historii:
Często dzwoniłem na infolinię by dowiedzieć się co zrobili ale nikt nie wiedział co robić. Infolinia działa tylko w dni robocze do 22.00.
Zażądałem mailowo podania nazwiska osoby odpowiedzialnej za moją sprawę i złożyłem reklamację na reklamacje@otvarta.pl.
5 stycznia dostałem maila że powinno już być OK. Włączyłem telefon i o dziwo wszystko zadziałało! Mogłem dzwonić, SMS-ować i używać internetu.
Straciłem jednak możliwość odbierania kodów z bankowości internetowej (SMS-y z banków nie dochodzą).
Musiałem zmienić numer w bankowości na inny.
W sumie przeniesienie numeru do Otwartej trwało 24 dni z czego przez 14 dni byłem pozbawiony numeru i bankowości internetowej.
Od kilku dni korzystam z Otvartej i nie narzekam, jednak cała sprawa kosztowała mnie masę nerwów i czasu na pisanie i dzwonienie do operatora.
Mam nadzieję że to już koniec kłopotów z nimi i za rok będę naprawdę zadowolony.ZaletyAtrakcyjna ofertaWadyKrótko działająca infolinia.
Małe zaangażowanie personelu w rozwiązywanie problemów. -
~Maciek / 2021-01-05 18:14
Chciałbym się dowiedzieć czy udało się komuś już przenieść numer z sieci otvarta do innej. Proszę o kontakt jak się za to zabrać jeżeli wszystkie wnioski odrzucają. -
~On / 2020-12-31 20:04
Wniosek o przeniesienie numeru odrzucony - dane są prawidłowe na co mam dowód. -
~ED11 / 2020-12-31 10:07
Próbowałem przenieść numer z A2mobile do tego operatora. Termin wyznaczono na 21 grudnia. Niestety coś nie zadziałało bo nadesłana karta nie logowała się z sieci. Próbowałem w 3 różnych telefonach i nic. Wczoraj 30 grudnia dostałem nową kartę ale problem pozostał ten sam - nie mogę dzwonić i nikt się do mnie nie dodzwoni. Zostałem pozbawiony podstawowego numeru telefonu i nie mogę się zalogować na przykład w banku.
Kupiłem tymczasowo numer w innej sieci i działa ale chyba straciłem dobry numer który miałem od 25 lat.
Otvarta wystawiła już fakturę za aktywację, której nie mogę i nie zamierzam zapłacić.
Potencjalnych klientów Otvartej przestrzegam.
Czuję że sprawa zakończy się w sądzie.
Za jakiś czas napiszę jak sprawa się potoczy.WadyPrzeniesienie numeru to zbyt trudne zadanie dla tego operatora -
~Oszukany / 2020-12-28 13:58
To jest jedno wielkie OSZUSTWO. Nie ma szans na uwolnienie się od tego operatora. Przy próbie przeniesienia odrzucają każdy wniosek tłumacząc, że jest źle wypełniony. Nie ma takiej możliwości ponieważ dane u nowego operatora były wypełnione automatycznie przez bank poprzez usługę MojeID.
Próbuję już 3 miesiąc od nich się uwolnić - PRZESTRZEGAM !!!.WadyNie ma szans na uwolnienie się od tego operatora. Przy próbie przeniesienia odrzucają każdy wniosek tłumacząc, że jest źle wypełniony. -
-
~MrChaos / 2020-12-22 11:13
Te same problemy opisane przez wszystkich tutaj, czyli kiepski, znikający zasięg i człapiący internet. I tutaj, żeby była jasność - nie piszę, że internet nie działa, nie piszę, że prędkość że jest zawsze niska tylko, że zdarzają się sytuacje, kiedy prędkość spada poniżej 1mbit/s na dłuższy okres zarówno przy uplodzie lub downlodzie na dłuższy czas, co uniemożliwia efektywną pracę. Zdarzają się również sytuacje, kiedy zasięg w telefonie jest totalnie martwy i gdy ktoś dzwonił nawet nie wiemy, że dostaliśmy telefon, ponieważ nie dostajemy żadnego powiadomienia - tak jakby telefonia wpadała momentami w "czarną dziurę."
Oczywiście po zadzwonieniu na infolinię okazuje się, że przyczyna leży po MOJEJ stronie. W tak krytykowanym tutaj PLAYu takie rzeczy nie miały miejsca. Dodatkowo potwierdzam, że osoby pracujące na infolinii są zwyczajnie niemiłe i obchodzą się nowym klientem, które chce rozwiać wątpliwości w niektórych kwestiach z poczuciem wyższości, co być może jest działaniem celowym.
Po spóźnieniu się kilku dni z płatnością - całkowita blokad zarówno internetu mobilnego jak i telefonu, co przy pracy zdalnej jest całkowicie nie do przyjęcia. Aż trudno było mi uwierzyć, że coś takiego miało miejsca.
Po bliższemu wejrzeniu w umowę okazuje się, że cennik obowiązujący na stronie jest OFERTĄ PROMOCYJNĄ. Natomiast właściwą ceną np. przy kupnie pakietu 17,99 zł jest 77, 99 zł i właśnie to jest hak na osoby, które spóźnią się wpłatą i przez dwa tygodnie nie opłacą abonamentu, żeby dowalić takie kary. Plus jest tam kilka zapisów dodatkowych, które powodują, że abonament może wpaść jak śliwa w kompot. Dodatkowo opłaty Aktywacyjne - też promocyjne - teraz wiadomo dlaczego. Wg mnie jest to celowe działanie. Dodatkowo logowanie się do panelu klientach nie wymaga hasła lecz kodu jednorazowego podanego w SMSie, co stwarza pole do ataku na dane wrażliwe w przypadku przechwycenia karty SIM, bo nie wiadomo, co może wydarzyć się po blokadzie karty.
Przeniesienie numeru w toku. Czy można prosić o kontakt osoby, które miały tutaj problem z przeniesieniem numeru lub mają problem dla ewentualnego potwierdzenia powyższych problemów i obgadania sprawy personalnie? Jeśli utrudnianie sprawy z przeniesieniem numeru jest celowe to sprawy nie można tak po prostu zignorować. -
~Wala / 2020-12-22 09:15
Brak słów.30GB wykorzystane w przeciągu kilku dni na same sporadyczne przeglądanie stron www. W PLAY zużywałam do 5GB miesięcznie. Jeśli ktoś nie chce zostać oszukany, to omijajcie szerokim łukiem Otvartą. Zobaczymy jeszcze co się będzie działo jak będę chciała przenieść numer do innej sieci. ZaletycenaWadyinternet to jakaś farsa -
~Anna / 2020-12-21 15:59
Ze względu na brak zasięgu próbuję przenieść numer do innego operatora. I zaczął się cyrk. Otvarta odrzuca każdy wniosek o przeniesienie twierdząc że wniosek jest niepoprawnie wypełniony kiedy wszystko jest w porządku. Na Infolinii totalna ignorancja...
Jeżeli ktoś znalazł sposób jak się od nich uwolnić to proszę o informację w komentarzu. -
~Robert / 2020-12-19 21:30
W abonamencie jest opcja 5G,ale tylko na papierze. W rzeczywistości w centrum Warszawy i innych dzielnic maksymalnie jest LTE+ z kosmiczną prędkością 4,78Mbps.Zaś Ping wynosi 78ms ZaletyzeroWady5G tylko w teorii -
~gosc546 / 2020-12-16 10:08
Po zużyciu zaledwie 5 gb z 21 gb internet spowalnia i można EWENTUALNIE wysyłać wiadomości na messengerze i whatsappie. Natomiast by wyszukać coś w internecie (google) nie otwiera strony. Nie polecam. Zaletyniska cenaWadybardzo zła jakośc internetu JUŻ W DRUGIM MIESIĄCU ABONAMENTU. -
~Marcin / 2020-12-14 10:48
Naciągacze! Za kilka dni spóźnienia w spłacie 8 zł zerwali umowę i chcą 300 zł za przywrócenie numeru! Złodziejstwo! ZaletyBrakWadyZłodzieje! -
~Pinokio / 2020-12-10 16:15
Operator porażka. 2 lata w sieci, 5 kart SIM. Nareszcie koniec. Tanio to nie wszystko. ZaletyTylko niska cena.Wady1. Na starcie nic nie działa SMSy( zły nr centrum usług)
2. MMS-y i internet konfiguracja wszystkiego z palca.
3. Zasięg generalnie tylko na roamingu wewnętrznym LTE to fikcja poza miastem.
Kończę, nie zostaję, nie wracam, nie polecam. -
~Łukasz / 2020-12-10 15:26
Potwierdzam to co pisze reszta. Infolinia to po prostu jakiś śmiech na sali. Rozumiem że tanio, ale chyba lepiej trochę więcej zapłacić i mieć normalną obsługę. ZaletyżadnychWadyObsługa klienta - infolinia -
-
~Darek Leszy / 2020-12-09 15:14
Najgorsza sieć z jaką miałem do czynienia. Dzisiaj znowu wyłaczyliście mi internet, na infolinii konsultant wie tylko tyle że nie macie żadnej zgłoszonej awarii (JA ZGŁASZAM AWARIĘ!) i mam żonglować kartami modem i smartphone i szukać sam rozwiązania. Mam dwa kierunki informatyczne za sobą, oglądanie diod na modemie przerabiałem w liceum.
Płatnosci dostajecie w terminie, a jakoś usług jak z czasów internetu wdzwanianego. Działacie na sieci PLUS, a transfer macie o połowę wolniejszy. Jak wyjechałem za granicę na urlop, wyłaczyliście mi możliwość dzwonienia, okazało się że trzeba dobę wcześniej wam zgłosić chęć korzystania z telefonu za granicą, ale można to zrobić dwa razy w roku tylko - totalne jaja... Internetu też za granicą nie ma i nie można dokupic. Ponowne uruchomienie usługi trwało 24h w trakcie których błąkałem się po obcym kraju bez sieci, GPSa i kontaktu z rodziną. Jedyny plus że można rozwiązać z wami umowę bez czekania na upłynięcie 2 lat, jak w innych sieciach, z czego skwapliwie skorzystam i zachęcam wszystkich niezadowolonych do tego samego. Nara! -
~andy76 / 2020-12-04 17:06
Dziś mój pierwszy dzień w tej sieci, Portal klienta praktycznie nieosiągalny, nim SMS z kodem weryfikacyjnym przyjdzie to jego ważność wygasa. I tak w kółko, aż się zrezygnuje - może o to chodzi.
Umowa jest pokrętna, wszystkie korzyści są w promocjach. To wygląda na pułapkę, tylko nie wiem na co.
Na wszelki wypadek już rozglądam się za innym operatorem.ZaletyOferta reklamowana na stronie OTVARTEJ jest bardzo dobra. -
~JA / 2020-12-04 10:30
Bardzo źle tylko dlatego, że nie mogę ocenić niżej. Nie będę się rozpisywał bo widzę, że wszyscy mają dokładnie takie same problemy wszystko to prawda. ZaletyBrakWadyukryte informacje, brak jasnych zasad, brak możliwości przeniesienia numeru, płatne mms, infolinia porażka. NIE POLECAM!!! -
~Bogdan / 2020-12-04 10:18
Totalna porażka. Fatalny kontakt. Beznadziejna obsługa.
Próbuję przenieść numery od tego niby operatora i same problemy (odrzucają wnioski nowego operatora).
Podczas próby wyjaśnienia Pani odpowiada, że nie powie mi co jest nie tak !!! a numeru nie przeniosą !!!
Odradzam.
strona 31 z 35
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »